nova beseda iz Slovenije
Odkrito pa moramo priznati, da tudi | odnos | drugih slovenskih župnij in društev | C |
zemljepisna razprostranjenost in | odnos | ameriških Slovencev do stare domovine | C |
mistifikacijski in glorifikacijski | odnos, | "ki je morda res nasledek podedovanih | C |
postane tudi pojav sam, ne le | odnos | do njega.Le-ta zanima po novem | C |
razmerje do folklore ...", "Cankarjev | odnos | do folklore, dva avtentična pisateljska | C |
munikativnimi procesi. Posebno poudarja | odnos | med izvajalcem (= pripovedovalcem | C |
neodvisno od literature. Prepovršen | odnos | do zapisov folklornih stvaritev | C |
tja zaslediti tudi že kritičen | odnos | do nekaterih postavk, je ta razprava | C |
literarna tradicija), vzajemni | odnos | tradicije in inovacije (prevladovanje | C |
informacije sam predlaga globlji | odnos | do kriterija, ki se po njegovem | C |
proti odprtosti (časa). Če ta | odnos | posplošimo, mogoče smemo spomniti | C |
določen, nikakor ne neposreden | odnos | do družbene razčlenjenosti.Ne | C |
dinamičen tekstotvorni in procesualni | odnos. | Poleg tega ima lahka literatura | C |
interpretacije ter žanri, katerih | odnos, | kapaciteto in status je treba | C |
kateri so nastali ter poseben | odnos | do resničnosti.Zato mora etno | C |
izvir, kronologija, razširitev, | odnos | do glasbe itn. za različne žanre | C |
Voigt skuša ugotoviti medsebojni | odnos | mita, legende, pravljice s pomočjo | C |
I. Estetski | odnos | do resničnosti Po Gusevu je slovstve | C |
odnosu do resničnosti, da je ta | odnos | trdno povezan s praktičnimi funkcijami | C |
kulture kake skupnosti. Estetski | odnos | do resničnosti se v slovstveni | C |
človekovega položaja in njegov | odnos | do resničnosti v razvijajoči se | C |
formo izvajanja in funkcioniranja, | odnos | do predstavljene resničnosti. | C |
kulturnozgodovinsko situacijo - | odnos | nove ruske literature in slovstvene | C |
imajo tudi do pripovedi pozitiven | odnos. | Le da se ga nekako sramujejo priznati | C |
rešitve pa odraža prevajalčev | odnos | do problema.Praksa je pokazala | C |
proti odprtosti (časa). Če ta | odnos | posplošimo, mogoče smemo spomniti | C |
izvir, kronologija, razširitev, | odnos | do glasbe itn. za različne žanre | C |
odklonilen ali celo šovinističen | odnos | Slovencev do priseljencev.Še več | C |
Sloveniji po 1945. Gre za komentar na | odnos | do družin ali posameznikov prve | C |
posredovano držo in zavrniti rasistični | odnos | do vseh drugačnih začasnih ali | C |
razvidno, da je v zadnjem desetletju | odnos | do »Drugih«, ki najpogosteje nastopajo | C |
učenci o tem, kakšen je njihov | odnos | do možnosti, da bi odšli delat | C |
začel živeti tukaj, mislil, da je | odnos | do tujcev veliko slabši. Seveda | C |
rečejo: »Ah, to so itak Rusi.« | Odnos | do konkretnega človeka je popolnoma | C |
normalen, tako kot si zaslužiš, toda | odnos | do tujcev na splošno, pa ni najboljši | C |
imela sem tako priložnost. Moj | odnos | do življenja je tak, da kakršne | C |
mnogokrat kasneje so ta vzajemni | odnos, | predvsem pa uporabnost popularne | C |
zaradi njih zaprli pristanišča.* | Odnos | do črnskih vojakov po vojni je | C |
Levi in osli | Odnos | med oficirji in navadnimi vojaki | C |
hierarhije, v katerem se ne zrcali samo | odnos | med navadnimi vojaki in oficirji | C |
vojaki in oficirji temveč, tudi | odnos | med različnimi stopnjami poveljevanja | C |
antanti. Ne glede na podcenjujoč | odnos | do vzhodne fronte se mu je zdelo | C |
vojne sta zato zanimiva njegov | odnos | do »svete nemške zemlje« in značilna | C |
predmet pisanja postal zapleten | odnos | med posameznimi centri moči. | C |
piscev izpostavi svoj specifični | odnos | do tega, kako naj bi verodostojni | C |
čutu za tradicijo; izvirni rimski | odnos | do preteklosti je odnos do dejanj | C |
rimski odnos do preteklosti je | odnos | do dejanj in zgledov prednikov | C |
zgledno ravnanje vsakomur. Zasebni | odnos | do preteklosti se je, kot že rečeno | C |
izkazujejo vesten posameznikov | odnos | do preteklosti, ki jo je nezmotljivo | C |
uradni ravni se je ta obči, urejeni | odnos | do preteklosti kot dediščine prednikov | C |
so sami imeli tako privzdignjen | odnos. | Razumljivo je torej, da so prvi | C |
dvoma Antipater, ki je pozitivni | odnos | do zgodovinske resnice do tedaj | C |
Katon prizadeval za prizanesljiv | odnos | Rima do Makedonije in zagovarjal | C |
med drugim jasno kaže Katonov | odnos | do grštva, ki ni zgolj trdovraten | C |
tudi v Izvorih zrcali Katonov | odnos | do grške literature, ki je vse | C |
oblastjo, poleg tega pa je na njegov | odnos | do sveta vplivala stoična filozofija | C |
ljudi za pravico in na njihov | odnos | do bogov, potem moramo dopustiti | C |
bogatimi in revnimi in njegov | odnos | do teh problemov, posebej v Pomenkih | C |
in tudi zahtevati temu primeren | odnos, | zaradi česar je prišlo do razkola | C |
njegove pionirske vloge; njegov | odnos | do obdelovane snovi, do resnice | C |
že nekoč prej omehčala Periklov | odnos | do Kimona, ko je temu grozila | C |
kategorije so še zunanji videz, | odnos | do religije in ‐ za cesarje ‐ | C |
V tem odlomku se kaže Amijanov | odnos | do različnih struj v zgodovinopisju | C |
razmerje do Arabcev, krajšo pa | odnos | do zahodne Evrope.Tudi pozno dobo | C |
dela, ki ga ustvarja odgovoren | odnos | do virov, kvari nagnjenost zgodovinarke | C |
splošno je imela Ana odklonilen | odnos, | in to ne brez razloga; medtem | C |
nepomembni odpadniki. Podoben | odnos | je imel do duhovščine, ki naj | C |
enesančnega odnosa do zgodovine. Gre za | odnos, | ki ga na drugi strani spremlja | C |
Kasneje se je izkazalo, da je prav | odnos | do slednjih odločilno vplival | C |
pogledom. Vprašljivo je samo, kakšen | odnos | vlada med obema.Na to vprašanje | C |
bo težko izpeljati, kakšen je | odnos | med obema, v čem sta si sorodni | C |
odločilno spremenilo človeški | odnos | do lastnine, ki bi morala biti | C |
takrat, ko vzpostavijo aktivni | odnos | do svoje okolice.In res se zdi | C |
Zgodovinar zavzema pravilen | odnos | do polnosti življenja le s stalnim | C |
Zgodovina tu zopet pokaže svoj | odnos | do življenja samega.Živimo, si | C |
človeka. Od takrat naprej je ta | odnos | izpostavljen stalnemu izpraševanju | C |
konteksta, postaviti ga kot del v | odnos | do neke razumljive celote.Predlagal | C |
dva načina postavljanja dela v | odnos | do celote, metonimija in sinekdoha | C |
o zgodovini«. Po tej plati se | odnos | do zgodovine ni spremenil prav | C |
zatremo v praktičnem pojasnjevanju. | Odnos | do problematike obstoja dveh nemških | C |
predhodnem razumevanju in o sebi, kar | odnos | in dejanja sicer neposredno usmerja | C |
in intelektualnih dejavnosti: | odnos | do realnosti, do resnice, do znanja | C |
ki odraža in hkrati oblikuje | odnos | do ženske. Dober primer kulturne | C |
življenje. In tretjič, spremenjen je | odnos | med kulturo in družbo, kar smo | C |
prostoru, živi in premišlja svoj | odnos | do sveta in zgodovine.Zgodovinsko | C |
od samega začetka, tematizirali | odnos | med opisanim dogajanjem in resnico | C |
perzijskim na drugi predstavlja tudi | odnos | do resnice. Sestavni del grškega | C |
razmerje Jehove do Izraela, judovski | odnos | do resnice pa je še najbolje opredeljen | C |
katerem se jasno kaže Polibijev | odnos | do starejših zgodovinopiscev in | C |
illustrius). [771] Prokopijev | odnos | z Belizarjem je brez dvoma precej | C |
kulturne politike, ki nam ponazarja | odnos | države in političnih skupin do | C |
nacionalno državo; na novo določiti | odnos | med profesionalnostjo in konfesionalnostjo | C |
fikcionalnim; na novo reflektirati | odnos | med konstativnim in performativnim | C |
za ostarele, po tem, kakšen | odnos | ima do lastnega jezika. 2. | C |
včasih tradicionalno odklonilni | odnos | med obema vrstama ustanov. Težave | C |
lastne preteklosti zelo shizofren | odnos, | ki je še vedno pretežno ideološko | C |
menil, da v celoti velja tudi za | odnos | med univerzo in znanstvenoraziskovalnim | C |
redu, vendar takšen najemniški | odnos | med univerzitetno institucijo | C |
kot gostujoči profesor ne. Tudi | odnos | do tistih, ki so študirali ali | C |
Pirjevec, nato je nadaljeval: » | Odnos | med Filozofsko fakulteto in ZRC | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |