nova beseda iz Slovenije
krvi, še manj kakšnih ostankov, nič ... nič!« » | Paradoks | ... absurd ... norija.Se vam je zmešalo na kriminalistik | A |
tenbergovski, zasebni ton". A to je še en rozanovski | paradoks, | ki je biografsko dejstvo spremenil v tiskano | B |
njem lahko aforizem, ironična sodba, sklep, | paradoks | o bistvu sveta, človeka in bivanja in naj bi | B |
seveda podoba resnične družbene neenakosti. | Paradoks, | o katerem piše Angelo Bolaffi, da so namreč | B |
ku-ku-ru-ku-ku paloma... Spet se je razkril | paradoks, | ki ga že dolgo opazujem: del politikov in večji | B |
njegovega dosedanjega ustvarjanja. In tu je | paradoks: | Zupanovo pesništvo se ob vseh teh nepesniških | B |
temeljnem eksistencialnem in estetskem paradoksu. Ta | paradoks | je človekovo življenje samo, je njegovo fizično | B |
pesniško učinkoviti hkratni navzočnosti. Ta | paradoks | je zato za vsaj nekoliko estetsko izvedenega | B |
monokulturo najmanjšega možnega skupnega imenovalca. | Paradoks | je, da mediji niso prinesli več kulturne različnosti | B |
ustvarjalnost s svežo knjigo z naslovom: Handkejev | paradoks. | Različno videnje prividov in resničnosti | B |
monolit aparata. . / . / stran 92 . / In | paradoks | je v tem, da je ravno zaradi vsega tega naš | B |
deležen milejše usode, kaj nežnejših batin. Kakšen | paradoks | je to, kaj se je zgodilo?Od kod fantomska misel | B |
nihilistično ekskluzivno skupino ljudi. In da bo | paradoks | še večji, hočem še enkrat poudariti, da je po | B |
problematični so tisti, ki hote ali nehote pristajajo na | paradoks | Lojzeta Kovačiča in mnogih drugih s tem, ko | B |
. / . / stran 10 . / Kadar v naravi opazim | paradoks, | to ne pomeni, da se narava vede nesmiselno. | B |
kot projekcije, tako fizika kot metafizika. | Paradoks | dvojčkov je posledica preozkega razumevanja | B |
paradoksalni. Med fiziki znan primer paradoksa je » | paradoks | dvojčkov5 «, ki govori o potovanju rakete | B |
Paradoksa dvojčkov torej ni! » | Paradoks« | je posledica napačnih predstav o dogajanju v | B |
delce z nepojasnjeno veliko energije, opažamo | paradoks | dvojčkov, skrivnostno gravitacijo itd. Pot k | B |
pa je vedno prišel do izraza še en planiški | paradoks. | Ta naprava in to gibanje, ki je bilo od vsega | B |
Nikakor. Le en Unamunov življenjski | paradoks | več in v njem izvirna etika.Če se bo namreč | B |
strokovnjak za te zadeve moram povedati, da mi je ta | paradoks | odvraten.General Milan Astray je pohabljenec | B |
če porečem, da je to pač še en eksistencialni | paradoks | več, v katerem so na delu res mogočne, iracionalne | B |
neizmernega hrepenenja, ki terja nemogoče. | Paradoks, | kot ugotavlja Kajetan Kovič in kot ponavljam | B |
paradoksnega sveta. . /\ .. stran 399 . \/ | Paradoks | je - kot beremo pri Rožancu - konstitutivna | B |
eksistence obsojen zmeraj le na samotno smrt. | Paradoks, | to je odprta, dinamična, a je tudi edina polna | B |
pa je vedno prišel do izraza še en planiški | paradoks. | Ta naprava in to gibanje, ki je bilo od vsega | B |
jaz sploh preživi? V tem je gotovo nekakšen | paradoks, | vendar ravno v paradoksu slutimo neko novo, | B |
česa se ne spomniš! Res je v tem nekakšen | paradoks, | četudi paradoks z razlago.Zanima me, kako bi | B |
spomniš! Res je v tem nekakšen paradoks, četudi | paradoks | z razlago.Zanima me, kako bi si ga razložil | B |
Janez. Kaj ni v tem | paradoks | - dobesedno simbolno? Bruno. | B |
Janez. Zakaj je tako imenovani ” | paradoks | dvojčkov“ rešljiv šele v splošni relativnostni | B |
Bruno. Če poznaš sam | paradoks, | ti bo to takoj jasno...Ga poznaš? | B |
Jaz bolj malo poznam internet... No, in kako bi ” | paradoks | dvojčkov“ povezal z najinim prejšnjim primerom | B |
in mlajši od S' (ali obratno)? To je očitno | paradoks, | logično protislovje, in če je nekaj logično | B |
znano med logiki in analitiki kot McTaggartov | paradoks | .Si že kdaj slišal zanj? | B |
Janez. Torej je McTaggartov | paradoks | podoben Zenonovim aporijam? Bruno. | B |
McTaggartovega ”dokaza“, vendar McTaggartov domnevni | paradoks | odpira zanimive filozofske, predvsem epistemološke | B |
primer retroaktivne vzročnosti je tako imenovani | paradoks | deda: mlad časoplovec se vrne več kot pol stoletja | B |
dedek spočel svojega sina, časoplovčevega očeta... | Paradoks | seveda vznikne ob vprašanju, kako se je potemtakem | B |
Janez. Ali dedov | paradoks | nima nobene rešitve na tej strani zrcala? Bruno | B |
Borgesovi izmišljiji Vrt s potmi, ki se cepijo; | paradoks | bi bil s tem sicer razrešen, namreč tako, da | B |
pozornosti vredna je Mendozova misel, da je | paradoks | Brunovega ”panteizma“ v tem, da drugo osebo | B |
sprašujem tudi jaz in v tem je res nekakšen | paradoks. | Andrew Bowie, ki sem ga prej omenil, ugotavlja | B |
je odkril tudi Bowie pri iskanju odgovora na | paradoks | neizrekljivosti Enega oziroma ”prvega“ pri Schellingu | B |
največ koristi, ne želijo sprejeti. Obstaja | paradoks, | da je veliko lažje prepričati o razumnosti esperantske | B |
medsebojno shajanje in prijateljevanje. Glejte | paradoks! | V svoji nekaj več kakor sto let dolgi zgodovini | B |
jezikovne in duhovne tradicije. Tudi tu gre za | paradoks, | ki ga ni mogoče kar na prvi pogled razrešiti | B |
Zlasti ne za Ferda Kozaka. In še očitnejši | paradoks: | leta 1932 sem se dogovoril z Jušem Kozakom, | B |
vsakokratne vlade pa se je pri kranjskih Nemcih kot | paradoks | ohranila še potem, ko jim te niso bile več naklonjene | C |
problemom totalitete pri Kantu, naletimo na zanimiv | paradoks. | Wolfgang Welsch namreč zapiše: | C |
Vzrok: Realno je odsotni vzrok Simbolnega." | Paradoks | Lacanovega Realnega je torej v tem, da čeprav | C |
predstavljanje potez." Thébaud na ta očitni | paradoks, | na neskladnost v Lyotardovi poziciji odgovarja | C |
tematiziranja nekdanjosti (ki ni vselej minulost). | Paradoks | je, da ima zgodovina kot vednost o preteklosti | C |
s katoliško tradicijo, bi to lahko bil samo | paradoks. | ) Optimistični duh napredka, ki je bil tako značilen | C |
idealnega sna Martina Luthra Kinga. Pravzaprav je | paradoks, | da je bil začetnik najfascinantnejše zamisli | C |
ne ve, kaj mu je storiti, zato išče modrost. | Paradoks | te etike, če jo primerjamo z moderno, je v temle | C |
imamo tu opraviti s prisilno izbiro objekta. | Paradoks | je torej v tem, da je treba predpisati nekaj | C |
regulaciji načela ugodja, je namreč sama želja kot | paradoks | partikularnega zakona; želja, pravi Lacan, | C |
mnenju differentia specifica benthamovske etike: | paradoks | nominalističnega realizma, nezamisljivega križanja | C |
strani pa se dotika tistega, čemur pravi Lacan " | paradoks | želje, kolikor ga dobrine zakrivajo". SVETI | C |
PONIŽANJE UŽITKA Kot smo videli, reši utilitarizem | paradoks | želje tako, da željo interpretira v terminih | C |
za katerega sam meni, da mu je nedostopno. | Paradoks | zavisti, ki se lahko manifestira kot sovraštvo | C |
strasti, če uporabimo Sadov lastni termin. | Paradoks | izhoda iz nelagodja, ki ga proklamira Sade, | C |
bližnjiku, je namreč neznosna prezenca užitka. | Paradoks | zavisti je v tem, da jo zbudi gola, v ničemer | C |
izpraznitev vsebine samega pojma bližnjika". | Paradoks | Sadove etike krutosti naj bi bil v tem, da je | C |
nikakršnih težav pri izpolnjevanju zapovedi uživanja. | Paradoks | sadovske pozicije je v tem, da je razbrzdano | C |
omogoča družbeno enakost. Skratka, rešiti mora | paradoks | koincidence enakosti in neenakosti. INSTITUCIONALI | C |
predstava, da je on gospodar, ker Drugi ne obstaja. | Paradoks | sadistične pozicije, kot smo že pokazali, je | C |
razuzdana republika" namreč ne izključuje zatiranja. | Paradoks | te politične forme, kot smo že opozorili, je | C |
nad subjektovo proairesis. To je pravzaprav | paradoks, | ker bi si predstavljali, da je tisto, kar je | C |
zgodi takrat, ko hočemo, da se zgodi." Na | paradoks | stoiške svobodne volje je opozoril že Hegel | C |
nujnosti, pač pa je v "moji moči". Tu gre za | paradoks | kavzalnosti, ki afirmira usodo, zanika pa nujnost | C |
se upira hegemonikonu. Hegemonikon je namreč | paradoks | samoobvladovanja, paradoks zato, ker ta ostanek | C |
Hegemonikon je namreč paradoks samoobvladovanja, | paradoks | zato, ker ta ostanek upora ne more izvirati | C |
iztiril", ki ne funkcionira, kot bi moral. | Paradoks | stoiške etike je potemtakem v tem, da mora v | C |
je njegova materialnost povsem irelevantna. | Paradoks | zveze konstantnosti in irelevantnosti objekta | C |
si zadovoljen s tistim, kar si, kar imaš? | Paradoks | stoiške etike, ki je tako zahtevna, tako rigorozna | C |
privolitvijo v zakon. To je v nekem smislu | paradoks, | ker se zdi, da vzrok določa, determinira, skratka | C |
pričakuje, da sankcionira njegov manko biti. | Paradoks | te pozicije je v tem, da zahteva "nemogoče" | C |
patološkega implicira užitek? Ta navidezni | paradoks | je mogoče razrešiti, izhajajoč iz bežne opazke | C |
užitek glede na pathos. Užitek je sam na sebi | paradoks: | po eni strani je užitek mogoč le v telesu, lastnem | C |
edino, če telo preseže, prekorači svoje meje. | Paradoks | užitka, ki je v kantovski terminologiji nekaj | C |
posebno intonacijo kot ukazovalno obliko". | Paradoks | imperativa po Nancyju je v tem, da je imperativ | C |
nadjazovskega Boga. Uteleša namreč temeljni | paradoks | Nadjaza: kolikor bolj ubogamo, toliko bolj smo | C |
Izkusiti bolečino oziroma utrpeti izgubo ugodja. | Paradoks | Benthamove kazni, s katero prej kot na samega | C |
pa vendar nas je duhov kljub temu strah. Ta | paradoks | pa je samo navidezen: duhov nas namreč ni strah | C |
slovstvene folklore kot metodološki problem | Paradoks | slovstvene folklore Povzetki | C |
stališča bolj produktivna. Pristaja na navidezen | paradoks, | da po nastanku proza sledi poeziji, le da je | C |
prostoru in nosilcu njenega vzklica / rojstva. - A | paradoks! | Le tedaj, če je (bila) prenesena v sistem tehnične | C |
ga prenaša iz izvirnega prvotnega konteksta. | PARADOKS | SLOVSTVENE FOLKLORE Uvod | C |
Uvod Prvi | paradoks | slovstvene folklore je v tem, da jo na eni strani | C |
ima vsakemu času povedati kaj novega. Drugi | paradoks: | sinonimno poimenovanje, da je to zgolj tradicija | C |
očenjanje človekovega besednega oblikovanja. Tretji | paradoks: | tudi zavračanje, da je nasproti znanosti in | C |
ampak eno IN drugo in še kaj tretjega. Četrti | paradoks: | to tretje nekaterim pomeni zgodovina.A tudi | C |
izhajajo iz nekega prejšnjega stanja. Peti | paradoks: | končno je treba priznati, da se dvoumnost slovstvene | C |
lahkomiselno zlorabiti se ga ne sme". Šesti | paradoks: | slovstvena folklora prav izpolnjuje svojo funkcijo | C |
je slovstvena folklora en sam simbol. Sedmi | paradoks: | na eni strani se pripisuje slovstveni folklori | C |
I. | Paradoks | (med)narodnosti slovstvene folklore Tukajšnji | C |
folklora v domačem okolju, Ljubljana 1990, 17-56. | Paradoks | slovstvene folklore, The Paradox of Literary | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |