nova beseda iz Slovenije
kljub temu ohranil avtoriteto "moškega genija" ( | prek | avtoritete, ki jo v zahodnem patriarhatu okrepi | C |
teles. To je materializacija razuma, ki deluje | prek | dematerializacije drugih teles (...) [ta nimajo | C |
oddajanjem besednih fantazij in krikov užitka | prek | zvočniškega sistema. (312) Acconcijevo dejanje | C |
izmenjava subjektivitet (njihovo prepletanje) poteka | prek | rabe teles / subjektov, a tudi, še določneje | C |
rabe teles / subjektov, a tudi, še določneje, | prek | reverzibilnosti izraza in zaznavanja (tako subjekta | C |
fenomenološko vznemirjanje doživeto "v živo" ali | prek | vizualne in besedilne dokumentacije. Body art | C |
mogoče gledati tudi kot na uprizoritev moškosti | prek | pomenljivo homoerotičnega označevalca potencialne | C |
svojih del. To zapleteno dinamiko bi bilo mogoče | prek | dela filmske teoretičarke in fenomenologinje | C |
ego v razmerju do svoje diskretne eksistence ( | prek | podobe) v odnosu do drugih.Ali kot pravi Kraussova | C |
drugih. Ali kot pravi Kraussova, "otrok se | prek | zrcaljene podobe prepozna kot ločen objekt | C |
otrokovo prepoznanje sebe v razmerju do drugih | prek | imaga drugega, projiciranega, imaginarnega | C |
tega obdobja značilno raziskovanje moškosti | prek | sadomazohističnega vedenja.Zdi se, da fiksacija | C |
akcij) potrjuje opažanje Lea Bersanija, ki je | prek | Michela Foucaulta izpeljal trditev, da je seksualnost | C |
prikazoval hkratne odzive drugega. Acconci skuša | prek | distancirajočega (četudi indeksnega) delovanja | C |
umetnosti, opredmetenje moške ploditvene zmožnosti | prek | skrite mehanike transferja, pri katerem je moškost | C |
pri kateri gre za transfer kodov "identitete" | prek | medija, se Acconci vnovič postavi v vlogo posredniškega | C |
spolno opredeljene (umetniške) subjektivitete | prek | udejanjanja svojega telesa / jaza na način, | C |
subjekta". Wilkejeva, gola in negibna kot "slika", | prek | delovanja pogleda (klečeplazno nadlegujočega | C |
razumevanjem in verbalnim prevodom umetniškega dela | prek | umetnostnozgodovinskega diskurza).Kot sem zapisala | C |
seksualnih in drugih razlik; le-te je treba izkusiti | prek | izmenjave telesnih subjektov. HIAZMIČNA TEATRALIZA | C |
performansu, na fotografijah, v filmu, videu) - nam | prek | vidnosti podaja njeno podobo, in vendar razkriva | C |
...) je pravzaprav narcistična, vendar samo | prek | faličnega pooblastila.(...) Ženska je pohabljena | C |
izum, katerega namen je nadzorovanje množic | prek | zanikanja pomena telesne govorice, ki jo nadomesti | C |
ker se nam utegne dozdevati, da jo "poznamo" | prek | njenega dela, in kot jo je izkusila sama).Fotografij | C |
obiskovalca prisilijo, da uprizori strukture, | prek | katerih je čutna izkušnja v patriarhalni kulturi | C |
avtentičnost" njihovi partikularni zahtevi ( | prek | teles, predstavljenih kot latinska / lezbična | C |
dela (ki ji je, kot pravi, rešilo življenje) in | prek | tehnologije "živelo onkraj" sebe. Morda je prav | C |
kajti telo / jaz je opredeljeno in razumljeno | prek | razmerja do drugih.Aguilarjeva govori o svoji | C |
ambivalenci. O ustvarjanju avtoportretov pravi: " | Prek | lastnega telesa mi je uspelo priti do nekaj | C |
očitna, nezmožnost vizualnega registra, da bi | prek | videza telesa doumel pomen jaza (njegovo "identiteto | C |
budna, vendar omrtvičena z lokalnim anestetikom, | prek | videoprojekcije in satelitskega releja pa na | C |
deli pri Hatoumovi pogreznejo v njeno meso ( | prek | oči in stopal, ki hodijo po videozaslonu), nas | C |
nenavaden tudi zato, ker je vstopil v svet umetnosti | prek | performativnih sadomazohističnih praks, ki jih | C |
razpršene subjekte: visokotehnološki mediji delujejo | prek | vmesnikov, ki zaznamujejo umetniško delo kot | C |
spoprijemajo s Flanaganovo smrtnostjo, in sicer | prek | reprezentacijskih tehnologij, ki s projiciranjem | C |
neločljivo intersubjektivno in interobjektivno ( | prek | tehnologiziranega medija videa "izkusimo" tako | C |
subjektivitete (ali trenutkov subjektivne udeleženosti) | prek | drugih v svetu.Flanaganov projekt s tem, ko | C |
prakse in objekte - čeprav zdaj raje pretežno | prek | pojmov, kot sta "politično" in "družbeno" kot | C |
pojmov, kot sta "politično" in "družbeno" kot | prek | estetske vrednosti - ter vztrajajo pri določenih | C |
postmodernizma je torej še naprej prisotno | prek | logike nasprotij, ki jo postavlja nasproti | C |
pridobiva avtoriteto prav skozi sistem presoje, | prek | katerega se poistoveti s privilegiranimi praksami | C |
kritika tako še vedno okvirjata skupino praks | prek | interpretativnih dejanj, ki so se legitimirala | C |
vložkov - želja - interpreta (ali, morda točneje, | prek | projekcije le-tega na objekte in njihove ustvarjajoče | C |
pogosto, čeprav zagotovo ne v primeru Kellyjeve, | prek | sekundarnih modelov iz filma in literarne teorije | C |
feminističnim zanimanjem za utrjevanje ženske moči | prek | preučevanja in predstavljanja osebnosti, ki | C |
zemlja / telesne skulpture pride do gledalcev | prek | fotografij.(...) Fotografije so postale vitalni | C |
Mendietina, medtem ko so Kellyjina poznejša dela | prek | nekakšnega intersubjektivnega zapeljevanja, | C |
Merleau-Pontyja v poststrukturalizem, zlasti | prek | njegovega poznejšega dela.Tozadevno velja pripomniti | C |
ni neposredno nanašala na Lacanovo delo ter | prek | obsežne kritike freudovske teorije postavila | C |
predstaviti svojo dozdevno polno "žensko izkušnjo" | prek | (globoko idealiziranega) ženskega telesa - je | C |
je postavil mitu o izvoru: "Pa čeprav bi nas | prek | naivnosti kronologij usodno znova privedlo k | C |
zastiranja očitnih znamenj umetnikove moškosti | prek | razprav o delu v smislu retorike genija in božanskega | C |
raziskuje to dinamiko razredne diferenciacije | prek | okusa v Distinction: A Social Critique of the | C |
spodbudilo razumevanje jaza kot odtujenega od sebe ( | prek | neznanega, nezavednega vidika jaza). želim dodati | C |
popularni koncepti eksistencializma (morda predvsem | prek | Rosenberga), ki, seveda, veliko dolgujejo prav | C |
hepeningu) razumeti kot način povezovanja - prav | prek | teh teles - umetnosti kot procesa in pripovedi | C |
na Rhode Islandu) obstajali v javnosti samo | prek | fotografskih reprezentacij in besedilnih opisov | C |
erotike in čutnosti za rušenje teh meja. Kot | prek | opažanja Herberta Marcuseja, da "je bila kognitivna | C |
predpostavlja, da je razliko mogoče izkusiti samo | prek | anatomskega spola (da homoseksualni moški s | C |
tehnologijami; udeleženci, ki so sodelovali | prek | mednarodnih spletnih strani, so koreografirali | C |
delovanje med avtorjem in občinstvom. Poster | prek | Benjamina oblikuje trditev, da posredovanje | C |
razmerja do Flanagana, ki za nas še naprej obstaja | prek | umetniške "prisotnosti" (zanimivo, v tem primeru | C |
morebitno zapeljevanje gledalcev poteka tudi | prek | elektronskega zaslona in akustičnega zrcala | C |
osnutkov in montaž; razmerje do zaslona, ki poteka | prek | računalnika, je še naprej zunanje, stvar postprodukcije | C |
Naša razlaga medijev temelji na doživljanju | prek | naravnih vmesnikov.Naše čute in organe kanalizira | C |
ter obenem uporabljati imaginarne prostore, | prek | katerih je telo ves čas v stanju večrazsežne | C |
spomnili, je tema, ki jo Caruthova obravnava | prek | latence in pozabljanja, spet v povezavi s travmatskimi | C |
prvič zares izkušena samo v inherentni pozabi in | prek | nje ...Če vrnitev nadomesti travma, je to pomembno | C |
dinamizem nestanovitnih prostorskih modelov in | prek | svojih ostankov porodi druge gibe, obenem pa | C |
artikulacij drugačnih teles, od telesa gibalnega toka, | prek | teles naključij in minimalističnih mrež do sodobnega | C |
arbitrarno. Besede so povezane s pomeni izključno | prek | povezave med zvoki in koncepti znotraj skupnosti | C |
gre za vrednotenje konstruiranja seksualnosti | prek | jezikoslovnih operacij in tudi tistega, kar | C |
vprašaj, tega torej ni mogoče doseči neposredno | prek | ženskega telesa, marveč s sredstvi drugačnega | C |
telesne prakse kot politike realnega, dostopne | prek | analize nereprezentacijskega plesa, ki zabrisuje | C |
se je tehničnih osnov plesa še vedno loteval | prek | registra simbolnega. Ples še zdaleč ni imun | C |
zgodovine (štiri ravni, ki si jih je Jameson | prek | Northorpa Fryja izposodil pri srednjeveški krščanski | C |
težnja po vnovičnem podvajanju estetske enotnosti | prek | konstrukcije umetniške produkcijske oblike realna | C |
glasbo, ki ima vlogo glasbene kulise, ki jo | prek | radia ali telefona prenašajo v vgrajene glasbene | C |
nasmehnila. Prijela je mojo roko in jo vodila | prek | svojih prsi. "Ali bi ... želel, Dolly? | C |
prehajanje od edinstvenega odbijajočega občutja | prek | drugih šibkejših vse do popolne osvoboditve | C |
pa je tako subtilna, da se manifestira samo | prek | svojega vonja ali svojega okusa ali prek kakšnih | C |
samo prek svojega vonja ali svojega okusa ali | prek | kakšnih svojih značilnih učinkov.Ta para je | C |
Smrad tako pripravlja pot parfumu. Prehajanje | prek | črne barve in smrdljivega vonja dokazuje umetniku | C |
neomejenih interakcijah, o interakcijah, ki segajo | prek | ogromnih prostorov in povezujejo najbolj raznolike | C |
funkcija bachelardovskega koncepta, funkcija, | prek | katere se manifestira njegova vsebina, ni določitev | C |
pisati, nekatere so imele morda pomemben vpliv | prek | svojih mož, sinov in bratov, toda poglavitne | C |
zvrstil niz političnih sprememb, od monarhije | prek | aristokracije do končne demokratične ureditve | C |
izslediti, imeli pa so pomemben posredni vpliv | prek | pouka iz zgodovine, politične teorije in retorike | C |
poznali njegove ideje predvsem po ustnem izročilu | prek | njegovih učencev.Geograf Strabon iz prvega stoletja | C |
na pouk in izvajanje retorike v veliki meri | prek | študija dialektičnih toposov.Za nadaljnje podatke | C |
morda prebral, pretežno pa jih je najbrž spoznal | prek | svojega učitelja, ki nam ni znan.Nato na kratko | C |
razreda so imele velik vpliv na javno življenje | prek | svojih mož, bratov in sinov.Najbolj znane med | C |
poslal Bog, in je niso odkrili z lastnim trudom | prek | dialektike.Toda ne glede na to je prav tako | C |
govoriti." Pridigar je torej določen za sredstvo, | prek | katerega bo izraženo avtoritativno sporočilo | C |
zemeljskih stvari si je prizadeval za nebeške in si | prek | negotovih ter minljivih pridobival gotove in | C |
stvari, ki jih ljudje lahko dojamejo (2,41-58) | prek | telesa ali razuma.Avguštin ne mara sofistike | C |
idej iz Hermogena, s katerimi se je seznanil | prek | Trapezuntskega.Toda gradivo prerazporedi v sistemati | C |
življenjsko delo je bilo oživljanje krščanske vernosti | prek | študija klasičnih avtorjev in njegov največji | C |
V Parizu je bil učenec Johannesa Sturma in | prek | njega se je seznanil s pojmom "metode", ki je | C |
Franciji ter Locka in britanskih empiristov. | Prek | dela janzenistov iz Port-Royala je imela neposreden | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |