nova beseda iz Slovenije
izbirajo kandidate, jim posredujejo splošno | znanje | o kulturi in krajevnih razmerah ter jim omogočijo | C |
za katerega je treba imeti posebno strokovno | znanje. | Zato se bomo ves čas izobraževali in izmenjevali | C |
posredovala predvsem vrednote in šele potem | znanje. | V šolah se je pri nas v novejšem obdobju marsikaj | C |
filozofije, ki je za managerje nepogrešljivo | znanje. | Predvsem pa bi morali vsi visokošolski profesorji | C |
časovno zahtevnejši in torej daljši. Pomanjkljivo | znanje | izvajalcev povzroča še dodatne težave. Vendar | C |
potrebne pri izvajanju, zahtevajo pa strokovno | znanje. | Preostale vrste odločitev je mogoče razvrstiti | C |
mogoče izhajati iz osebne presoje, oprte na | znanje | in izkušnje, ter ocenjevanja pogostosti pojava | C |
pomena vživljanje in navdih, izkušnje, vednost in | znanje. | Vživljanje je sposobnost osebnega trenutnega | C |
Vživetje in navdih skupaj sta intuicija. | Znanje | izhaja iz razumskega razglabljanja in raziskovanja | C |
razvoju. Pri odločanju uporabljamo intuicijo in | znanje | v raznih medsebojnih kombinacijah, najbolj uspešno | C |
vplivi polovic velikih možganov na intuicijo in | znanje | Na intuicijo in znanje vplivata razumska leva | C |
možganov na intuicijo in znanje Na intuicijo in | znanje | vplivata razumska leva in čustvena desna polovica | C |
doživeto, vednost je informiranost o situacijah, | znanje | je vedeti, kako je treba ravnati, modrost pa | C |
ima odločevalec nadarjenost zanjo, izkušnje in | znanje | ter če vanjo verjame. Mora pa jo preverjati | C |
intuicija (vživetje in navdih), izkušnje, vednost in | znanje. | Potrebna je tudi modrost, s katero upoštevamo | C |
12. Pri odločanju uporabljamo intuicijo in | znanje | v različnih medsebojnih kombinacijah, najbolj | C |
13. Na intuicijo in | znanje | vplivata razumska leva in čustvena desna polovica | C |
odprtosti za spremembe. Preurejanje želi izrabiti | znanje | in sposobnosti zaposlenih in dati možnost njihovi | C |
osebnostno razvili in toliko izpopolnili svoje | znanje, | da bodo lahko sami opravljali svoje delo, ki | C |
potrebni tudi sposobnost za delo, čim širše | znanje | in delovne izkušnje. Sodobne razmere dela in | C |
METODE IN TEH. / PISANJE POROČIL / DRSENJE OČI / | ZNANJE | / ANAL.D. | C |
stran 401 . / Vsakdo, ki namerava posredovati | znanje | večji skupini ljudi, mora najprej preučiti skupino | C |
najprej preučiti skupino, ki ji bo posredoval | znanje. | Ugotoviti mora, kakšni so njeno predhodno znanje | C |
znanje. Ugotoviti mora, kakšni so njeno predhodno | znanje, | velikost skupine, sposobnosti udeležencev in | C |
ga uporablja. Predavatelj mora imeti ustrezno | znanje | in spretnost, vzdržljivost in pripravljenost | C |
dela in vodenju poslovanja, ki terja drugačno | znanje, | kot je veljalo doslej.Funkcionalni oddelki izgubljaj | C |
vodstveni sodelavci, vse kompleksnejši, medtem ko so | znanje | in sposobnosti strokovnih in vodstvenih sodelavcev | C |
trgu so v tem obdobju tako hitre, da lahko celo | znanje | iz preteklosti ovira način odzivanja na nove | C |
kaj pomeni človeški kapital, in ne da bi svoje | znanje | uporabljali pri svojem delu, saj so zato imeli | C |
je potemtakem vplivala na njegovo reakcijo: | znanje, | inteligentnost, spretnost ali vse skupaj, ali | C |
lastnosti, je človek reakcijsko “ohromljen”. | Znanje, | sposobnosti in motivacijo s skupnim imenom imenujemo | C |
procesu nastopa kot vir, a hkrati ima svoje vire. | Znanje, | sposobnosti in motivacija so tiste človekove | C |
investirati in jih kupiti kot delovno silo. | Znanje, | sposobnosti in motivacijo s skupnim imenom imenujemo | C |
delodajalci z ljudmi ravnali samo kot z viri. | Znanje | in njegov vpliv na vedenje Znanje je kategorija | C |
Znanje in njegov vpliv na vedenje | Znanje | je kategorija, ki je vedno zanimala vse ljudi | C |
vedno razmišljajo o tem, da znajo to in ono. | Znanje | je dobilo takšno razsežnost, da včasih v vsakdanjem | C |
podobno. Takšen pomen in takšnega posploševanja si | znanje | ne zasluži.Vendar je v takšni želji skrito nekaj | C |
reagirali ustrezno. Za takšne reakcije pa je seveda | znanje | premalo.Ljudje morajo znati, moči in hoteti | C |
reagirati drugače, kot so nas učili v šoli, | znanje | je treba ustvarjalno uporabljati. Spremembe | C |
skoraj nemogoče doseči z ustaljenim znanjem. To | znanje | namreč pomeni sklop preverjenih odločitev iz | C |
izpodrinja stare navade, ki jih vključuje tudi | znanje. | Znanje je torej svojevrstna ovira ustvarjalnost | C |
stare navade, ki jih vključuje tudi znanje. | Znanje | je torej svojevrstna ovira ustvarjalnost. Zaradi | C |
pri odločanju o nadaljnjem izobraževanju. | Znanje | je sklop preverjenih odločitev iz preteklosti | C |
V zadnjih tridesetih letih so se tehnike in | znanje | na področju primerjalnega ocenjevanja močno | C |
nastopajo kot viri, tudi svoj sistem in svoje vire ( | znanje, | sposobnosti in motivacijo, ki po večini nastopajo | C |
vedenje. Tako ima človek vsaj tri zanimive vire: | znanje, | sposobnosti in motivacijo. Ker le vsi trije | C |
predstavijo metode in tehnike prodaje ter tehnično | znanje | o zavarovanjih. Predstavljene so faze prodajnega | C |
zastopnike. Na njem pridobi informacije in | znanje | o vseh vrstah zavarovanj, spozna tudi konkurenčno | C |
ljudje česa ne zmorejo (sposobnosti), ne znajo ( | znanje) | ali nočejo (motivacija).Motivacijo bi torej | C |
Seveda sodelujeta tudi druga njegova vira: | znanje | in sposobnosti, vendar v manjši meri.Pri prenašanju | C |
pričakovanj na sodelavce se vodja močno opira na svoje | znanje | in sposobnosti, njegova motivacija pa mu pri | C |
da jih ne bi uresničil. Edino pomanjkljivo | znanje | ali pomanjkljive sposobnosti mu lahko prekrižajo | C |
pravijo, da je nakopičeno notranje t.i. “tiho” | znanje. | Poznavanje samega sebe je sposobnost ugotoviti | C |
vsem zainteresiranim. Vsakršna izkušnja, novo | znanje | ali pobuda za boljše delo je dobrodošla v nadaljnjem | C |
primer, moč strokovnosti poglablja strokovno | znanje | članov, če jo uporabljajo pri delu v skupini | C |
tudi od dela. Naš namen je poudariti tisto | znanje | o čustvih, ki naj vodji pomaga izpopolniti njegove | C |
sebe. Samozaupanje pomeni zaupanje v svoje | znanje | in zmožnosti.Ljudje s temi sposobnostmi: | C |
vpliv na počutje v organizaciji. Tako kot | znanje, | pridnost in podobno so tudi čustva del kapitala | C |
samoumevno, da imajo vodje posebne interrese, odlike, | znanje | in osebnostne lastnosti13.Toda izkazalo se | C |
najbolje uporablja svoje sposobnosti in pridobljeno | znanje. | Pooblaščanje. | C |
razpravo in ponavljanje Vaja: Preglejmo svoje | znanje | in sposobnosti za delo v teamu Primer za preučevanj | C |
organizaciji. Ne samo to, potrebno je določeno | znanje | in razumevanje tako pri vodjih kot pri članih | C |
slika 16.9. Posamezniki in tudi teami vlagajo | znanje | in sposobnosti v to, da bi čim bolje opravljali | C |
odločanja se kažejo v več pogledih: Prvič, | znanje | in informacije, ki jih ima team, so praviloma | C |
ki jih ima team, so praviloma večje, kakor je | znanje | katerega koli člana.Poleg tega imajo člani posebna | C |
teama. Prednosti teamskega odločanja: večje | znanje, | različni načini dela, večja sprejemljivost, | C |
Prednosti: večje | znanje | nove poti | C |
Izmenjajte mnenja! Preglejmo svoje | znanje | in sposobnosti za delo v teamu Odgovorite, | C |
v teamu in jim svetuje, kako naj pridobljeno | znanje | uporabijo pri delu. 8. | C |
kostanj in brez obotavljanja uporabiti teoretično | znanje. | Pri tem sem bil na trenutke dokaj “nespreten | C |
delo vlagajte najboljše, kar imate: vizije, | znanje, | izkušnje, ideje, izvirnost, ustvarjalnost, zavzetost | C |
stanj ter izrabljati v tehnologijo vgrajeno | znanje | strokovnjakov.Računalniki bodo povečali ustvarjalnos | C |
naložbe v računalniško opremo in programe ter v | znanje | o tem, kako oboje uporabljati. Informatizacija | C |
vprašanji intelektualne lastnine strokovnjaka, čigar | znanje | se prenese v računalniški program, ki ga je | C |
informacijske tehnologije boljše, mehkejše, odprto za | znanje, | razvoj, kulturo.Ljudje po vsem svetu bodo vedeli | C |
razvijanjem rešitve spremeni vrsta okoliščin, pa tudi | znanje | in hotenja uporabnikov.Kljub vsem težavam uporabnost | C |
temeljnih programov, baz podatkov ter vse potrebno | znanje | sproti dopolnjevati.Zato na primer v banki pravijo | C |
Imeti pa mora seveda tudi ustrezno tehnološko | znanje, | da bo lahko manager na svojem področju.Zagotavljati | C |
razvijajo najvišje vrednote vsake civilizacije: | znanje, | umetnost, dobrodelnost in svobodo. Na neprofitne | C |
katero neposredno vplivajo velikost organizacije, | znanje | in sposobnosti ter kontekst panoge, v kateri | C |
nanašajo na osebne značilnosti, spretnosti, | znanje | in sposobnosti.Strokovnjak za management Mintzberg | C |
drugi prostovoljci usmerili svojo energijo in | znanje | v doseganje ciljev, ki jih ima organizacija | C |
nasprotniki. Dejavnost tržnih poti terja drugačno | znanje, | veščine in izkušnje. Velika dodana vrednost | C |
sprememb lahko izgubi veljavo dotlej zbrano | znanje | ter izkušnje; skupine, ki bi bile tako na izgubi | C |
nadaljnji razvoj: na eni strani bi koncentrirali | znanje, | programe, zaloge, racionalizirali procese - | C |
Želeli smo v kar največji meri izkoristiti | znanje | in rešitve v enem in drugem podjetju, čeprav | C |
in pristojnosti sodelavcev v organizaciji | Znanje | in veščine: posebne zmožnosti sodelavcev za | C |
pristope, v prihodnosti pa bodo kapitalizirale | znanje | in podjetniške sposobnosti. Vse te spremembe | C |
prednosti (“najpomembnejši so ljudje, njihovo | znanje | in podjetniške sposobnosti”), kompleksnem | C |
bolj prepoznavamo “intelektualne delavce”18 . | Znanje | postaja blago, ki se menjuje na trgu znanja | C |
sistemi. Za uspešno konkurenčnost so potrebni | znanje, | podjetniški duh, kakovostni proizvodi in storitve | C |
raziskave pokazale razmeroma majhno managersko | znanje | z vidika obvladovanja proizvodnje, posebno | C |
učinkovito vodenje intelektualnega kapitala. | Znanje | je največja možna konkurenčna prednost slovenskih | C |
pomanjkljivosti slovenskega managementa je premajhno | znanje | in površno razumevanje svoje lastne razvojne | C |
osrednji vzrok pa je predvsem pomanjkljivo | znanje | s področja finančne analize in finančne politike | C |
managerji med poslovnimi viri najbolj cenijo | znanje, | kapital in tehnologijo, povsem moderno ocenjujejo | C |
kapitalizma s človeškim obrazom, ki najbolj ceni | znanje | (človeški kapital), poslovno sposobnost (intelektualni | C |
managerskih paradigem devetdesetih let. Ker | znanje | v organizacijah uporabljamo za ustvarjanje vrednosti | C |
uporabljamo za ustvarjanje vrednosti, ima to | znanje | obliko človeškega (znanje), socialnega (kul | C |
vrednosti, ima to znanje obliko človeškega ( | znanje) | , socialnega (kul tura zaupanja) in intelektualnega | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |