nova beseda iz Slovenije
za katerega se ravno zdi, da je iz njegove | etike | eliminiran, kolikor je užitek po Kantu vedno | C |
mu ga Kant odrekal: formalno načelo Kantove | etike, | na katerem temelji njena univerzalnost, resda | C |
ima po Lacanu zasluge za to, da je v polje | etike | umestil funkcijo das Ding, funkcijo Stvari. | C |
ugodja. Kantova radikalna intervencija v polje | etike | - postavitev v oklepaj vsega patološkega v subjektu | C |
ezmernostjo in transgresijo. Zamenjava aristotelovske | etike | prave mere z novo etiko, Kantovo etiko zakona | C |
začela znanost z destabilizacijo tradicionalne | etike. | Dandanes se etika ne sooča z nelagodjem v kulturi | C |
Kljub temu, da smo podedovali zagate Kantove | etike | vzroka, nam je v nekem smislu nepojmljivo, da | C |
poskus kako vključiti temo zla v samo jedro | etike, | namreč v problematiko zakona.Zlo je zadeva volje | C |
svobode, tj. v maksimi." Kant s tem, da v osrčje | etike | postavi problem sprevrženja dobre volje v zlo | C |
oziroma užitek. Če se v analizi postavlja problem | etike, | je to natanko v tisti meri, v kateri subjekt | C |
čer, ob kateri se raztrešči taka koncepcija | etike | zakona. Kajti če je s Sadovo pomočjo mogoče | C |
dokaže univerzalizabilnost principov Sadovo " | etike" | , pač pa hoče izpostaviti "sadizem", obscenost | C |
Lacanu torej ne bi mogel izreči resnice Kantove | etike, | če nekaj sadovskega ne bi bilo že v Kantu samem | C |
spoštovanja zakona ni mogoče utemeljevati nobene | etike; | 2) zlomi avtonomijo kantovske volje, nedeljivost | C |
Če lahko Sade prispeva k osvetlitvi Kantove | etike, | je to po mnenju Lacanovih kritikov zato, ker | C |
samega začetka ga postulira kot temeljni pogoj | etike. | Skratka, za Kanta etika brez razcepa sploh ni | C |
subjektovega razcepa: kar je za Kanta gibalo | etike, | razcep subjekta z zakonom, je za Sada vrhunec | C |
problem Kritike praktičnega uma, kako v polje | etike | umestiti glas, glas dolžnosti, kajti tisto, | C |
lahko Lacan razkrije latentni sadizem Kantove | etike, | je to zato, ker je sam notranji glas, ki od | C |
problem glasu skorajda zamaje same temelje Kantove | etike | zakona, je to zato, ker v trenutku, ko se Kant | C |
situira zapoved dolžnosti, zarisuje obrise neke | etike, | ki že izstopa iz nadjazovske paradigme.Videli | C |
Ključnega pomena je prav ta sprega molka in | etike, | prihod etike želje se naznanja v tišini. Tu | C |
pomena je prav ta sprega molka in etike, prihod | etike | želje se naznanja v tišini. Tu ni mogoče spregledati | C |
tišini. Tu ni mogoče spregledati, da vse druge | etike | - Kantova in Sadova etika, kot smo videli, v | C |
tem pogledu nista nobena izjema - nikakor niso | etike | molka, temveč etike, bistveno navezane na glas | C |
nobena izjema - nikakor niso etike molka, temveč | etike, | bistveno navezane na glas, naj bo to strašni | C |
podoben primer, ki ga opisuje Spinoza v prvem delu | Etike. | Ob tem morda ne bo odveč opozoriti na naslednje | C |
mirno pripišemo na rob tretjega dela Spinozove | Etike | kot Marivauxovo sholijo k 41. pravilu. 3 | C |
v govor o ugodju in bolečini... Na področju | etike | potemtakem v zadnjih dva tisoč letih nihče ni | C |
Spinozovega projekta iz druge polovice petega dela | Etike. | Spinoza tu radikalno spremeni ton in se posveti | C |
iskanje nove identitete, nove duhovnosti in nove | etike, | kar je spodbudilo tudi mlade ustvarjalce, da | C |
je odpiralo vprašanje razmerja domovinstva in | etike. | Podobno kot z njimi so nekateri ravnali s tistimi | C |
Schrott namreč "pogreša osnove profesionalne | etike" | , ker je "informativno pisanje redno površno | C |
urojene človeške potrebe in posebej filozofijo | etike. | Tu se R. D. Abrahams pokaže zadržanega, saj po | C |
Politika je nadaljevanje njegove Nikomahove | etike | . Kot pove avtor v prvi knjigi Nikomahove etike | C |
. Kot pove avtor v prvi knjigi Nikomahove | etike | , je etika del politične znanosti.Smoter le | C |
Atenska državna ureditev Na koncu Nikomahove | etike | Aristotel napove temo Politike in med drugim | C |
zavzemal za natančnejšo opredelitev zgodovinarjeve | etike. | Predvsem pa je ta razgledani in antiki predani | C |
preučevanja. Toda slednje je predvsem vprašanje » | etike« | in »politike« vsakokratne discipline.Zgodovinopisje | C |
nekoliko lažje razumemo njen interes za vprašanja | etike | in morale, vprašanja, ki se ji vedno zdela ključnega | C |
pa doživlja neverjeten razmah ‐ in sicer prek | etike | kot svoje orientacijske discipline.Vrnila se | C |
obstajala, se pravi, delovala in učinkovala brez | etike. | Ti premiki, ki pomenijo že kar obrat ali prevrat | C |
Fukyama in Nolte, med drugim povzročil : vrnitev | etike | in religije, natančneje, ponovno odkritje pomembnosti | C |
prevladovati pravila akademske strokovnosti in | etike, | ne pa neka lokalna družbeno-politična pravila | C |
da nam v notranjih razmerjih še kako manjka | etike. | Na primer. | C |
poleg etičnih standardov splošne in poklicne | etike | lahko ureja vsebinsko plat ocene kakovosti, | C |
uzakoniti ali sprejeti z dekretom. Kodeksi poklicne | etike | lahko doprinesejo k temu, da postane nesporna | C |
običajne zmote in izgovori pri obravnavanju | etike | managementa kako management presoja | C |
ETIKA MANAGEMENTA IN KAJ JE? K obravnavanju | etike | in morale managementa je obilo pristopov; pričujoči | C |
kakšne vrednote imajo v njej posebno veljavo. | Etike | se torej nizajo kot lupine, ena v drugi, kar | C |
seveda tudi brezbrižni managerji, ničéta, ki se | etike | ne zavedajo in se ne menijo zanjo; tudi takšne | C |
nekatere izmed njih! Izgovor št. 1: Zakoni namesto | etike. | Izgovor se ponuja sam od sebe: kar je po zakonu | C |
Zakoni in etika Zakoni namesto | etike? | uporaba moči znanja: uporaba strokovnih | C |
svojo vestjo. Izgovor št. 2: Tržišče namesto | etike. | Tudi ta izgovor se ponuja kar sam v našem svetu | C |
6.5: Etični relativizem Tržišče namesto | etike? | Resnice s te strani Pirenejev... ...so onstran | C |
stran 212 . / Izgovor št. 3: Veljajo vse | etike. | Za lase privlečeno sklepanje (ti. etični relativizem | C |
svoboščina; vsakdo ima torej pravico do svoje | etike | - posameznik, skupina, dežela; vse te etike | C |
etike - posameznik, skupina, dežela; vse te | etike | so upravičene, torej prave, in vse, kar dovoljujejo | C |
etičnostjo in absolutno neetičnostjo Vse | etike | ali nobena? Prava mera etičnosti. | C |
Neposredno z etičnimi dilemami se ukvarjajo kodeksi | etike | . Sruk (1999)4 našteva kar 27 kodeksov etike | C |
etike. Sruk (1999)4 našteva kar 27 kodeksov | etike | ali podobnih naborov načel, ki veljajo za poklicne | C |
managementa so najbrž najstarejši Kodeks poklicne | etike | računovodij in računovodskih načel iz leta 19735 | C |
javne, zlasti humanitarne funkcije. Kodeksi | etike, | ki obravnavajo management, so sorazmerno novi | C |
tisto sreča. . / . / stran 217 . / Kodeksi | etike | in podobni dokumenti so nadvse koristni, saj | C |
rutinskega odločanja in usmerjanja. Kodeksi | etike | pa so lahko tudi škodljivi, če jih ne uporabljajo | C |
, 10, 11, 12. Prva obsega teleološke | etike | (zlasti utilitarizem), v katerih štejejo predvsem | C |
14 in Mill15. V drugi veliki skupini so | etike | dolžnosti (deontološke etike), kjer je etičnost | C |
veliki skupini so etike dolžnosti (deontološke | etike) | , kjer je etičnost človekova najbolj temeljna | C |
Tri skupine etik. Zlato pravilo | etike. | ZLATO PRAVILO | C |
potrebuje tudi jedrnato obravnavanje konceptov | etike, | torej uporabne filozofije, ki je za managerje | C |
odločitvami. Etika managerjev je sestavina | etike | managementa, ta pa je sestavina etike organizacije | C |
sestavina etike managementa, ta pa je sestavina | etike | organizacije, ki se v menjalnih razmerjih kaže | C |
kot poslovna etika. Ta je pomembna sestavina | etike | družbe. 3. | C |
tudi ne z etičnim relativizmom (veljajo vse | etike | na osnovi vseh vrednot, kjer koli in kadar koli | C |
Nisem pristojen presojati današnje poslovne | etike | slovenskih podjetij in dajati predloge za izboljševanje | C |
4. Sruk, Vladimir (1999): Leksikon morale in | etike, | Maribor: Ekonomsko-poslovna fakulteta 5. (1973 | C |
poslovna fakulteta 5. (1973) Kodeks poklicne | etike | računovodij in računovodskih načel iz - Ljubljana | C |
Filozofija podjetja se uresničuje preko vrednot in | etike; | psihologija z vedenjem posameznika; sociologija | C |
za razpravo . / . / stran 466 . / Problem | etike | dela zavarovalnega zastopnika je v tem, da šolski | C |
področju managementa, komuniciranja, trženja, | etike | in kultur na fakultetah Univerze v Mariboru | C |
odkrijeta svet čudes, v Prosperovem odkritju | etike | odpuščanja in v njegovi odpovedi svojim čarobnim | C |
pa si Izokrat prizadeva posredovati znanje | etike, | politike in zgodovine ter ponavlja, da se mora | C |
posebnih toposov [ídia], še zlasti iz politike in | etike, | o katerih je mnenja, da jih mora govornik poznati | C |
dvema skrajnostma je značilen nauk Aristotelove | etike, | ki najde mesto tudi v retoriki.Aristotel pa | C |
aristoteljanske logike, metafizike, naravoslovja in | etike" | . V svoji kasneje napisani Razpravi o metodi | C |
poezije (glej *arabska literatura), filozofije in | etike. | Njegovo najpomembnejše filozofsko delo, Izvir | C |
psihoanalize, Ivan Kosovel gnostično razumevanje | etike, | Cvetka Toth esencialno bit, Andrej Ule pa paradoks | D |
ali onstranmorala, Nino Peršak marginalizacija | etike, | Metko Cotič etično in človekove pravice, Marijo | D |
človekove pravice, Marijo Švajcner povezava | etike | kot teorije in možnosti premagovanja zla, Jurij | D |
tudi v pomanjkanju sistema vrednot, morale in | etike. | »Tako kot so mnoge stvari v tranziciji še | D |
liberalizem najprej povezuje s kapitalizmom, v luči | etike | pa s strpnostjo, širokosrčnostjo, popustljivostjo | D |
dopolnjevati. Ali bi se še bolj poglobil v vprašanja | etike, | kar je zelo iskano in aktualno področje? Druga | D |
Profesionalna etika je aplikacija splošne | etike | na določeno področje.Čisto jasno je, da obstajata | D |
jasno. Marsikateri ekonomist pravi, da poslovne | etike | preprosto ni, da tam pač veljajo zakoni trga | D |
človekovega življenja. To so in bodo vprašanja | etike. | Po kakšnih merilih presojate gensko tehnologijo | D |
znotraj Webrove, čisto akademske, dihotomije - | etike | prepričanja (na primer globoke vere v Boga ali | D |
primer globoke vere v Boga ali komunizem) in | etike | odgovornosti (pomislimo na perverzne posledice | D |
tem nas utrjuje tudi dejstvo, da na temelju te | etike | deluje danes haaško sodišče za vojne zločine | D |
mogoče več braniti svojih odločitev s pomočjo | etike | (verskega, idejnega, rasnega, političnega, levega | D |
nastanka nove, vsemu človeštvu skupne svetovne | etike | in avtoritete.»Krščanska izhodišča so veljavna | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 56 156 256 356 456 556 656 756 856 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |