nova beseda iz Slovenije

avtocest (5.925-6.024)


sredstev predvideva vendar za 9,6% več zgrajenih      avtocest      in tudi za 11,4% več zgrajenih cest v okviru  G
avtocestnega programa. Seveda, pri obnavljanju      avtocest      je očitno namenjenih manj sredstev in, kot kaže  G
dobiti dodatne vire za to, da pospešimo izgradnjo      avtocest,      da se pa vendar nekaj manj sredstev potem nameni  G
podpiramo letni plan razvoja in obnavljanja      avtocest      v letu 2004 v višini 122 milijard 337 milijonov  G
več pripravljene dokumentacije za izgradnjo      avtocest,      kot je to bilo mogoče na začetku. Menimo, da  G
dobra podlaga za še hitrejšo dinamiko izgradnje      avtocest      v naslednjih letih.Hvala.   G
Predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2004 je sigurno priložnost, da se državni  G
po rebalansu nacionalnega programa izgradnje      avtocest.     Letos seveda te potrebe ni, rebalans je bil sprejet  G
ministrstvo mora predložiti program izgradnje ostalih      avtocest      oziroma drugih hitrih cest. Tako je danes možno  G
2003, se pravi, za lani, smo za namen izgradnje      avtocest      namenili 116,4 milijarde tolarjev, kar je bilo  G
potem bi sigurno do želenega cilja izgradnje      avtocest      v tej državi prišli prej, kot bomo sicer.Torej  G
sredstev, se pravi bencinskega tolarja, za gradnjo      avtocest.     Te odstotke sem za letošnje leto sam izračunal  G
Evropske unije, bi se ta namenski vir za gradnjo      avtocest      povzpel na 30%, kar pa je še vedno manj, kot  G
ko smo obravnavali plan programa izgradnje      avtocest,      bil prikazan tudi strošek pobiranja cestnin  G
govorimo o prometni politiki v povezavi z izgradnjo      avtocest      in drugih hitrih cest, ne govorimo pa o železniškem  G
predlog letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2004, EPA 1230-III.Lep program.   G
program. Kadar poslušam kritike na gradnjo      avtocest      v Sloveniji oziroma jih poslušamo, se vedno  G
spomin na to, kaj pa bi bilo v Sloveniji, če bi      avtocest      ne gradili.Kaj bi bilo, če bi se zgodile črne  G
Kolegice in kolegi, kolikokrat smo pa program      avtocest      v 12-ih zadnjih letih spremenili? Stalno ga  G
tolarjev in bomo odprli 70 kilometrov novih      avtocest      nadaljevali gradnjo 34 kilometrov novih in začeli  G
ki jih, normalno, ima vsakdo tudi pri gradnji      avtocest.      Prvo bi govoril o cestninah.   G
nekaj, da je pri porabi sredstev za gradnjo      avtocest      prvič plan razvoja in obnavljanje avtocest za  G
gradnjo avtocest prvič plan razvoja in obnavljanje      avtocest      za neko leto, za leto 2004 konkretno, kjer se  G
kreditov, ki jih koristi naša država pri gradnji      avtocest.     Imamo zapisano, da bomo letos gradili oziroma  G
zelo veliko govorili o avtocestah, o razvoju      avtocest      in smo sprejeli pred kratkim tudi rebalans nacionalnega  G
tudi rebalans nacionalnega programa gradnje      avtocest,      na podlagi katerega izhaja seveda tudi letošnji  G
sprejemamo letni program gradnje in vzdrževanja      avtocest      za letošnje leto, kajti ta mora biti zasnovan  G
razliko med stroški upravljanja in vzdrževanja      avtocest,      vir za financiranje novih odsekov cest, ampak  G
končanih skoraj 70 kilometrov štiripasovnih      avtocest,      če še priključke prištejemo; da bo začetih,  G
veliko slišali, pa verjetno še bomo o tem, koliko      avtocest      bi potrebovali pa katere zelo nujno, pa koliko  G
ali, kot se reče, tudi nadomestilo za uporabo      avtocest.      Sistem, ki je ta trenutek pri nas, ali to, kar  G
izrodil. Namreč, pobiranje nadomestila za uporabo      avtocest.     Namreč, kaj se dogaja?   G
resoluciji o nacionalnem programu izgradnje      avtocest      v Republiki Sloveniji imamo predviden srednjeročni  G
predviden srednjeročni plan razvoja in vzdrževanja      avtocest      v Republiki Sloveniji in tudi letni plan razvoja  G
Sloveniji in tudi letni plan razvoja in vzdrževanja      avtocest.      Letošnje leto je nekako prvo po tistem, ko smo  G
koncesijsko pogodbo za upravljanje in vzdrževanje      avtocest      na podlagi tega zakona.Je pa dejstvo, da so  G
koliko bi bilo potem treba nameniti vzdrževanju      avtocest.     Kajti razlika med temi viri je potem šele vir  G
koncesijski pogodbi za upravljanje in vzdrževanje      avtocest.     Mogoče je res pomanjkljivost tega dokumenta v  G
opredeljeni kot sestavni del razvoja in obnavljanja      avtocest      tudi zelo konkretni odseki.In pač ta dokument  G
razmišljanje o tem letnem planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2004, ki pa je kljub vsemu, kot sem  G
preseneča tudi, da nekatere skrbi financiranje      avtocest,      se pa spomnimo ne daleč nazaj, ko smo sprejemali  G
način, da smo v nacionalni program izgradnje      avtocest      vključevali že skoraj poljske poti.In seveda  G
letnega programa plana razvoja in obnavljanja      avtocest.     Namreč, odsek Maribor-madžarska meja je tu obravnavan  G
v zadnjem obdobju treh, štirih let izgradnja      avtocest      stekla tako, da ima človek občutek, da se bo  G
doživljali porodne krče sploh v začetku izgradnje      avtocest      in smo mislili, da je zadeva stekla, zdaj pa  G
programih in seveda pri nadaljnji izgradnji      avtocest.      Želel sem opozoriti samo na to, da si ne bi  G
Ob obravnavi nacionalnega programa izgradnje      avtocest      je bil sprejet sklep, da vlada pripravi nacionalni  G
vlada pripravi nacionalni program izgradnje      avtocest,      saj je bil takrat iz resolucije črtan dodaten  G
izgradnje letnega plana razvoja in obnavljanja      avtocest,      moram reči, da se mi zdi, da je pripravljen  G
govorili, kar so realne dileme ob izgradnji      avtocest      in planov izgradnje, bi samo želel reči to,  G
kilometrov cest, na 144,9 kilometra, na štiri pasovih      avtocest      se izvajajo zaključna dela praktično na velikem  G
izvajalci ti, ki so odgovorni, ne delajo "na ključ"      avtocest.     Tukaj se pojavljajo vprašanja.  G
programa, je del izvajanja zakona o financiranju      avtocest,      bi želel v zvezi s tem pa opozoriti na nekaj  G
predvsem v nacionalnem programu o izgradnji      avtocest,      kjer je med strateškimi cilji dano na prvo mesto  G
cilji dano na prvo mesto, "da gremo v izgradnjo      avtocest      za zagotovitev ustrezne notranje povezanosti  G
stori v prihodnje vse, da se dinamiko izgradnje      avtocest      v naslednjih letih pospeši, da se poleg sredstev  G
ki potrebujejo tudi hitrejšo navezavo prek      avtocest,      ampak tudi zaradi tega, da se ne bi zgodilo  G
bo najbrž najpomembnejši projekt na področju      avtocest      uvedba tega sistema cestninjenja.Hvala.   G
ki ga predvideva tudi resolucija o izgradnji      avtocest.     Tako bodo zaključeni predvidoma do konca tega  G
Istre z veseljem pričakujemo dokončanje teh      avtocest,      ampak so izražene pa tudi določene skrbi, ki  G
razvoja za obnavljanje oziroma za izgradnjo      avtocest      v naslednjem letu znatno bolj dokumentiran,  G
vzdrževanje vse daljših in daljših odsekov slovenskih      avtocest.     In takšen način, takšen pristop bo nedvomno pomenil  G
za financiranje plana razvoja in obnavljanja      avtocest      ter plana razvoja navezovalnih cest, ni mogoče  G
danes izraženo, torej očitek, da se za gradnjo      avtocest      preveč zadolžujemo.Nacionalni program, nov,  G
soglasju k letnemu planu razvoja in obnavljanju      avtocest      za leto 2004.Prišli bomo na odločanje o naslednjem  G
soglasje k letnemu planu razvoja in obnavljanja      avtocest      za leto 2004 z dne 29.3.2004." Najprej vas bom  G
koncu vključen v nacionalni program za izgradnjo      avtocest,      ki ste ga sprejeli konec meseca februarja, in  G
površin. Če bi se tega resnično držali, bi trase      avtocest      marsikje potekale drugače kot so danes v resnici  G
izvajanje tega nacionalnega programa za izgradnjo      avtocest      spremljati in bo prva takšna možnost, če se  G
Starodu, saj bodo Jelšane ob taki dinamiki gradnje      avtocest      le to dobile, ko bo Hrvaška že v Evropski uniji  G
ali v prihodnjem letu zgradi kakšen kilometer      avtocest      manj. Varuh je s svojimi sodelavci v lanskem  G
EVROPSKI INVESTICIJSKI BANKI ZA PROJEKT SLOVENSKIH      AVTOCEST      VI - NUJNI POSTOPEK.V dvorano vabim predstavnike  G
planiranih z nacionalnim programom izgradnje      avtocest.     In to velja tudi ob obravnavi tega zakona imeti  G
1993 je bilo v načrtu zgraditi 318 kilometrov      avtocest,      potem pa se je to nenehno večalo.Leta 1995 je  G
rebalans nacionalnega programa, se je število      avtocest      povečalo na 518 kilometrov in 35 kilometrov  G
evropski investicijski banki za projekt slovenskih      avtocest      je zagotovo eden od tistih ukrepov, ki je predviden  G
države, smo seveda mnenja, da dinamika izgradnje      avtocest      nikakor ne sme zastati.Tudi odseki, ki so predvideni  G
obremenitve, ki jih pač narekuje tako domači pomen      avtocest      kot tudi mednarodni položaj Slovenije v prometnih  G
viri, ki se seveda uporabljajo za izgradnjo      avtocest,      so tako lastna sredstva, ki se ustvarjajo nekako  G
evropski investicijski banki za projekt slovenskih      avtocest      seveda predstavlja pač neko obveznost državnega  G
skoraj ni nikjer zaznati. Program gradnje      avtocest      se odvija v popolni konspiraciji.Zelo resno  G
in o poroštvih za kredite Darsa za izgradnjo      avtocest      vedno zadnjo minuto sprejemamo in po nujnem  G
postopku, kot da ne bi imeli resolucije izgradnje      avtocest,      kot da ne bi imeli zakona o javnih financah  G
domač kapital lahko tudi sodeloval pri izgradnji      avtocest      in bi del obresti ostal doma, ne pa, da se preliva  G
opredelili višino sredstev, namenjenih za izgradnjo      avtocest,      da smo v letnih ali pa v dvoletnih zakonih o  G
predvideno, je predvideno to v resoluciji o izgradnji      avtocest,      je predvideno v letnem programu, sedaj pa tukaj  G
krediti in za kaj se najemajo pri izgradnji      avtocest.     Tu smo poslanci različnih poslanskih skupin in  G
avtocestni križ oziroma da bi bila modernizacija vseh      avtocest      in tudi ostalih cest, kar sicer ni predmet tega  G
najemanju kreditov in porabi sredstev za izgradnjo      avtocest      vse stvari pod dejansko kontrolo.Pomisleki,  G
večajo in pričakujem, da bo dinamika izgradnje      avtocest      seveda tudi s to rezervo povečala in da bodo  G
INVESTICIJSKI BANKI ZA FINANCIRANJE PROJEKTA SLOVENSKIH      AVTOCEST      (ŠESTA TRANŠA), NUJNI POSTOPEK. Predlog zakona  G
predvidene po nacionalnem programu izgradnje      avtocest      in seveda gre za dolgoročne obveznice.Dars jih  G
sprejeto glede nacionalnega programa izgradnje      avtocest.      Na koncu bi še to omenil, da vlada zahteva tudi  G
o izvajanju nacionalnega programa izgradnje      avtocest,      in sicer tako o dejanski realizaciji po posameznem  G
nekaj malega tudi na račun hitrejšega odpiranja      avtocest,      nikakor pa ne na račun podražitev cestnine.  G
kajti slovenski nacionalni program izgradnje      avtocest      pravzaprav, nekateri smo tako prepričani in  G
se prometu bo predalo vseeno deset kilometrov      avtocest,      ko je načrtovano odprtje tudi najtežjega odseka  G
ali pa naslednjih dve leti. Takrat bo gradnja      avtocest      ponovno za nekaj časa zastala, mi pa danes vidimo  G
Sloveniji predlagali, da bi nekatere odseke      avtocest      gradili drugače, da bi gradili s pomočjo neprofitne  G
tudi organizirati predvidene dinamike izgradnje      avtocest      v Sloveniji.Zato naj bi tudi Dars za gradnjo  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  5.425 5.525 5.625 5.725 5.825 5.925 6.025 6.125 6.225 6.325 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA