nova beseda iz Slovenije

znamk* (3.701-3.800)


posameznih skupin, »od premium do trgovskih blagovnih      znamk      in vsega preostalega«. Podatek, da so trgovske  P
napovedim, da se rast deleža trgovskih blagovnih      znamk      še ne bo ustavila.Svoj lonček k tej rasti pristavlja  P
pristavljajo tudi diskonti. Ponekod je trgovskih      znamk      že tretjina »Delež trgovskih blagovnih znamk  P
znamk že tretjina »Delež trgovskih blagovnih      znamk      med izdelki vsakdanje rabe presega 30 odstotkov  P
merljivega podatka. V starih članicah EU je delež teh      znamk      22-odstoten, v novih vzhodnoevropskih članicah  P
preprosto kopijo izdelkov lastnih blagovnih      znamk,      zato ni bilo kakšnih dodatnih (poleg cene in  P
kakovostnimi izdelki. P-G ima kar 23 blagovnih      znamk,      ki presegajo milijardo dolarjev letnih prihodkov  P
povečevati proizvodnjo oblačil lastnih blagovnih      znamk.     Ni več mogoče živeti v iluziji, da lahko Mura  P
povečevati proizvodnjo oblačil lastnih blagovnih      znamk.      To je zelo zahtevna naloga njene družbe Evropska  P
Slovenija, kjer zastopajo kar pet avtomobilskih      znamk,      uporabljajo » mystery shopperje «, s katerimi  P
položaj Brez uspešnih slovenskih blagovnih      znamk      slovenska podjetja ne bodo mogla ustvarjati  P
sta zmotni. Brez uspešnih slovenskih blagovnih      znamk      slovenska podjetja ne bodo mogla ustvarjati  P
Interbrandov indeks stotih najboljših blagovnih      znamk      je v obdobju 2000‐2006 prehitel ameriški borzni  P
Sedemkratni zaostanek pri uspešnosti blagovnih      znamk      za razvitimi majhnimi državami European Brand  P
2007 opravil analizo najuspešnejših blagovnih      znamk      v 24 evropskih državah in 16 industrijah.V Sloveniji  P
desetih največ vrednih slovenskih blagovnih      znamk      je 181 milijonov evrov.Velikokrat se izgovarjamo  P
država ne moremo imeti splošno uspešnih blagovnih      znamk.     Zato sem za vseh 24 držav primerjal povprečno  P
povprečno vrednost 10 najvrednejših blagovnih      znamk      s številom prebivalcev.Države sem razdelil v  P
vrednost 10 najvrednejših slovenskih blagovnih      znamk      znaša 90 evrov na prebivalca.Velike države imajo  P
657. Vrednosti najboljših desetih blagovnih      znamk      na prebivalca za šest razvitih majhnih držav  P
države imajo za 4,2-krat višjo vrednost blagovnih      znamk      na prebivalca kot velike države. V nasprotju  P
majhne države višjo relativno vrednost blagovnih      znamk      kot velike, ker so precej bolj izvozno usmerjene  P
bolj izvozno usmerjene. Brez uspešnih blagovnih      znamk      pa v izvozu ne morejo dosegati dovolj visokih  P
prenizko vrednost svojih najuspešnejših blagovnih      znamk.     Zaradi teh podatkov sem premalo uspešne in sistematič  P
med triadnimi patenti in uspešnostjo blagovnih      znamk.     Za skupino majhnih držav z najuspešnejšimi blagovnimi  P
med inventivnostjo in uspešnostjo blagovnih      znamk      kaže tudi podatek, da je med šestimi najinventivnejšimi  P
na vrhu lestvice tudi po vrednosti blagovnih      znamk      na prebivalca.Slovenija ima v povprečju 2,66  P
evropskih držav, vendar pa pri vrednosti blagovnih      znamk      zaostaja 7,3-krat, pri številu triadnih patentov  P
ki sistematično raziskuje položaj blagovnih      znamk      v JV Evropi, sem dobil njihovo celotno bazo  P
15 slovenskih podjetij. Po številu blagovnih      znamk      je bila s štirimi največkrat omenjena Droga  P
let nismo sistematično uveljavljali blagovnih      znamk      na teh trgih, smo pri mladih, starih od 15 do  P
pohištvu. Upadanje prepoznavnosti blagovnih      znamk      predvsem pri mladih, politične težave s Hrvaško  P
vseh deset najvrednejših slovenskih blagovnih      znamk      skupaj.Blagovne znamke so za Slovenijo tako  P
sistematično podpirati krepitev slovenskih blagovnih      znamk      v tujini, saj brez njih ne bodo dosegali dodane  P
prodajo večine nekdanjih paradnih blagovnih      znamk      Droga Kolinske, pa tudi pripadajočih, več deset  P
zdaj je na voljo veliko avtomobilov različnih      znamk,      med katerimi gotovo vsakdo najde svojega.Prav  P
Naša vinska klet prodaja vina štirih blagovnih      znamk,      katerih cena je v skupini A plus od 15 do 18  P
neopravljenih nalog je prenova arhitekture blagovnih      znamk.     Letos spomladi začenjamo s prvim delom nove podobe  P
priložnostmi in boljšo prepoznavnostjo blagovnih      znamk      v tujini, ni nova.Je pa v razmerah, v kakršnih  P
prizadeti zaradi cene zlata. Če kupite vrhunsko uro      znamk      Rolex, Patek Phillipe, Cartier ali Chopard,  P
pomembno je tudi, da nihče ne podira tržnih      znamk.     Vsi si želimo znamk Krasa, Pohorja, Dolenjske  P
nihče ne podira tržnih znamk. Vsi si želimo      znamk      Krasa, Pohorja, Dolenjske.Nihče ne želi tega  P
Mislim pa, da ni pametno iti v preveč tržnih      znamk      oziroma regij.Vprašanje je, ali jih bomo lahko  P
je že ves čas usmerjena na le nekaj blagovnih      znamk,      ki pa jih je razvila in izpopolnila do popolnosti  P
se je zmanjšalo oglaševanje domačih blagovnih      znamk,      med tem kot neameriške znamke v marsičem »popravljajo  P
je na »rdečem« seznamu tudi nekaj neameriških      znamk,      kot sta na primer Hyundai in Nissan. Televizija  P
kot v nabavnem pogledu ter z uporabo blagovnih      znamk      na različnih trgih in z učinkovitejšo organizacijo  P
imela leta 2005 v EU registriranih 15 blagovnih      znamk      in 23 industrijskih modelov, Avstrija pa 119  P
raznovrstnosti izdelkov, storitev, različnosti blagovnih      znamk,      iz zornega kota podjetja najpomembnejše poznavanje  P
izdelke. Gre za partnersko povezovanje dveh močnih      znamk      z dolgoletno zgodovino in inovacijskim nabojem  P
vrednost korporativne in izdelčnih ali storitvenih      znamk.     Mislim, da je prav v tem skritih še veliko izzivov  P
tudi ekskluzivnih trgovin svetovnih blagovnih      znamk,      cene v njih pa so precej višje kot denimo v  P
povedali, da razmišljajo o prodaji blagovnih      znamk      Pontiac, Saab in Saturn. Usoda Saaba, nekdanjega  P
G, kjer se je naučila upravljanja blagovnih      znamk,      osem let je delala za svetovalno družbo Bain  P
postavljajo v ospredje posameznih blagovnih      znamk      oziroma proizvajalcev, temveč so tovrstni programi  P
preskoka in večje cenjenosti njunih blagovnih      znamk.     Kaj naj bi bil kakovostni preskok?  P
racionalizacijo in intenzivnim razvojem lastnih blagovnih      znamk.     Bistveno je, da skupaj s trgovcem spremljajo  P
Proizvaja in distribuira več kot 450 različnih      znamk      pijač v več kot 200 držav, pri čemer produktni  P
so raziskovali vrednost in položaj blagovnih      znamk      blaga in storitev za osebno porabo v nekoliko  P
gospodarstva Delež vodilnih domačih blagovnih      znamk      v skupnem BDP je eden od kazalnikov razvitosti  P
predstavil na Dunaju. Deset vodilnih blagovnih      znamk      v večini gospodarsko najrazvitejših evropskih  P
vrednost najdražjih desetih domačih blagovnih      znamk      blaga za osebno porabo dosega 4,9 odstotka BDP  P
Hrvaškem ‐, je vrednost vodilnih desetih blagovnih      znamk      nižja od dveh odstotkov, v nekaterih državah  P
ugotovili, da dobro polovico vrednosti blagovnih      znamk      sestavljajo štiri panoge, ki so stalne spremljevalke  P
imenovane brand portfolios (portfelje blagovnih      znamk)     , kar pomeni, da hkrati upravljajo več različnih  P
da hkrati upravljajo več različnih blagovnih      znamk.     To hkrati potrjuje, da morajo velike družbe nujno  P
izdelčnega spleta, kar pomeni umik blagovnih      znamk,      ki imajo slabe rezultate ‐ če ob tem to ne ogrozi  P
in sprejete strategije posameznih blagovnih      znamk.     »Na kratek rok bi bili pripravljeni tudi rezati  P
zaslediti, da je recesija znižala vrednost blagovnih      znamk      na lestvici 100 največjih globalnih blagovnih  P
na lestvici 100 največjih globalnih blagovnih      znamk      za 67 milijard dolarjev.Zanimivo je, da se v  P
veliko izdelkov. Ob vrsti trgovinskih blagovnih      znamk      smo ponudili nov nabor osnovnih živil S Budget  P
pa se v Sparu borimo z razvojem trgovinskih      znamk.     « *****   P
zdaj izdelujejo 27 avtomobilskih modelov sedmih      znamk.     Tuji izdelovalci avtomobilov kljub finančni krizi  P
prihodnje bo SCA v Evropi imel manj blagovnih      znamk      v delu higienskega papirja. Čez dve leti morda  P
in sidra v našo zavest zgolj imena blagovnih      znamk,      ki naj se spopadajo s tujimi, ne da bi vedeli  P
vse te častitljive univerze ter toliko znanih      znamk.     Pa se mi pritožujemo ...   P
profesionalno skupnost najbolj prepoznavnih svetovnih      znamk,      ki bo promovirala najboljše prakse na področju  P
tudi povečevanje deleža trgovinskih blagovnih      znamk      na račun proizvajalskih.Ko trgovec tako močno  P
neodvisnosti smo opustili prodajo izdelkov blagovnih      znamk.     Namesto tega nenehno razvijamo in izpopolnjujemo  P
obloge in druge notranje dele za avtomobile      znamk      Opel, BMW, Landrover, Saab, Nissan itd.Zdaj  P
industrijskih partnerjev in trgovskih blagovnih      znamk      ‐ navzoče že več kot trideset let.Lastno blagovno  P
neprepoznavnostjo blagovne znamke in konkurenco blagovnih      znamk,      ki imajo tam tradicijo, dolgo tudi do 150 let  P
svojo ponudbo oblikuje v segmentu blagovnih      znamk      višjega cenovnega razreda.Čeprav je v trgovini  P
pospešuje prodaja poceni in dragih blagovnih      znamk,      srednji cenovni razred posledice krize najbolj  P
prevzemom finančnih vlagateljev, pa večina velikih      znamk      ne pripada več oblikovalcem, katerih imena nosijo  P
skupno prodajo, boljšo prepoznavnostjo blagovnih      znamk      v tujini, je, čeprav zapisana v okvirno predstavljeni  P
Te družbe bodo zmanjšale število blagovnih      znamk,      a tiste, ki bodo ostale, bodo vladale.Vsaj v  P
ponujajo izdelovalci oblačil znanih blagovnih      znamk,      na primer Levi's, Nike, Tom Tailor, Marc O'Polo  P
slovenske živilske industrije in njenih blagovnih      znamk,      bili direktorji relativno uspešnih večjih prehrambnih  P
strategijo sta značilna še manjše število blagovnih      znamk      in njihova uskladitev s skupinami izdelkov in  P
domači trg. Manj, a več prepoznavnih blagovnih      znamk      Zmanjšanje števila znamk in proizvodnih programo  P
prepoznavnih blagovnih znamk Zmanjšanje števila      znamk      in proizvodnih programov je ključna novost tudi  P
rasti. Objava prodaje nekaterih programov in      znamk      je sicer zbudila precej polemik v javnosti,  P
drugih konkurentov. Če bi strategija teh dveh      znamk      temeljila samo na poreklu in nižji ceni, bi  P
prodaje so na prvih treh mestih najbolj iskanih      znamk      lahkih gospodarskih vozil na slovenskem trgu  P
pripomoreta odličen in raznovrsten portfelj blagovnih      znamk      in dolgoletna prisotnost na trgu, saj je Bayer  P
tandardizacijo (ISO). Zaščito patentov in blagovnih      znamk      v Črni gori urejata zakon o blagovnih znamkah  P
leta 1995 in odlok o registraciji blagovnih      znamk      iz leta 1996. Zaščita traja 10 let in se lahko  P
razlogov. Sicer pa zaščita patentov in blagovnih      znamk      poteče, če se pet let ne uporablja. Ljiljana  P
diskontne prodaje in tega, da se delež trgovskih      znamk      še povečuje.Po drugi strani pa naraščajo tudi  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 4.001 4.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA