nova beseda iz Slovenije

znamk* (3.801-3.900)


največji tržni delež proizvajalčevih blagovnih      znamk      testenin na slovenskem trgu.Ob predpostavki  P
predpostavki, da ima večino trgovskih blagovnih      znamk      predvsem Mlinotest, je mogoče sklepati, da vsak  P
vodstvu na lestvici najbolj uspešno prodajanih      znamk      lahkih gospodarskih vozil zaznati različne komentarje  P
rast trga. Iveco je med deseterico vodilnih      znamk      lahkih gospodarskih vozil edini, ki v letošnjih  P
narejen. Poznamo primere tudi znanih blagovnih      znamk      in podjetij, kjer ravnanje s človeškimi viri  P
zgodb o Bondu, v torek izdala serijo poštnih      znamk      o slavnemu vohunu, ki ljubi ženske in martini  P
Blaž Kondža Predstavnik ene od blagovnih      znamk      je povedal, da je bilo nekoč, ko še ni bil uveljavljen  P
natančneje za 22,8 odstotka. V prvi deseterici      znamk,      ki pri nas proda več kot 90 odstotkov lahkih  P
gospodarskih vozil, je bil november za kar osem      znamk      prodajno slabši od lanskega.Le pri Volkswagnu  P
ki je tako le še dopolnil prevlado francoskih      znamk      na slovenskem trgu lahkih gospodarskih vozil  P
financirati nakupe avtomobilov določenih blagovnih      znamk.      Rast bo primerljiva bančni   P
uvoznikom avtomobilov nekaterih priznanih blagovnih      znamk.     Podobno pot specializacije na področju avtomobilov  P
Porsche Slovenija, ki zastopa veliko avtomobilskih      znamk,      gre pri predelavi avtomobila za uporabo plina  P
Tako se denimo sprememba portfelja blagovnih      znamk,      večji poudarek določenemu geografskemu trgu  P
napovedati pravi razplet. Moč slovenskih blagovnih      znamk      spodbuja razmisleke od šankov do ministrskih  P
poslovne filozofije, kakor tudi z vidika blagovnih      znamk,      primarnih poslanstev in uporabniške baze.Google  P
Bogomir Kovač o napovedi odprodaje blagovnih      znamk      v Drogi Kolinski »Kar počne Igor Bavčar, je  P
ki v šokantni napovedi odprodaje blagovnih      znamk      Zlato Polje, 1001 Cvet, Argo, Maestro, otroške  P
gledate na napoved o odprodaji večine blagovnih      znamk?     Je to pametno za razvoj podjetja?   P
zadnjih kravjih kupčij je prodaja blagovnih      znamk.     Navidezno je to normalen proces, toda tukaj ne  P
za preobleko svojih dveh paradnih blagovnih      znamk,      Uniona in Laškega.Bi se tam lahko zgodila podobna  P
razvojne stopnje, kot so inovacije, moč blagovnih      znamk,      patenti, sodobni sistemi vodenja, globalne prodajne  P
na podlagi katerih določajo letne proračune      znamk.     Poudarjajo še, da vlagajo le v njihove glavne  P
odločitev za prodajo nekaterih manj pomembnih      znamk.     Več o usodi in doseženih cenah znamk, ki jih  P
pomembnih znamk. Več o usodi in doseženih cenah      znamk,      ki jih prodajajo, pa niso povedali, saj so komaj  P
Na vprašanje, ali vrednost svojih blagovnih      znamk      izražajo tudi v knjigovodskih listinah, odgovarjajo  P
njihove raziskave o moči slovenskih blagovnih      znamk      PGM. Nekaj vprašanj smo zastavili dr. Maji Makovec  P
fakulteti. Koliko vpliva portfelj močnih blagovnih      znamk      na vrednost podjetja?Se naša podjetja po vašem  P
podjetja po vašem mnenju zavedajo pomena blagovnih      znamk?      Zagotovo ima velik vpliv ‐ vprašanje pa je  P
zavedamo, kaj vse imamo v portfelju blagovnih      znamk,      predvsem z vidika potenciala na trgih in možnosti  P
rezultati ne kažejo spodbudnega položaja slovenskih      znamk      na teh trgih.Očitno je, da smo v zadnjem desetletju  P
ohranjanje ali izboljšanje položaja slovenskih      znamk      na izbranih jugovzhodnih trgih.Pri tem ne smemo  P
Ravno z vidika umeščanja ali krepitve položaja      znamk      na trgih imam pogosto občutek, da se bodisi  P
odločitve in aktivnosti, ali pa se prav v portfelju      znamk      ne zmoremo odločiti, kako naprej. DrogaKolinska  P
nekatere od svojih strateško manj pomembnih      znamk.     Kako ocenjujete takšne poteze podjetij?   P
stroka na »konsolidacijo« portfeljev blagovnih      znamk,      kjer podjetja opustijo katero od znamk? V navede  P
blagovnih znamk, kjer podjetja opustijo katero od      znamk?      V navedenem primeru gre verjetno za posledico  P
učinkovitosti celotnega portfelja blagovnih      znamk,      tudi posledice povezovanja podjetij in s tem  P
strateških in trženjskih ciljev. Upravljanje      znamk      je namreč del celotne strategije trženja in  P
podjetij v skupini v upravljanju več blagovnih      znamk,      ki so marsikdaj tudi konkurenti ‐ vzemimo vodo  P
ključu naj bi podjetje z velikim portfeljem      znamk      delilo finančna (marketinška) sredstva med znamkami  P
različnih dejavnikov, ne le vlaganja v komunikacijo      znamk.     Izdelčne kategorije lahko na primer doživljajo  P
notranjih odločitev podjetja. Pri takšni strukturi      znamk      je pomembno predvsem, da imamo tehtne odločitve  P
politiko cen. Se slovenska podjetja upravljanja      znamk      lotevajo pravilno, lahko navedemo kakšen primer  P
skupine izdelkov ‐ in več kot tisoč blagovnih      znamk.     Prav tako imamo zanimive rešitve upravljanja  P
imamo zanimive rešitve upravljanja blagovnih      znamk      v drugih vrstah multinacionalk, na primer Coca  P
Se Slovenci sploh zavedamo naših blagovnih      znamk?     Navsezadnje imamo primere iz polpretekle zgodovine  P
pogosto pozabili na pomembno premoženje blagovnih      znamk      - številna podjetja so se prepustila inerciji  P
rast in razvoj. Zato podpiram revitalizacijo      znamk      (a z dimenzijo sodobnih zahtev trgov in jasnim  P
prodoru v tujino in graditvi globalnih blagovnih      znamk      pa promovira živilsko in modno industrijo, hitre  P
navade pri nas, odnos potrošnikov do blagovnih      znamk      ipd. Zvesti domačemu   P
prizadevali tudi za ohranjanje domačih blagovnih      znamk.     »Država pa mora pri ozaveščanju kupcev aktivneje  P
da je kakovost slovenskih živilskih blagovnih      znamk      nadpovprečna, saj nas že slovenski predpisi  P
njih pa so živila znanih slovenskih blagovnih      znamk      in slovenskih proizvajalcev sploh bolj izjema  P
in težavna. V Evropi in ZDA je svet blagovnih      znamk      tako prenapolnjen, da morajo podjetja računati  P
izumil« eno najbolj popularnih srbskih blagovnih      znamk      Voda Voda.Kot pove že ime ‐ gre za ustekleničeno  P
in kakšna bo usoda ene najbolj znanih srbskih      znamk      med pijačami so bila glavna izhodišča za pogovor  P
najbolj udarnih in najbolj donosnih blagovnih      znamk      vašega podjetja podjetja Si&Si Group, pa vendar  P
znamko Sava, ki je ena uveljavljenih blagovnih      znamk      na večini trgov nekdanje Jugoslavije, ni pa  P
projekt odprodaje nekaterih pomembnih blagovnih      znamk      in si nakopal kritiko, češ da prodaja slovensko  P
konec junija znani kupci nekaterih blagovnih      znamk,      ki jih DK prodaja.Kako vam kaže s prodajo?   P
Zakaj ste se odločili za javno prodajo blagovnih      znamk,      ki nekako vsiljuje misel, da jih prodajate na  P
Ne. Načrt odprodaje blagovnih      znamk      ni nastal čez noč.Naše analize, ki jih je opravila  P
premoženja Droge Kolinske in slovenskih blagovnih      znamk.      Nasprotno, to ne drži.  P
promet z dvajsetkrat manjšim številom blagovnih      znamk.     Za primerjavo: Ferrero s 25 prodajnimi programi  P
čaji 1001 cvet na lestvici najmočnejših domačih      znamk      široke porabe v Sloveniji zasedajo peto mesto  P
enakim imenom? Čokolešnik je ena od blagovnih      znamk,      ki že nekaj let zunaj Slovenije ne pomenijo  P
znamke skupaj s poslom iz naslova trgovinskih      znamk?      Tega ne moremo, tako da se bo ta del proizvodnje  P
bila odločitev za prodajo določenih blagovnih      znamk      pravilna.Hkrati se odpira priložnost za trgovske  P
Italijanska Barilla ne proizvaja trgovskih blagovnih      znamk.     Zanje se odločajo tiste družbe, ki nimajo moči  P
se jih spominjajo starejši ljudje, toda teh      znamk      v Srbiji ni.Lahko jih vidite le na nekaterih  P
kazalo še malo počakati s prodajo blagovnih      znamk?      Osebno verjamem v moč trga in v delovanje konkur  P
nadomeščamo z rastjo naših najpomembnejših blagovnih      znamk.     Samo letos je prodaja Argete zrasla za 49 odstotkov  P
Mišković zanima za nakup slovenskih blagovnih      znamk?      Delta ima svoje lastne blagovne znamke tudi  P
nameravate vložiti kupnino od prodaje blagovnih      znamk?      Trenutno imamo malo večji dolg (ta znaša več  P
Težko komentiram. Vrednosti blagovnih      znamk      nismo določali po kvadratnem metru v Ljubljani  P
2012 resnično postati ena od petih vodilnih      znamk      v kategoriji sokov, nektarjev in sadnih pijač  P
vladavino Barcaffeja na lestvici najmočnejših      znamk      široke porabe v Sloveniji. Preden se lotimo  P
Product Group Manager), ki meri moč blagovnih      znamk      široke porabe v regiji nekdanje skupne države  P
raziskavo je vključenih več kot 2500 blagovnih      znamk,      zbranih v skoraj sto kategorijah.Raziskava spremlja  P
spreminja Če pogledamo na aktualno lestvico      znamk      v Sloveniji prvega polletja 2008 in jo primerjamo  P
Na spreminjanje na lestvici najmočnejših      znamk      moramo gledati z več vidikov. Če pogledamo na  P
spopada še z močno konkurenco trgovskih blagovnih      znamk,      ki je v kategorijah najosnovnejših živil še  P
intenziviralo aktivnosti za dvig moči drugih      znamk.     »Prav tako je smiselno analizirati, kakšne aktivnosti  P
aktivnosti so izvedla podjetja, ki so moč svojih      znamk      okrepila.Lestvica najmočnejših znamk na izbranih  P
svojih znamk okrepila. Lestvica najmočnejših      znamk      na izbranih trgih regije je pokazala, da se  P
pet v Valiconovi raziskavi o moči blagovnih      znamk      je izjemna vrednost in dragocenost blagovne  P
še za njeno mnenje o meritvah moči blagovnih      znamk.     »Meritve moči znamke so zagotovo pomembne, predvsem  P
objektivne primerjave tržnih pozicij in moči      znamk.      Raziskava PGM meri moč končnih porabniških znamk  P
Raziskava PGM meri moč končnih porabniških      znamk      (torej znamk hitre potrošnje) na podlagi 15  P
PGM meri moč končnih porabniških znamk (torej      znamk      hitre potrošnje) na podlagi 15 indikatorjev  P
indeks) ‐ indeks uspešnosti (moči) blagovnih      znamk,      ki je izračunan kot uteženo povprečje petih  P
uteženo povprečje petih ključnih indikatorjev      znamk,      to je poznavanja, izkušnje, izbire, uporabe  P
primerljivo v času, med istimi (podobnimi kategorijami      znamk)      in predvsem z enotno metodologijo na različnih  P
Bavčarja, razprodaja veliko večino svojih blagovnih      znamk,      na katere smo bili Slovenci tako ali drugače  P
spreminja. Ne le, da koncern krči število blagovnih      znamk      in prodajnih programov, čedalje bolj se zmanjšuje  P
prodajajo drugorazredni izdelki uglednih blagovnih      znamk      tujih multinacionalk, narejenih posebej za trge  P
bodo prodajali 2,3 milijona doplačilnih poštnih      znamk,      na železniških in avtobusnih postajah pa 35  P
Jakob Nared, so bili nekateri izdelki blagovnih      znamk      Geox, Yellow cap in Camper, ki so jih stranke  P
Jugoslavije. Kljub uspehu nekaterih blagovnih      znamk      velja opozoriti, »da je za prodor na tuje trge  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 4.001 4.101 4.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA