nova beseda iz Slovenije

FT - Priloga Dela, leto 2007, poved v sobesedilu:

Pomeni, da se struktura porazdelitve naših prihodkov že zelo zelo približuje zahodnoevropskemu trgu,« ugotavlja direktor družbe za tržne raziskave GfK (Growth from Knowledge) Gral Iteo Darko Dujič, ki je na srečanju menedžerjev živilskih podjetij predstavil in razčlenil rezultate opravljenih analiz. Zato je, kot pravi, za igralce v živilsko-prodajni verigi koristno vedeti, kakšne so navade potrošnikov, kako pogosti so nakupi, kakšna je struktura nakupov in tudi struktura nakupov znotraj izdelkov posameznih skupin, »od premium do trgovskih blagovnih znamk in vsega preostalega«.



Podatek, da so trgovske blagovne znamke (TBZ) v petih letih odvzele blagovnim znamkam evropskih proizvajalcev hrane kar 23 milijard evrov prometa in da so matične blagovne znamke prehranskih podjetij v štirih letih izgubile na ta račun 25-odstotni tržni delež, zgolj pritrjuje napovedim, da se rast deleža trgovskih blagovnih znamk še ne bo ustavila.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA