nova beseda iz Slovenije
kar smo do sedaj, prodajali bomo znanje, novo | znanje. | ” Rudi Bric, direktor Hermes-Softlab d.d. | C |
Ne moremo dajati receptov, pač pa obstoječe | znanje | in primere. Kako bo nekdo ukrepal v dani situaciji | C |
zna oz. bo znal združiti pri svojem delu tako | znanje | kot izkušnje.To skušamo upoštevati tudi v knjigi | C |
Intelektualni kapital Organizacija, ki ustvarja | znanje | Čemu učeča se organizacija | C |
organizacijo kako vrednotimo učenje in merimo | znanje | kdo je uspešen manager | C |
sodelavcev, ki imajo različne sposobnosti, | znanje | in izkušnje, zato moramo biti sposobni oceniti | C |
organizacija je sposobna pridobivati in uporabljati | znanje. | Slika 1.1: Dejavnosti managementa v organizaciji | C |
sposobna ustvarjati, pridobivati in prenašati | znanje, | poleg tega pa tudi spreminjati vedenje tako | C |
tudi spreminjati vedenje tako, da odseva novo | znanje | in razumevanje stvari ali pojavov. Ugotavlja | C |
imena, kot npr.: redke sposobnosti, ključno | znanje, | novitete in podobno, a za vsemi se skriva isto | C |
novitete in podobno, a za vsemi se skriva isto - | znanje. | Naravni viri, tehnologija, finance, proizvodi | C |
dostopni vsem pod podobnimi pogoji. Izjema je | znanje, | ki pomeni za organizacijo nekaj edinstvenega | C |
znanju, ki je v lasti posameznikov, saj je takšno | znanje | težje “krasti” kot formalno izraženo in tako | C |
kot formalno izraženo in tako vsem dosegljivo | znanje | podjetja.O tem je prepričan tudi Drucker6 | C |
kapital, naravni viri in delovna sila, temveč | znanje, | in kjer bodo nosilci znanja odigrali ključno | C |
upravljale z znanjem; se pravi tiste, ki bodo | znanje | znale poiskati, zavarovati, porazdeliti, povečevati | C |
Človeški kapital. Sem uvrščajo osebno | znanje, | sposobnosti, opravljanje nalog, motivacijo in | C |
potrošniki, poslovnimi partnerji itd. Vse to | znanje, | ki izhaja iz intelektualnega kapitala, lahko | C |
znanja in povezave z okoljem. organizacijsko | znanje, | interorganizacijsko znanje, skupinsko znanje | C |
organizacijsko znanje, interorganizacijsko | znanje, | skupinsko znanje, individualno znanje Slika | C |
znanje, interorganizacijsko znanje, skupinsko | znanje, | individualno znanje Slika 1.3: Vrste znanja | C |
interorganizacijsko znanje, skupinsko znanje, individualno | znanje | Slika 1.3: Vrste znanja | C |
strokovno usposobljenim ljudem, katerih osebno | znanje | in njegovo izkoriščanje bo pomembno določalo | C |
sprejemanje sprememb. Organizacija, ki ustvarja | znanje | V obdobju intelektualnega kapitala bodo torej | C |
intelektualnega kapitala bodo torej imeli ključno vlogo | znanje | in sposobnosti posameznikov.Organizacije pridobivajo | C |
kreiranje, shranjevanje ipd., pri čemer samo | znanje | in preko njega celo podjetje pridobivata na | C |
je v svoj prototip organizacije, ki ustvarja | znanje, | uvrstil sloj projektnih teamov. Osnovna zahteva | C |
zahteva tega prototipa organizacije, ki ustvarja | znanje, | je strateška sposobnost nenehnega in ponavljajočega | C |
skupno vizijo in postopki, pa tudi eksplicitno | znanje | v obliki dokumentov, avtomatiziranih baz podatkov | C |
področje, kjer projektni teami ustvarjajo | znanje. | Ti teami so ob strateški viziji podjetja povezani | C |
v organizaciji je dinamičen cikel, v katerem | znanje | in informacije prehajajo skozi vse tri sloje | C |
inventarizirajo pridobljeno in v projektu ustvarjeno | znanje. | Ko končajo katalogizacijo, dokumentiranje in | C |
Formalna izobrazba nam daje predvsem temeljno | znanje | (know-what) in osnovne spodbude za ustvarjalno | C |
delovni situaciji. Ves čas se moramo zavedati, da | znanje | v organizaciji ne pride naenkrat in tudi ne | C |
dvojno povrnjen, če bodo le zaposleni znali | znanje | modro uporabiti.Pri tem so zlasti pomembni vidiki | C |
poteka na samem delovnem mestu, posebno če gre za | znanje, | ki ga potrebujemo za izvajanje določenih nalog | C |
iz tega izhaja nova vloga managerjev. Svoje | znanje | morajo nenehno nadgrajevati z novimi in bolj | C |
sposobni morajo biti prepoznati in ovrednotiti | znanje | zaposlenih. Enosmerna pot, po kateri je znanje | C |
znanje zaposlenih. Enosmerna pot, po kateri je | znanje | potekalo od vrha navzdol, mora biti za vselej | C |
sebi, je: Kako potemtakem uporabiti pridobljeno | znanje | in sposobnosti v praksi oziroma kako vsebine | C |
to splača, koliko je to vredno, kaj nam novo | znanje | pomeni, koristi!?Za odgovor na ta vprašanja | C |
običajno so to ankete, pogovori); 2. raven: | znanje | zaposlenih, kaj in koliko znanja so udeleženci | C |
spremljati poslovno uspešnost. Če pa nas zanima | znanje | in osebni razvoj zaposlenih, upoštevamo raven | C |
izboljšati svoje sposobnosti ali pridobiti novo | znanje. | Pokazala bo tudi področja, na katerih sposobnosti | C |
bo tudi področja, na katerih sposobnosti in | znanje | niso več ustrezni in jih je zato treba posodobiti | C |
s svojo “pametjo” zlahka nadomesti konkretno | znanje. | V nasprotju s tem analiza povratnih informacij | C |
glavni razlog za slabe rezultate nezadostno | znanje | ali omalovažujoč odnos do znanja, ki je zunaj | C |
povedo, kje so naše prednosti za uspeh in kakšno | znanje | potrebujemo. Slika 1.9: Analiza povratnih | C |
DEJANSKI REZULTATI Naše prednosti, | znanje, | ki ga potrebujemo?Kje smo in kje nismo uspešni | C |
ljudi, umskih delavcev, ki imajo svoj kapital - | znanje | v svoji lasti in stalno pri sebi in so zato | C |
Razvoj: - | znanje | - izkušnje | C |
realnosti. Eno od znamenj te sposobnosti je | znanje | več kot enega jezika. Managerji prihodnosti | C |
managerje, ki se učijo pri svojem delu, ki novo | znanje | prenašajo na sodelavce in ga uresničujejo v | C |
delimo na: a) človeški kapital, kamor sodijo | znanje, | sposobnosti, vrednote, zadovoljstvo zaposlenih | C |
sposobna pridobivati, ustvarjati in prenašati | znanje, | poleg tega pa tudi spreminjati vedenje posameznika | C |
spreminjati vedenje posameznika, tako da novo | znanje | najde pot k uresničitvi, to je k prilagajanju | C |
14. Pridobljeno | znanje | sodelavci s pridom uporabljajo pri svojem delu | C |
15. Sodelavci delijo svoje | znanje | z drugimi v organizaciji. 16. | C |
17. Novo | znanje | prispeva k večji uspešnosti organizacije. 18 | C |
sistemov in procesov. Intelektualni kapital - | znanje, | tako osebno kot organizacijsko - se s takimi | C |
absolventov Poslovodne akademije. V njih so strnili | znanje | in raziskovalne izkušnje za odgovore na vprašanje | C |
pridobivanje znanja, ampak veliko bolj, koliko se to | znanje | uporablja v praksi, za večjo poslovno odličnost | C |
zahteva le drugačne sposobnosti in drugačno | znanje | kot delo drugih članov združbe, nemanagerjev | C |
strojev, različni procesi zahtevajo različno | znanje | in sposobnosti ljudi. Pisci navajajo tudi druge | C |
novo dejavnost - usklajevanje - so potrebni | znanje | in sposobnosti.Pojavijo se ljudje, ki usklajuje | C |
analize ne potrebuje managerskega znanja, temveč | znanje | o financah.Podobno velja npr. za managerja prodaje | C |
managerskega dela večji; v manjših podjetjih | znanje | managementa ni tako pomembno. Posledic teh ugotovit | C |
managerji, pri katerih je prevladujoče managersko | znanje, | lahko bolje uravnavajo različna podjetja. Ker | C |
po managerski lestvici je potrebno vse večje | znanje | in sposobnosti managementa. Nerazumevanje in | C |
delo specialista izvajalca in zahteva drugačno | znanje | in sposobnosti.Odnos med ravnjo managerjev in | C |
Pojmovanje in razvoj managementa Tehnično | znanje | potrebuje manager predvsem pri opravljanju izvedbenega | C |
manj pri svojem managerskem delu. Managersko | znanje | in sposobnosti pa so predvsem povezani z medosebnimi | C |
vodenja. Zaradi drugačnosti dela so zaželeno | znanje | in sposobnosti managerjev drugačni kot znanje | C |
znanje in sposobnosti managerjev drugačni kot | znanje | specialistov.Specialisti morajo biti predvsem | C |
določene lastnosti: razum, izobrazbo, tehnično | znanje, | ročno spretnost, taktnost, energijo, odločnost | C |
predvideva, da ljudje želijo uporabiti svoje | znanje | in sposobnosti.Če jim to uspe, se povečata učinkovit | C |
med njim in nadrejenim, ki zastopa podjetje | znanje | in vsemogočnost nista več značilna samo za vrh | C |
delnih delovnih nalog. To delo zahteva drugačno | znanje | in sposobnosti. Težnja postati manager je pogosto | C |
vrstniki država: predpisi gospodarsko okolje trg in | znanje | o trgu dostop do financ vzorniki Vir: W. | C |
podjetja, saj podjetje s tem pridobi potrebno | znanje | in zmanjša negotovost. Rast in spremembe v | C |
tehnologije, kjer so potrebni ekspertno tehnično | znanje | in veliko izkušenj z vodenjem podjetij. Podjetje | C |
liberalna in izbirajo glede na sposobnosti in | znanje. | žensko podjetništvo | C |
1. predanost poslu in družini 2. veliko | znanje | (več generacij) 3. prilagodljivost v času, delu | C |
upravljanje z ljudmi: najti prave ljudi, prenesti | znanje | in pionirskega duha. Za začetek projekta so | C |
obstoječe prodajne poti podjetja in tehnološko | znanje, | ki že obstaja v podjetju, seveda tudi opremo | C |
potrebuje organizacija, da razvije primerno | znanje, | se uveljavi na svojem območju in jo podjetniki | C |
vse bolj zahtevno. Zanj so potrebni ustrezno | znanje | in izkušnje, tega pa lastnik podjetja pogosto | C |
njihove osebnostne lastnosti, sposobnosti in | znanje. | Član upravljalnega telesa mora vsaj razumeti | C |
odgovornosti. Imeti pa mora tudi sposobnosti in | znanje, | da bo pristojnosti lahko odgovorno opravljal | C |
tudi zaposleni, zlasti tisti, ki so razvili | znanje | za specifične potrebe podjetja, ki jih ne morejo | C |
vloženega znanja. Podobnost je tudi v tem, da je to | znanje | vloženo ob nakupu.Upoštevanje le lastnikov daje | C |
delajo v podjetju. Grant41 pravi: “Če je danes | znanje | glavni proizvodni tvorec in je največ znanja | C |
informacijski družbi pa je kritičen dejavnik | znanje. | Soupravljanje kapitala in dela je navzoče | C |
najširšem pomenu besede tisti, ki bo privabljal | znanje? | ” RAZVOJ UPRAVLJANJA V SVETU | C |
kot najpomembnejša poslovna prvina pojavljajo | znanje | in zaposleni kot njegovi nosilci.V nemškem | C |
izobraževanju. Smatra se, da morajo imeti ustrezno | znanje | in sposobnosti, ko jih v nadzorni svet izvolijo | C |
managementu, lahko managerji uporabijo svoje | znanje | in sposobnosti, obstaja pa nevarnost delovanja | C |
odločati za tiste, ki imajo ustrezne izkušnje in | znanje, | ali pa naj bi jih šele pozneje usposobili za | C |
strokovnjakov in znanstvenikov, ki imajo ustrezno | znanje | in jim lahko lastniki zaupajo, v nadzorne svete | C |
Matrika - mreža / Več enakopravnih članov / | Znanje | posameznikov / Zadovoljevanje potreb - individualizem | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |