nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (2.901-3.000)



     Sem za to, da se sprejme zakon.  G
     Tu gre resnično za to, da se to omeji.   G
     Tako da jaz sem za to, da se črta ta določba.  G
     Smo za to, da se ta garancija da, to poroštvo da.  G
     Kdo je lahko garant za to, da se bo to tako izvajalo?  G
     Nismo za to, da se odvzame, smo pa za to, da se znižajo.   G
     Nismo za to, da se odvzame, smo pa za to, da se znižajo.   G
     Torej plediram za to, da se moramo čimprej bolje organizirati.  G
     Nismo za to, da se enostavno zavrne in da ostane problem nerešen.  G
     Vi ste v vladi, naredite nekaj za to, da se bo ločilo zrnje od plev.  G
     Gre za to, da se sestane matično delovno telo in prouči mnenje vlade.   G
     Kar mene zadeva, sem za to, da se zoži ali ukine nepoklicna imuniteta.  G
     Kolegu Ruparju prošnjo za to, da se obnašamo vsaj fairplayevsko naprej.  G
     Smo za to, da se v 3. členu napišejo pogoji, ki bodo onemogočali zlorabo.  G
     Kdo je za to, da se sprejme zakon o državnem tožilstvu po hitrem postopku?   G
     Kdo je za to, da se 8. člen črta, to je amandma k 8. členu? (19 poslancev.)  G
     Ne more biti ime krivo za to, da se ta pravica, ki je vsem jasna, vsem jasna, daje.  G
     Kdo je za to, da se gospa ministrica, dr. Tea Petrin, pridruži razpravi? (20 poslancev.)  G
     Poglejte magnetograme, kdo je danes popoldne omenil, da gre za to, da se bojijo za službe.  G
     Zato menim, da ni nobenih razlogov za to, da se zakon ne bi podprl, kar pa ne velja za omenjeni amandma.   G
     Tudi združena lista, ki je izrecno proti vsebini tega zakona, je glasovala za to, da se o tem tukaj odloča.  G
     Seveda namerno nisem rekel, da sem tudi takrat bil za to, da se podpre razvojna komponenta zakona o Posočju.  G
     V 23. členu so namreč navedena možna vprašanja, ki se glasijo: "Ali ste za to, da se občina združi oziroma razdeli?  G
     Kdo je za to, da se seja prekine, da se sestane matično delovno telo in opredeli do amandmaja k 47. členu? (18 poslancev.)  G
     Iz tega nedvoumno izhaja, da so podjetja za to, da se prostovoljno združujejo v višjo obliko organiziranosti gospodarstva.   G
     Mi smo navedli v predlogu zakona za prvo branje potrebne stroške za to, da se uredijo tehnične možnosti za neposredne prenose.  G
     Temelji pogoj je zdravo gospodarstvo, je zaposlenost, so temeljni makroekonomski in socialni pogoji za to, da se zagotovijo viri.  G
     Če bo danes zakon potrjen v prvem branju, bo pač šel naprej, če pa ne bo, se bo pa sprostil postopek za to, da se tisto bistvo uredi.  G
     Gre za to, da se poenotijo postopki v zvezi z odpiralnim časom v gostinstvu z že predpisanimi postopki za odpiralne čase v trgovini.   G
     Dejstvo je, da tukaj v tej vladni koaliciji ni politične volje za to, da se vzpostavi realen parlamentaren nadzor nad temi službami.   G
     Menimo, da zanje ni najustreznejša oblika varstva dvojna doba, ampak se zavzemamo za to, da se njim zagotovi renta v najvišji višini.   G
     Skratka, gre za to, da se s tem zakonom naredi temeljni in bistveni red na področju pregleda firm, ki delajo in so poslovno usposobljene.   G
     Ampak gre za to, da se z ukinitvijo oziroma s črtanjem besedila, da je dovoljenje lahko, torej, da je potrebno izdati dovoljenje tudi zato.  G
     Kako je lahko nekdo istočasno za večinski sistem, če pa ta propade, pa ne za to, da se naredi resen in velik korak v smeri večinskega sistema?  G
     Gre za to, da se predlaga renta za prisilne mobilizirance, ampak ne za vse, ampak samo za del njih, tistih, ki imajo starostno kmečko pokojnino.  G
     Večkrat je bilo v teh razpravah izpostavljeno tudi mnenje, da je vlada tista, ki bi pravzaprav morala skrbeti za to, da se tudi ta vprašanja rešijo.   G
     Pa vi, gospod Demšar, ko se je sprejemal zakon o davku na dodano vrednost, ko so se sprejemale osnove za to, da se najdejo viri za pokojninsko reformo?  G
     Seveda ne podpiram amandmajev črtanja in se sem za to, da se te družbe ohranja pri življenju in seveda se jim tudi s tem zakonom lahko pripomore k temu.  G
     Jaz ne vidim nobenega utemeljenega razloga, kot ne tudi za to, da se iz nadzora nad delovanjem kapitalskega sklada v celoti izrine urad za zavarovalni nadzor.  G
     Smo pa za to, da se uredi nediskriminatorno, da se enako obravnava tistega, ki je prišel iz Litve, recimo, pa ima enak problem kot tisti, ki je prišel iz Bosne.  G
     Vsekakor se bom zavzel v teh naših razpravah za neodvisnost pravosodja in tudi za to, da se neposredno ne posega v konkretne sodne primere s strani izvršilne oblasti.  G
     Referendumsko vprašanje se je glasilo: "Ali ste za to, da se namesto tega, kar je v zakonu predlagano, volilni sistem uredi tako, da bo dvokrožni večinski volilni sistem".  G
     V tem poročilu boste našli podatke, navedbe, pričevanja, argumente za to, da se je policija zlorabljala proti, ne samo proti opoziciji, ampak tudi proti koalicijskemu partnerju.  G
     Nobene komisije ne rabimo za to, da se bo usklajevalo okoli tega, ali uzakoniti nekaj, kar je bilo izglasovano na referendumu in kar je bilo potrjeno z odločbo ustavnega sodišča.   G
     Sama kot zdravnik sem prva za to, da se določene kategorije poklicev, ki imajo določene obremenitve, ki so specifični, ki potrebujejo določene bonitete, uredijo tako, kot smo se dogovorili.  G
     Gospod Špiletič, vi ste kontradiktorni v tej vaši razpravi, ker kar najprej govorite o privilegijih in potem govorite o tem, da pa ste za to, da se določene zadeve upoštevajo in tako naprej.  G
     In ko je zakon na mizi, smo pričakovali, da se bo o tem odločalo, da se bo razpravljalo o dilemah, ki v zakonu so, ne pa da se bodo preprosto iskali spet razlogi za to, da se ta zakon prestavi.  G
     Nekdo, ki ni bil za to, da se na najhitrejši možni način z amandmajem tudi to vprašanje uredi v tem zakonu, sedaj to uporablja oziroma izrablja za izgovor, zakaj bo glasoval proti temu zakonu.   G
     Se pravi, nam gre za to, da se območje v okviru večje občine, ki je demografsko ogroženo, socialno šibko ali je podvrženo praznenju in drugim problemom, ki iz tega izhajajo, tudi lahko upošteva.  G
     Mi smo za to, da se v vseh tistih primerih, kjer si je vladajoča elita nekdanjega režima dodelila pokojninske pravice, ki so višje od pravic navadnega prebivalstva, te znižajo na običajno raven.  G
     Takrat smo tukaj nekajkrat citirali zakon o referendumu, ki dopušča tudi tak referendum, na katerem se postavi vprašanje: Ali ste za to, da se neka stvar uredi drugače kot je predlagano v zakonu?  G
     Odredbodajalec za tiralice, tako za to, da se tiralica razpiše, kot tudi za to, da se tiralica prekliče, je sodišče oziroma upravnik kazenskega zavoda oziroma zavoda, v katerem se prestajajo zaporne kazni.  G
     Odredbodajalec za tiralice, tako za to, da se tiralica razpiše, kot tudi za to, da se tiralica prekliče, je sodišče oziroma upravnik kazenskega zavoda oziroma zavoda, v katerem se prestajajo zaporne kazni.  G
     Po vsem tem je jasno, da tu ni šlo za to, da bi se nekdo zavzemal za tak ali drugačen volilni sistem, ampak je šlo za to, da se na vsak način s proceduralnimi zapleti prepreči izvedba referenduma v letu 1996.  G
     In še končno k 5. točki, tukaj gre za to, da se v tem zakonu določi, da se renta izključi pri odločanju o pravici do varstvenega dodatka po pokojninskih predpisih oziroma pri odločanju o socialno-varstvenih pravicah.  G
     Gre za to, da se v aktu o ustanavljanju zavarovanega območja predvidijo tudi finančni viri za izvajanje zavarovanja in razvoj lokalnega prebivalstva ter da narodni in regijski park seveda mora imeti načrt upravljanja.  G
     Opozarjam torej na to, da bo v tem primeru motiv za to, da se zaprosi za dovoljenje za stalno prebivanje, bistveno zmanjšan; če pač teh garancij ne bo, v tem primeru bo manj prošenj za to, da se izda takšno dovoljenje.  G
     Opozarjam torej na to, da bo v tem primeru motiv za to, da se zaprosi za dovoljenje za stalno prebivanje, bistveno zmanjšan; če pač teh garancij ne bo, v tem primeru bo manj prošenj za to, da se izda takšno dovoljenje.  G
     Kajti cestnina, ne samo da se pri nas uporablja za to, da se ceste vzdržujejo, ampak tudi za samo gradnjo, hkrati pa je to, vsaj v evropskih državah, kamor se želimo priključiti, tudi inštrument urejanja prometne politike.  G
     Verjamemo, da bi na vprašanje: ali bi bili za to, da se status mestne občine Koper spremeni v poseben, če je to pogoj, da občina ohrani obstoječe teritorialno organiziranost, odgovorilo pritrdilno najmanj 80% povprašanih.   G
     Iz vaših misli lahko samo razberem, da ste tudi vi za to, da se 10.b člen sprejme, torej da se črta financiranje, zato ker to postavlja vse tiste po 1. členu, ki ste ga citirali, vse tiste organizacije v izhodiščni položaj.  G
     Je pa bilo pogovorov nenormalno veliko, mislim, da ni zakona, ki smo ga obravnavali v tem mandatu, da bi bilo toliko pogovorov v smislu, češ, vsi smo za to, da se uredi, ampak postopka pač nismo mogli sprostiti, da bi to uredili.  G
     Če je nekdo seveda vojni zločinec, sem jaz prvi za to, da se to odkrije in se ga tudi ustrezno kaznuje in sankcionira in je to popolnoma jasno in nisem bil jaz tisti, ki je govoril na tiskovni konferenci o 116.000 posebnih privilegijev.  G
     Še enkrat poudarjam, kot sem že nič kolikokrat: nisem za to, da se to posebej uredi, vendar ne kar tako na palec, z enotnimi merili, kar je mogoče zagotoviti samo v obliki sistemskega zakona in kar smo z našim amandmajem tudi predvideli.   G
     Ampak gre za to, da se pa slučajno oba nanašata na 7. člen osnovnega zakona in po moje drugega kot ugotoviti, da je ta drugi amandma brezpredmeten, ker spreminja 7. člen osnovnega zakona, ki smo ga ravnokar v celoti spremenili, ni možno.   G
     Skratka smo za to, da se podpre to poročilo, smo pa tudi zato, da se naravnavanje prizadevanj računskega sodišča usmeri v to izjemno, bi rekel, veliko maso pravnih subjektov in nosilcev te porabe javnih sredstev in seveda za zelo trdo saniranje.  G
     Ko so se prebivalci mestne občine Koper, tako v mestu kot po vaseh, pred 5 leti opredeljevali do obsega in ustanovitve svoje občine, so odgovorili na naslednje vprašanje: "Ali ste za to, da se v našem referendumskem območju ustanovi občina Koper?"  G
     Menim pa, da je amandma skupine poslancev LDS zelo primeren in celo strožji od amandmaja odbora za zdravstvo, vsekakor pa sem za to, da se omogoči tudi alternativen pristop do uživalcev, odvisnikov, ki so navsezadnje pravzaprav veliki reveži, bolniki.   G
     Tistemu, ki je za to, da se rešijo finančna vprašanja, da se zapolni praznina, ki je nastala z odločbo ustavnega sodišča, bi moralo biti tudi za to, da se ta zakon sprejema po hitrem postopku in da se z amandmaji oziroma dopolnili reši tudi to vprašanje.  G
     Tistemu, ki je za to, da se rešijo finančna vprašanja, da se zapolni praznina, ki je nastala z odločbo ustavnega sodišča, bi moralo biti tudi za to, da se ta zakon sprejema po hitrem postopku in da se z amandmaji oziroma dopolnili reši tudi to vprašanje.  G
     Vsaj jaz tako mislim in mislim, da če naredimo anketo sedaj tukaj v Sloveniji ali vprašanje postavimo, ali smo v državi Sloveniji za to, da se legalizirajo droge, jaz sem trdno prepričan, da bo 95 % vseh treznih ljudi odgovorilo, da so proti legalizaciji.  G
     Kot eno od možnih rešitev za to, da se upoštevajo vse občine, kolikor država ukrepa na naravnih vrednotah lokalnega pomena, in da se tudi potem zagotovijo sredstva, smo predvideli pač rešitev, da se ta sredstva zagotovijo iz tekoče rezerve občinskega proračuna.  G
     Niti vlada niti ministrstvo za notranje zadeve z odredbo za to, da se tiralica razpiše oziroma da se prekliče, nimata nobene zveze, ker po pravu, po funkcijah, ki jih pač imata ta dva organa, v to pristojnost ne moreta posegati in je to izključno v domeni sodišča.   G
     In tukaj bomo najbrž hitro našli odgovor, da če želimo dobiti kakovosten zakon o parlamentarnem nadzoru, da moramo okrepiti vlogo parlamenta in vseh tistih institucij, pa tudi civilne družbe v Sloveniji, ki so zainteresirane za to, da se ta parlamentarni nadzor okrepi.  G
     Res je, vsebino je treba zamenjati, ker je bilo referendumsko vprašanje takšno: ali ste za to, da se stvari uredijo drugače, kot je s tem zakonom predlagano; ampak zakonski okvir, podlaga, zakon, ki je bil - pač, osnova za referendumsko zahtevo gre pa naprej v proceduro.  G
     Od kod ostali podatki, ki so jih izračunali v mestni občini Koper, katerim je predstavnik finančnega ministrstva v lanskem izračunu za lanski referendum pritrdil - in pri tem se lahko s kolegom Ruparjem dogovorim, če je za to, da se dokaže, da ti podatki držijo, da da glas za ta zakon.  G
     Kar zadeva mene osebno in moje kolege v združeni listi, so s tem odpadli razlogi, zaradi katerih smo bili proti zakonu, zato bomo na podlagi suspenzivnega veta glasovali tudi za to, da se zakon o minimalni plači in o načinu usklajevanja plač in o regresu za letni dopust v obdobju 1999-2001 sprejme.  G
     Gre za to, da se mi zdi, da se je ta kapitalski sklad naslonil na podobno, kot so se družbe za upravljanje in pidi, kot češ, imajo grozljivo velike milijarde v upravljanju in nobenih dividend od nikoder, ker so pač vlagali te certifikate v različna podjetja in seveda donos je vprašljivo - je, ali ni.  G
     Prepričan sem, da bi tudi mnoge dileme, ki danes menda obstajajo o tem - vsaj iz tega glasovanja, ki je bilo opravljeno, je tudi razvidno, češ da lokalne skupnosti ne bodo pripravljene dajati soglasij in sodelovati v teh postopkih, ki so potrebni za to, da se ohranjanje narave dejansko v praksi tudi izvaja.  G
     Gre za to, da se po zakonu o žrtvah vojnega nasilja zagotavlja status žrtve tudi osebam, ki so kot civilni invalidi vojne oziroma kot vojaški vojni invalidi - slednji samo ob pogoju, da ne izpolnjujejo pogojev za status vojnega veterana - skratka že po samem invalidskem statusu postanejo žrtve vojnega nasilja.  G
     Referendum je bil vložen na podlagi tistega člena zakona o referendumu in ljudski iniciativi, ki pravi, da lahko pobudnik referenduma vpraša ljudi, ali so za to, da se neke zadeve uredijo drugače, kot je predlagano v konkretnem zakonu; vendar je ta zahteva še vedno vezana na tisti konkretni zakon, ki je v proceduri.  G
     Zaradi tega, ker je vsebina tega zakona vezana na določen rok, gre za to, da se s tem zakonom podaljša mandat in razpišejo volitve do konca letošnjega junija, če bi želeli seveda tej vsebini slediti, bi potrebovali tudi sprejem ali pa zavrnitev, kakorkoli že, seveda po želji predlagateljev je sprejem zakona v toku te seje.  G
     Kašljanje, zato se ne sliši.) in tam nas je bilo veliko in tam ni bilo dogovora o tem, da se bo ta zakon prekvalificiral v hitri postopek in da se bo na ta način uredilo, ampak je bil govor o tem, da se sprostijo postopki in da se naredi vse za to, da se to uredi; vsa druga vprašanja se pa lahko v naslednjem postopku urejajo.   G
     Ker so določene stvari še odprte, smo predlagali in enoglasno podprli, da naj gre v redni postopek, in smo bili enoglasno za to, da se zavrne hitri postopek ter smo že na seji takoj začeli obravnavo po rednem postopku, kjer smo sprejeli sklepe in stališča, tako da je ta zakon sedaj pripravljen za državni zbor za redni postopek.  G
     Menim pa tudi, da je tisti del predloga sklepa, ki pravi, da predvsem vlada mora skrbeti za to, da se bo primerno odzvala in tudi poročila bi morala biti v tej smeri s strani računskega sodišča, da se vidi, kakšne so bile reakcije, ali so bile primerne ali so bile tako mimogrede ali so bile tako, celo malo zanemarjajoče in podobno.  G
     Jaz bi predlagal proceduralni sklep, če ste za to, da se ta točka preloži na naslednjo sejo, da se pripravi dopolnilno gradivo z vsemi temi vprašanji, ki so se tukaj pojavila in da vsi ti, komplet vlada in ti ministri in predsednik vlade, ki so odgovorni za to vprašanje in vsi ostali, ki so tukaj zraven, dajo vprašanje na te odgovore.  G
     Ker gre za območje, ki zagotovo leži v eni ali več lokalnih skupnostih, je potrebno tudi zelo tesno sodelovanje lokalne skupnosti, kolikor želimo, da načrt upravljanja tudi doseže tiste učinke, ki so potrebni za to, da se ta proces ohranjanja narave in sožitja lokalnega prebivalstva resnično ustvari do take meje, da je sprejemljivo za oba.   G
     Jasno je, da Evrope ne zanima konkretno, kakšne člene bomo mi napisali; zelo jih pa zanima, da bo to dejanska reforma, ki bo zdrava, zanima jih zato, ker mi hočemo postati del Evropske unije, da bo to država s trdnim gospodarstvom in trdnim socialnim sistemom; da ne bo treba trošiti denarja za to, da se bodo odpravljale krize v novih članicah.  G
     In sicer medgeneracijskega sporazuma med mlajšimi in starejšimi zavarovanci in gre za to, da se načelo vzajemnosti, ki je načelo, ki lahko velja v delniških družbah, pa tudi v družbah, ki so ustanovljene po tem zakonu - se pravi vzajemnih družbah - ne more in ne sme upoštevati pri delitvi dobička delničarjem, ampak izključno delitvi dobička za interese zavarovancev.  G
     Zato mislim, da je prav in potrebno, da se tudi prek današnje razprave takemu načinu po eni strani delovanja računskega sodišča, daje vso podporo, po drugi strani pa opozori, da ima pomemben del odgovornosti za to, da se zagotovi večja zakonitost in skrbnost v upravljanju in razpolaganju z družbenimi sredstvi, ne samo vlada, ne samo ministrstva, ampak tudi ta državni zbor.  G
     MPP-ji bi lahko seveda potem tudi se dokapitalizirali, prodali strateškim partnerjem, po nekih ocenah je približno 60%, za 60% MPP-jev obstaja realen interes za nakup s strani strateških partnerjev doma in v tujini, primer MPP Livarna, MPP Tehnološka oprema, tako da so to pač tekoče aktivnosti, ki morajo biti še verificirane, lovijo se datumi, ki so potrebni za to, da se pravočasno še vložijo določene ponudbe.  G
     Ne gre samo za to, da na eni strani zakon preprečuje delo na črno, zaposlovanje na črno, je dejstvo tudi na drugi strani, da bi na podlagi tega zakona in drugih zakonskih predpisov bilo potrebno pripraviti sočasno ustrezne podlage za to, da se vsi tisti ali pa velik del tistih, ki se tudi prisiljeno ukvarjajo s takimi dejavnostmi, lahko tudi legalno vključijo v normalno zaposlitev ali pa normalno opravljajo delo.  G
     Jaz sem dokazal, da je škodljiv, hudo škodljiv za ta prostor, in mislim, da vlada prevzema odgovornost, da bo temu prostoru - razen če ne bo določila posebnega statusa tudi za ta prostor, za občino Dekani in ohranila vsaj sedanjo porabo, to pomeni 100, 142 milijonov plus od tistega, kar bi prejela iz naslova primerne porabe; sicer bo tudi prevzela odgovornost, in mi tudi, za to, da se bo ta prostor začel prazniti.  G
     Zato so razlogi za to, da se sprejme zakon, ki ne bo samo predpisal pogojev za to, da zagotovi večjo trdnost in zanesljivost delovanja zavarovalnic in zavarovalniškega trga in zagotovi varnost in zaupanje v zavarovalnice, torej varnost za zavarovance, ampak je pomembno, da odigra zakon tudi svojo vlogo pri spodbujanju, pri omogočanju in spodbujanju zavarovalniške dejavnosti, posebno na teh področjih, ki so manj razvita.  G
     Povedati moram tudi, da je anketa, ki je bila leta 1995 naročena s strani ministrstva za gospodarske dejavnosti in se je opravila v velikem številu slovenskih podjetij, obrti in dejavnosti, da je v glavnem v svojih ciljnih rezultatih res neverjetno "pociljala" tudi v tej smeri, kot tu razlagam, v smislu branžne organiziranosti, v smislu prostovoljnega članstva, v smislu enakopravnega zastopanja, dajanja velikega prizadevanja zbornice za to, da se res nekaj naredi za svoje člane, in podobno.   G
     Če se pa tu na tem seznamu znajde človek, ki bi vse pobetoniral, ki ne prenese zelenice, ki bi zaradi špekulacij vse pozidal - in zdaj grem h konkretnemu! - ki je največji krivec za to, da se je zrušil že porušeni Breginj leta 1976, samo zato, da je njegova - sedaj njegova firma, takrat je bil pa direktor firme, kjer sem tudi jaz delal - zaslužila na hitro z nekim urbanizmom, pogojno rečeno, in z nekim projektiranjem, in to pozidal z barakami, potem to ne more biti član takšne eminentne inštitucije.  G
     Mislim, da je nujno treba organizirati splošno družbeno klimo za to, da se program čim prej sprejme in realizira, hkrati pa voditi skrb za to, da se z drugimi ukrepi te države, tukaj mislim na mnoga druga področja, kjer nimamo v združeni listi socialnih demokratov tako pozitivnih ocen do aktivnosti in politike vlade, kot so recimo tudi pokojninska reforma, reforma delovnopravne zakonodaje, vprašanje zaposlovanja za primer brezposelnosti, vprašanja zdravstvene politike, da se na teh področjih ne bi splošna socialna situacija poslabševala toliko, da bi postal dober socialni program nezadosten za reševanje socialnih stisk in problemov, v katerih bi se ljudje našli.  G
     Mislim, da je nujno treba organizirati splošno družbeno klimo za to, da se program čim prej sprejme in realizira, hkrati pa voditi skrb za to, da se z drugimi ukrepi te države, tukaj mislim na mnoga druga področja, kjer nimamo v združeni listi socialnih demokratov tako pozitivnih ocen do aktivnosti in politike vlade, kot so recimo tudi pokojninska reforma, reforma delovnopravne zakonodaje, vprašanje zaposlovanja za primer brezposelnosti, vprašanja zdravstvene politike, da se na teh področjih ne bi splošna socialna situacija poslabševala toliko, da bi postal dober socialni program nezadosten za reševanje socialnih stisk in problemov, v katerih bi se ljudje našli.  G
     Od takrat pa se začne v državnem zboru druga faza te nadaljevanke o spremembi volilnega sistema in predlagatelji vložimo v proceduro amandmaje, s katerimi zakona, ki je bil leta 1995 vložen v proceduro, ni bilo možno spremeniti, in s tem prilagajamo sistem odločbi ustavnega sodišča in rezultatu tega referenduma, na katerem pa je bilo izglasovano vprašanje, "ali ste za to, da se z zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o volitvah v državni zbor volilni sistem uredi drugače, kot je predlagano, in sicer tako, da se bo v Sloveniji oblikovalo 88 volilnih okrajev na približno enako število prebivalcev, da bo v vsakem volilnem okraju izvoljen en poslanec in da bo za poslanca izvoljen kandidat po dvokrožnem večinskem volilnem sistemu, tako kot volimo župane", in to so ljudje tudi razumeli.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 3.301 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA