nova beseda iz Slovenije

znamk* (3.601-3.700)


kupiti. Poleg Pekove in uveljavljenih blagovnih      znamk      prodajate tudi nekaj manj znane obutve iz Daljnega  P
industrija) ali s sposobnostjo ustvarjanja blagovnih      znamk      (na primer živilska industrija) na različnih  P
nakupov istega izdelka, nakup drugih blagovnih      znamk,      kot je običajno ...). Programe zvestobe imajo  P
razvil v eno najbolj prepoznavnih in uglednih      znamk      na svetu, da ga promovirajo zvezde, kot je Sophia  P
Kaj pa je najbolje za turizem oziroma koliko      znamk?     Zadošča znamka države, potrebuje samostojno turističn  P
peščico močnih lokalnih oziroma regionalnih      znamk.     V Združenih državah Amerike se mi neredko zgodi  P
mednarodno že znano, z nenehnim ponavljanjem teh      znamk      tujini, recimo dvajset let, pa si boste skoraj  P
nekaj močnih in že uveljavljenih parcialnih      znamk,      na katere bi oprla prebijanje krovne? Sploh  P
železniške ture St. Moritz‐Benetke. Povezava dveh      znamk,      ki sta med najbolj znanimi na svetu?Kako vas  P
zgodbo ... Kako pomembne so pri uveljavljanju      znamk      zgodbe? Zgodbe so zelo pomembne!  P
na tem trgu prodala 101.235 hibridnih vozil      znamk      Toyota in Lexus. Več kot polovico so prodali  P
Acer Inc., odgovoren za uspeh Acerjev blagovnih      znamk      s področja informacijske tehnologije, zlasti  P
2700 ton paštet, ki so po umeščenosti blagovnih      znamk      v BiH najbolj znan izdelek, celo prepoznavnejši  P
vrednost 10 najmočnejših slovenskih blagovnih      znamk      na prebivalca je v Sloveniji 90 evrov v uspešnih  P
224.000 zaposlenih in več kot 8.000 blagovnih      znamk.     Razdrobljeno »kolekcijo« je Brabeck, discipliniran  P
kandidatov za nakup britanskih avtomobilskih      znamk      Jaguar in Land Rover, ki sta v lasti ameriške  P
zanesljivo ne omenja po malomarnem. Nakup      znamk      Jaguar in Land Rover bi Tati Motors dal dostop  P
zanemariti tudi zgodovinske teže obeh avtomobilskih      znamk,      hkrati pa postkolonialne simbolike, kar bi zmago  P
redkih slovenskih priznanih mednarodnih blagovnih      znamk.     Štirinajst let intenzivne promocije je vrisalo  P
ustanovili 1930. in ima v lasti več kot 400 blagovnih      znamk,      se je znašel pred zahtevo preoblikovanja.Analitiki  P
Načrtujejo prevzeme, portfelj svojih blagovnih      znamk      pa bodo še skrčili. Dragica Sušnik   P
dražji od uveljavljenih svetovnih blagovnih      znamk,     « pravijo v Belinki Belles. O izvoznih načrtih  P
jezika, pa tudi prepoznavnost svojih blagovnih      znamk      in zaupanje kupcev v kakovost slovenskih izdelkov  P
promocija, saj ne dovoljuje promoviranja blagovnih      znamk      ali države, kar zmanjša njeno tržno učinkovitost  P
Posočja. Eta Cerkno je vrednost svojih blagovnih      znamk      ocenila na osem do deset milijonov evrov, V  P
v Kolektorju pa so vrednost svojih blagovnih      znamk      ocenili na pet milijonov evrov.Pri tem je posebno  P
viličarjev na svetu so Toyota, Kion (viličarji      znamk      Linde, Still in OM), Jungheinrich, Nacco, Mitsubishi  P
ustvarjanjem in prodajo oblačil lastnih blagovnih      znamk.     Meje med dejavnostma v Muri doslej niso jasno  P
proizvodnji in prodaji oblačil lastnih blagovnih      znamk      namenjeno premalo pozornosti,« je pojasnil Kumperščak  P
razvoj in prodajo oblačil lastnih blagovnih      znamk.     Toda s tem je bil narejen le prvi korak v smeri  P
večje pozornosti do oblači Murinih blagovnih      znamk,      skoraj nič pa se ni spremenilo v razmišljanju  P
predvsem pri prodaji oblačil lastnih blagovnih      znamk.      Ustvarjanje oblačil lastnih blagovnih znamk  P
znamk. Ustvarjanje oblačil lastnih blagovnih      znamk      je velika priložnost, ki jo v Muri morajo izkoristiti  P
nastajanja do prodaje oblačil lastnih blagovnih      znamk.     Pri prodaji oblačil je zelo pomemben neposredni  P
razvijali sistem prodaje oblačil Murinih blagovnih      znamk      na lastnih prodajnih mestih, v franšiznih trgovinah  P
pomoč pri ustvarjanju oblačil njihovih blagovnih      znamk,      celovito nabavo tkanin in drugega materiala  P
ustvarili s prodajo oblačil lastnih blagovnih      znamk      in koliko s kooperacijskimi posli za partnerje  P
temelje promoviranju slovenske hrane, blagovnih      znamk      slovenske prehranske industrije zakona, o promociji  P
Slovenija za promoviranje prehranskih blagovnih      znamk      oziroma izdelkov naših živilskih podjetij?   P
in je generalni zastopnik za motorna vozila      znamk      Fiat, Lancia in Alfa Romeo.S svojimi poslovno  P
pa je generalni zastopnik navtičnih programov      znamk      Volvo Penta, VM, DDC in MTU na Hrvaškem in je  P
proizvajalcev, Italijanov, v zadnjem času tudi      znamk      iz Turčije in z Daljnega vzhoda.A primerjati  P
trajanja ali opremi izdelka smo na ravni nemških      znamk.      Izjema je le Miele, ki ima višji položaj od  P
ki ima višji položaj od vseh drugih nemških      znamk,      saj so zares tradicionalni in tudi ponujajo  P
se bodo prihodki od prodaje lastnih blagovnih      znamk      zvečali za več kot 20 odstotkov.Dobiček bo presegel  P
imeti svoje prodajalne večina znanih blagovnih      znamk.     Lepo urejeno prodajno mesto na dobri lokaciji  P
niti izdelkov uveljavljenih lastnih blagovnih      znamk      ni več splačalo izdelovati doma, ampak jih zanj  P
Tuje izkušnje Tržnih      znamk      držav je veliko, znakov in sloganov še več   P
zamenjavo za zdaj ni nobenega razloga. Na lestvici      znamk      držav, ki ga pripravlja FutureBrand, ugledna  P
mednarodna svetovalna družba za področje tržnih      znamk      s sedežem v New Yorku, se je Nova Zelandija  P
odvisen od ravni te industrije in njenih blagovnih      znamk.     V evropski množični konfekciji so razmere še  P
desetletjih je bilo podeljeno več kot 430 milijonov      znamk,      ki so označile domače vino tudi po kakovostni  P
Sloveniji Droga Kolinska ‐ združba vodilnih      znamk      v Sloveniji, Srbiji in BiH Štiri leta je živel  P
ki bo predvsem temeljila na razvoju blagovnih      znamk.     Če hočeš zares uspeti v poslovnem svetu, mora  P
elektromotorje za sesalnike svetovno znanih blagovnih      znamk,      so letošnji 18. september pričakovali z nestrpnostjo  P
več kot 52. Večjo prodajo je dosegla večina      znamk,      ki trdno vztrajajo na vodilnih mestih prodajne  P
ohraniti dvojno vodilno vlogo francoskih blagovnih      znamk.      Iz tekme za stopničke v prvi peterici prav tako  P
pri Fiatu, petemu na lestvici najbolj uspešnih      znamk,      ki je imel junija in julija povsem enako rast  P
poslovne strategije in razvijanja lastnih blagovnih      znamk.     »Že zdavnaj smo se odločili, da bomo delali samo  P
se zaradi neprepoznavnosti svojih blagovnih      znamk      na velikem evropskem in svetovnem trgu povezujeta  P
istim lanskim obdobjem. Ena od tovornjaških      znamk      naj bi že končala prodajo za letos in kupcem  P
dražbi bo tudi veliko draguljev znanih blagovnih      znamk,      kot je na primer Bulgarijev prstan z 10,07-karatnim  P
zdaj na voljo izdelki najuglednejših blagovnih      znamk,      ki imajo seveda svojo ceno, pa tudi njihovih  P
hkrati pa za uporabo plina LNG predela tovornjake      znamk      Scania, Iveco in Mercedes-Benz.Utekočinjen naravni  P
zvestoba do še včeraj priljubljenih blagovnih      znamk      tako nezadržno upada in če hoče podjetje kupca  P
različnih količinah ali določenih blagovnih      znamk      sploh nimajo, smo količine preračunali, oktobra  P
kupi tovornjak danes, mu ga bodo pri večini      znamk,      izdelali in predali šele konec prihodnjega leta  P
do uporabe oznak oziroma zaščitenih blagovnih      znamk      posamezne železnice, oznak EUR in EPAL. Natančne  P
palet ter uporabo oznak in zaščitenih blagovnih      znamk      EUR in EPAL.Če se ne upoštevajo standardi ali  P
pogodba o uporabi mednarodno zaščitenih blagovnih      znamk      EUR in EPAL natančneje definira pravice in obveznosti  P
podatke o intelektualni lastnini teh blagovnih      znamk.     European Pallet Association je lastnik znamke  P
z redkimi izjemami svetovno znanih blagovnih      znamk,      a še te imajo težave s prodorom na tuje trge  P
tretji mesec zapored je ostal enak vrstni red      znamk      od prvega do trinajstega mesta, kar pomeni,  P
mestu ‐ naša teza o nemasovnem oglaševanju teh      znamk      drži.Vsaj v Sloveniji.   P
razvilo uporaben model za meritev moči blagovnih      znamk.     Raziskava PGM (Product Group Manager), kot se  P
imenuje njihova rešitev, meri moč blagovnih      znamk      široke potrošnje v regiji nekdanje skupne države  P
trenutno vsebuje podatke o več kot 2500 blagovnih      znamk      v 90 kategorijah izdelkov široke potrošnje.  P
cilje. V tabelah objavljamo 20 najmočnejših      znamk      v Sloveniji in v celotni regiji, kjer poteka  P
same metodologije merjenja moči in vrednosti      znamk      so različne, še bolj pa se razlikujejo vrednotenja  P
bolj pa se razlikujejo vrednotenja blagovnih      znamk      v podjetjih samih.A medsebojni vpliv moči in  P
aktivnosti, ampak celotnega razvoja blagovnih      znamk.     »Pri tem nimam v mislih samo kratkega obdobja  P
dejavnostih izvoz znanja, tehnologij, blagovnih      znamk      in vsega drugega še težji kot v večini proizvodnih  P
značilno, da nima v ospredju posameznih blagovnih      znamk      in prednosti njenih vozil s prodajno-servisnim  P
v razvoj dobrih izdelkov in močnih blagovnih      znamk,      ki jih kupci želijo.Brez teh zanesljivo ne more  P
organizacije in procesov, redefiniranje portfelja      znamk,      uresničevanje velikega cilja »postati vodilno  P
posameznih kombinacij, akcij, trgovskih blagovnih      znamk.     « Samo četrtino cene peku   P
izdelkov. V našem portfoliu je kar 30 blagovnih      znamk,      ki jih sicer uporabljamo na različnih trgih  P
sprejeti večje število izdelkov in blagovnih      znamk.     Zato je konkurenca na tem trgu precej velika  P
Naš uspeh je kombinacija dobrih blagovnih      znamk,      uspešnega vodenja podjetja in konkurenčne cenovne  P
v domačih trgovinah je na voljo dovolj tujih      znamk.     Na drugi strani je bilo ob prevzemu Živil od  P
kreiranje prepoznavnih visokotehnoloških blagovnih      znamk      za Slovenijo, vendar se bojim, da zaradi razvojnega  P
vsekakor preverite cene preostalih blagovnih      znamk      in poglejte ceno tudi na kilogram oziroma liter  P
postane nezaupljiv do izdelkov trgovskih blagovnih      znamk.     Preverjanja kakovosti tovrstnih izdelkov so bolj  P
domačih. Med tujimi dobavitelji Tuševih blagovnih      znamk      je skoraj 89 odstotkov dobaviteljev iz držav  P
reorganizacije matične družbe in njenih blagovnih      znamk      ter hčerinskih podjetij v tujini so bili uvedeni  P
standarde poslovanja in zoževanje izbora blagovnih      znamk,      ne moremo pričakovati čez noč. Spremembe v  P
poskušali uveljavljati in pozicionirati blagovnih      znamk,      ker za to nimamo ekonomskega potenciala in navsezadnje  P
medijski izdelek z uporabo naših močnih medijskih      znamk.      In kaj bomo naredili?   P
povečevanjem deleža izdelkov trgovskih blagovnih      znamk      na prodajnih policah usmerjajo trgovski sistemi  P
izdelki prepoznavnih proizvajalčevih blagovnih      znamk      in izdelki v kategoriji premium blagovne znamke  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.101 3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 4.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA