nova beseda iz Slovenije

znanje (501-600)


kar smo do sedaj, prodajali bomo znanje, novo      znanje.     ” Rudi Bric, direktor Hermes-Softlab d.d.  C
Ne moremo dajati receptov, pač pa obstoječe      znanje      in primere. Kako bo nekdo ukrepal v dani situaciji  C
zna oz. bo znal združiti pri svojem delu tako      znanje      kot izkušnje.To skušamo upoštevati tudi v knjigi  C
Intelektualni kapital Organizacija, ki ustvarja      znanje      Čemu učeča se organizacija   C
organizacijo kako vrednotimo učenje in merimo      znanje      kdo je uspešen manager   C
sodelavcev, ki imajo različne sposobnosti,      znanje      in izkušnje, zato moramo biti sposobni oceniti  C
organizacija je sposobna pridobivati in uporabljati      znanje.      Slika 1.1: Dejavnosti managementa v organizaciji  C
sposobna ustvarjati, pridobivati in prenašati      znanje,      poleg tega pa tudi spreminjati vedenje tako  C
tudi spreminjati vedenje tako, da odseva novo      znanje      in razumevanje stvari ali pojavov. Ugotavlja  C
imena, kot npr.: redke sposobnosti, ključno      znanje,      novitete in podobno, a za vsemi se skriva isto  C
novitete in podobno, a za vsemi se skriva isto -      znanje.      Naravni viri, tehnologija, finance, proizvodi  C
dostopni vsem pod podobnimi pogoji. Izjema je      znanje,      ki pomeni za organizacijo nekaj edinstvenega  C
znanju, ki je v lasti posameznikov, saj je takšno      znanje      težje “krasti” kot formalno izraženo in tako  C
kot formalno izraženo in tako vsem dosegljivo      znanje      podjetja.O tem je prepričan tudi Drucker6  C
kapital, naravni viri in delovna sila, temveč      znanje,      in kjer bodo nosilci znanja odigrali ključno  C
upravljale z znanjem; se pravi tiste, ki bodo      znanje      znale poiskati, zavarovati, porazdeliti, povečevati  C
Človeški kapital. Sem uvrščajo osebno      znanje,      sposobnosti, opravljanje nalog, motivacijo in  C
potrošniki, poslovnimi partnerji itd. Vse to      znanje,      ki izhaja iz intelektualnega kapitala, lahko  C
znanja in povezave z okoljem. organizacijsko      znanje,      interorganizacijsko znanje, skupinsko znanje  C
organizacijsko znanje, interorganizacijsko      znanje,      skupinsko znanje, individualno znanje Slika  C
znanje, interorganizacijsko znanje, skupinsko      znanje,      individualno znanje Slika 1.3: Vrste znanja  C
interorganizacijsko znanje, skupinsko znanje, individualno      znanje      Slika 1.3: Vrste znanja  C
strokovno usposobljenim ljudem, katerih osebno      znanje      in njegovo izkoriščanje bo pomembno določalo  C
sprejemanje sprememb. Organizacija, ki ustvarja      znanje      V obdobju intelektualnega kapitala bodo torej  C
intelektualnega kapitala bodo torej imeli ključno vlogo      znanje      in sposobnosti posameznikov.Organizacije pridobivajo  C
kreiranje, shranjevanje ipd., pri čemer samo      znanje      in preko njega celo podjetje pridobivata na  C
je v svoj prototip organizacije, ki ustvarja      znanje,      uvrstil sloj projektnih teamov. Osnovna zahteva  C
zahteva tega prototipa organizacije, ki ustvarja      znanje,      je strateška sposobnost nenehnega in ponavljajočega  C
skupno vizijo in postopki, pa tudi eksplicitno      znanje      v obliki dokumentov, avtomatiziranih baz podatkov  C
področje, kjer projektni teami ustvarjajo      znanje.     Ti teami so ob strateški viziji podjetja povezani  C
v organizaciji je dinamičen cikel, v katerem      znanje      in informacije prehajajo skozi vse tri sloje  C
inventarizirajo pridobljeno in v projektu ustvarjeno      znanje.      Ko končajo katalogizacijo, dokumentiranje in  C
Formalna izobrazba nam daje predvsem temeljno      znanje      (know-what) in osnovne spodbude za ustvarjalno  C
delovni situaciji. Ves čas se moramo zavedati, da      znanje      v organizaciji ne pride naenkrat in tudi ne  C
dvojno povrnjen, če bodo le zaposleni znali      znanje      modro uporabiti.Pri tem so zlasti pomembni vidiki  C
poteka na samem delovnem mestu, posebno če gre za      znanje,      ki ga potrebujemo za izvajanje določenih nalog  C
iz tega izhaja nova vloga managerjev. Svoje      znanje      morajo nenehno nadgrajevati z novimi in bolj  C
sposobni morajo biti prepoznati in ovrednotiti      znanje      zaposlenih. Enosmerna pot, po kateri je znanje  C
znanje zaposlenih. Enosmerna pot, po kateri je      znanje      potekalo od vrha navzdol, mora biti za vselej  C
sebi, je: Kako potemtakem uporabiti pridobljeno      znanje      in sposobnosti v praksi oziroma kako vsebine  C
to splača, koliko je to vredno, kaj nam novo      znanje      pomeni, koristi!?Za odgovor na ta vprašanja  C
običajno so to ankete, pogovori); 2. raven:      znanje      zaposlenih, kaj in koliko znanja so udeleženci  C
spremljati poslovno uspešnost. Če pa nas zanima      znanje      in osebni razvoj zaposlenih, upoštevamo raven  C
izboljšati svoje sposobnosti ali pridobiti novo      znanje.     Pokazala bo tudi področja, na katerih sposobnosti  C
bo tudi področja, na katerih sposobnosti in      znanje      niso več ustrezni in jih je zato treba posodobiti  C
s svojo “pametjo” zlahka nadomesti konkretno      znanje.      V nasprotju s tem analiza povratnih informacij  C
glavni razlog za slabe rezultate nezadostno      znanje      ali omalovažujoč odnos do znanja, ki je zunaj  C
povedo, kje so naše prednosti za uspeh in kakšno      znanje      potrebujemo. Slika 1.9: Analiza povratnih  C
DEJANSKI REZULTATI Naše prednosti,      znanje,      ki ga potrebujemo?Kje smo in kje nismo uspešni  C
ljudi, umskih delavcev, ki imajo svoj kapital -      znanje      v svoji lasti in stalno pri sebi in so zato  C
Razvoj: -      znanje      - izkušnje   C
realnosti. Eno od znamenj te sposobnosti je      znanje      več kot enega jezika. Managerji prihodnosti  C
managerje, ki se učijo pri svojem delu, ki novo      znanje      prenašajo na sodelavce in ga uresničujejo v  C
delimo na: a) človeški kapital, kamor sodijo      znanje,      sposobnosti, vrednote, zadovoljstvo zaposlenih  C
sposobna pridobivati, ustvarjati in prenašati      znanje,      poleg tega pa tudi spreminjati vedenje posameznika  C
spreminjati vedenje posameznika, tako da novo      znanje      najde pot k uresničitvi, to je k prilagajanju  C
14. Pridobljeno      znanje      sodelavci s pridom uporabljajo pri svojem delu  C
15. Sodelavci delijo svoje      znanje      z drugimi v organizaciji. 16.  C
17. Novo      znanje      prispeva k večji uspešnosti organizacije. 18  C
sistemov in procesov. Intelektualni kapital -      znanje,      tako osebno kot organizacijsko - se s takimi  C
absolventov Poslovodne akademije. V njih so strnili      znanje      in raziskovalne izkušnje za odgovore na vprašanje  C
pridobivanje znanja, ampak veliko bolj, koliko se to      znanje      uporablja v praksi, za večjo poslovno odličnost  C
zahteva le drugačne sposobnosti in drugačno      znanje      kot delo drugih članov združbe, nemanagerjev  C
strojev, različni procesi zahtevajo različno      znanje      in sposobnosti ljudi. Pisci navajajo tudi druge  C
novo dejavnost - usklajevanje - so potrebni      znanje      in sposobnosti.Pojavijo se ljudje, ki usklajuje  C
analize ne potrebuje managerskega znanja, temveč      znanje      o financah.Podobno velja npr. za managerja prodaje  C
managerskega dela večji; v manjših podjetjih      znanje      managementa ni tako pomembno. Posledic teh ugotovit  C
managerji, pri katerih je prevladujoče managersko      znanje,      lahko bolje uravnavajo različna podjetja. Ker  C
po managerski lestvici je potrebno vse večje      znanje      in sposobnosti managementa. Nerazumevanje in  C
delo specialista izvajalca in zahteva drugačno      znanje      in sposobnosti.Odnos med ravnjo managerjev in  C
Pojmovanje in razvoj managementa Tehnično      znanje      potrebuje manager predvsem pri opravljanju izvedbenega  C
manj pri svojem managerskem delu. Managersko      znanje      in sposobnosti pa so predvsem povezani z medosebnimi  C
vodenja. Zaradi drugačnosti dela so zaželeno      znanje      in sposobnosti managerjev drugačni kot znanje  C
znanje in sposobnosti managerjev drugačni kot      znanje      specialistov.Specialisti morajo biti predvsem  C
določene lastnosti: razum, izobrazbo, tehnično      znanje,      ročno spretnost, taktnost, energijo, odločnost  C
predvideva, da ljudje želijo uporabiti svoje      znanje      in sposobnosti.Če jim to uspe, se povečata učinkovit  C
med njim in nadrejenim, ki zastopa podjetje      znanje      in vsemogočnost nista več značilna samo za vrh  C
delnih delovnih nalog. To delo zahteva drugačno      znanje      in sposobnosti. Težnja postati manager je pogosto  C
vrstniki država: predpisi gospodarsko okolje trg in      znanje      o trgu dostop do financ vzorniki Vir: W.  C
podjetja, saj podjetje s tem pridobi potrebno      znanje      in zmanjša negotovost. Rast in spremembe v  C
tehnologije, kjer so potrebni ekspertno tehnično      znanje      in veliko izkušenj z vodenjem podjetij. Podjetje  C
liberalna in izbirajo glede na sposobnosti in      znanje.      žensko podjetništvo   C
1. predanost poslu in družini 2. veliko      znanje      (več generacij) 3. prilagodljivost v času, delu  C
upravljanje z ljudmi: najti prave ljudi, prenesti      znanje      in pionirskega duha. Za začetek projekta so  C
obstoječe prodajne poti podjetja in tehnološko      znanje,      ki že obstaja v podjetju, seveda tudi opremo  C
potrebuje organizacija, da razvije primerno      znanje,      se uveljavi na svojem območju in jo podjetniki  C
vse bolj zahtevno. Zanj so potrebni ustrezno      znanje      in izkušnje, tega pa lastnik podjetja pogosto  C
njihove osebnostne lastnosti, sposobnosti in      znanje.     Član upravljalnega telesa mora vsaj razumeti  C
odgovornosti. Imeti pa mora tudi sposobnosti in      znanje,      da bo pristojnosti lahko odgovorno opravljal  C
tudi zaposleni, zlasti tisti, ki so razvili      znanje      za specifične potrebe podjetja, ki jih ne morejo  C
vloženega znanja. Podobnost je tudi v tem, da je to      znanje      vloženo ob nakupu.Upoštevanje le lastnikov daje  C
delajo v podjetju. Grant41 pravi: “Če je danes      znanje      glavni proizvodni tvorec in je največ znanja  C
informacijski družbi pa je kritičen dejavnik      znanje.      Soupravljanje kapitala in dela je navzoče  C
najširšem pomenu besede tisti, ki bo privabljal      znanje?     RAZVOJ UPRAVLJANJA V SVETU   C
kot najpomembnejša poslovna prvina pojavljajo      znanje      in zaposleni kot njegovi nosilci.V nemškem  C
izobraževanju. Smatra se, da morajo imeti ustrezno      znanje      in sposobnosti, ko jih v nadzorni svet izvolijo  C
managementu, lahko managerji uporabijo svoje      znanje      in sposobnosti, obstaja pa nevarnost delovanja  C
odločati za tiste, ki imajo ustrezne izkušnje in      znanje,      ali pa naj bi jih šele pozneje usposobili za  C
strokovnjakov in znanstvenikov, ki imajo ustrezno      znanje      in jim lahko lastniki zaupajo, v nadzorne svete  C
Matrika - mreža / Več enakopravnih članov /      Znanje      posameznikov / Zadovoljevanje potreb - individualizem  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA