nova beseda iz Slovenije

znamk* (3.501-3.600)


raziskave, ki merijo prepoznavnost blagovnih      znamk      v panogi.Konkretno naj navedem primer Francije  P
posebnosti; z vidika položaja lastnih blagovnih      znamk      in tudi z vidika razvoja tržišča.Zato je lokalno  P
Lutza nekaj reda napravil tudi v svoji množici      znamk,      kar imajo mnogi za enega temeljnih problemov  P
14 odstotkov. Ford ima kar nekaj ameriških      znamk,      ki jih mora oživiti ali pa opustiti (npr. Lincoln  P
bi njegova precej velika skupina premijskih      znamk      Premier Auto Group (Volvo, Land Rover, Jaguar  P
prvih ukrepov je načrt, da Agcovih 26 blagovnih      znamk      (do večine je Agco prišel s preteklimi prevzemi  P
je tudi odločitev za prodajo petih blagovnih      znamk,      med katerimi sta vsem dobro znani kremni namaz  P
glede na ocenjeno vrednost prodaje blagovnih      znamk      dobila 3.450.000 evrov, trenutni prihodki iz  P
trenutni prihodki iz prodaje izdelkov teh blagovnih      znamk      pa znašajo manj kot 0,5 odstotka celotne prodaje  P
zadnjega lahko sklepamo, da prodaja blagovnih      znamk      na prihodnje poslovanje družbe ne bo imela pomembnejšega  P
za krizni menedžment, upravljanje blagovnih      znamk      in »litigacijskih« strategij na svetu.Za njim  P
vodilnega arhitekta korporacijskih blagovnih      znamk«     , njihovi kolegi iz New York Timesa pa mu pravijo  P
imeli Slovenci lepo število priznanih blagovnih      znamk      - od Iskre do Elana.Kakšno pa je stanje sedaj  P
podjetja? Imamo namreč kar nekaj priznanih      znamk      (Akrapovič, Seaway) na nišnih trgih - zakaj  P
dinamike, kjer govori o novi teoriji blagovnih      znamk.     Po njej je znamka grozd strateških kulturnih  P
visokokakovostni in luksuzni izdelki najrazličnejših      znamk,      kot so IWC, Cartier, Alfred Dunhill, Montblanc  P
ki združuje proizvajalce luksuznih blagovnih      znamk      (med njimi so Yves-Saint Laurent, Bottega Veneta  P
trgovec in razvijalec ter upravljavec blagovnih      znamk,      še povečala svojo rast in razvila nove, tržno  P
zabavne prireditve, predstavitve blagovnih      znamk,      ta prostor se je pokazal kot večnamenski.Zasedanje  P
prodor kitajskih ter južnokorejskih blagovnih      znamk,      potem vidimo, da so proizvajalci brez večjega  P
podjetja pod okriljem ene največjih svetovnih      znamk,      da je razbremenjeno dolgov, poleg tega pa ima  P
nekoč drago prodajala oblačila lastnih blagovnih      znamk?      Za konec: tudi Pomurci so na papir spravili  P
zdelo potrebno uveljaviti lastnih blagovnih      znamk      na tujih trgih.Predolgo so udobno živeli na  P
direktor podjetja Parkelj, ki prodaja viličarje      znamk      Toyota in Linde, je boj za slovenskega kupca  P
številke in napisali, da bodo o vrednost blagovnih      znamk      razmišljali, ko bodo prodali blagovne znamke  P
nove tovarne. Nimate pa lastnih blagovnih      znamk?      Blagovne znamke so umeščene na ravni skupine  P
436 registracij. Prijavila je 31 blagovnih      znamk,      od tega sedem v tujini in vložila prijave za  P
Bled je nedvomno ena najvidnejših blagovnih      znamk      Slovenije v svetu, deloma tudi zaradi priljubljenosti  P
kateri proizvajajo startne baterije blagovnih      znamk      Topla in Tab.V krajih pod Peco svinec tako še  P
v prvo trideseterico najvrednejših blagovnih      znamk      uvrstile še po tri japonske blagovne znamke  P
pričakujejo, da se bodo z vrednostjo svojih blagovnih      znamk      ukvarjala takrat, ko se bo prodajalo bodisi  P
žvečilni gumi čunga lunga. Za pet blagovnih      znamk,      ki naj bi jih prodala Droga Kolinska, naj bi  P
evrov. Taka je torej lahko usoda blagovnih      znamk,      korporativnih in izdelčnih.Če podjetje redno  P
cenovne promocije izdelkov znanih blagovnih      znamk      v hiper- in supermarketih prvi korak k temu  P
polovico cenejši od izdelkov znanih blagovnih      znamk.     In ko smo porabniki pripravljeni kupovati trgovske  P
poceni kakovostnih izdelkov trgovskih blagovnih      znamk.     Tu gre iskati tudi vzrok za strategijo nekaterih  P
prodajalne uvrščata izdelke znanih blagovnih      znamk.     Ta strategija je med drugim namenjena privabljanju  P
kupcev in pospeševanju nakupa trgovskih blagovnih      znamk.     Če pogledamo le primer, ko diskonter v svojo  P
vedno prisegajo na izdelke znanih blagovnih      znamk,      vendar jih postavi pred skušnjavo, da poskusijo  P
začne prodaja izdelkov uveljavljenih blagovnih      znamk      zmanjševati, in to na koncu pripelje do njihove  P
načrtovani obseg uveljavitve Murinih blagovnih      znamk.     To želijo uresničiti do leta 2015, ko naj bi  P
Počasnejše uveljavljanje lastnih blagovnih      znamk      je tesno povezano s preoptimistično oceno o  P
proizvodnjo in prodajo oblačil lastnih blagovnih      znamk      so ustanovili družbo Mura - Evropska hiša mode  P
uspešna pri prodaji oblačil lastnih blagovnih      znamk      in da za svoje partnerje organizira celotno  P
razvijanjem in prodajo oblačil lastnih blagovnih      znamk      ter organizacijo proizvodnje za poslovne partnerje  P
imajo nekaj svetovno uveljavljenih blagovnih      znamk.     So pa v razvoju turizma tudi zelo odprti - zanje  P
podjetja rada podležejo ugledu velikih blagovnih      znamk      in kupijo drage sisteme, ki jih sploh ne potrebujejo  P
precej višje po lestvici najbolje prodajanih      znamk.      Zasledovalci seveda ne bodo mirovali.   P
skupne lestvice najbolje prodajanih blagovnih      znamk      lahkih gospodarskih vozil.Vse tri francoske  P
rezultatih. Sicer pa pogled na vrstni red      znamk      najavlja že kar klasično prevlado dveh francoskih  P
najavlja že kar klasično prevlado dveh francoskih      znamk,      Renaulta in Citroëna, za njima pa nekaj dokaj  P
ponudbo dostavnih vozil (novi modeli) pri večini      znamk,      nato pa tudi za dokaj dobro ekonomsko klimo  P
načrtujemo proizvodnjo izdelkov skupnih blagovnih      znamk,      ki jih bomo prodajali na nemškem, poljskem,  P
Izdelke te ljubenske tovarne najdemo v motorjih      znamk      Citroën, Peugeot, Ford, Fiat, Lancia, Alfa Romeo  P
indeksa upoštevajo enakovredne modele različnih      znamk,      enake starosti, enake količine prevoženih kilometrov  P
je v današnjem obdobju, ko je pomen blagovnih      znamk      za uspeh morda največji doslej, vrednost mnenj  P
možnosti nakupovanja, zlasti uglednih blagovnih      znamk      in nakita, in glede tega jih Slovenija praviloma  P
možnosti nakupovanja, predvsem uglednih blagovnih      znamk      in nakita in glede tega jih Slovenija praviloma  P
ne nasedajte, da so izdelki znanih blagovnih      znamk      toliko boljši ali bistveno več vredni.Blagovne  P
proizvajalcev. Glede na tržne deleže posameznih      znamk      so po podatkih ACEA še vedno najbolj iskana  P
proizvajalcev, ob tem da je nekaj ameriških in korejskih      znamk      na našem trg le občasno.Pri nas je sicer še  P
prepričani, da hkraten razvoj lastnih blagovnih      znamk      in zastopniških programov, ki v primerjavi z  P
Car razpolaga z več kot 300 vozili različnih      znamk      in kategorij.Vozilo torej izberete glede na  P
velja za eno najbolj prepoznavnih blagovnih      znamk      na svetu - je na 14. mestu lestvice mednarodne  P
6. Ne kupujte znanih blagovnih      znamk,      saj plačate tudi njihovo oglaševanje. 7.   P
052 kreditnih plačilnih kartic (vseh blagovnih      znamk)     , kar je skoraj 1,2 kreditne kartice na aktivnega  P
prodaje staro za novo. Imamo večino blagovnih      znamk,      seveda pa je na voljo največ oplov,« pravi Matjašič  P
200 rabljenih avtomobilov. Med njimi je največ      znamk      Alfa Romeo, Fiat, Mitsubushi, Hodna, Maserati  P
kot dva milijona. Vgrajujejo jih v avtomobile      znamk      Volkswagen, Renault, Peugeot, Citroën, Ford  P
in kombinirane modele vrednotenja blagovnih      znamk.     Tokrat objavljamo Interbrandovo lestvico 25 najvredne  P
lestvico 25 najvrednejših globalnih blagovnih      znamk;      Interbrandovo vrednotenje uvrščamo med kombinirane  P
sredi oktobra dobili slovenski izbor 105 domačih      znamk      Superbrandsa, ki bo objavljen tudi v knjigi  P
pripravljajo oceno finančne vrednosti slovenskih      znamk.      O vrednosti blagovnih znamk sem povprašal tudi  P
vrednosti slovenskih znamk. O vrednosti blagovnih      znamk      sem povprašal tudi direktorje sedmih uspešnih  P
poznanosti/priljubljenosti slovenskih blagovnih      znamk      v Srbiji, objavljena prav na straneh Delove  P
prepletenostjo percepcije naših novih in starih blagovnih      znamk.     Pa tudi med potrošniki funkcionira, zdaj z naklonjeno  P
področjih, upravljavci širše poznanih blagovnih      znamk      proizvodnega ali storitvenega sektorja. To je  P
drznil napisati 14 destinacij oziroma tržnih      znamk,      ki naj bi odslej veljale za slovenski turizem  P
metodologije. »Saj zdaj nimamo uveljavljenih tržnih      znamk      kot destinacij, ampak imamo uveljavljene samo  P
drznil napisati 14 destinacij oziroma tržnih      znamk,      ki naj bi odslej veljale za slovenski turizem  P
kot vsebino in da se od določenih blagovnih      znamk      pričakuje, da so vedno v trendu.Identiteta se  P
oduktivnih debat, ki ne vodijo nikamor. Dobri primeri      znamk      ne vključujejo toliko opravka z logotipom in  P
precej držav, za katere se zdi, da ne potrebujejo      znamk,      ker so že znamke same.Slovenija to ni - nima  P
prenosljive ideje za slovenske ustvarjalce blagovnih      znamk.     Res pa je, da se je treba razgledovati naokoli  P
imeli Slovenci lepo število priznanih blagovnih      znamk      - od Iskre do Elana.Kakšno pa je stanje sedaj  P
lovenskega podjetja? Imamo namreč kar nekaj priznanih      znamk      (Akrapovič, Seaway) na nišnih trgih - zakaj  P
zato je tudi potencialna globalna prodornost      znamk,      predvsem v specializiranih tržnih nišah, po  P
vidim prednosti slovenskih končnih porabniških      znamk      v tem trenutku bolj v regionalnih znamkah z  P
zavedajo pomena in vrednosti svojih blagovnih      znamk?     In navsezadnje, ali menite, da vanje dovolj investira  P
neustreznih vlaganj v vrednost in razvoj blagovnih      znamk.     Še bolj pesti pomanjkanje znanja za razvoj blagovnih  P
pesti pomanjkanje znanja za razvoj blagovnih      znamk,      najbolj v malih in srednje velikih podjetjih  P
kdo izračunal vrednosti slovenskih blagovnih      znamk?      Če prav vem, se pripravlja prvi pregled znamk  P
znamk? Če prav vem, se pripravlja prvi pregled      znamk      po metodologiji superbrands tudi za Slovenijo  P
metodologiji in pogledati, kje smo v svetu globalnih      znamk      in s čim (če sploh) tja spadamo.Sicer pa si  P
pospeševanja prodaje, prepoznavnosti blagovnih      znamk,      torej bolj osnovne kazalnike.Redkeje pa zasledimo  P
life, kamor se že seli tudi večina globalnih      znamk      in tam tudi že uspešno deluje.Pa ne le zaradi  P
trg. Čeprav Peko povečuje prodajo lastnih      znamk,      pa družba sama naredi vse manj svojih izdelkov  P
pripravi kolekcije sledilci prepoznavnih blagovnih      znamk,      celotna proizvodnja obutve od zgornjega dela  P
dogovoril ekskluzivna zastopništva znanih blagovnih      znamk.     Peko v svojih trgovinah potrebuje širšo ponudbo  P
s ponudbo zvenečih in prepoznavnih blagovnih      znamk      za družine.Nujno je, da je na policah širši  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA