nadaljevati (5.826)

Namreč ... HABILIS: Smem      nadaljevati,      prosim? HONZA: Pardon.   A
da se naša prijetna zabava zdaj ne more več      nadaljevati.     Ne boste zamerili, če bova zdaj odšla.   A
In ti tukaj obljubim ... Hoče      nadaljevati,      vendar ga Trubar prehiti in nadaljuje sam.  A
Vem, da ne, gospod doktor. A zdaj je treba      nadaljevati,      kar sem pričel. Moja žrtev ne sme biti zaman  A
klafter naokoli ... GORNIK: Kaj mislite res      nadaljevati      to reč? GROZD: No, prosim vas, kakó pa naj  A
drugo ne. Ali ne svetujem ti v tem početju      nadaljevati,      kača! ELIZABETA Fridrih!  A
mesec dni, a začeti moraš po pameti in po pameti      nadaljevati      vaje, brez sleherne sile, brez znatnega napora  A
pobožale njeno lice; a kakor da se ona ne upa      nadaljevati      poti do njegovih ust, on pa misli na njene ustnice  A
pognal naprej, da se je Kadetka morala obrniti in      nadaljevati      pot.Z gluhimi nogami sem med grobljem iskal  A
volkovom ali ji kar pognati kroglo v glavo in      nadaljevati      peš? Narava se je grdo poigrala z Johanom Otom  A
prevešala v zimo. Pot so sklenili na vsak način      nadaljevati.     Zarana morajo imeti Št.   A
brezbrižje. Ta mora svoj beg in svoj brezupni boj      nadaljevati      do zadnjega diha.Do groba črne jame.   A
zgoraj, je zakljuvala. Hotel ga je odriniti in      nadaljevati      pot.Vendar ga ni odrinil.   A
noč preživela in kar je bila kar pripravljena      nadaljevati,      njunapogleda sta se srečala, zvrtelo se mu je  A
dopoldneva, ko bosta slavna lendlska jurista hotela      nadaljevati      zasliševanje, takrat pa bodo, saj vemo, v kleti  A
vojsko, ki je prodirala iz Češke, ni bilo varno      nadaljevati      poti, kdo bo branil uboge romarje, mnoge ženske  A
obvladal in rekel, beži no, pusti to. Hotel je še      nadaljevati,      toda jaz sem se obrnil in ga gladko pustil tam  A
uklonil in nadaljeval. Videl sem jih, moral sem      nadaljevati,      čeprav sem že vedel, da bo ta reč obtičala.  A
rokah nekakšno orodje. Mogočno... je skušal      nadaljevati      govor, mogočno pristanišče velikega cesarstva  A
odsoten. Za hip se mu je zdelo, da bi hotela      nadaljevati,      kjer sta se neke davne noči zaustavila.Toda  A
fantje takoj po razpustu zbora, ki se ni mogel      nadaljevati      zaradi strašnega smejanja, komentar je bil jasen  A
Vsakomur bi lahko pogledal v oči. Ni mogel      nadaljevati      hoje.Naslonil se je na pročelje stare hiše.  A
čobodrastem žrtju. Ta stvar se ni mogla tako      nadaljevati.      Nekdo je tukaj moral vzpostaviti red.   A
mrtvečev nezaveden položaj, kot bi hotel vstati in      nadaljevati      z življenjem in naenkrat ni občutil ničesar  A
takrat, ko ga je zadelo. Kot bi hotel vstati in      nadaljevati      s tekom, kamorkoli že.Gledal ga je in si mislil  A
je vprašala, ko je videla, da Anica ne misli      nadaljevati.      ‒In Jakoba, ‒ je dejala Anica otožno.  A
Povelje je vzdramilo fante iz zamaknjenosti.      Nadaljevati      je bilo treba pot.Hrbti so se skrivili, čela  A
zadušile solze in je šele čez nekaj trenutkov mogel      nadaljevati      svoj govor. ‒Povej ubogi starki, da sem mnogo  A
prepričan, da bi morala v soboto s pesmijo tudi      nadaljevati.      Seveda ‒ takole! se je Batistuta, kolikor mu  A
mu je bila jezična govôrnica vso zaprla, jame      nadaljevati:      »Bodisi tako ali tako, tisto vem, da imata Gládež  A
bil ta odsoten ali bolan, se je zdelo umestno,      nadaljevati      pogovor v započeti smeri.»Da ‒« je povzel z  A
luč, preden je mogel najti pravo nit in mogel      nadaljevati:      »‒ Tuzlo, kjer je toliko storil za našo kulturo  A
je sedel na minder na njeno stran. Hotela je      nadaljevati      šivanje, toda roka se ji je uprla, prsti so  A
se z očmi, kaj početi zdaj in kako, ali odpor      nadaljevati      ali odpreti vrata in se udati.Pipan je hotel  A
razmerah živiš s svojim očetom, sicer ne morem      nadaljevati.     « »Ž njim nočem biti v nikakšnih razmerah več  A
založene dediščine. Poizvedbe so se torej morale      nadaljevati!      Vprašalo se je torej županstvo za leto in dan  A
Kocmur je bil ob gumb. Ako je hotel      nadaljevati      igro, kaj mu je preostalo drugega, kakor da  A
mama ne upa nič vprašati, očetu je pa težko      nadaljevati.      Čez dolge, dolge minute je z rahlim  A
nanju. »Ko je pripeljal trolejbus ...« je hotela      nadaljevati,      a se je takoj vsa stresla. »Joj, nekaj leze  A
Živjo!« je rekel jasno in glasno. Mislil je še      nadaljevati      v istem tonu, ko ga je zadel svarilni Martinin  A
»Ni« Samo začela je,      nadaljevati      ni mogla.Toda Martina je vedela, kaj je hotela  A
boljšemu prepričanju je nadaljeval, je moral      nadaljevati      okrutno igro.Ali deček ali on ...  A
Minilo je še nekaj časa, preden je mogel šolnik      nadaljevati      svoja izvajanja. »Denar je torej na  A
tvoje zdihovanje me silno mori. Če misliš tako      nadaljevati,      govori rajši o vremenu ...Kakšna kaplja ti leze  A
najlepši golob je hotel svoj življenjski krog      nadaljevati      in končati tam, kjer mu je bilo podarjeno življenje  A
čakati, preden je prišlo dovoljenje, da sme pot      nadaljevati.     Dne 27. decembra 1820. leta je zapustil Neapelj  A
bom vse, če mi blagovoljno dovolite, da smem      nadaljevati      ‒«   A
Nekoliko časa molči, kakor da bi ne mogla      nadaljevati.      »Potem pa se je sodnija polastila reči  A
Pa ne razum me narobe, benti boga!« je hitela      nadaljevati      v isti sapi, »tut če bi bil baba, bi isto velál  A
let, ker je Stašja B. (Ronaldova žena) hotela      nadaljevati      svojo profesionalno kariero violinistke, kar  A
seže mu doktor v besedo in, ko hoče Poljak      nadaljevati,      ustavi ga, rekoč z vsem svojim prijaznim mirom  A
zinil besedice. Koren pa itak ni čutil poklica      nadaljevati      ta kritični predmet. V vasi Groblje je bila  A
Medenove pristave, čigar žena ‒« On ni mogel      nadaljevati,      kajti doktor je bled ko zid planil s svojega  A
vrata že dosti izučila in utrdila, da bi mogel      nadaljevati      ondi, kjer si nehal, in ne nadaljevati tako  A
mogel nadaljevati ondi, kjer si nehal, in ne      nadaljevati      tako, kakor si začel? Živo se spominjam, kako  A
pride na Triglav. ‒ Mi ga nimamo, in če hočemo      nadaljevati      začeto pot, moramo še nocoj dopolniti, kar so  A
včeraj zjutraj na Triglav in da nameravamo pot      nadaljevati      še danes. Erjavec nam tega ni hotel verjeti  A
me je to tako razkačilo, da spisa nisem maral      nadaljevati.      Med sotrudnike Hribarjevega in Tavčarjevega  A
da stara Pečarjeva Marka ne mara,« je skušal      nadaljevati      Bergant. »Kaj bi še govorili o tem,« je prekinil  A
oskrumbah...« je sklenil roke župnik in hotel      nadaljevati,      toda prevzvišeni je že dosegel zvonilce na klečalniku  A
Tudi ko se je polegel hrup, ni mogel Juri      nadaljevati      svojega razgovora z menihom, zakaj razbojniki  A
živeti, ostane mi namreč moj meč.« Juri ni mogel      nadaljevati.     Zaslišal je bil nagle korake po lesenih stopnicah  A
Koliko mi daste, da molčim?« Lovran je hotel      nadaljevati.     Gledal je samozavestno po obrazih in čutil v  A
kakor bi hotele prodreti kožo. In ko je pričel      nadaljevati      svoje pripovedovanje, je bil tudi njegov glas  A
to izplača. Če se izplača iskati novi svet in      nadaljevati      življenje. Če ni zoper vesoljski red in zakonitosti  A
odkoder v posvetno življenje ni več poti. Poskuša      nadaljevati      z branjem zapisa o bogu Rafu, ki se vedno znova  A
ne motim. In kako bi morala jaz v najini igri      nadaljevati?     « »Takole: Ti me gledaš brez zaskrbljenih dvomov  A
Nič več. Poskušal sem      nadaljevati,      a ni šlo.Naposled sem že obupano sklepal, da  A
skozi ena, pa druga izhodna vrata, in se odloči      nadaljevati      pot skoznje. »Tu greva, prvi izhod ni pravi  A
namreč prenašati božjosti na svoje brate, da bi      nadaljevati      lažno vero.« »Prav, ampak potem nam pokaži pravo  A
pravzaprav borijo ti partizani.« Hotel je še      nadaljevati,      a je sredi besede umolknil in s prstom na ustih  A
zavoro in zavozil h kraju. V takem ne bi mogel      nadaljevati      vožnje.Obrnil sem ključ in ugasil motor.   A
odločno kretnjo se hoče osvoboditi njegove roke in      nadaljevati      pot.Toda črnec je ne izpusti, krčevito se oprime  A
popolnoma zbeganega. »Kje sva že ostala,« poskuša      nadaljevati      pogovor s Kseno. »Brat,« resno odvrne Ksena  A
mirovanje. Zato ne smemo oklevati: rušitev se mora      nadaljevati!     « »Kakšni so ukazi, veliki mojster?«  A
že hotel stopiti iz svojega skrivališča ter      nadaljevati      svoj pot, ko ugleda drugo dvojico bližati se  A
Ne vem, počakati bova morala ... « sem hotela      nadaljevati      s pojasnjevanjem, ko je spet vzkipel: »Tako  A
No, dobro. Samo, odkrito povem,« sem hotela      nadaljevati,      ko sem se zavedla, da stoji pred menoj tuje  A
in se dogovorili, ali bomo z deli sploh smeli      nadaljevati.     « »Nikakor ne,« je rekla Heda, »bom že sama uredila  A
zamahnila z roko, češ, nobenega smisla nima      nadaljevati      razprave.Na hodniku sva se ustavila, Franček  A
nič. . / . / stran 12 . / Odločena je bila      nadaljevati      svojo pot. 3.   A
rekla Blanka, se obrnila k Negri in ji ukazala      nadaljevati      s projektom NLP. Glavni urednik je stisnil pesti  A
paradižnika je pričel tako lepo roditi.« Jon je hotel      nadaljevati,      ko ga je komodor prekinil, in rekel: »Ali veš  A
sta odkrili, kdo je Alma ... « še sem hotela      nadaljevati      z vprašanjem, ko je odjeknila eksplozija in  A
kaj pa bosta drugega?« »Vendar ... « je hotel      nadaljevati,      ko ga je šef grobo prekinil, rekoč: »No, boš  A
razkužilom sem odlepila ... mikrofilm. Že sem hotela      nadaljevati      z raziskovanjem, ko je nekdo potrkal na vrata  A
»Boš pil, si žejen,« je rekla in ni hotela      nadaljevati      pogovora na to temo. »No, prav, kozarec vode  A
je bil vse preveč razburljiv, da bi si želela      nadaljevati      raziskavo. 16.   A
njim začarala moška srca. Poglej ... « sem hotela      nadaljevati      z botaničnim raziskovanjem pokrajine, ko me  A
stran 68 . / Takrat, ko smo že vsi hoteli      nadaljevati,      vsak s svojim delom, je nekdo močno potrkal  A
je hudo zbolel in zdravnik mu je prepovedal      nadaljevati      pot. Neka dama, ki se je mudila v istem mestu  A
Zdaj ne smeš odnehati. Zdaj moraš      nadaljevati.     « Potrebujem takšne opore.  A
je starec slep. V zmedi ni takoj vedela, kako      nadaljevati      pogovor, od strani je opazovala starca.On pa  A
opomogel. Že prihodnje jutro je bil pripravljen      nadaljevati      svojo pot.Ko je segel v svoj žep, da bi poplačal  A
začaran opazoval. Ko je skušala pripovedovalka      nadaljevati      svojo zgodbo, je iz njegovih tresočih se ustnic  A
Šel - Za trenutek mu je bilo pretežko      nadaljevati.     Zaprl je oči in pritisnil nanje prste, skušajoč  A
je naslonil na okensko polico. Ni bilo vredno      nadaljevati.     Ravnokar je hotel kupiti še nekaj piva, ko je  A
Torej sem mu povedal. In četudi bi bil zmožen      nadaljevati      s pripovedovanjem - pa nisem bil - me ne bi  A
"No..." Moral sem      nadaljevati.     Govoril sem sama sranja, delal budalo iz sebe  A
sranja, delal budalo iz sebe, vendar sem moral      nadaljevati.     Omejitev je, ki kaže na to, da nekaj ni v redu  A