nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (2.401-2.500)



     Gre pa za to, da se...   G
     Sem za to, da se odnosi s Hrvaško uredijo.  G
     Torej, mi smo za to, da se ta možnost da.   G
     Skratka, šlo se je za to, da se staro zadrži.  G
     Kdo je za to, da se zakon sprejme po skrajšanem postopku?  G
     Na nek način sem mu hvaležen tudi za to, da se je odločil.  G
     Je pa to seveda sankcija za to, da se obresti tekoče plačujejo.  G
     Gre za to, da se enostavno ne želi dati tega signala tudi Slovencem.  G
     Kdo je za to, da se zakon sprejme po hitrem postopku? (38 poslancev.)  G
     Kdo je za to, da se zakon sprejme po hitrem postopku? (44 poslancev.)  G
     Kdo je za to, da se razširi dnevni red s točko, ki sem jo pravkar prebral?  G
     Jaz sem ves čas bil za to, da se uredijo razmere statusa poslank in poslancev.  G
     Kdo je za to, da se ponovi glasovanje o proceduralnem predlogu? (43 poslancev.)  G
     Gre za to, da se v zakonu navede, kdo prevzame ustanoviteljske pravice in obveznosti.  G
     Če se strinjate s tem, gre res samo za to, da se nekoliko boljše bere, nekoliko bolj slovensko.  G
     Ampak v taki resoluciji najbrž ni mesta za to, da se mi opredeljujemo, recimo, do kosovske krize.  G
     Ne najde se enostavno nobenega opravičila za to, da se to že ni zgodilo, takoj v začetku decembra.  G
     Gre pa predvsem in samo za to, da se nadzira zakonitost, predvsem zakonitost in finančno poslovanje.  G
     Drugič pa gre za to, da se ta informacija pojavlja v dopisu referata za protiteroristično dejavnost.  G
     Gre za pomembne stvari, ne toliko za ta sam dogodek, gre za to, da se dogajajo presedani v proceduri.  G
     Samo treba je bilo poskrbeti za to, da se to tisočletje in to stoletje ne konča z nebrzdanim nasiljem.  G
     Ampak kakorkoli bi se mi izgovarjali tukaj, da nismo za to, da se stvar zavlačuje, je objektivno to taka situacija.  G
     Gre za to, da se bodo ta sredstva porabljala za povsem drugo, za kar govori ta 16. člen in na kar ste vi opozarjali.  G
     V tem amandmaju pa gre za to, da se posega v to politiko, da se spreminja ta politika in s tem tudi osnovni proporci.  G
     Nihče ni rekel, da to pomeni dodatne zaposlene, dodatno tehniko, dodatne ne vem kakšne stroške za to, da se bo to zgodilo.   G
     Gre preprosto za to, da se neracionalno in tudi nezakonito obnašajo zlasti najbolj odgovorni ljudje v ministrstvu in policiji.  G
     Takrat, ko so ti postopki trajali, je bil čas za to, da se tukaj prepiramo, ali je boljši ta ali je oni ali je tretji volilni sistem.  G
     Gre za to, da se je poskušalo socialno demokratsko stranko kriminalizirati in je potem papir priromal do protiterorističnega oddelka.  G
     Ampak to je pomembno: da se poskrbi ne samo za to, da se določi kvota, ampak tudi za to, da se tej kvoti omogoči prihod v Slovenijo.   G
     Ampak to je pomembno: da se poskrbi ne samo za to, da se določi kvota, ampak tudi za to, da se tej kvoti omogoči prihod v Slovenijo.   G
     To oboje, tako zaupnica vladi kot predčasne volitve, je instrument za to, da se prepreči sprememba volilnega sistema, in to se dogaja.  G
     Ni točno to, kar piše v dodatnem poročilu odbora za finance kot argument za to, da se amandmaja ne sprejme, da ni podatkov o tej taksi.   G
     Gre namreč za tisti del tega zakona, ki je, po mojem mnenju, bistveni motiv za to, da se zakon sploh pripravlja - to so prehodne določbe.  G
     Gre enostavno za to, da se skuša na poletni seji poslance posiliti s takšno odločitvijo, ki je težka milijardo mark, še enkrat poudarjam.   G
     Ministrstvo za kulturo oziroma uprava za kulturno dediščino je v roku vse svoje obveznosti izpolnila, gre pa za to, da se to palačo opremi.  G
     On je pristojen minister za gozdarstvo, mora skrbeti za to, da se zakon o gozdovih izvaja tudi v gozdovih, katerih gospodar je sklad - to drži.  G
     Nismo za to, da se manipulira z vsem, tudi z Evropo, Evropo kot argumentom za uvedbo soglasja in zdaj kot argumentom za odpravo tega soglasja.   G
     Ne gre tu za naše probleme, gre za to, da se moramo zavedati, kakšna je nacionalna in, oprostite, tudi verska struktura ljudi, ki iščejo azil pri nas.   G
     Namreč ne gre za to, da se odločba ne izda, ne vroči se naslovniku toliko časa, dokler ne poravna obveznosti do države ali izvrši izvršljive upravne odločbe.  G
     Stroka je bila vedno ob strani rudarjev in je vedno nekako skrbela za to, da se stvari prav uredijo, da bodo čim manjša posledica ob morebitnih katastrofah.   G
     In predvsem, da bo država prevzela največjo skrb za to, da se bo z begunci v času njihovega bivanja v Sloveniji pač ravnalo po najboljših močeh in standardih.  G
     Danes ga ne bomo rešili, to je jasno, ker poplava gnojnice, ki se je zlila na tiste, ki smo bili za to, da se ta problem reši, je prehuda, da bi se dalo temu izogniti.   G
     Ne gre sedaj za to, da se vnese stabilnost, temveč gre za to, da se Slovenija na nek način - najbrž to nekomu odgovarja - izpusti iz prvega kroga kandidatk za širitev.   G
     Ne gre sedaj za to, da se vnese stabilnost, temveč gre za to, da se Slovenija na nek način - najbrž to nekomu odgovarja - izpusti iz prvega kroga kandidatk za širitev.   G
     Interpelacije so po našem mnenju sicer povsem legitimno sredstvo za to, da se odstavljajo ministri, vendar mi menimo, da je pri tem treba dokazati vsaj objektivno odgovornost.  G
     Prav gotovo, da je spretnost ena ključnih kategorij, ki jih mora policist imeti za to, da se lahko spopada s kriminalom in kriminalci, ki so običajno zelo dobro usposobljeni.   G
     Ne vem, mogoče to pomeni tudi neiskrenost pri tistih zagotovilih, da smo vsi za to, da se vprašanje pobiranja sredstev za javni zavod RTV in s tem seveda za financiranje programov.  G
     Mislim, da bo potrebno narediti temeljito analizo na osnovi teh dogodkov in ugotoviti, ali ni škoda časa, ki smo ga porabili in zapravili za to, da se ni zgodilo na koncu čisto nič.  G
     To z drugimi besedami tudi pomeni, da naj bi bil ta sporazum uvrščen na januarsko sejo, in to zadošča za to, da se današnja seja lahko začne brez razširitve s to točko dnevnega reda.  G
     Kdo je za to, da se predlog zakona o spremembi in dopolnitvi zakona o jamstvu Republike Slovenije za obveznice, izdane zaradi sanacije Slovenskih železarn, sprejme po skrajšanem postopku?   G
     Tudi za predčasne volitve, tudi za to, da se eventualno tudi še izbere drugi mandatar ali katera koli varianta in pa ponudil možnosti, kako na normalen, dostojen način zaključiti ta mandat.  G
     Mislim, da je to potrebno, ne zavzemam se za to, da se izvaja kakršenkoli teror nad učenci, ampak da se napiše, če že je pravilnik, naj bo primeren, vzgojen, vljuden, takšen, kakršen mora biti.  G
     JANEZ JANŠA: Mi smo itak glasovali za to, da se razprava sploh ne opravi, dokler ni pregleda amandmajev, pa ste odločili drugače oziroma je bilo neodločeno, tako da je zdaj malo prepozno jokati.   G
     Poglejte, kaj sta rekla, kako sta obrazložila glas, gospod Jakič in gospod Jože Smole pa še marsikdo, in boste videli, kdo je bil takrat za to, da se Slovenija učinkovito upre, in kdo je bil proti.  G
     To sem povedal tudi zaradi tega, ker se zavedamo pomena zavoda za ribištvo kot znanstveno-raziskovalne ter svetovalne organizacije in nismo za to, da se zavod ukine ali onemogoči njegovo delovanje.   G
     S tem ne mislim in vedno sem se zavzemal za to, da se ne smejo pozidati zaokrožene kmetije, ampak predvsem tista področja, ki jih je možno za to uporabiti brez škode, trdim brez škode za kmetijstvo.   G
     Zato se strinjam, da to izglasujemo, mislim pa, da ni potreben kakšen poseben političen naboj pri tej stvari - kakor bi pač glasoval za to, da se obnovi spomenik, recimo, frankolovskim žrtvam in tako dalje.  G
     Danes se uporabljajo državne pomoči za to, da se podpira politika konkurenčnosti domačega gospodarstva, politika prestrukturiranja, pogosto tudi sanacije gospodarstva in pa seveda tudi za razvojno politiko.   G
     Več kot še enkrat več je število od tistih, ki so glasovali za dvokrožni večinski volilni sistem, odgovarjali pozitivno na vprašanje ali ste za to, da se ta sistem, ki je dobil največ glasov, nedvoumno uveljavi.  G
     Tak predlog, podoben predlog vsebuje tudi že predlog pooblaščenih investicijskih družb, vendar gre pri tem predlogu, ki ga bo vlada pripravila, za to, da se opravi zamenjava nekih vrednostnih papirjev za certifikate.   G
     Šlo je za to, da se v Zasavju, kljub temu da ni najvišja brezposelnost, dajejo posebni z besedo piše "posebni pogoji", posebni ukrepi za odpravljanje brezposelnosti, ki so v izhodišču 25% višji kot za ostalo Slovenijo.   G
     Dopolnilo, ki je predlagano, oziroma dve dopolnili, ki sta predlagani k temu členu, gre za to, pri teh dopolnilih gre za to, da se črta soglasje predstavništva zaposlenih v uredništvu, katerega delo vodi odgovorni urednik.  G
     Namreč gre za to, da se področje akreditacije sedaj izdvaja, bilo je v treh, iz enotnega dosedanjega zakona se bo ustanovil javni zavod za to področje in dosedanji zakon bodo nadomestili trije predlogi zakonov iz tega sklopa.  G
     Menim, da je ravno to tisto in da je istočasno, ko se tu nekako zavedamo ali ko se borimo za to, da se neka stvar zagotovi, da ima določene prihodke in da nekako le gredo s časom naprej, da se tudi zavedajo svojega poslanstva.   G
     Res je, da sem si ves čas prizadeval za to, da se vgradijo stimulativni mehanizmi za tiste, ki več delajo, ki bolje delajo, zlasti tudi v tistih primerih, ko se zmanjšanja števila delovnih mest ne nadomešča z novo zaposlenimi.   G
     In tukaj, dragi moji, stvari ne bomo mogli rešiti tako, da bo nek direktor policije v zameno za to, da se mu obljubi, da ne bo kazensko preganjan, odstopil, vsi ostali, ki so pa zraven in nad njim, pa bodo krivdo zvrnili na podrejene.  G
     To dejansko ne kaže na sistematično delo in sploh neko utemeljenost potem, da danes sploh sprejmemo ta zakon, ampak gre enostavno za to, da se nekako po domače, dogovorno poskuša peljati bodisi program avtocest bodisi kmetijsko politiko.  G
     Gospod Anderlič, vaše spraševanje, ali smo za to, da se gradi ta trojanski odsek, kot ste ga imenovali, kljub temu, da je sprejet v nacionalnem programu in rebalansu - seveda smo, saj se že gradi, saj so tam že stebri postavljeni in vse.  G
     Vlada je poleg tega predlagala še 50 tehničnih amandmajev, kjer pa gre za to, da se zaradi sistema priprave proračuna in zaradi seveda tehnične prilagoditve tem finančnim načrtom, metodologiji priprave proračuna ustrezno določa državni proračun.  G
     Mi se priključujemo temu, da bi, kolikor je to potrebno, tudi v tej hiši iskali, če bo to potrebno, nacionalni konsenz za to, da se brez velikih političnih prepirov najdejo prave rešitve za sleherne situacije, v katerih bi se lahko znašla naša dežela.  G
     Tako da je to, kar prigovarja kolega Kopač, ni dovolj močan razlog za to, da se ta amandma zavrne, ampak naj potem minister oziroma vlada natančneje razdela izpeljavo tega; če bo potrebno, tudi predlog za spremembo zakona o dohodnini in pa zakona o dobičku.  G
     Gospod predsednik, opozarjam še na eno poslovniško določilo in na to, da so nastali razlogi za to, da se ta sporazum uvrsti ponovno na dnevni red, kajti po sklicu te izredne seje je državni zbor sprejel tudi deklaracijo o zunanji politiki Republike Slovenije.  G
     In še enkrat ponavljam, vlada se zavzema za to, da se situacija, ki je nastala z lanskoletno odločbo ustavnega sodišča, reši, da se v bodoče mogoče bolj konsistentno lotimo reševanja pobiranja naročnine, pristojbine ali prispevkov, kakor pač boste že odločili.  G
     Takrat zakon ni šel skozi in zgodilo se je to, da ravno tisti ljudje, ki so takrat igrali dvolično vlogo in bili za to, da se zakon sprejme potihoma, na glas pa govorili proti in glasovali proti, seveda z mislijo, da bo vseeno šel zakon skozi, so danes na cesti.  G
     In ko to preseješ, ko te besede prekrižaš, ugotoviš, da gre za to, da se stvari zmehčajo, da se stvari vzamejo pod kontrolo, seveda, za nekatere se ta kontrola, jasno, drži do konca, da teče od vratu in še od marsikje, pri drugem pa se reče, dobro, bomo že kdaj prišli.  G
     Mi smo poslanci državljanov, mi smo poslanci ljudstva in s tega vidika je, kaj si oni mislijo o taki diskusiji, in s tega vidika bi rad poudaril, da bi današnja diskusija bila najboljši argument za to, da se uvede tretji program, če bi bila drugačna, kot ta trenutek poteka.  G
     Gre samo za to, da se znotraj postavk, ki se tičejo odnosov financiranja zamejskih organizacij in Slovencev po svetu, postavi nekolika večja preglednost in transparentnost, vsaj kar se tiče financiranja treh organizacij, ki se ukvarjajo z zamejci oziroma s Slovenci po svetu.  G
     Vidimo pa tukaj oziroma spremljamo projekte, ki so samo socialna ekonomija, niso tržna ekonomija in v tem primeru se tudi, tudi ob tej priliki se zavzemam za to, da se socialna linija pelje na svoj način, tržna pa na svoj način oziroma vedeti moramo za oboje, kaj pomeni v dimenziji problema.  G
     Vemo, kdaj je to možno, kdaj se sprejema proračun in kdaj se o tem glasuje in kdaj se naši amandmaji v tej smeri praviloma zavračajo, nismo pa za to, da se zdaj zmanjšuje obdavčitev klasičnih iger na srečo zato, da bi na ta način morda posredno pomagali nekomu, ker je to popolnoma netransparentno.  G
     Naše prizadevanje je resnično že vseskozi zelo razvidno za reševanje stanovanjske problematike, bodisi pri sprejemanju državnega proračuna, kjer smo se vedno zavzemali za to, da se vsaj za milijardo oziroma dve milijardi poveča vsako leto tudi fond oziroma dokapitalizira republiški stanovanjski sklad.  G
     To je eden od argumentov, na osnovi katerih bomo lahko tudi si še marsikatero zadevo opravičili, ne da bi crkljali in seveda nekje - bom temu rekel - po nepotrebnem negovali in pestovali nekoga; vendar gre za neke temeljne posege ali pa temeljna prizadevanja tudi več ministrstev za to, da se nekaj dogodi.  G
     Gre za to, da se je pač očitno nekdo čez noč odločil: pa dajmo posegati v program avtocest, tam sredstva so, v kolikor bodo zmanjkala, se bo pač ali podaljšala doba koriščenja bencinskega tolarja - ta varianta je tista, ki lahko nadoknadi ta izpad - ali se bo šlo v dodatno zadolževanje - to je druga možnost.  G
     Ne bom podprl teh amandmajev, ker me je prepričal gospod Janez in služba, ampak sem pa za to, da se ob tej razpravi vendarle sprejme en sklep, da se čimprej poglobljeno pomenimo o zakonu o financiranju občin in o tem, kaj hočemo sploh s to lokalno samoupravo, posebno v občinah, ki so daleč izpod te samozadostnosti.  G
     Priznati pa je tudi treba, da je bil ob vsakoletnem proračunskem usklajevanju, ko na vseh koncih primanjkuje sredstev, pokojninski zavod kot druga največja javnofinančna institucija tudi najprimernejši za to, da se mu je nekaj malega sredstev vzelo in tudi tako reševalo nekatera druga področja, ki so bila tudi pereča.   G
     Vendar če zaradi realnosti, ker nekatere zadeve ali sploh niso ali niso ustrezno urejene v drugih sistemskih zakonih, kjer bi morale biti urejene, potem lahko to sprejmemo do neke mere kot opravičilo za to, da se iščejo vsaj začasne rešitve v tem zakonu, ker je treba delati in živeti s tem proračunom, ki bo, če bo, sprejet.  G
     V 14. členu pa gre za to, da se - tako kot je odbor za gospodarstvo povzel - daje poročilo državnemu zboru in to pravočasno, da ga državni zbor lahko obravnava še pred sprejemom naslednjega proračuna, in tudi na osnovi tega poročila ugotovimo, kako so bile državne pomoči razdeljene oziroma ali so bile pravilno in učinkovito razdeljene.   G
     Štirikrat smo tukaj debatirali in mislim, da smo si povedali vse, kar je treba ob tej zadevi povedati, smo pa za to, da se skuša v čim večjem soglasju urediti tiste meje volilnih okrajev, pri katerih je prišlo dejansko do nasilja nad obstoječimi mejami oziroma nad občutkom pripadnosti ljudi posameznim zaokroženim in zgodovinsko znanim območjem.  G
     Da je nezaupanje tolikšno med sprtimi stranmi, da je toliko negativnih izkušenj, da je prisotnost mednarodnih sil edina garancija za to, da se postopno stanje stabilizira in normalizira, da začnejo funkcionirati demokratične institucije, in da na koncu pride tudi do demokratične odločitve in demokratičnega dogovora tako Srbov, Albancev in drugih narodnosti.   G
     Tisti, ki je prevzel nase izvršilno oblast in imel v rokah ves ta čas inštrumente za to, da vodi to državo, tisti je tudi odgovoren za to, da dober del tega mandata ali pa da dober del tega mandata, ki naj bi bil namenjen za to, da se nekaj dogaja, da gre razvoj naprej, namenjamo temu, da se najprej sestavlja vlada in potem ob koncu temu, da koalicija razpada.   G
     Glede na razpravo, ki sem jo včeraj poslušal na odboru za nadzor proračuna in kjer je nekako izzvenelo, da odložni veto hoče zadržati sprejem tega zakona zato, da bi korupcija naprej cvetela, moram pač to povedati, ponoviti: jaz za to, da se v različnih pooblaščenih telesih ta zakon pripravlja, nisem izvedel, dokler ni bil objavljen v Poročevalcu državnega zbora.  G
     Z veseljem sprejemam informacijo, da bo v državnem proračunu za naslednje leto veliko sredstev namenjenih za razvoj obmejnih regij, ki pa pač trpijo zaradi take situacije, ampak veste, da maloobmejni sporazum ustvarja pogoje za to, da se maloobmejni prehodi odprejo, da se dvolastnikom dovoli prehod, da se tudi v Piranskem zalivu in dlje omogoči prosta plovba, ribolov itn.   G
     Ker pa je razrešitev povezana z vprašanjem zaupnice in je pač naše mnenje, da je prav, da se preko nezaupnice, kot edine poti za to, da se do vprašanja možnih predčasnih volitev sploh pride, smo mi se v poslanski skupini odločili, da bomo glasovali tako, da ne podpremo predloga za razrešitev ministrov ljudske stranke, da bi prišlo do začetka postopka za možne predčasne volitve.  G
     BRANKO KELEMINA: No, jaz pravim, da v teh proračunih vseskozi ta leta, kar sem jaz pač bil zraven, ugotavljam, da vsako leto v bistvu gre za to, da se iznajde vedno nova formula, na kak način prevarati slovenske davkoplačevalce, da se nek proračun sprejme, kako prevarati kmete in pa tudi delavce, jaz pravim, tisto populacijo, ki s svojimi rokami tako odgovorno proizvaja novo vrednost.  G
     Gre, saj pravim, za to, da se tudi na osnovi kupnin - saj dobro veste, da so v kratkem prodajali to štorsko železarno in da so na osnovi tega potem tudi, pa po mojem tudi s pritiskom vlade oziroma ministrstva za finance, ki ima pri bankah določene denarje kot pologe in podobno - da lahko na osnovi tega se ta čas skrajša, pokupi pod ugodnejšimi pogoji in s tem se razbremeni ta sanacija slovenskih železarn.  G
     Mislim, da je bil nastop dr. Zagožna dobro izhodišče za to, da se ponovno spomni: ratifikacija mednarodne pogodbe pomeni sprejeti obveznost države, ki jo mora izvajati vsaka vlada, ne glede na politično sestavo v naslednjih mandatih. Dr. Zagožna skrbi, da je z vstopom Slovenske ljudske stranke ta stranka podedovala tudi del pogajanj, ki jih je slovenska vlada vodila, ko te stranke ni bilo v vladni koaliciji.  G
     Potem ko je bila dana ta vaša ponudba, o kateri ste govorili, se ni zgodila samo vaša tiskovna konferenca, ampak tudi seja ustavne komisije, kjer so vsi poslanci liberalne demokracije - vsi, vseh pet - glasovali proti hitremu postopku za zakon o večinskem volilnem sistemu in vsi so glasovali tudi za to, da se opravi obvezna predstavitev mnenj. 10:9 je bil rezultat ali pa so bili morda 4, se opravičujem, ampak 9 ne bi moglo biti brez glasov liberalne demokracije.  G
     O celoti, o načrtih, o usmeritvah na področju izgradnje avtocest je državni zbor nekajkrat govoril in menim, da je bilo mesto za to, da se postavlja vprašanje, ali je trojanski odsek tisti, ki ga je potrebno graditi in ga je potrebno financirati tudi s pomočjo kreditov, kajti celotna konstrukcija izgradnje avtocest in seveda s tem tudi trojanskega tunela je predvidena na način zagotavljanja lastnih sredstev skozi cestnino, proračun in podobno in pa seveda s pomočjo kreditov.  G
     Zadeve skratka so tistim, ki so se s to stvarjo igrali, ušle in stvar je povzročila veliko mednarodno škodo, ampak namesto, da bi se naš svet za nacionalno varnost zavzel za to, da se razmere uredijo, da se ustvarijo razmere, ki bodo onemogočale, da se kaj takega ponovi, da se vzpostavi učinkovita zunanja kontrola nad ministrstvom za notranje zadeve, se je ta velespoštovani organ in cenjena institucija spustila v iskanje ozadja, češ, da je neka tuja obveščevalna služba, namigi so bila srbska in jugoslovanska, vse to skonstruirala.  G
     Skratka, to ni tako zelo enostavno in zato iskati rešitve po bližnjici, ki bi eventualno imele za posledico celo opozorila, ki jih daje ves čas že sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, da bi pravzaprav potem bilo možno celo iz krivdnih razlogov, ker ni bila plačana najemnina, stanovanje odpovedati, se nam zdi tako, bi rekel, ta opozorila tako tehtna, da bomo glasovali za to, da se ta zakon ne sprejme, v pričakovanju, da bomo z vlado uspeli zagotoviti, da čimprej pride do celovitejše obravnave sprememb in dopolnitev stanovanjskega zakona.   G
     Ne samo zato, ker so naslednji zakoni, ki so na vrsti, dosledna izpeljava tega sistema, ampak zato, ker se stvar tudi za širšo javnost s temi postopki vendarle dela transparentno in kjer je odnos tudi po zadnjih javnomnenjskih raziskavah v javnosti, ne samo do tega ali drugega volilnega sistema, ker je preferenca javnosti očitno in jasno ter še vedno in še bolj za neposredne volitve poslancev, se pravi za dvokrožni večinski volilni sistem, ampak še večja podpora javnosti je za to, da se odločba ustavnega sodišča dosledno izpelje in da se spoštuje rezultat referendumov.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA