nova beseda iz Slovenije
lastnini?« Dobrodinova razlaga je za Ortnovo | znanje | ruščine prezapletena. »Malo preveč miličnikov | A |
tako da so bili celo njeni instinkti, njeno | znanje | o teh rečeh, boljši, ko je prišel trenutek zanje | A |
znam, ni bilo ‘zahtevano’: moje tako imenovano | znanje | je bilo nekakšno ‘čvekanje’, ne pa ‘snov’; prihajalo | A |
okovnjak26 se ne moti. Kajti le, če ga strokovno | znanje | pusti na cedilu, se lahko moti v tem, v čemer | A |
»Da.« »Kar zadeva strokovno | znanje | in diletantstvo nasploh: ali hoče strokovnjak | A |
pravičnost neznanje in nekaj slabega ali, narobe, | znanje | in krepost; in ko je bila pozneje izrečena beseda | A |
»Torej je bil vendar lepo poplačan za svoje | znanje. | « »To verjame samo tisti, kdor ne ve | A |
pravljanju. Na upravljanje pa se razume tisti, ki ima | znanje, | in ne tisti, ki je brez njega.« »Očitno | A |
državljani pravkar ustanovljene države tudi | znanje, | ki ne rabi posamičnim delom države, temveč | A |
posamičnim delom države, temveč državi kot celoti? | Znanje, | ki jo lahko, pouči, kako naj najbolje uredi | A |
»Vsekakor.« »Kakšno je to | znanje | in kdo ga ima?«sem vprašal. | A |
sem vprašal. »To je | znanje | čuvarjev!«sem odvrnil. | A |
Ali ni tudi tam enako? | Znanje | samo po sebi je znanje o tistem, kar se da naučiti | A |
Ali ni tudi tam enako? Znanje samo po sebi je | znanje | o tistem, kar se da naučiti, ali na kar se znanje | A |
znanje o tistem, kar se da naučiti, ali na kar se | znanje | nanaša; določeno znanje pa je znanje o določenem | A |
naučiti, ali na kar se znanje nanaša; določeno | znanje | pa je znanje o določenem predmetu.O tem takole | A |
kar se znanje nanaša; določeno znanje pa je | znanje | o določenem predmetu.O tem takole mislim: kakor | A |
takole mislim: kakor hitro je nastalo na primer | znanje | o zidavi hiš, so ga ločili od drugih vrst znanja | A |
»Da.« »In sicer zato, ker gre pri njem za | znanje, | ki je različno od drugih?« »Gotovo. | A |
»Gotovo.« »Ker se torej to | znanje | nanaša na nekaj določenega, je tudi samo postalo | A |
nekaj določenega, je tudi samo postalo določeno | znanje. | In tako je z drugimi spretnostmi in znanostmi | A |
slaba. Potem namreč ko je ta znanost postala | znanje | o določenem predmetu, namreč o zdravju in boleznih | A |
in se v resnici naučita in si pridobita svoje | znanje, | potem lahko vladata nad tretjim delom, poželenji | A |
»Vsi smo tega mnenja! Vzemi to mirno na | znanje! | «je dejal Trazimah. | A |
Potemtakem domnevanje ne sodi v isto območje kakor | znanje, | temveč, glede na svojo duhovno sposobnost, vsako | A |
»Tako je.« » | Znanje | se torej nanaša na obstoječe, s tem da spoznava | A |
ustvarjamo mnenja.« »Toda pravkar si dejal, da | znanje | in domnevanje nista isto.« »Kako bi | A |
»Dobro. Potemtakem je jasno, da sta | znanje | in domnevanje nekaj različnega.V tem sva si | A |
»Nujno.« » | Znanje | se nanaša na to, kar obstaja, njegov namen pa | A |
»Da.« »Morda o istem, kar | znanje | spoznava?Ali imata potemtakem domnevanje in | A |
spoznava? Ali imata potemtakem domnevanje in | znanje | svoj skupni objekt?Ali pa to ni mogoče?« | A |
predmet druga sposobnost in če sta domnevanje in | znanje | dve sposobnosti, potem iz tega sledi, da predmet | A |
sploh ne obstaja? Nanje se ne more nanašati ne | znanje | ne neznanje, temveč samo to, kar je sredi med | A |
naglušen in kratkoviden. Povrhu je njegovo | znanje | o pomorstvu sila pomanjkljivo.In tako pride | A |
Toda ti veš, da so mnenja, ki se ne opirajo na | znanje, | brez vrednosti.Celo najboljša mnenja so slepa | A |
njegovo prvo bivališče, na njegovo takratno | znanje | in na sojetnike - kaj misliš, ali se ne bi čutil | A |
izdajajo. Ti namreč trdijo, da lahko vcepijo duši | znanje, | če ga nima; to je tako, kakor če bi slepim očem | A |
ki so svetlejše kot mnenje in temnejše kot | znanje. | Že prej smo rekli, da sodijo v območje razuma | A |
prostovoljno, medtem ko se duše ne oprime nobeno | znanje, | ki je pridobljeno s silo.« »Tako je | A |
naravo resničnega sveta.« »Samo tako pridobljeno | znanje | postane trajna last učencev.« »In hkrati | A |
resnice, izkušenejši v nasladi, ki jo prinaša | znanje, | kakor filozof v nasladi, ki jo prinaša dobiček | A |
neprimernosti kakega predmeta. Dobro strokovno | znanje | o predmetu pa ima tisti, ki predmet uporablja | A |
kontekst, iz katerega bomo lahko črpali novo | znanje. | Moja naloga je, da razložim, kako se ta delček | A |
smrtniki. V svoji popolni predanosti lovu na | znanje | je bil laboratorij CSL podoben univerzam, le | A |
tovarne, ki bi lahko delala naprej če izgubi | znanje | kako načrtovati nove izdelke in kako spreminjati | A |
- Olimpa samega - je prinesel s seboj ravno | znanje, | ki ga je Gates potreboval za osnovanje oddelka | A |
premagati, ga je Gates podprl in v zameno dobil | znanje | o grafičnih okoljih. Z Applom je sklenil | A |
veličastno idejo, kar zahteva predvsem bistrost in | znanje, | je veliko lažje kot zgraditev organizacije, | A |
Ustavila se je. "Torej bomo uporabili | znanje | iz starih knjig in piramidi dodali "kulverzante | A |
minut, preden je vprašal: "Damask?" "Tvoje | znanje | geografije je nedvomno odlično," je odvrnil | A |
stal pred tablo, pisal, brisal in vneto delil | znanje, | razen ob tistih pogostih priložnostih, ko je | A |
parlamentu, da bi šele videl pravo jezikovno " | znanje" | ljudi, ki se postavljajo z doktorati in direktorskimi | B |
Slovencem dobre knjige vseh žanrov, ki bi njihovo | znanje | bogatile, ne pa ustregale pritlehnim pranagonom | B |
servilno replicirala drugod ustvarjeno tehnologijo, | znanje, | umetniške dosežke, način mišljenja in bivanja | B |
domače naloge; dijaku (pri srednji šoli se danes | znanje | staršev neha) lajšajo pot z inštrukcijami, pritiskom | B |
inštrumentarij popreproščene proze iz revije | Znanje. | Zato pa so se mnogi umetniki, ki so začeli umetniško | B |
nakupovalna fantazija je predvsem uporabnostna, | znanje | angleščine borno; medtem ko ga rok, pank, tehno | B |
odlikuje srednješolska izobrazba in vsaj slabo | znanje | slovenščine, o njihovi angleščini namreč ne | B |
že šlo, saj smo pevci, ni res? Naj zemeju na | znanje | Velemožni, / da mi smo lojalni, pobožni in podložni | B |
samo umetnosti. Namesto da bi porabili svoje | znanje | in moč za ustvarjanje, ga izčrpavajo v zmeraj | B |
tako imenovane civilne družbe, zgolj vzela na | znanje. | Čeprav bi prav ob Petanovem primeru morali skočiti | B |
kom ali na čem uporabljati svoje pridobljeno | znanje | in svojo »kritiko vsega obstoječega«.Prav ganljivo | B |
večina, tisti »demos«, ki ga nihče ne vpraša za | znanje, | okus in talent, pač pa vsakdo za njegove volilne | B |
branje zapisov v enciklopediji zahteva določeno | znanje. | Lokomotivo želim opisati tako, da bo za branje | B |
riba na suhem. Zaenkrat so naše sposobnosti in | znanje | nematerialnega sveta preveč omejene, da bi Stvarnika | B |
znanja še ne znamo povezati, do trenutka, ko smo | znanje | uspeli povezati v poglobljeno spoznanje, imenujva | B |
ne prepoznamo svoje življenjske vloge. Naše | znanje | tu tava v temi.Tudi takšen način razmišljanja | B |
vrednote 89 Izraznost: estetika, sporočilnost, | znanje, | ... 91 Izraznost je avtonomna vrednota vesolja | B |
ostajajo nesnovne vrednote; na primer logika, | znanje, | ... Iskanje izvora velikega poka v vrednotah | B |
naboj, ...). V vesolju opažam tudi informacije, | znanje, | estetiko, ... Kar nekaj nesnovnih principov torej | B |
stran 89 . / Izraznost: estetika, sporočilnost, | znanje, | ... Pri raziskovanju vesolja ljudje pogosto skušamo | B |
bodočih razmišljanjih skupno ime za estetiko, | znanje, | tekste, kromosomske zapise, ... Fizika in metafizika | B |
smiselno izrazno vrednoto (obliko, tekst, glasbo, | znanje, | ...) ali nesmiselne naključne čačke. Snovni medij | B |
kritike kot pisatelji v poštev“. Jemljem torej na | znanje, | da po Levstikovem mnenju ne prihajajo kot pisatelji | B |
ugajata. Ali gledé tretje pesmi nam daje kritik na | znanje, | da konca ne razume. Naj bo Dermôta preverjen | B |
doslej govorili o meni, spodobno se oblačim, | znanje | imam samo s poštenimi ženskami in uglednimi | B |
narodnjaki ukrenili drugače in jemljem to stvar na | znanje. | Kar se pa nas socialnih demokratov tiče, izjavljam | B |
obadva v vseh svojih pisanih oblikah, človeško | znanje | od analfabetskih poljan do jezuitskih višav | B |
zdravilne zeli, ki jih je sam odkril ali pa je | znanje | prejel od Zevsa.Velja pa tudi 36 Paulys Real | B |
moral vsakdo od samega začetka sam pridobiti vse | znanje | in inteligentnost, namesto da bi uporabil ‒ | B |
je prava, ni, kakor ta, pri kateri človekovo | znanje | raste ‒Pot v središče zemlje (1864), kjer | B |
raziskave, po svoji smrti pa bi tako pridobljeno | znanje | rad poklonil človeštvu.Podmornico uporablja | B |
danes edini „sprejemni izpit” za pristop k Paktu | znanje | esperanta in izražena volja, pa bi v primeru | B |
razumel bistvo jezika in bo poglobil tudi svoje | znanje | maternega jezika in tujih jezikov, ki se jih | B |
delavnic - zanašal predvsem na svoje obrtniško | znanje. | Bil je nezaupljiv do velikih idej in papirnatih | B |
delavnic - zanašal predvsem na svoje obrtniško | znanje. | Bil je nezaupljiv do velikih idej in papirnatih | B |
njihovem zaporedju“ [167]. Misel, da je vse naše | znanje | o času in prostoru zgolj relacijsko, je dokaj | B |
nerešljive težave, ki daleč presegajo naše človeško | znanje. | Janez. | B |
vsaj priznati prvenstvo, ki jim gre, saj vsako | znanje | izhaja iz njih, bomo nemara ugotovili, da poti | B |
pričakovati, da si lahko iz preroških knjig pridobimo | znanje | o naravnih in duhovnih fenomenih“ [prav tam | B |
okoljem 39, slovenski občevalni jezik 40, | znanje | tujih jezikov, za nekdanje karantanske dežele | B |
dvojezičnost. Nobenega dvoma tudi ni, da je | znanje | dveh jezikov (kolikor gre res za dobro znanje | B |
znanje dveh jezikov (kolikor gre res za dobro | znanje | obeh, ne pa za skrajno skrčeno znanje materinščine | B |
dobro znanje obeh, ne pa za skrajno skrčeno | znanje | materinščine na račun državnega jezika, ki take | B |
Neznanje je velikokrat prednost, včasih večja kakor | znanje. | Če imamo skupino turistov iz vseh mogočih držav | B |
pripadniki manjših narodov. Svoje prislovično | znanje | tujih jezikov morajo vedno plačati s tem, da | B |
sprejemati tudi „drugi jezik v deželi”, saj pomeni | znanje | jezikov močno obogatitev in je tako tudi v gospodarskem | B |
ki smo dediči pokristjanjene antične kulture. | Znanje | je nekaj, kar človek ima ‒ in ni del tega, kar | B |
Preprosto razmerje med kvaliteto in kvantiteto. | Znanje | jezika je v veliki meri stvar časa in energije | B |
izpopolnjevanja v Slovenijo, in da bodo tudi sami osvežili | znanje | jezika, ki je bil nekoč njihova materinščina | B |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |