nova beseda iz Slovenije
tem je pomembno najprej ugotoviti obstoječe | znanje, | ga sistematizirati in prek procesov medsebojnega | C |
spoznanje v devetdesetih letih je preprosto. | Znanje | bo dobilo pravo veljavo in tudi managiranje | C |
svojih managerskih sistemov upoštevali novo | znanje, | njegovo managiranje in širjenje v obliki učeče | C |
sistematiziramo obstoječe in želeno potrebno | znanje, | opredeljevanje znanja po poslovnih procesih | C |
da uvajamo principe učeče se organizacije, | Znanje | ima vrednost, kadar prek svojih nosilcev | C |
sprememb je torej človek, njegovi interesi, | znanje, | vrednote, poslovna energija in želja po uveljavljanju | C |
najpomembnejših področij: Poslovna kultura in | znanje | sta temeljna slovenske managerske identitete | C |
pomenijo način, kako managerji uporabljajo splošno | znanje | pri reševanju poslovnih problemov in pri tem | C |
Disseminator Role). Manager jo izvaja, ko posreduje | znanje, | podatke sodelavcem in drugim članom organizacije | C |
materialne in nematerialne sestavine - storitve, | znanje, | ugodnost, varnost ipd., ki zadoščajo potrebe | C |
Organisation) je sposobna pridobivati in uporabljati | znanje | v delovnih aktivnostih. Učenje (Learning | C |
in sicer merimo: 1. stališča udeležencev, 2. | znanje | zaposlenih, 3. vedenje zaposlenih, 4. delovne | C |
bi tako povečali organizacijsko uspešnost. | Znanje | (Knowledge) je vedeti kako ravnati.Izhaja | C |
Znanja o etičnosti 218 | Znanje | 457-458 Znanstveni management 69 | C |
ekonomskih fakultetah v Beogradu in Splitu. Svoje | znanje | je izpopolnjeval na tujih univerzah v ZDA (Berkley | C |
sicer človek že od zmeraj želel zaobjeti vse | znanje | in védenje o sebi? Razsvetljenca d'Alembert | C |
Tako samoumevna vrednota naše civilizacije je | znanje. | Holizem (sprva pojmovanje "biologije celote | C |
Gustafson 1966; Lunth 1973) Sodnomedicinsko | znanje | se dopolnjuje s forenzično stomatologijo. Trdna | C |
interdisciplinarni raziskavi je združila domače zgodovinsko | znanje | s številnimi panogami naravoslovja, ki pa so | C |
estetski čut, navade, kuhinjo, način oblačenja, | znanje | jezikov, vrednostni sistem (Slamič 2001, 120 | C |
razumejo posamezne izraze ali fraze. Pri otrocih je | znanje | slovenščine prej izjema kot pravilo, kažejo | C |
ljudje vero že imajo, kar potrebujejo, je vzgoja, | znanje. | Ste se iz stikov z drugimi verami kaj naučili | C |
zadovoljstvo, pomeni, da sem priznana in da je moje | znanje, | ki sem ga pridobila v Sloveniji, enakovredno | C |
Moj načrt je bil torej: na UMU dobiti potrebno | znanje, | nato pa se preseliti ob Bunyonyi ter teorijo | C |
uporabi kot nadomestek za lastno "vrlino" in " | znanje" | .Toda v resnici občuduje samo sebe. | C |
organizacija, fragmentacija, mistifikacija, lažno | znanje. | Antonio R. GONZALES MONTES, "Bugs Bunny en el | C |
se uveljavlja kot nekdo, čigar partikularno | znanje | mu podeli privilegij bitja višje vrste, ki je | C |
fotografiji, za vselej izgubljena, učinkujejo na | znanje | s področja telerobotike. Na internetu utemeljena | C |
primerno. V takšnih primerih so osebe uporabile | znanje | kot merilo presoje, s katerim so podvomile v | C |
duha. Boljša bi bila popolna nevednost kakor | znanje, | oropano svojega temeljnega principa. V | C |
njeno nasprotje, sladko prepričanje, da je bilo | znanje, | iz katerega smo izhajali, zanesljivo.Vemo, kako | C |
posluša starejše govorce in si tako pridobiva | znanje | o prejšnjih primerih, prav tako pa tudi občutek | C |
velikem območju prišlo do hudega razdejanja in | znanje | pisanja se je izgubilo.Ko so se do osmega stoletja | C |
odvetnikov ali drugih, ki bi posedovali posebno | znanje | o pravu in sodnem postopku.Poleg tega ni bilo | C |
da so se učenci zatem, ko so usvojili osnovno | znanje | branja in pisanja, učili na pamet epsko in lirsko | C |
vsebina, pa si Izokrat prizadeva posredovati | znanje | etike, politike in zgodovine ter ponavlja, da | C |
so te besede: ali je na primer vključeno tudi | znanje | besed, ki pojasnjujejo bolniku, kako ozdraveti | C |
istem človeku združena retorična funkcija in | znanje | graditelja.(To je kasneje razjasnil Aristotel | C |
naslednjega vprašanja: Če vzamemo, da je govorniku | znanje | potrebno, je to zanj zadosti?Ali pa je potrebna | C |
česar sledi, da mora imeti govornik zadostno | znanje, | ki mu omogoča takšno razlikovanje.Še posebno | C |
uvrstila opažanja o tem, kako je govorniku potrebno | znanje. | Sledi ji - in jo s tem uokviri - ponovna obravnava | C |
podobnosti ni mogoče opaziti, razen če imaš popolno | znanje, | tako je tudi verjetnost podobna resnici in jo | C |
oblikovanje tega idealnega lika so ključnega pomena | znanje | filozofije in prava, visoka nravstvena merila | C |
postal je poglavitna avtoriteta za vse kasnejše | znanje | o določitvi snovi (ta razvoj bo predmet razprave | C |
le še peščica ljudi, ki so imeli kakršno koli | znanje | grščine.Isto je veljalo v Bizancu za znanje | C |
znanje grščine. Isto je veljalo v Bizancu za | znanje | latinščine.Naposled je Georgij Trapezuntski | C |
govorniku le malo potrebna takšno urjenje in | znanje | o njegovi umetnosti, kot ju za govornika zahteva | C |
se Grki večino tistega, o čemer so si lastili | znanje, | naučili od negrških ljudstev, toda pri tem uporablja | C |
izobražuje in plemeniti (daje nam na primer | znanje | o verskih postavah in zgodovini).Interpretacija | C |
posledica različice, ki jo je bral. Avguštinovo | znanje | grščine namreč ni bilo preveč dobro in ker Hieronimovega | C |
red in živeti v skladu z Božjimi postavami. | Znanje | pridobimo od avtoritete ali z razumom, pravi | C |
s težavo, odkrijemo z večjim užitkom (2,8). | Znanje | je tretji od sedmih korakov k modrosti (2,9 | C |
modrosti (2,9-11) in Avguštin se vpraša, kakšno | znanje | je potrebno za krščanskega učitelja, prav kakor | C |
Cicero in Kvintilijan razmišljali o tem, kakšno | znanje | je potrebno za javnega govornika.Avguštinov | C |
. V naslednjih poglavjih Avguštin obravnava | znanje | jezikov, števil in glasbe. Poznavanje književnosti | C |
Na koncu govornik potrebuje oboje, strokovno | znanje | in Božje vodstvo: "Tisti, ki hoče tako vedeti | C |
povzročiteljica sprememb. V Bizancu je bilo | znanje | pravilnega jezika in oblik predpogoj za cerkveno | C |
razpadale, ponovno pa jih niso prepisovali. | Znanje | grščine je povsod na Zahodu zamrlo. Vendar je | C |
posnemovalci so na podlagi filozofskega stališča, da | znanje | najprej odkrijemo s pomočjo dialektike, šele | C |
povsem oseben cilj, namreč da bi prikazal svoje | znanje, | toda če si je sploh mogoče predstavljati, kaj | C |
tudi našim cerkvenim očetom, je namreč takšno | znanje | brez dvoma koristno in se ga je nesmiselno ogibati | C |
razumevanje Svetega pisma. Kljub temu pa je bilo | znanje, | ki ga je pričakoval, zelo omejeno.Potem ko je | C |
z ničimer pa ni ponazoril, kako se lahko to | znanje | uporabi za študij Svetega pisma ali pri poučevanju | C |
središčih pa je pridigar vendarle moral pokazati | znanje | iz teologije in biblične eksegeze in morda tudi | C |
Poznoantična latinska poezija je zahtevala temeljito | znanje | retorike; pisci panegiričnega pesništva so izkoriščali | C |
homilij lahko vidimo, kako je svoje retorično | znanje | uporabljal v pridigarstvu.Edino delo, v katerem | C |
poznejših italijanskih humanistov: zelo hvali svoje | znanje, | nravnost in dosežke, v svojih delih pa se kaže | C |
oblik sporazumevanja, zelo iskani, ustrezno | znanje | pa si je bilo mogoče pridobiti v šolah, na univerzah | C |
kako je znal pesnik aplicirati in variirati to | znanje, | uporabljati alegorijo in vnašati aluzije na | C |
papeža ali mestno občino. V taki službi so svoje | znanje | o retoriki (z diktamnom vred) uporabljali v | C |
njiju poskušali znova odkriti vse razpoložljivo | znanje | in ga postaviti za temelj dvojnega ideala - | C |
štirinajstem stoletju po Italiji znova začelo širiti | znanje | grščine.Petrarcov prijatelj Giovanni Boccaccio | C |
opredelitvi retorike, po kateri naj bi bila ta | znanje | dobrega govorjenja, spet drugič proti njegovemu | C |
moč najti, zaznamovano z občutkom nujnosti. | Znanje | hebrejščine so v srednjem veku ohranjali judovski | C |
govorilo slavnostne govore, ki so razkrivali | znanje | retorike, in nekaj je bilo tudi objavljenih | C |
tistega časa. Elizabeta si je pridobila odlično | znanje | grščine in latinščine; klasike je prebirala | C |
Njegov cilj je bil doseči in posredovati solidno | znanje | latinščine kot prožnega in prefinjenega orodja | C |
domiseln poskus, da bi prestrukturiral človeško | znanje | po razumskih načelih, uporabnih za svet njegove | C |
gibanju v arhitekturi, kiparstvu in slikarstvu. | Znanje | grščine, ki so ga spet oživili humanisti štirinajstega | C |
književnost estetsko višja in bolj izvirna. To novo | znanje | je omogočilo književnost sedemnajstega in osemnajstega | C |
je nekaj žensk iz višjih slojev le pridobilo | znanje | retorike.Med ljudmi, ki so poslušali modne pridigarj | C |
očitno stališča Fénelona samega; ima veliko | znanje | in avtoriteto, ni pa posebno izrisan kot značaj | C |
vztraja, da mora imeti govornik poglobljeno | znanje | o svojem predmetu.Pri pridigarstvu to znanje | C |
znanje o svojem predmetu. Pri pridigarstvu to | znanje | lahko temelji na gotovosti, pri drugih oblikah | C |
toposov pa je ugovore proti njim sicer vzel na | znanje, | vendar je bil mnenja, da začetnikom pridejo | C |
stran, na katero piše izkušnja [grško empeiría]; | znanje | izvira delno iz izkušnje, delno pa iz refleksije | C |
tradiciji. Njihovi avtorji so si pridobili temeljito | znanje | grščine, latinščine in klasične retorike. Najmanj | C |
prevajanje v slovenščino. Za Attemsovo jezikovno | znanje | (oblikoslovne težave) bi to bilo namreč prezahtevno | C |
točneje razvidno, katero glasbenoteoretično | znanje | je predvideval in v katerem okviru.Tako si ni | C |
glasbene sposobnosti in katero glasbenoteoretično | znanje | si je na šoli pridobil.V Razpravi o metodi, | C |
predstavo, da je vsako človeško spoznavanje in | znanje | podobno geometričnemu: tudi najbolj zapleteni | C |
del je izhajal iz prepričanja, po katerem je | znanje | zgolj iluzija, medtem ko dogodke, ki jih nadzoruje | C |
znanstvenofantastičnih delih kombiniral strokovno | znanje | z razpravljanjem o moralnih in psiholoških vprašanjih | C |
za priložnost, da balerina pokaže vse svoje | znanje. | passacaglia, *ciacóna. | C |
poučeval umetnost javnega govorništva. Njegovo | znanje | in izkušnje so zbrani v delu Marka Fabija govorniški | C |
njegov dar za živo karakterizacijo, obširno | znanje, | humor in realistično upodabljanje škotskega | C |
razmerah glede na razpoložljive informacije, | znanje | in dolgoletne izkušnje ravnati enako profesionalno | D |
da pozna njegovo finančno poslovanje, da ima | znanje | s področja organizacije sodišč tako doma kot | D |
prečita vsak drugače, zato je za to delo potrebno | znanje. | « Predstojnica kliničnega oddelka za perinatologij | D |
inštruktorica tako imenovane klasične aerobike, | znanje | iz gibanja ob glasbi v vodi pa si je pridobila | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |