nova beseda iz Slovenije

plesalč* (111)


plesu bistven sleherni      plesalčev      gib.Abeceda je poleg govora  D
na odru pleše predvsem      plesalčev      telesni spomin na svoj  D
morebiti premalo povnanji      plesalčev      napor v obvladovanju krožnosti  D
potrebuje dober klavir,      plesalčev      instrument je njegovo  D
brez ekonomske baze.      Plesalčev      rok trajanja je omejen  D
strani trudi »zapeljati«      plesalčev      pogled s svojo drugačnostjo  D
kar gre razumeti kot      plesalčev      notranji monolog. Četudi  D
ampak tveganje, ki zadeva      plesalčev      ego, ko se plesalec znajde  D
zasnoval zato, da bi povečal      plesalčev      nadzor nad dinamiko in  D
histerizirano razbija in ruši, pa      plesalčev      gib, ki zlasti v prvem  D
Martha Graham je dejala: “     Plesalčev      svet izraža človekovo  P
širjenja, ki je znano kot      plesalčeva      mišična "opremljenost  C
sploh: edini merili sta      plesalčeva      zbranost in gledalčeva  C
ki skozi gibanje izraža      plesalčeva      čustva. Zaradi te tesne  C
samo takrat, ko pride      plesalčeva      stvaritev od znotraj.  D
natakarji nosijo na mize.      Plesalčeva      žalost je brezmejna in  D
je gibanje prišlo, toda      plesalčeva      roka je bila v obdobju  D
središču pozornosti je      plesalčeva      kožna bolezen, ki so jo  D
od rojstva do smrti.      Plesalčeva      leta seveda vplivajo na  P
med katerimi divjajo      plesalčeva      telesa.Govor je tako pribit  P
delu, in to ne glede na      plesalčeve      fiziološke ali kinestetične  C
plesalca temelji na tem, da      plesalčeve      plesne in gibalne tehnike  D
ironiziranje plesa brez      plesalčeve      osveščenosti pa je mogoče  D
favorite za naslov, a zaradi      plesalčeve      poškodbe nista nastopila  D
tekmovanja odstopila zaradi      plesalčeve      poškodbe - Bryan je zdržal  D
zanimajo predvsem telo in      plesalčeve      fizične akcije - a za  D
Fariča - Kreativni nadzor      plesalčeve      svobode Faričev izbor  D
posredno loteva vprašanja      plesalčeve      ustvarjalnosti kot gibalca  D
s poudarkom na prikazu      plesalčeve      tehnike prerasel v bolj  D
pa je moral izvirati iz      plesalčeve      emocije.Z vsakdanjimi  D
loteva časovne omejenosti      plesalčeve      kariere, denimo v prizoru  D
izvleči najboljše, glede na      plesalčeve      zmožnosti in telesne proporce  D
bistvo posameznikove ‐      plesalčeve      izrazne notranjosti in  P
tehnične virtuoznosti in      plesalčevega      specializiranega telesa  C
gibanjem, da enkratnost      plesalčevega      telesa izgine v kinetičnem  C
kot oživčenega središča      plesalčevega      telesa, pri čemer vsak  D
Novožilovo. Slednja zaradi      plesalčevega      maturitetnega izpita v  D
razcepljenost in ranljivost      plesalčevega      telesa.Princip predstave  D
načrtnega stimuliranja      plesalčevega      izobraževanja oziroma  D
omejenosti in ranljivosti      plesalčevega      in nasploh človeškega  D
predstave je zakulisje      plesalčevega      in igralčevega vsakdana  D
zaradi izredne gibljivosti      plesalčevega      telesa. Ritmično izpeljavo  D
od poglavij je pripoved      plesalčevega      čevljarja, ki je zvedel  D
pisati iz notranjosti      plesalčevega      telesa.« Ko je pripravil  D
ekspresivnemu širjenju dojemanja      plesalčevega      telesa kot absolutnega  D
najti relevantnega zapisa      plesalčevega      fantastičnega giba, ki  D
mivke (Stefan Hagen), iz      plesalčevega      gibanja nastane vtis,  D
Ključna je notranjost      plesalčevega      telesa, lahko je gibanje  D
spregovarja ekspresivna mimika      plesalčevega      obraza in prenašanje notranje  D
do zdaj za formiranje      plesalčevega      inštrumenta«, o novem  D
ali gre za neznosnost      plesalčevega      pogleda na ranljivo telo  D
kjer raziskuje vezljivost      plesalčevega      in igralčevega telesa  D
srečanja gledalčevega in      plesalčevega      pogleda.Konec romantičnega  D
trenutek projekcije spačenega      plesalčevega      obraza na gol plesalkin  D
element iz vsakdana, v      plesalčevem      gibu pa lahko postanejo  D
gostja. Odsotnost z vaj po      plesalčevem      mnenju ne bi imela posledic  D
koncu, ko plesalka ždi na      plesalčevem      hrbtu in delujeta kot  D
vsakdanjikom, kot tudi o      plesalčevem      nomadskem načinu življenja  D
sklad z njegovim imenom v      plesalčevem      studiu v Greenwich Village  D
funkcionalno celoto. Ob      plesalčevem      gibanju se zdi pomembna  D
gibajoča se kamera sledi      plesalčevemu      gibanju. Od leta 1983  D
pomanjkljivem premisleku o      plesalčevi      odrski navzočnosti, saj  D
inovacije in temelji na      plesalčevi      ustvarjalni rabi naključja  D
Britaniji, pa se je posvetila      plesalčevi      upokojitvi, ko (denimo  D
avtorjevo delo), v katerem      plesalčevi      udi, zlasti noge in stopala  D
kjer so plače odvisne od      plesalčevih      izkušenj in njihovih vlog  D
to isto, sveto vez med      plesalčevim      življenjem in plesalčevo  C
pospremljene s poškodbami kot      plesalčevim      vsakdanjikom, kot tudi  D
pokrivalo, ki zaživi med      plesalčevim      gibanjem), je Mateja Babnik  D
katere se z izmeničnim      plesalčevim      pojavljanjem vključuje  D
ga je Djagilev kljub      plesalčevim      izjemnim sposobnostim  D
plesalke, in to na vsako      plesalčevo      nespametno besedo.Plesala  A
Spet imamo opraviti s      plesalčevo      "opremljenostjo". **  C
trenutki, v katerih je      plesalčevo      telo nekoliko manj obremenjeno  C
vsakdanjem življenju (     plesalčevo      in običajno telo si delita  C
plesalčevim življenjem in      plesalčevo      umetnostjo.Pollock nam  C
ples razumejo kot osebno      plesalčevo      lastnino, in če bi jo  D
koreografiram, skušam      plesalčevo      telo obravnavati kot besedilo  D
Tako denimo frivolno      plesalčevo      poplesavanja na odru ob  D
konceptualno enostavno;      plesalčevo      telo namreč uporablja  D
najbližjim gledalcem. V butohu      plesalčevo      belo pobarvano golo telo  D
Mladi levi      Plesalčevo      telo zaživi v temi Zaprla  D
etra so le naključna.      Plesalčevo      telo zaživi le v temi  D
Kaj vam sploh pomeni      plesalčevo      telo? Vsak od nas ima  D
med vašimi zahtevami ter      plesalčevo      ustvarjalno svobodo?   D
linije, tako kar zadeva      plesalčevo      premikanje po prostoru  D
je izrazito pogojen s      plesalčevo      osebnostjo.Moj najpomembnejši  D
ukrivljen prostor v vesolju,      plesalčevo      predavanje pa gibalno  D
po celotnem prizorišču,      plesalčevo      gibanje je intenzivno  D
nad vsemi umetnostmi.      Plesalčevo      telo deluje v njej kot  D
drugega. V nadaljevanju se      plesalčevo      telo - telo, ki je po  D
prostor, v katerem se      plesalčevo      telo lomi ob amorfnih  D
zatemnitvami, v katerem se      plesalčevo      telo v različnih pozah  D
plesalec Demetrius King,      plesalčevo      repertoarno usodo, ko  D
zatemnitvami ločenih sekvenc,      plesalčevo      gibanje pa večinoma zamejuje  D
beograjskega sola, kjer gre za      plesalčevo      občutenje samega sebe  D
besedah avtorice namreč      plesalčevo      telo v gibanju, v danem  D
opazovati drugače, saj      plesalčevo      telo vidi, hkrati pa ga  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA