nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:



Podobno kot Aguilarjeva tudi Flanagan in Roseova preučujeta reverzibilnost intersubjektivitete in interobjektivitete v razmerju do smrti. Njuno zadnje delo, trilogija Memento mori (Memento Mori), prinaša tri instalacije s krsto Videokrsta (Video Coffin), Prah si in v prah se povrneš (Dust to Dust) ter Opazovanje (Viewing) -, ki se spoprijemajo s Flanaganovo smrtnostjo, in sicer prek reprezentacijskih tehnologij, ki s projiciranjem njegove podobe / telesa navzven, k tistim, ki so udeleženi v delu, proizvajajo to telo v razmerju do našega. (703) V Videokrsti (1994) je zgornji del krste odprt (okrašen je z ikonami smrti, kot so naboji in telesni deli); prikazuje besedilo ("Obljubljena mi je bila zgodnja smrt, ampak jaz sem tu, kakih štirideset let pozneje, in še vedno čakam") in razkriva videomonitor, ki predvaja zanko Flanaganovega obraza. Ko se obiskovalci približajo s cvetjem okrašeni krsti, ga žene, da bi se ji še bolj približal in si ogledal "mrtvega" Flanagana, a ugotovijo, da je Flanaganov obraz nadomestil njihov lastni.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA