nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Gibalni material posamičnih sekvenc se razvija postopoma, od gibalnega minimalizma bolj ali manj na mestu, do vse bolj razvitega gibalnega naseljevanja prostora, zlasti v zadnji tretjini, ko se njegov gib naslavlja na scenski rekvizit - vetrnico, ki jo je mogoče razumeti kot metaforo same predstave.
Ključni problem predstave je v pomanjkljivem premisleku o plesalčevi odrski navzočnosti, saj avtor bolj kot ne naključno prehaja od abstraktnega plesa do narativnosti, pri čemer je slednja navzoča zlasti v zadnji tretjini. Koreografski material, zlasti kar zadeva posamične sekvence v osrednjem delu, je zanimiv in zelo dobro izveden, nikakor pa ne zdrži zadnja tretjina, v katerem plesalec v odnosu z vetrnico - ki je kot rekvizita fizično sploh ne uporabi - deluje kot nekakšen insekt osemenjevalec.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani