nova beseda iz Slovenije
plesu bistven sleherni | plesalčev | gib.Abeceda je poleg govora | D |
na odru pleše predvsem | plesalčev | telesni spomin na svoj | D |
morebiti premalo povnanji | plesalčev | napor v obvladovanju krožnosti | D |
potrebuje dober klavir, | plesalčev | instrument je njegovo | D |
brez ekonomske baze. | Plesalčev | rok trajanja je omejen | D |
strani trudi »zapeljati« | plesalčev | pogled s svojo drugačnostjo | D |
kar gre razumeti kot | plesalčev | notranji monolog. Četudi | D |
ampak tveganje, ki zadeva | plesalčev | ego, ko se plesalec znajde | D |
zasnoval zato, da bi povečal | plesalčev | nadzor nad dinamiko in | D |
histerizirano razbija in ruši, pa | plesalčev | gib, ki zlasti v prvem | D |
Martha Graham je dejala: “ | Plesalčev | svet izraža človekovo | P |
širjenja, ki je znano kot | plesalčeva | mišična "opremljenost | C |
sploh: edini merili sta | plesalčeva | zbranost in gledalčeva | C |
ki skozi gibanje izraža | plesalčeva | čustva. Zaradi te tesne | C |
samo takrat, ko pride | plesalčeva | stvaritev od znotraj. | D |
natakarji nosijo na mize. | Plesalčeva | žalost je brezmejna in | D |
je gibanje prišlo, toda | plesalčeva | roka je bila v obdobju | D |
središču pozornosti je | plesalčeva | kožna bolezen, ki so jo | D |
od rojstva do smrti. | Plesalčeva | leta seveda vplivajo na | P |
med katerimi divjajo | plesalčeva | telesa.Govor je tako pribit | P |
delu, in to ne glede na | plesalčeve | fiziološke ali kinestetične | C |
plesalca temelji na tem, da | plesalčeve | plesne in gibalne tehnike | D |
ironiziranje plesa brez | plesalčeve | osveščenosti pa je mogoče | D |
favorite za naslov, a zaradi | plesalčeve | poškodbe nista nastopila | D |
tekmovanja odstopila zaradi | plesalčeve | poškodbe - Bryan je zdržal | D |
zanimajo predvsem telo in | plesalčeve | fizične akcije - a za | D |
Fariča - Kreativni nadzor | plesalčeve | svobode Faričev izbor | D |
posredno loteva vprašanja | plesalčeve | ustvarjalnosti kot gibalca | D |
s poudarkom na prikazu | plesalčeve | tehnike prerasel v bolj | D |
pa je moral izvirati iz | plesalčeve | emocije.Z vsakdanjimi | D |
loteva časovne omejenosti | plesalčeve | kariere, denimo v prizoru | D |
izvleči najboljše, glede na | plesalčeve | zmožnosti in telesne proporce | D |
bistvo posameznikove ‐ | plesalčeve | izrazne notranjosti in | P |
tehnične virtuoznosti in | plesalčevega | specializiranega telesa | C |
gibanjem, da enkratnost | plesalčevega | telesa izgine v kinetičnem | C |
kot oživčenega središča | plesalčevega | telesa, pri čemer vsak | D |
Novožilovo. Slednja zaradi | plesalčevega | maturitetnega izpita v | D |
razcepljenost in ranljivost | plesalčevega | telesa.Princip predstave | D |
načrtnega stimuliranja | plesalčevega | izobraževanja oziroma | D |
omejenosti in ranljivosti | plesalčevega | in nasploh človeškega | D |
predstave je zakulisje | plesalčevega | in igralčevega vsakdana | D |
zaradi izredne gibljivosti | plesalčevega | telesa. Ritmično izpeljavo | D |
od poglavij je pripoved | plesalčevega | čevljarja, ki je zvedel | D |
pisati iz notranjosti | plesalčevega | telesa.« Ko je pripravil | D |
ekspresivnemu širjenju dojemanja | plesalčevega | telesa kot absolutnega | D |
najti relevantnega zapisa | plesalčevega | fantastičnega giba, ki | D |
mivke (Stefan Hagen), iz | plesalčevega | gibanja nastane vtis, | D |
Ključna je notranjost | plesalčevega | telesa, lahko je gibanje | D |
spregovarja ekspresivna mimika | plesalčevega | obraza in prenašanje notranje | D |
do zdaj za formiranje | plesalčevega | inštrumenta«, o novem | D |
ali gre za neznosnost | plesalčevega | pogleda na ranljivo telo | D |
kjer raziskuje vezljivost | plesalčevega | in igralčevega telesa | D |
srečanja gledalčevega in | plesalčevega | pogleda.Konec romantičnega | D |
trenutek projekcije spačenega | plesalčevega | obraza na gol plesalkin | D |
element iz vsakdana, v | plesalčevem | gibu pa lahko postanejo | D |
gostja. Odsotnost z vaj po | plesalčevem | mnenju ne bi imela posledic | D |
koncu, ko plesalka ždi na | plesalčevem | hrbtu in delujeta kot | D |
vsakdanjikom, kot tudi o | plesalčevem | nomadskem načinu življenja | D |
sklad z njegovim imenom v | plesalčevem | studiu v Greenwich Village | D |
funkcionalno celoto. Ob | plesalčevem | gibanju se zdi pomembna | D |
gibajoča se kamera sledi | plesalčevemu | gibanju. Od leta 1983 | D |
pomanjkljivem premisleku o | plesalčevi | odrski navzočnosti, saj | D |
inovacije in temelji na | plesalčevi | ustvarjalni rabi naključja | D |
Britaniji, pa se je posvetila | plesalčevi | upokojitvi, ko (denimo | D |
avtorjevo delo), v katerem | plesalčevi | udi, zlasti noge in stopala | D |
kjer so plače odvisne od | plesalčevih | izkušenj in njihovih vlog | D |
to isto, sveto vez med | plesalčevim | življenjem in plesalčevo | C |
pospremljene s poškodbami kot | plesalčevim | vsakdanjikom, kot tudi | D |
pokrivalo, ki zaživi med | plesalčevim | gibanjem), je Mateja Babnik | D |
katere se z izmeničnim | plesalčevim | pojavljanjem vključuje | D |
ga je Djagilev kljub | plesalčevim | izjemnim sposobnostim | D |
plesalke, in to na vsako | plesalčevo | nespametno besedo.Plesala | A |
Spet imamo opraviti s | plesalčevo | "opremljenostjo". ** | C |
trenutki, v katerih je | plesalčevo | telo nekoliko manj obremenjeno | C |
vsakdanjem življenju ( | plesalčevo | in običajno telo si delita | C |
plesalčevim življenjem in | plesalčevo | umetnostjo.Pollock nam | C |
ples razumejo kot osebno | plesalčevo | lastnino, in če bi jo | D |
koreografiram, skušam | plesalčevo | telo obravnavati kot besedilo | D |
Tako denimo frivolno | plesalčevo | poplesavanja na odru ob | D |
konceptualno enostavno; | plesalčevo | telo namreč uporablja | D |
najbližjim gledalcem. V butohu | plesalčevo | belo pobarvano golo telo | D |
Mladi levi | Plesalčevo | telo zaživi v temi Zaprla | D |
etra so le naključna. | Plesalčevo | telo zaživi le v temi | D |
Kaj vam sploh pomeni | plesalčevo | telo? Vsak od nas ima | D |
med vašimi zahtevami ter | plesalčevo | ustvarjalno svobodo? | D |
linije, tako kar zadeva | plesalčevo | premikanje po prostoru | D |
je izrazito pogojen s | plesalčevo | osebnostjo.Moj najpomembnejši | D |
ukrivljen prostor v vesolju, | plesalčevo | predavanje pa gibalno | D |
po celotnem prizorišču, | plesalčevo | gibanje je intenzivno | D |
nad vsemi umetnostmi. | Plesalčevo | telo deluje v njej kot | D |
drugega. V nadaljevanju se | plesalčevo | telo - telo, ki je po | D |
prostor, v katerem se | plesalčevo | telo lomi ob amorfnih | D |
zatemnitvami, v katerem se | plesalčevo | telo v različnih pozah | D |
plesalec Demetrius King, | plesalčevo | repertoarno usodo, ko | D |
zatemnitvami ločenih sekvenc, | plesalčevo | gibanje pa večinoma zamejuje | D |
beograjskega sola, kjer gre za | plesalčevo | občutenje samega sebe | D |
besedah avtorice namreč | plesalčevo | telo v gibanju, v danem | D |
opazovati drugače, saj | plesalčevo | telo vidi, hkrati pa ga | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |