nova beseda iz Slovenije

odnos (301-400)


Reči pa je treba, da je njegov      odnos      do teh ubogih vendarle dovolj  B
pa nenormalnih ljudi. Njegov      odnos      do njih je jasen, večidel prikrito  B
koristno. Nekoliko se mi je      odnos      med nama pojasnil veliko kasneje  B
pravljati pod svoje varstvo. Ne, moj      odnos      do Miška Kranjca je bil zmeraj  B
do Miška Kranjca je bil zmeraj      odnos      do popolnoma enakopravnega tovariša  B
če prav vem, dve hčeri. Moj      odnos      do tega svojstvenega in čudaškega  B
ni težko predstavljati, kakšen      odnos      je imel ta izjemni človek do svoje  B
okolice, pa tudi do mene, in kakšen      odnos      sem mogel imeti jaz do njega.  B
zadeva ni mogla vplivati na moj      odnos      do Kocbeka, pač pa je zadostna  B
Imel sem zmeraj ne posebno čvrst      odnos      do njega.Ravno tako pa tudi ne  B
spoštujem. In kakšen je bil njegov      odnos      do mene?Mislim, da še nikakršen  B
fronte. Po tem dogodku se je njegov      odnos      do mene vidno spremenil.In ker  B
osebnostih našega gibanja. Njegov      odnos      do mene ni mogel biti ravno tak  B
pa Prešerna. Vedel sem, kakšen      odnos      ima Kidrič do Prešerna, saj je  B
motila, pa je bil vajen. Njegov      odnos      do mene je bil zmeraj nekako občutljiv  B
Lenin in Tolstoj, ki obravnava      odnos      med svetovnim nazorom in umetnostjo  B
izpričuje tipičen homoseksualni      odnos.     Prim. K.J. Dover, Grška homoseksualnost  B
Parmenid bo opozoril, da je      odnos      podobnosti vedno simetrični odnos  B
odnos podobnosti vedno simetrični      odnos.      Ideje bodo namreč imele dve bistveni  B
na nekaj drugega (pros ti).      Odnos      do resnice bo predmet tematizacije  B
različni stvari ali če x in y tvorita      odnos      celota-del (kajti v tem primeru  B
isti stvari ali če x in y tvorita      odnos      celota-del (kajti v tem primeru  B
vzporeden tistemu glede udeležbe:      odnos      celota-del terja odnos istost  B
udeležbe: odnos celota-del terja      odnos      istost-različnost. Sledeč aksiomu  B
verjetno lahko imel v mislih tudi      odnos      med enim in neskončno dvojino  B
mestu 1092a25 isl. v Metafiziki.      Odnos      med stvarmi, ki niso Ene, in Enim  B
glede na Eno. Neenakost kot      odnos      bo veljala v obeh smereh. V neenakost  B
v tem kratkem odlomku nakazal      odnos      med podobnostjo in nepodobnostjo  B
JASNO. PA NE SAMO TO, TUDI MOJ      ODNOS      DO SRBOV, KI SO OSTALI V GORAŽDU  B
je Gostinčar kritiziral vladni      odnos      do delavstva, je pet dni kasneje  C
spet opozoril tudi na nepravilen      odnos      oficirjev do Slovencev: "Če se  C
kraljevino Slovenijo". Pozitiven      odnos      prvakov SLS do bolgarskih teženj  C
prišel do izraza tudi kritičen      odnos      prvakov SLS do nekaterih potez  C
slovenske in hrvaške šole. Takšen      odnos      italijanske vlade do manjšin je  C
človeški, korekten in očetovski      odnos      med procesom zahvalil Janez Kham  C
predvolilni manever, saj je bil pravi      odnos      "nacionalcev" do ustave razviden  C
policija, in glede na županov      odnos      do nje.Če bi ta ob pretepu v Šantlovi  C
politiko državnega uradništva. IV/2      Odnos      ustavovercev do slovenskega tabora  C
nikakor ne moremo trditi za njihov      odnos      do notranjepolitičnih problemov  C
stališča in usmeritve, posebno seveda      odnos      do vlade in državnih funkcionarjev  C
dokler ne bo dal povoda za drugačen      odnos.      Potem ko je Winkler aprila 1880  C
zanima. Stališča vlade in njen      odnos      do volivcev v drugih mestih so  C
Bosne in Hercegovine in ta njihov      odnos      je bil znotraj avstrijskega liberalnega  C
navezuje na mišljeno "snov".      Odnos      med Talesovim in Anaksimandrovim  C
Prav tako pa s tem prikažemo      odnos      do neskončnosti: Eno ni evklidsko  C
in estetskim. Enak strukturni      odnos      kot med umetnino in njenimi deli  C
si moramo natančneje ogledati      odnos      med abstraktnim in konkretnim  C
med abstraktnim in konkretnim;      odnos,      ki ga je Hegel v svoji filozofiji  C
Kdo misli abstraktno?" izraziti      odnos      do obeh momentov opozicije.Ni  C
triadični cikel obravnava posebej kot      odnos      med celoto in njenim delom, iz  C
drugo obliko totalitete razume kot      odnos      med totalitetami oz. kot lastnost  C
Lyotard kot Jameson namreč svoj      odnos      do totalitete gradita predvsem  C
pomembni dejavniki, kot je npr.      odnos      do samega marksizma, do dekonstrukcije  C
umetniškem delu zanima predvsem      odnos,      ki se vzpostavlja med subjektom  C
Objekt-Beziehung in der Ästhetik" (     Odnos      med subjektom in objektom v estetiki  C
in objektom v estetiki) takšen      odnos      razume kot model dejanskega odnosa  C
statični pogled na človeško dramo, za      odnos      človeka do nekega absoluta, ki  C
zamenja družba, spremeni pa se tudi      odnos      med človekom in družbenimi okoliščinami  C
svet zunaj sebe tudi spreminja.      Odnos      med človekom in svetom, ki je  C
(verum) celote. "Šele takšen      odnos      zavesti do dejanskosti omogoča  C
spoznanje možno tudi, ker je pri njej      odnos      celote do delov načeloma drugačen  C
problema totalitete, to pa je      odnos      med delom (posameznikom) in celoto  C
Jameson analizira odklonilen      odnos,      ki ga imajo posamezniki na Zahodu  C
več preprost vzročno-posledični      odnos,      pri katerem baza vpliva na nadgradnjo  C
Pri tem ne gre za neposreden      odnos,      kajti v njegovem delu se vse tri  C
singularnostjo. Vendar pa je      odnos      med diskurzom in figuro za Lyotarda  C
transparenten Lyotardov negativni      odnos      do totalitete, ki izhaja iz Heglove  C
otrokom, kjer je izpostavljen      odnos      med njim (kot mojstrom, učiteljem  C
ne v običajnem smislu) kot za      odnos.      Modernost je po Lyotardu zaznamovana  C
dobre so za ženske in otroke."      Odnos      znanstvenika do pripovedovalca  C
s heglovsko dialektiko; gre za      odnos      inkomenzurabilnosti, ko je za  C
in filozofija Pri Lyotardu je      odnos      med umetnostjo in filozofijo na  C
pa zgodnji Lyotard postavlja      odnos      med umetnostjo in filozofijo v  C
posvečen prav temu odnosu. Še več,      odnos      med umom in racionalnostjo je  C
jeziku to razliko izražamo kot      odnos      med umom in razumom ali (če dosledno  C
i. Tradicionalni      odnos      med umom in racionalnostjo Večina  C
prekrivati. Podobno velja za      odnos      med spoznavno (kognitivno) in  C
Welsch najprej postavi um v      odnos      do racionalnosti.Medtem ko se  C
da skrbi za pravilen [korrekt]      odnos      med njimi.[...] Te naloge ni mogoče  C
seboj tekmujoče različice. Tako      odnos      določene racionalnosti do drugih  C
univerzalnost itn., določiti dejanski      odnos      med oblikami racionalnosti.Ob  C
predvsem, ko problematizirata      odnos      med totaliteto in umetnostjo.  C
Lyotard kot Jameson namreč svoj      odnos      do totalitete zgradita predvsem  C
njeno specifično površino, tj.      odnos      med površino in gmoto kamna.Kako  C
ugodje, ima nujno instrumentalen      odnos      do vsega.Vse, kar mu pride pod  C
Vsekakor velja opozoriti, da je      odnos      psihoanalize, zlasti lacanovske  C
onemogoča že subjektov ambivalentni      odnos      do lastne želje.Res je sicer,  C
Toda način, kako se vzpostavi      odnos      med zakonom in telesom, bo ostal  C
edino načelo, ki ureja subjektov      odnos      do dobrin. To pa pomeni, da se  C
negativna enciklopedija". Polemičen      odnos      je imel do skoraj vseh filozofov  C
patološkega konstitutivno za subjektov      odnos      do dolžnosti, ki jo oba razumeta  C
Sade zato vztraja, da izvorni      odnos      do drugega temelji na zavisti  C
vsako razmerje, vsak medčloveški      odnos.     Užitek torej - ne samo da ne omogoča  C
instrumentalen, zunanji, parazitski      odnos      političnega despotizma do despotizma  C
več za zunanji, instrumentalni      odnos      med temeljnima aksiomoma despotizma  C
pokoritev želje umu implicira zunanji      odnos      med dvema neodvisnima funkcijama  C
prepoveduje in s tem določa subjektov      odnos      do realnosti. Vendar pa stoiški  C
izkristalizira dvoumen, paradoksen      odnos      volje - poveličevanje volje in  C
njegovo telo, do katerega ima modrec      odnos      kot do "otovorjenega oslička"  C
ima povsem zunanji, indiferenten      odnos,      osmeši sadovskega rablja, ki se  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA