vlak (601-700)

zaradi česar sem planil pokonci, ampak nočni      vlak,      ki je s strašanskim hrumenjem, komaj korak od  A
dneva z jugoslovanske strani. Pa naj je bil      vlak      potem še tako hitro spet zunaj: v trenutku pred  A
nasprotnem tiru je stal avstrijski jutranji      vlak,      pripravljen za odhod proti severu.Kupeji so  A
Kupeji so bili svetli, čisti in skoraj prazni (     vlak      še ni služil, kot v kasnejših letih, mnogim  A
pomiritev - stanje umirjenosti. Avstrijski      vlak      je odpeljal.Mar se ni sprevodnik vprašujoče  A
ki so kazali v eno smer; bilo je, kot da vozi      vlak      ob tej jati puščic, tesno sledečih druga drugi  A
brnenje telefona, in končno zvonjenje, ki najavlja      vlak      in ki vladarsko zapoveduje red.Tirnice so bile  A
tisti močni žvenket zunaj v pušči, kot da bo      vlak      že v naslednjem trenutku švignil iz svoje skalnate  A
železniški postaji čakal na zadnji potniški      vlak.     Bilo je še veliko časa in sedel sem v travi ob  A
murnovo cvrčanje. In tako se je približal moj      vlak,      vijugajoč skozi puščavo, bobnenje, vpadanje  A
brezizrazno rekla Mandy. Na drugi tir je pripeljal      vlak      in pogovor je pretrgala desetsekundna tišina  A
Z mimiko sem ji nakazal zmedenost.      Vlak      je oddrdral naprej, v svojo luknjo. "Zbegalo  A
Na skoraj prazni ploščadi sva počakala na      vlak      številka šest. Okrog naju so redki sobotni nakupoval  A
"Mar se ne vsi?" Pripeljal je      vlak,      vstopila sva in se znašla v vagonu, opremljenem  A
opremljenem z oglasi enega samega oglaševalca. Ves      vlak      je bil polepljen z oglasi za določeno vrsto  A
spominjala jutra, ko sem prvič vstopila na ta      vlak,     " je rekla."Pogledala sem na svojo uro in potem  A
štiristo metrov vzhodno od stavbe zažvižgal      vlak      proti Haifi, kot da bi ga najavil.Oblečen v  A
njim odpeljal na postajo in se vkrcal na prvi      vlak      proti Amsterdamu.Ko bo prišel tja, bo opravil  A
avtomobil. Odpeljal se je v Rotterdam, kjer je ujel      vlak      proti Bruslju. Od tam je telefoniral Gamilu  A
načrta, je Natanu vlivalo gotovost. Ko se je      vlak      ustavil, je odprl vrata in se pognal v tek.  A
svojega imenitnega videza, ko sta se povzpela na      vlak      do Princes Towna. “Zdej pa le pazi na svojo  A
obiska in na železniški postaji sem čakal na      vlak,      ki naj bi ob 12.57 prispel iz Londona.Ko so  A
apokaliptičnih simbolov (opičji gobec, kembelj zvona,      vlak      v podobi zmaja, Kostja kot vrana in Nelidov  B
junaki padajo skoz okno, s kredence, pod avto ali      vlak,      enkrat celo v kanalizacijo; umirajo, ker so  B
kot leteče "ptice trojke" ima pri Jerofejevu      vlak,      ki vozi junake iz Moskve proti Petuškom.Oba  B
so odbijači doneče udarili drug ob drugega in      vlak      je oddrsel.Okrajni glavar je mahal s sivo rokavico  B
spomladi leta petinštirideset čez holandsko ravnico      vlak      z nemogočimi potniki.Nemogoči potniki so telesno  B
/ Tako Zveza komunistov vedno ujame zadnji      vlak      in zadnji trenutek, da je potem še mogoče zapisati  B
kamčatska miš. V brezštevilnih trumah ‒ en sam      vlak      je včasih dolg po dve uri ‒ zapuste spomladi  B
se je pri vagonu vlaka strlo kakšno kolo in      vlak      je iztiril.Da bi pravočasno ugotovili, kdaj  B
sedela prijetna mlada dama. Nad Vrhniko se je      vlak      ustavil sredi proge, ne vem zakaj; tam sva se  B
četrto nedeljo nikogar več ni v cerkev ...“      Vlak      se je ustavil na Rakeku. Ko sva se vozila  B
okrene žalosten: Me je že! Lokomotiva zapuha,      vlak      odropoče ...  B
kakor da bi me dobila gospodarska stranka ...      Vlak      pribuči na peron; duri se odpirajo. PROGRAM  B
Ljubljane. V četrtek ob 9. 30 dopoldne odpelje nas      vlak      dalje.Baje se vozimo 5 dni. J. J.«   B
šele zadnji trenutek preko polja in stopali v      vlak,      ko se je že premikal.Sprevodniki so imeli težko  B
Severjem sem se vozil skupaj samo do Zagreba.      Vlak,      ki je vozil od Zagreba doli proti Sisku in Slavoniji  B
razredu. Zato je hotel čakati na naslednji      vlak,      ki bo imel tudi drugi razred.Postajni načelnik  B
Bosenskem Brodu, kjer sva do polnoči čakala na      vlak,      se nama je pridružil neki dunajski zdravnik  B
Broda, kjer je gospod major pri vstopanju v      vlak      delal veliko sitnosti, smo se odpeljali pozno  B
Zjutraj smo v Sunji, kjer smo zajtrkovali, srečali      vlak      z Ličani.Pri njih sta bila tudi Cvenkelj in  B
obrekovanje, da se umikajo in v Opočnem spravljajo na      vlak.     Rezultat: 1 mrtev civilist, 1 mrtev vojak od  B
lepimi borovimi gozdovi prav do Piotrkówa, ker      vlak      v Przygłówu ni ustavil.V Piotrkówu sva izstopila  B
vprašala sta, kje bodo Bošnjaki stopali na      vlak,      in šla tja, kamor so jima pokazali. Ravno smo  B
okazali. . / . / stran 173 . / Ravno smo še ujeli      vlak,      ki gre nazaj v Przygłów, in srečno prispeli  B
zjutraj spet obišče, povedal, da pridemo na      vlak      šele 23. ali 24. t. m. in da nihče ne ve, kam  B
šele jutri zjutraj. . / . / stran 178 . /      Vlak      na poti proti Kremnici in dalje proti Miskolcu  B
v Miskolcu. Šel je iskat nevesto in zamudil      vlak.      Plaszi Liszka, 26. 2. 15. Na desni v vasi  B
loge in travnike kakor Tisza ob Tisza Luczu.      Vlak      je zapiskal in smo šli dalje ob 3. 15 pop.   B
srcu, ko vidi te priprave. Tu smo videli tudi      vlak      Nemcev, nemški mobilni špital ali kaj podobnega  B
popoldne, ko so se Beograjčani odpravili na      vlak.      Srbi so bili vsekakor veliko bolj poklapani  B
Da... Kdaj pa odhaja zadnji      vlak      iz Sežane, ali morda veste? Bruno. Venezia  B
ga je rabil oče. Ali pa bom šel s kolesom na      vlak.     Kar predobri ste z menoj... in z nečim se bom pač  B
sam želim. Nocoj bom kar šel na tisti zadnji      vlak...      Bruno se vrne s poleni.  B
si se odločil - ostaneš nocoj tu ali greš na      vlak?     Čas teče, noči se že.   B
Janez. Rajši bi šel na      vlak,      bom kdaj drugič ostal, hvala.Kaj ni nobenega  B
bom Marijo, morda gre ona po hčerko na nočni      vlak...      če ne, te zapeljem jaz...No, malce počakaj.   B
Ne, to ne... iz Sežane pa. Kolo sem vzel na      vlak,      to je zelo praktično. Bruno.   B
sledi. Na vrt lega mrak, iz daljave se sliši      vlak,      med vaškimi hišami lajajo psi.Cvetovi sadnega  B
nista simultana za opazovalca ob progi, če se      vlak      dovolj hitro giblje... Bruno.   B
vas preveč ne motim... potem pa bi šel na nočni      vlak,      kolo imam in vreme je lepo. Bruno.   B
zdravje in življenje. Pri vsem tem pa je vozil      vlak      veliko počasneje, kakor kočije s konjsko vprego  B
novembra 1909] Srečno je prišel polževi      vlak      do tega slavnega brodskega mesta.Lepe pozdrave  B
poravnál kup sítnih stvarij in da bi odšel na      vlak.     To je položaj, ki ní vreden zavídanja in ki vsaj  B
rádostjo bom pozdravil tisto jutro, ko me odpelje      vlak      nazaj v zaželjeno Ljubljano!In jaz vem, da bo  B
In jaz vem, da bo vozil takrat ta nesrečni      vlak      nesramno počasi, da bo stal pred postajami brez  B
glej za mano, Ne stoj ob oknu, ko pride      vlak,      Ne devaj, Anica, róke nad čelo,   B
Noč neizmerna se zgrínja pred mano,      Vlak      hití dalje čez rosno raván... Ivan  B
z belimi vasmí in mesti... Dopoldne je dospél      vlak      na Dunaj.Najprvo me je vznemíril ta sílni hrup  B
ki stojí na peronu leto in leto ter čaka na      vlak;      ali kakor je že neroden, mu izgine vlak vselej  B
na vlak; ali kakor je že neroden, mu izgine      vlak      vselej izpred nosa.Tako se jé godilo z mano  B
tega vdovskega stanú: 1. ko se je odpeljal      vlak,      sem se po kratkem (zeló kratkem) premisleku  B
namreč, da moram spraviti na progo cel tovorni      vlak      ter še vso pot zadaj porivati.Sramota!   B
Noč neizmerna se zgrínja pred mano, -      Vlak      hití dalje čez rosno raván ... Toliko za  B
imovino, in odhiteli peš do Jesenic na nočni      vlak,      s katerim so se odpeljali naravnost v Makedonijo  B
prebudili okoliški kmetje, ki so stopali na      vlak      z bisagami in kištami, namenjeni na sarajevski  B
ker sem se bal, da ne prideva pravočasno na      vlak.     Nekaj več sva tudi podiskutirala glede pripravnega  B
kolonije v Slovenijo in smo Tržačani vstopali na      vlak      na glavni železniški postaji ali pa v Sežani  B
progi, da smo dosegli Martuljek ‒ takrat je      vlak      še vozil do Rateč ‒ dolino Završnice nad Žirovnico  B
popelje nazaj do Mosta.« Po treh minutah pa se      vlak      na lepem ustavi: levo poraslo pobočje, desno  B
sta očitno prepričali strojevodjo, da je redni      vlak,      na redni vožnji ustavil samo zanju.Ne na zanikrni  B
gliste. Leta 1907 je bil pred Wanguijem ustavljen      vlak,      kajti armada gosenic je kolesom onemogočila  B
razpoloženje me je spremljalo vse do tja, kjer se je      vlak      končno ustavil.Trajalo je še naprej, ko je dobivalo  B
ugodeno, sem v drugi polovici septembra sedel na      vlak      za Prago. Avstrijski carinik se je čudil, kako  B
naš odhod. Nekega dne sem izvedel, da bo prvi      vlak      v smeri Slovenije odpeljal 20. aprila zjutraj  B
že bili na mestu naših želja. Poiskali smo      vlak,      ki bi nas naj popeljal proti Sloveniji. Bil  B
Odhod se je temeljito zakasnil. Ko je      vlak      končno odpeljal, smo bili nekoliko mirnejši  B
zasedeni slovenski zemlji. Pred reko Sotlo pa se je      vlak      ustavil in sprevodniki so vpili, da ne bo peljal  B
ga ne poznam. Na brežiškem kolodvoru je stal      vlak,      pripravljen za odhod proti Ljubljani.Vstopili  B
preden je stopil na stopnico vagona, ko je      vlak      že potegnil.Takrat mi je manjkal poldrugi mesec  B
ki se je odpeljal v Trst. Sama sva sedla na      vlak      za v Ljubljano.Vozila sva se molče in zamišljeno  B
Navadno sva ga z Levarjem spremila na njegov nočni      vlak.     Ob nekem takem slovesu mi je vpričo Levarja,  B
zvedel, da popoldne okrog 18. ure odide zadnji      vlak      za civilne potnike v Zagreb.Priboril sem si  B
Zagreb. Priboril sem si prepustnico za na ta      vlak,      pokosil in odšel v kavarno, kjer sem povsem  B
Evropska katastrofa se je sprožila. Moj      vlak      pa je tekel še po voznem redu. Konec leta 1939  B
Proti večeru sem se odpeljal s prepustnico za      vlak,      ki mi jo je menda oskrbel ravno Novačan.Pri  B
Italijo, ki ga je preprečil partizanski napad na      vlak      pri Verdu ali pri Bistri, Jarčeva osvoboditev  B
kjer sem se proti šesti uri popoldne vkrcal na      vlak,      ki ni prispel v Zagreb, ker mu je drugo jutro  B
izvedeli šele, ko se je že vkrcavala na posebni      vlak      na zagrebški železniški postaji.Brejc je nemudoma  C