nova beseda iz Slovenije
stoiški subjekt izumi drugačen | odnos | do Drugega, tak namreč, ki mu | C |
absolutno podreja. Prav ta paradoksni | odnos | do volje Drugega je tisti, ki | C |
življenja. Stoiški modrec žrtvuje vsak | odnos, | vsako navezavo na Drugega.Tuja | C |
artezijanskega subjekta do Drugega. Ta | odnos | je zaznamovan z neukinljivo zadržanostjo | C |
neutemeljiva. Subjektov izvirni | odnos | do zakona je privolitev, ki je | C |
žrtev trpinčenja, pri Kantu pa | odnos | do zakona kot brezpogojnega zahteva | C |
pač pa način, kako živi svoj | odnos | do konstantnih življenjskih načel | C |
Lacan pokaže, da je subjektov | odnos | do das Ding v prvi vrsti obramben | C |
patriarhalne družinske vrednote, njihov | odnos | do tega, da je njihova naloga | C |
primeru je šlo za običajni fevdni | odnos: | plačilo za varovanje gradu in | C |
poglavju "Upor telesa" pretresamo | odnos | med telesom prvega človeka in | C |
medtem ko ima naš avtor kritičen | odnos | do bogov in do vpletenosti nadnaravnih | C |
umetnost Po Benthamu je utečeni | odnos | do telesa po smrti, se pravi pogreb | C |
Hitchcockovega filma Psycho. Njegov | odnos | do mrtvih teles ni namreč nič | C |
koristne živim, ima utilitaren | odnos. | Ne le, da je stuffing things, nagačevan | C |
bil vzpostavljen medbesedilni | odnos | med ljudskim in umetnim na način | C |
medbesedilni pojav, kjer gre za zavestni | odnos | do ljudskega, ko je recepcija | C |
temeljih povezujeta; kakšen je njun | odnos. | Prav gotovo pa je, da sta to dve | C |
celoten sistem poetike umetne pesmi. | Odnos | je dvosmeren, spreminjajoč se | C |
pesmi pa navadno opazimo negativen | odnos | do prejšnjega obdobja, "vsaka | C |
Umetna pesem ima do tradicije | odnos | identifikacije in negacije, ljudsko | C |
spoštljiv, vendar transformativni | odnos | do ljudskega. Posebni parameter | C |
Posebni parameter, ki je značilen za | odnos | sodobne pesmi do ljudskega pesništva | C |
ko se je ustvaril prvi zavestni | odnos | slovenskih ustvarjalcev: pesnikov | C |
snov predela. Transformativni | odnos | do ljudskega pesništva pa sodi | C |
stikanja med obema poetikama, | odnos | med njima se prenese na dejavnejšo | C |
izraža skozi ironičnodistančni | odnos | do bazičnih eksistencialij.Najpristnej | C |
poudarki kažejo na že premišljen | odnos | do ljudskega, in tudi v njegovih | C |
priklicuje medbesedilno-muzikalni | odnos, | ki kaže na željo vrniti se v svet | C |
Slovensko moderno je treba, glede na | odnos | med ljudskim in umetnim, opazovati | C |
prepoznaven, polemičen in kritičen | odnos | do folklore oz. do mnenja o folklori | C |
identifikacijski kot negacijski | odnos | do ljudskega pesništva. III. | C |
ustvarjalen, z distanco povezan | odnos | do ljudskega.Preobrazbeno distanco | C |
snubitve kaže na njegov poznejši | odnos | do žensk in ljubezni. Epsko snov | C |
uzameš jo me), do njih ima čustven | odnos | (je sojo čredo e lbiva).Prošnja | C |
Ironizacija snovi, lahkotnejši | odnos | do problema in prav nobenega sprenevedanja | C |
pa ima delno tudi zanikovalni | odnos, | saj se do tragične zgodbe obnaša | C |
različnih poetskih realizacijah. | Odnos | med obema je pri Vincetiču nepolemičen | C |
sredozemskih obalah, je negativni | odnos | do za-morca popolnoma jasen in | C |
vplivala na sekundarni medbesedilni | odnos | med ljudskim in umetnim pri vseh | C |
stilizmi ljudske pesmi vzpostavlja | odnos | z ljudsko pesmijo.Medbesedilnost | C |
Zanimiv je medbesedilno-muzikalni | odnos | med ljudskim in umetnim, pesem | C |
zelo imitacijski. Medbesedilni | odnos | je vzpostavljen z vnosom obeh | C |
ljudskega pesništva, vzpostavlja še | odnos | s formalno platjo ljudske pesmi | C |
pesem vzpostavlja z zadnjo kitico | odnos | s tisto plastjo ljudske pesmi | C |
referencialnosti in dialoškosti vzpostavlja | odnos | do tradicije.Prvine, ki so v Snojevi | C |
ljudske pesmi vzpostavlja polemični | odnos: | "A tudi če v valovih konča se | C |
naslednjem poglavju odkrivamo | odnos | med ljudskim in sodobnim v mreži | C |
Makarovičevo), kjer gre seveda za | odnos | med fantom in deklom, vendar z | C |
tradicije vzpostavlja ironični | odnos. | "Pesem Svatba temelji na ritmu | C |
tudi s prvinami ljudske pesmi, | odnos | med uporabnikom in transformatorjem | C |
uporabnikom in transformatorjem, | odnos | med občudovalcem in razdiralcem | C |
način. Morda bi dodali še to: | odnos | do ljudskega je v tej pesmi identifikacijski | C |
sodobne poezije do ljudske pesmi: | odnos | do drugačne poetike, ki ima svoj | C |
ljudskih stilemov pa tako kaže na | odnos | med ljudskim in umetnim: "žegnan | C |
izrazit medbesedilno-muzikalni | odnos | z ljudsko pesmijo: z določeno | C |
slutiti pesničin izjemno pozitiven | odnos | do ljudskega izročila, ki je viden | C |
oblikovati pesnikov antropomorfni | odnos | do sveta.V njegovi drugi pesniški | C |
vzpostavlja mešan spoštljivo-ironični | odnos, | saj jo vgrajuje v montažno okolje | C |
upesnjuje, pesnik vzpostavlja | odnos | do ljudske pesmi tako, da je do | C |
lahko na novo vzpostavi naravnejši | odnos | do sveta.Ljudska pesem pa mu pomeni | C |
individualne in inovativne. Za pravi | odnos | do tradicije sta potrebna zgodovinski | C |
obraza življenja, vključi v ta | odnos | med njima kar tri ljudske pesmi | C |
njimi vzpostavlja medbesedilni | odnos, | uporablja elemente ljudskega, | C |
njune pesmi. Intertekstualni | odnos | do ljudskega je pri obeh označen | C |
kulturnem obzorju. Pokazali so | odnos | med ljudskim in umetnim, v katerem | C |
hiti / Lenora ali nekaj takega | odnos: | te stene so zato da | C |
podlagi branja (intertekstualni | odnos | skozi sekundarno recepcijo) umetne | C |
. V tem času je medbesedilni | odnos | s Pegamom in Lambergarjem vzpostavljen | C |
naslov vzpostavlja neposreden | odnos | z ljudsko pesmijo oziroma njeno | C |
Grafenauer ugotavlja, da je Murnov | odnos | do folklore distanciran, individualno | C |
korporacija, je imela poseben | odnos | do izročila in do sodobnih podjetniških | C |
materialnih koristi, temveč "udoben" | odnos | do izročila, ki ga ni potrebno | C |
ga ni potrebno spreminjati. Ta | odnos | se je izražal tako v pridobivanju | C |
glede na to, kakšen je bil njihov | odnos | do sveta in do izročila ali kakšno | C |
meščani so imeli do njih drugačen | odnos | kot do policajev, ki so bili del | C |
upoštevanja policijskega reda. Ta | odnos | se je z leti spreminjal, tako | C |
imelo mesto popolnoma drugačen | odnos. | Z uredbo o spojitvi občin v dravski | C |
dinamiko življenja v Kamniku in v | odnos | do izročila in napredka vnesla | C |
Kamnika in v mesto vnašal ustrezen | odnos | do zgodovine in dediščine nasploh | C |
revnejše pa so policijsko izgnali. | Odnos | do dela in zaslužka je imel namreč | C |
ta sistem je bil uokvirjen tudi | odnos | do nekdanjega vladajočega sloja | C |
so imeli do služinčadi zelo lep | odnos: | "Zvečer je tista punca z nami | C |
je bilo močno čutiti različen | odnos | meščanov do obeh cerkva v mestu | C |
namreč bolj politična usmeritev kot | odnos | do izročila, prav tako vključevanje | C |
posameznik sodil, kakšen je bil njegov | odnos | do izročila in v katerem delu | C |
še za njihovo vzgojo. Drugačen | odnos | do otrok so imeli nekateri tovarnarji | C |
med zakonci so vplivala tudi na | odnos | do poroke pri tistih dekletih | C |
temu ustrezen pa je bil tudi | odnos | do šole."So resn jemal." | C |
ni smel v "ekstra sobo". Tak | odnos | so imeli Kamničani predvsem do | C |
lahko primerjali s Kamničani. Ta | odnos | je bil še prijaznejši, če so gostje | C |
temeljna drža, ki bi oblikovala | odnos | do sveta in osmišljala človekovo | C |
vendarle ves čas slabela, njihov | odnos | do meščanov, odprtih vsemu novemu | C |
izrecno zelo ločeval. Glede na | odnos | do tradicije so bili to svetovljani | C |
hladen in dostikrat zaničljiv | odnos. | Zato so vse svoje moči usmerili | C |
človek. To dokazuje izredno lep | odnos | do starega kraja, ki se je ohranil | C |
je iz svoje dejavnosti poznal | odnos | izseljencev do domačih krajev | C |
je kmalu uveljavila: to je bil | odnos | prekmurske narodne skupnosti do | C |
svoje gledanje na politiko in svoj | odnos | do politične opredelitve svojih | C |
ter ugotovita, kakšen bo njihov | odnos | do ustanavljanja slovenske katoliške | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |