nova beseda iz Slovenije

avtocest (5.725-5.824)


izkoristiti pričakovano turistično korist zgrajenih      avtocest,      če v šestih letih na tem odseku, in praviloma  G
predvsem je namen posameznih cest, predvsem pa      avtocest,      odvijanje, varno odvijanje prometa.In seveda  G
gradbenih posegih v kraški prostor, ob gradnji      avtocest,      so bile jame v velikem številu poškodovane.  G
razpravljamo, odločamo, pa najsi gre za izgradnjo      avtocest,      državnih cest, železnic, vprašanje gospodarskega  G
najsibo to zdravje pri delu, ali na področju      avtocest,      ali na področju kulture in podobno. Postopek  G
se bo nanašala na upravljanje in vzdrževanje      avtocest,      kar bo družba izvajala za svoj račun.Druga pogodba  G
bo izvajal dejavnost gradnje in obnavljanju      avtocest.     Zato v primeru organiziranja in vodenja gradnje  G
Zato v primeru organiziranja in vodenja gradnje      avtocest      ter izvajanja finančnega inženiringa tega razmerja  G
zakona ni zakon o privatizaciji, in ne slovenskih      avtocest      in ne Družbe za avtoceste.Avtoceste so in bodo  G
državnega zbora. Do privatizacije slovenskih      avtocest,      torej po zakonu, kot je predlagan, nikakor ne  G
vlada. Dars bo pri organiziranju in gradnji      avtocest      še vedno moral ravnati po zakonu o javnih naročilih  G
možnost pridobitve zasebnega kapitala za izgradnje      avtocest      in seveda, da delniška družba tudi v tej obliki  G
realizacijo nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     In glede na to, da sta predvideni dve pogodbi  G
pridobivanja zasebnih sredstev za izgradnjo      avtocest      in seveda na to posebnost je zakonodajno-pravna  G
opravljanja nalog in upravljanje in vzdrževanje      avtocest,      ki naj bi bilo sklenjeno za obdobje najmanj  G
zasebnega kapitala izvaja nacionalni program      avtocest      tudi v bodoče.Zato odbor predlaga, da tako dopolnjen  G
sistemske spremembe, ki na področju gradnje      avtocest,      in sicer te sistemske spremembe na nek način  G
tako imenovani fizični del izvajanja gradenj      avtocest,      saj bo ta družba še vedno opravljala in vodila  G
ne bo več vračal nazaj v gradnjo in v obnovo      avtocest      in v vzdrževanje, kot se je do sedaj, ampak  G
za tisto področje, ki ureja vprašanje gradnje      avtocest      in pa pač v zvezi s tem opravljanjem finančnega  G
uporabljal za vzdrževanje, upravljanje in gradnja      avtocest,      ta sredstva se bodo po novem izločevali v obliki  G
zaradi izvajanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     V odgovoru, ki ga je vlada dala na te amandmaje  G
odločitev pri sprejemu tega zakona, da se izgradnja      avtocest      ne naslanja zgolj in samo na javna proračunska  G
mogoče kdaj kasneje pa samo za upravljanje      avtocest,      ko bomo imeli te ceste zgrajene.To pa ne bo  G
prepustiti tudi možnosti, da bo v to sfero izgradnje      avtocest      prišel tudi drug kapital.S tistim važnim določilom  G
odgovornosti, ko se reče: uprava družbe za izgradnjo      avtocest      ima na voljo po programu, ki ga odobri državni  G
parlament. Kaj je nacionalni interes pri izgradnji      avtocest?     Sigurno je nacionalni interes čimprej priti do  G
naj povezala celotno Slovenijo, do te mreže      avtocest.     In če se je treba tu odločiti, da se ta interes  G
potrebe izčrpavali. Zasebna sredstva v gradnji      avtocest      - ne vem, od Kopra do Maribora, če bi bilo treba  G
projekte. Pa bi ravno tako bil prispevek graditev      avtocest      ena pa toliko procenta BDP-ja.Pa še noben problem  G
statusu javnega podjetja to družbo in program      avtocest,      ne bo delala verjetno nič bistveno boljše, nič  G
posamezne izdaje obveznic. Financiranje gradnje      avtocest      pa zahteva postopnost, torej relativno manjše  G
kapitala ne bi bilo možno vključiti v izgradnjo      avtocest.      Če pa menite, da pa seveda zasebnega kapitala  G
kakšna je realizacija programa in vzdrževanja      avtocest      in zakaj se bodo pravzaprav ta sredstva porabila  G
bolj konkretno spremljali program izgradnje      avtocest.      PODPREDSEDNICA IRMA PAVLINIČ KREBS: Hvala lepa  G
nameniti za financiranje opravljanja in vzdrževanja      avtocest"     .Pika.   G
v javne potrebe, v tem primeru za izgradnjo      avtocest.      PODPREDSEDNICA IRMA PAVLINIČ KREBS: Hvala lepa  G
nameniti za financiranje opravljanja in vzdrževanja      avtocest"     .Torej, dodali bi te besede, "v višini upravljavskega  G
dobička so do sedaj ostajala v sistemu gradnje      avtocest.      Družbeno nesprejemljivo, da se bo ta dobiček  G
dobiček začel izločati iz aktivnosti gradnje      avtocest      in da bomo ta sredstva nadomeščali z dodatnimi  G
eden naših najpomembnejših projektov izgradnja      avtocest.     Rezultati tega projekta so dobri, kljub temu  G
cest. Država se je resno lotila samo programa      avtocest,      omrežje državnih cest pa zanemarja, kar je razvidno  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      na seji v začetku tega meseca.Torej, po tej  G
drugačnega načina financiranja posameznih krakov      avtocest      v Republiki Sloveniji, pa mogoče še kakšno leto  G
vzdrževanje cest in koliko graditev za gradnjo      avtocest      je najela? Zakaj so za gradnjo in vzdrževanje  G
tuja posojila, potem pa se na račun izgradnje      avtocest      zadolžuje v tujini? Ali pri tem ne gre za zavajanje  G
s trošarinami in uporabo trošarin za gradnjo      avtocest      bi želel povedati naslednje.V letu 1996 je bila  G
postavljena z nacionalnim programom izgradnje      avtocest      osnova za gradnjo in financiranje tega programa  G
omenili. Ta je določal, da se sredstva za gradnjo      avtocest      namensko zagotavljajo v državnem proračunu iz  G
V naslednjih letih je financiranje gradnje      avtocest      potekalo na podlagi določil zakona o izvrševanju  G
določenih v nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Ta pa določa, da se namenska sredstva za izgradnjo  G
določa, da se namenska sredstva za izgradnjo      avtocest      zagotavljajo v proračunu Republike Slovenije  G
proračuna namenja sedaj državni zbor za gradnjo      avtocest.     Kot sem rekel, financiranje gradnje, vzdrževanje  G
razprave razdeli. V letu 2002 je šlo za gradnjo      avtocest      33,5 milijarde iz proračuna, to se pravi približno  G
ogrožene od vetrnic kot pa od kilometrov slovenskih      avtocest,      krivolova in nenazadnje vplivov mobilne telefonije  G
poskrbela za ustrezno javno razsvetljavo od ulic,      avtocest      do kulturnih spomenikov, saj si z ustrezno osvetlitvijo  G
potovanja in transporta, zagotovila pač gradnjo      avtocest.     Tako si je spravila ves promet na avtoceste oziroma  G
infrastrukture. Jasno je, da bo z izgradnjo      avtocest      pritisk tranzita v Sloveniji toliko večji, kar  G
pričakal tudi odgovor. In sicer, ob izgradnji      avtocest      v Republiki Sloveniji uporabljajo izvajalci  G
elementov cestnega telesa. V času izgradnje      avtocest,      to je pred 10-imi leti, je bilo s strani ministrstva  G
bo razprava o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.     Kako lokalistično boste delovali vsi po vrsti  G
resolucije o nacionalnem programu o izgradnji      avtocest      v republiki Sloveniji. Dovolite mi, da vas obvestim  G
RESOLUCIJE O NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE      AVTOCEST      V REPUBLIKI SLOVENIJI. Predlog resolucije je  G
Predlog novega nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji obsega izgradnjo skupaj  G
nacionalni program pa 553. Od tega 538,6 kilometrov      avtocest      in hitrih cest ter 34 kilometrov drugih državnih  G
Lucije, dograjena pa bo tudi druga polovica      avtocest      od Beltincev do Pinc ter avtocesta ob Pesnice  G
sredstev za financiranje gradnje posameznih odsekov      avtocest,      hitrih cest in navezovalnih cest po določeni  G
2003/2013 namenjena upravljanju in vzdrževanju      avtocest      ter odplačilu obveznosti iz najetih kreditov  G
bo nadaljevalo z gradnjo preostalih odsekov      avtocest,      hitrih in navezovalnih cest, ki niso bile sestavni  G
bodo določeni v srednjeročnih planih razvoja      avtocest      za posamezna časovna obdobja. Osnovni cilji  G
Osnovni cilji nacionalnega programa izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji so v tem, da z izgradnjo  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji, ki ga je državnemu zboru  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji.Na 47. seji odbora so  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji predvsem v delu, ki se  G
programa z odseki, ki ne spadajo v kategorijo      avtocest      in povzročajo dodatne stroške ter dodatne preložitve  G
cest, ki sili poslance, da program izgradnje      avtocest      dograjujejo tudi z drugo državno mrežo, kar  G
načela in cilji nacionalnega programa izgradnje      avtocest      in vloženih amandmajih, so člani odbora razpravljali  G
cestnih odsekov v nacionalni program izgradnje      avtocest,      kar bo seveda tudi v nadaljevanju današnje seje  G
resolucija oziroma nacionalni program izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji se že dolgo več ne izvaja  G
državi smo prvi nacionalni program izgradnje      avtocest      sprejeli leta 1995.Sam moram reči, da smo prebivalci  G
letih, odkar je bil nacionalni program izgradnje      avtocest      sprejet, po podatkih, ki so sedaj bili objavljeni  G
da bi do leta 2013 zgradili 572 kilometrov      avtocest      in hitrih cest, medtem ko naj bi vrednost tega  G
bilo dobro, če bi Slovenija katerega od odsekov      avtocest      poskušala zgraditi na koncesijski način.Mi smo  G
čas izvajanja nacionalnega programa izgradnje      avtocest      prizadevali za gradnjo avtocestnega omrežja  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest,      informacijo, da je cestnina pravzaprav nekje  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      poiskati predvsem nov kvaliteten vir, ki bo  G
resolucijo o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Sloveniji.Resolucija je dovolj sistematična  G
državljan primakne kar nekaj tolarjev za izgradnjo      avtocest,      te ne morejo biti izgrajene le za manjšinski  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest.      Menimo, da je danes za državni zbor pomemben  G
mnenju Slovenske ljudske stranke treba z gradnjo      avtocest      nadaljevati, se še naprej povezovati z Italijo  G
predlog novega nacionalnega programa gradnje      avtocest,      tretjega, zadnjega in tokrat najbolj domišljenega  G
Predlog novega nacionalnega programa gradnje      avtocest      vsebuje tudi prilagojen pristop k financiranju  G
dopolnilih k predlogu nacionalnega programa gradnje      avtocest.     Imenovali smo ga dodatni program.   G
ko smo morali začeti s pospešenim umeščanjem      avtocest      v prostor in je bilo za to potrebnih več let  G
resolucije o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      je v zaključni fazi in tej resoluciji tako z  G
V primeru nacionalnega programa izgradnje      avtocest      gre za največji investicijski projekt te države  G
zadeva tudi sam koncept, sam pristop gradnje      avtocest      v širšem obdobju oziroma v celotnem obdobju  G
inženiringa kot tudi koncesijske pogodbe o upravljanju      avtocest      in hitrih cest.Pogodbi sklepata vlada in Dars  G
avtoceste, kajti do sedaj je bila povsod izvedba      avtocest      oziroma se je izvajala izgradnja avtocest tako  G
izvedba avtocest oziroma se je izvajala izgradnja      avtocest      tako, da se je poleg avtoceste gradila še vzporedna  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  5.225 5.325 5.425 5.525 5.625 5.725 5.825 5.925 6.025 6.125 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA