nova beseda iz Slovenije

avtocest (6.125-6.224)


je izjava glede avtocest in hitrosti gradnje      avtocest,      še posebej v Pomurju, tam je bila omenjena letnica  G
izpostavljati vprašanja, koliko sredstev za gradnjo      avtocest,      ampak kako smo do njih prišli.V tem proračunu  G
se država po eni strani zadolžuje za gradnjo      avtocest      na račun tega, da lahko troši ta denar, ki je  G
ker smo vsi poslanci širili problem izgradnje      avtocest      in je bil tudi pri prejšnji vladi rok 2008,  G
ideje, da so državne ceste zanemarjene vizavi      avtocest,      je v tej hiši imela zakonska rešitev tako veliko  G
se je sprejemal nacionalni program izgradnje      avtocest.     In te stvari so tam tudi po teh stvareh, po plačilih  G
podpredsednik. Najprej zelo na kratko okoli      avtocest      in planiranja.Ko je bil prvi program izgradnje  G
planiranja. Ko je bil prvi program izgradnje      avtocest,      cele vrste odsekov sploh ni bilo notri.V fizičnem  G
ki je nastal pozneje in je vključeno še vrsto      avtocest,      hitrih cest in tako naprej.Tako da tu sploh  G
privlečene, ker nihče ni imel pojma o gradnji      avtocest;      in to so bili v tisti garnituri vaši in naši  G
programom in vam lahko morda marsikaj razloži. In      avtocest      za Slovenijo se ne da zgraditi hitro.Mi smo  G
ministrstva, ki prenaša večino financiranja      avtocest      na posojila Darsa, in zaradi tega ostaja za  G
jih imamo v Sloveniji z gradnjo hitrih cest in      avtocest,      predvsem njihovo umestitvijo v prostor, bi bilo  G
prerazporedijo sredstva iz programa za izgradnjo      avtocest.     Vemo, da smo v Državnem zboru sprejeli poroštveni  G
uporabnine, iz cestnine, iz tega vira bo gradnja      avtocest      zagotovljena tudi za naprej.Sredstva, ki so  G
da bo izpolnila nacionalni program izgradnje      avtocest      in teh cest, ki so v tem Darsovem programu,  G
Tako glede na to, da tudi sicer se s področja      avtocest      jemlje kar sredstva brez nekih velikih zadržkov  G
ste znali dati milijarde evrov za zadolževanje      avtocest,      stotine milijonov evrov za to ali tisto dvigovanje  G
državnem proračunu, pri Družbi za izgradnjo      avtocest      pa samo pod pogojem, če bo Janševa Vlada upala  G
kot tudi tukaj v naši dvorani, financiranje      avtocest.     Jaz sem že kar nekaj časa na svetu in poslušam  G
mislim, da je treba slovenski javnosti glede      avtocest      še enkrat povedati, kakšen je bil model in kako  G
letih seveda avtoceste zgradili. Vendar od teh      avtocest      niti tolarja prihodka v državni proračun na  G
tega projekta seveda negativen. Toliko okoli      avtocest.     In zato je seveda napačno v proračunu 2008 ne  G
morali poiskati nek pospešen model izgradnje      avtocest,      ki bo omogočil, da bodo bolj odročni kraji prej  G
avtocestnih povezav. Poleg tega pa gradnja      avtocest      predstavlja neko dolgoročno investicijo, ki  G
cestnin. To se že kaže v pospešeni gradnji      avtocest      in to se bo odražalo tudi v prihodnje, brez  G
zelo lepo financirati tako gradnjo državnih in      avtocest.     Pri železnicah sem pa vesel ideje, da, namesto  G
koncesij, drugi način financiranja slovenskih      avtocest.     Danes enostavno druge možnosti, po mojem prepričanju  G
narejeni na dve decimalki natančno glede izgradnje      avtocest,      tudi kar zadeva financiranje, da se bodo dejansko  G
zmanjševati sredstev za izgradnjo slovenskih      avtocest;      tako da bomo mi, kar se tiče tega proračuna  G
je bil sprejet nacionalni program izgradnje      avtocest,      ki je postavil zelo zahtevne roke, končne roke  G
dinamiko gradnje, ker pomeni nekaj kilometrov      avtocest      na leto in podaljšati ustrezne roke.Dilema je  G
je, ali zadržati tudi sedanji tempo gradnje      avtocest      in se odpovedati tudi investicijam na drugih  G
obdobju še kako dokazuje predvsem izgradnja      avtocest.      Dejstvo pa je tudi, da je Slovenija postala  G
vstop v Evropsko unijo prehitel, kajti izgradnja      avtocest      ni bila dovolj hitra, da bi lahko prevzela ves  G
predstavlja bencinski tolar, se ne vračajo v izgradnjo      avtocest.     Na drugi strani lahko ugotavljamo, da se uporabnina  G
zadolževanja, najpomembnejši vir za gradnjo      avtocest      in železnic v tem obdobju je zadolževanje.Pri  G
izgradnjo in posodobitev in predvsem vzdrževanje      avtocest.     Pri železnicah je padla odločitev, da se najame  G
Zraven zelo dobrega vodenja projekta izgradnje      avtocest      smo dali velik poudarek tudi temu področju.  G
naslednik ministra, ki se je preveč posvečal gradnji      avtocest      in mnogo premalo uresničevanju dolgoročne vizije  G
odločila za tako prodorne projekte na področju      avtocest,      ker jih potrebujemo.Gre pa seveda to tudi za  G
racionalnejšo rabo sredstev že recimo pri gradnji      avtocest      in predorov lahko nekaj malega prihranili in  G
Sloveniji, zagotovljeno je financiranje izgradnje      avtocest      po celotni Sloveniji, da ne govorim o prekmurskem  G
zmanjkuje denarja, kajti vemo, da je izgradnja      avtocest      v Sloveniji najdražja. Sicer pa, ko poslušam  G
veliki premiki. Poleg ponovne intenzivne gradnje      avtocest      je minister Božič dal velik poudarek tudi navezovalnim  G
gradnji cest vedeti veliko, saj program izgradnje      avtocest      ni od včeraj - to se je začelo že davno - in  G
zboru sprejetega nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     In če se bo držal tega programa, potem bo v bistvu  G
da so se v skladu s tem programom izgradnje      avtocest      nekatere gradnje na določenih odsekih pospešile  G
potem dopolnili nacionalni program izgradnje      avtocest      in tudi to cesto umestili v nacionalni program  G
potem se bodo cene za dolžinski kilometer cest,      avtocest,      kvadratni meter poslovnih prostorov pač povečale  G
delno kredit, zlasti zaradi načina izgradnje      avtocest      in to v tistem delu bi lahko rekli, da ni neke  G
rasti, kjer je več kot 1% točka na račun gradenj      avtocest,      in to gradenj na kredit.Zato je vprašljiv sploh  G
več področjih preobremenjene zaradi izgradnje      avtocest.      Kljub pospešeni gradnji avtocest in posodabljanju  G
izgradnje avtocest. Kljub pospešeni gradnji      avtocest      in posodabljanju regionalnih in lokalnih cest  G
dobili. Obljube za, ne vem koliko, krožišč in      avtocest      in ne vem česa še.Edini rezultat vsega tega  G
nas. Tukaj se zopet očita način financiranja      avtocest.     V preteklih mandatih so se financirali različni  G
vsak evro kredita, ki je namenjen za izgradnjo      avtocest,      sem trdno prepričan, vrne več kot en evro nazaj  G
"potopili" tisto državo. Sistem izgradnje      avtocest,      bencinski tolar, kje imate sredstva bencinskega  G
ki se zbirajo namensko po Zakonu za izgradnjo      avtocest?     Nikjer jih ne prikazujete.  G
cestnino plačevalo približno 63% uporabnikov cest,      avtocest,      kar se sedaj dogaja zaradi tega, ker nimamo  G
proračunu. Prva je vprašanje: Kam smo dali denar od      avtocest,      ki je v prejšnjih proračunih bil sestavni del  G
bil sestavni del proračuna, sedaj pa gradnjo      avtocest      zagotavljamo preko kreditov?Do sedaj smo imeli  G
denar, ki bi naj bil predviden za izgradnjo      avtocest.     Mi v Sloveniji ne potrebujemo samo avtoceste  G
infrastrukturo, je mogoče pa večji del izgradnje      avtocest      financiran s krediti. Ampak to ni nič narobe  G
je bilo namenjenih iz proračuna za izgradnjo      avtocest      in jih namenja za sistem cestninjenja.Veliko  G
amandma k podprogramu Sredstva za izgradnjo      avtocest.     Gospod Veber, izvolite.   G
Resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     V kolikor bi ta rebalans Resolucije izgradnje  G
kolikor bi ta rebalans Resolucije izgradnje      avtocest      dobili v Državni zbor, bi danes lahko zelo jasno  G
financiranja, glede na veljavno Resolucijo izgradnje      avtocest.     Tako, da finančne posledice takšnega načina financira  G
Socialni demokrati opozarjali na to, da za gradnjo      avtocest      moramo imeti tudi uravnotežene finančne vire  G
bencinskim tolarjem, vlagala nazaj v izgradnjo      avtocest      in zato se nam dogaja to kar se dogaja sedaj  G
slovenske infrastrukture, kot je dokončanje sistema      avtocest      in tudi železnice, da lahko ima to in da to  G
bomo tudi v tem času dokončanje številnih cest,      avtocest      in to je tisto kar bo Slovenijo v naslednjih  G
kjer imamo v podprogramu Sredstva za izgradnjo      avtocest      dva amandmaja.Želi kdo razpravljati?  G
namenjamo Ministrstvu za promet za izgradnjo      avtocest      in mislim, da bi bila to zelo dobra naložba  G
amandmajem v okviru podprograma Sredstva za izgradnjo      avtocest.     Predlagatelj amandmaja Poslanska skupina Socialnih  G
ko bi zaključili dopolnilni program izgradnje      avtocest,      letno iz državnega proračuna financiramo te  G
proračunom 2006, 2007 in 2008, sofinanciranje      avtocest      vrgli iz državnega proračuna.Rezultat je zelo  G
je v času mandata te vlade, pospešila gradnjo      avtocest      z zadolževanjem in te kredite bodo vrnili otroci  G
med madžarskega in na madžarskem je gradnja      avtocest      del odhodkov državnega proračuna in zato imajo  G
zadeva Resolucijo Nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      je bila sprejeta maja 2004.To se pravi, da je  G
da tega pospešenega, te pospešene izgradnje      avtocest      ni možno izvajati brez dodatnih virov sredstev  G
namensko zagotavljanje denarja za izgradnjo      avtocest.      Velja zakon, ki je nadomestek Zakona o bencinskem  G
Zakonu o zagotavljanju sredstev za izgradnjo      avtocest,      in seveda delno tudi s krediti.Meni je žal,  G
ker je toliko govora o pospeševanju izgradnje      avtocest,      ta amandma tega ne bo naredil.Ampak da pa že  G
gospodarsko škodo, govorite o pospeševanju gradnje      avtocest.      Poznam en odsek v dolžini 4,8 kilometrov, ki  G
preštudirala današnji sistem financiranja izgradnje      avtocest.     Ta sistem je pripravilo Ministrstvo za promet  G
vzdržnostjo sistema financiranja izgradnje slovenskih      avtocest.     Tisti, ki se pač s tem sistemom danes ne strinja  G
najemnine in ne vladni prostori, kot sistem gradnje      avtocest,      predvsem pa cestninjenja, zelo diši oziroma  G
promet. V podprogramu Sredstva za izgradnjo      avtocest      imamo dva amandmaja.Najprej glasujemo o amandmaju  G
tej državi; da je zadolževanje in financiranje      avtocest      na ta način generator inflacije in da bi morali  G
povpraševanja tičali v financiranju gradnje      avtocest      z zadolževanjem Darsa in s poroštvom oziroma  G
ukrep, ki je bil je to, da bi upočasnili gradnjo      avtocest,      zato, ker ta pospešena gradnja, ki jo podpira  G
finance, ki je povzročilo financiranje izgradnje      avtocest      z zadolževanjem in skoraj nič iz proračuna.  G
najdejo drugi načini financiranja državnih oziroma      avtocest,      s katerimi se pravzaprav ne spodbuja inflacija  G
zbremenijo ti učinki. Učinek takšnega financiranja      avtocest      na inflacijo je jasno izračunano 3-krat večji  G
milijoni presežka. Slišali smo že za gradnjo      avtocest.     Ne, nikakor je sedaj ne smemo ustaviti, sploh  G
ko so na vrsti območja, ki so objektivno teh      avtocest      potrebna in za katera bi bilo bolje, če bi jih  G
zmanjšali proračunsko financiranje izgradnje      avtocest,      hkrati pa smo povečali poroštva in da iz tega  G
zmanjšati investicije, zmanjšati bi morali gradnjo      avtocest,      ker to nekako dviguje inflacijsko spiralo.Spoštovani  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  5.625 5.725 5.825 5.925 6.025 6.125 6.225 6.325 6.425 6.525 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA