nova beseda iz Slovenije

znanje (601-700)


izbirajo kandidate, jim posredujejo splošno      znanje      o kulturi in krajevnih razmerah ter jim omogočijo  C
za katerega je treba imeti posebno strokovno      znanje.     Zato se bomo ves čas izobraževali in izmenjevali  C
posredovala predvsem vrednote in šele potem      znanje.     V šolah se je pri nas v novejšem obdobju marsikaj  C
filozofije, ki je za managerje nepogrešljivo      znanje.     Predvsem pa bi morali vsi visokošolski profesorji  C
časovno zahtevnejši in torej daljši. Pomanjkljivo      znanje      izvajalcev povzroča še dodatne težave. Vendar  C
potrebne pri izvajanju, zahtevajo pa strokovno      znanje.      Preostale vrste odločitev je mogoče razvrstiti  C
mogoče izhajati iz osebne presoje, oprte na      znanje      in izkušnje, ter ocenjevanja pogostosti pojava  C
pomena vživljanje in navdih, izkušnje, vednost in      znanje.     Vživljanje je sposobnost osebnega trenutnega  C
Vživetje in navdih skupaj sta intuicija.      Znanje      izhaja iz razumskega razglabljanja in raziskovanja  C
razvoju. Pri odločanju uporabljamo intuicijo in      znanje      v raznih medsebojnih kombinacijah, najbolj uspešno  C
vplivi polovic velikih možganov na intuicijo in      znanje      Na intuicijo in znanje vplivata razumska leva  C
možganov na intuicijo in znanje Na intuicijo in      znanje      vplivata razumska leva in čustvena desna polovica  C
doživeto, vednost je informiranost o situacijah,      znanje      je vedeti, kako je treba ravnati, modrost pa  C
ima odločevalec nadarjenost zanjo, izkušnje in      znanje      ter če vanjo verjame. Mora pa jo preverjati  C
intuicija (vživetje in navdih), izkušnje, vednost in      znanje.     Potrebna je tudi modrost, s katero upoštevamo  C
12. Pri odločanju uporabljamo intuicijo in      znanje      v različnih medsebojnih kombinacijah, najbolj  C
13. Na intuicijo in      znanje      vplivata razumska leva in čustvena desna polovica  C
odprtosti za spremembe. Preurejanje želi izrabiti      znanje      in sposobnosti zaposlenih in dati možnost njihovi  C
osebnostno razvili in toliko izpopolnili svoje      znanje,      da bodo lahko sami opravljali svoje delo, ki  C
potrebni tudi sposobnost za delo, čim širše      znanje      in delovne izkušnje. Sodobne razmere dela in  C
METODE IN TEH. / PISANJE POROČIL / DRSENJE OČI /      ZNANJE      / ANAL.D.  C
stran 401 . / Vsakdo, ki namerava posredovati      znanje      večji skupini ljudi, mora najprej preučiti skupino  C
najprej preučiti skupino, ki ji bo posredoval      znanje.     Ugotoviti mora, kakšni so njeno predhodno znanje  C
znanje. Ugotoviti mora, kakšni so njeno predhodno      znanje,      velikost skupine, sposobnosti udeležencev in  C
ga uporablja. Predavatelj mora imeti ustrezno      znanje      in spretnost, vzdržljivost in pripravljenost  C
dela in vodenju poslovanja, ki terja drugačno      znanje,      kot je veljalo doslej.Funkcionalni oddelki izgubljaj  C
vodstveni sodelavci, vse kompleksnejši, medtem ko so      znanje      in sposobnosti strokovnih in vodstvenih sodelavcev  C
trgu so v tem obdobju tako hitre, da lahko celo      znanje      iz preteklosti ovira način odzivanja na nove  C
kaj pomeni človeški kapital, in ne da bi svoje      znanje      uporabljali pri svojem delu, saj so zato imeli  C
je potemtakem vplivala na njegovo reakcijo:      znanje,      inteligentnost, spretnost ali vse skupaj, ali  C
lastnosti, je človek reakcijsko “ohromljen”.      Znanje,      sposobnosti in motivacijo s skupnim imenom imenujemo  C
procesu nastopa kot vir, a hkrati ima svoje vire.      Znanje,      sposobnosti in motivacija so tiste človekove  C
investirati in jih kupiti kot delovno silo.      Znanje,      sposobnosti in motivacijo s skupnim imenom imenujemo  C
delodajalci z ljudmi ravnali samo kot z viri.      Znanje      in njegov vpliv na vedenje Znanje je kategorija  C
Znanje in njegov vpliv na vedenje      Znanje      je kategorija, ki je vedno zanimala vse ljudi  C
vedno razmišljajo o tem, da znajo to in ono.      Znanje      je dobilo takšno razsežnost, da včasih v vsakdanjem  C
podobno. Takšen pomen in takšnega posploševanja si      znanje      ne zasluži.Vendar je v takšni želji skrito nekaj  C
reagirali ustrezno. Za takšne reakcije pa je seveda      znanje      premalo.Ljudje morajo znati, moči in hoteti  C
reagirati drugače, kot so nas učili v šoli,      znanje      je treba ustvarjalno uporabljati. Spremembe  C
skoraj nemogoče doseči z ustaljenim znanjem. To      znanje      namreč pomeni sklop preverjenih odločitev iz  C
izpodrinja stare navade, ki jih vključuje tudi      znanje.     Znanje je torej svojevrstna ovira ustvarjalnost  C
stare navade, ki jih vključuje tudi znanje.      Znanje      je torej svojevrstna ovira ustvarjalnost. Zaradi  C
pri odločanju o nadaljnjem izobraževanju.      Znanje      je sklop preverjenih odločitev iz preteklosti  C
V zadnjih tridesetih letih so se tehnike in      znanje      na področju primerjalnega ocenjevanja močno  C
nastopajo kot viri, tudi svoj sistem in svoje vire (     znanje,      sposobnosti in motivacijo, ki po večini nastopajo  C
vedenje. Tako ima človek vsaj tri zanimive vire:      znanje,      sposobnosti in motivacijo. Ker le vsi trije  C
predstavijo metode in tehnike prodaje ter tehnično      znanje      o zavarovanjih. Predstavljene so faze prodajnega  C
zastopnike. Na njem pridobi informacije in      znanje      o vseh vrstah zavarovanj, spozna tudi konkurenčno  C
ljudje česa ne zmorejo (sposobnosti), ne znajo (     znanje)      ali nočejo (motivacija).Motivacijo bi torej  C
Seveda sodelujeta tudi druga njegova vira:      znanje      in sposobnosti, vendar v manjši meri.Pri prenašanju  C
pričakovanj na sodelavce se vodja močno opira na svoje      znanje      in sposobnosti, njegova motivacija pa mu pri  C
da jih ne bi uresničil. Edino pomanjkljivo      znanje      ali pomanjkljive sposobnosti mu lahko prekrižajo  C
pravijo, da je nakopičeno notranje t.i. “tiho”      znanje.      Poznavanje samega sebe je sposobnost ugotoviti  C
vsem zainteresiranim. Vsakršna izkušnja, novo      znanje      ali pobuda za boljše delo je dobrodošla v nadaljnjem  C
primer, moč strokovnosti poglablja strokovno      znanje      članov, če jo uporabljajo pri delu v skupini  C
tudi od dela. Naš namen je poudariti tisto      znanje      o čustvih, ki naj vodji pomaga izpopolniti njegove  C
sebe. Samozaupanje pomeni zaupanje v svoje      znanje      in zmožnosti.Ljudje s temi sposobnostmi:   C
vpliv na počutje v organizaciji. Tako kot      znanje,      pridnost in podobno so tudi čustva del kapitala  C
samoumevno, da imajo vodje posebne interrese, odlike,      znanje      in osebnostne lastnosti13.Toda izkazalo se  C
najbolje uporablja svoje sposobnosti in pridobljeno      znanje.      Pooblaščanje.  C
razpravo in ponavljanje Vaja: Preglejmo svoje      znanje      in sposobnosti za delo v teamu Primer za preučevanj  C
organizaciji. Ne samo to, potrebno je določeno      znanje      in razumevanje tako pri vodjih kot pri članih  C
slika 16.9. Posamezniki in tudi teami vlagajo      znanje      in sposobnosti v to, da bi čim bolje opravljali  C
odločanja se kažejo v več pogledih: Prvič,      znanje      in informacije, ki jih ima team, so praviloma  C
ki jih ima team, so praviloma večje, kakor je      znanje      katerega koli člana.Poleg tega imajo člani posebna  C
teama. Prednosti teamskega odločanja: večje      znanje,      različni načini dela, večja sprejemljivost,  C
Prednosti:  večje      znanje       nove poti   C
Izmenjajte mnenja! Preglejmo svoje      znanje      in sposobnosti za delo v teamu Odgovorite,  C
v teamu in jim svetuje, kako naj pridobljeno      znanje      uporabijo pri delu. 8.   C
kostanj in brez obotavljanja uporabiti teoretično      znanje.     Pri tem sem bil na trenutke dokaj “nespreten  C
delo vlagajte najboljše, kar imate: vizije,      znanje,      izkušnje, ideje, izvirnost, ustvarjalnost, zavzetost  C
stanj ter izrabljati v tehnologijo vgrajeno      znanje      strokovnjakov.Računalniki bodo povečali ustvarjalnos  C
naložbe v računalniško opremo in programe ter v      znanje      o tem, kako oboje uporabljati. Informatizacija  C
vprašanji intelektualne lastnine strokovnjaka, čigar      znanje      se prenese v računalniški program, ki ga je  C
informacijske tehnologije boljše, mehkejše, odprto za      znanje,      razvoj, kulturo.Ljudje po vsem svetu bodo vedeli  C
razvijanjem rešitve spremeni vrsta okoliščin, pa tudi      znanje      in hotenja uporabnikov.Kljub vsem težavam uporabnost  C
temeljnih programov, baz podatkov ter vse potrebno      znanje      sproti dopolnjevati.Zato na primer v banki pravijo  C
Imeti pa mora seveda tudi ustrezno tehnološko      znanje,      da bo lahko manager na svojem področju.Zagotavljati  C
razvijajo najvišje vrednote vsake civilizacije:      znanje,      umetnost, dobrodelnost in svobodo. Na neprofitne  C
katero neposredno vplivajo velikost organizacije,      znanje      in sposobnosti ter kontekst panoge, v kateri  C
nanašajo na osebne značilnosti, spretnosti,      znanje      in sposobnosti.Strokovnjak za management Mintzberg  C
drugi prostovoljci usmerili svojo energijo in      znanje      v doseganje ciljev, ki jih ima organizacija  C
nasprotniki. Dejavnost tržnih poti terja drugačno      znanje,      veščine in izkušnje. Velika dodana vrednost  C
sprememb lahko izgubi veljavo dotlej zbrano      znanje      ter izkušnje; skupine, ki bi bile tako na izgubi  C
nadaljnji razvoj: na eni strani bi koncentrirali      znanje,      programe, zaloge, racionalizirali procese -  C
Želeli smo v kar največji meri izkoristiti      znanje      in rešitve v enem in drugem podjetju, čeprav  C
in pristojnosti sodelavcev v organizaciji      Znanje      in veščine: posebne zmožnosti sodelavcev za  C
pristope, v prihodnosti pa bodo kapitalizirale      znanje      in podjetniške sposobnosti. Vse te spremembe  C
prednosti (“najpomembnejši so ljudje, njihovo      znanje      in podjetniške sposobnosti”), kompleksnem  C
bolj prepoznavamo “intelektualne delavce”18 .      Znanje      postaja blago, ki se menjuje na trgu znanja  C
sistemi. Za uspešno konkurenčnost so potrebni      znanje,      podjetniški duh, kakovostni proizvodi in storitve  C
raziskave pokazale razmeroma majhno managersko      znanje      z vidika obvladovanja proizvodnje, posebno   C
učinkovito vodenje intelektualnega kapitala.      Znanje      je največja možna konkurenčna prednost slovenskih  C
pomanjkljivosti slovenskega managementa je premajhno      znanje      in površno razumevanje svoje lastne razvojne  C
osrednji vzrok pa je predvsem pomanjkljivo      znanje      s področja finančne analize in finančne politike  C
managerji med poslovnimi viri najbolj cenijo      znanje,      kapital in tehnologijo, povsem moderno ocenjujejo  C
kapitalizma s človeškim obrazom, ki najbolj ceni      znanje      (človeški kapital), poslovno sposobnost (intelektualni  C
managerskih paradigem devetdesetih let. Ker      znanje      v organizacijah uporabljamo za ustvarjanje vrednosti  C
uporabljamo za ustvarjanje vrednosti, ima to      znanje      obliko človeškega (znanje), socialnega (kul  C
vrednosti, ima to znanje obliko človeškega (     znanje)     , socialnega (kul tura zaupanja) in intelektualnega  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA