nova beseda iz Slovenije

'v slovenski nacionalni stranki' (901-1.000)



     V Slovenski nacionalni stranki trdimo, da zamujamo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da to ni modro.  G
     V Slovenski nacionalni stranki trdimo, da zamujamo za veliko.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predloga zakona ne bomo podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predloga sporazuma ne bomo podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki tako razmišljamo in tako ocenjujemo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki slabega metadonskega ne bomo podprli.   G
     Ampak, kot sem dejal, v Slovenski nacionalni stranki bomo zakon podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo pričakovali ta zakon prej, bistveno prej.  G
     V Slovenski nacionalni stranki protiustavnega zakona ne nameravamo podpreti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo zakon kljub nekaterim pomislekom ponovno podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki nismo nikoli trdili, da sistema na tem področju nimamo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo z veseljem podprli ta predlog zakona o ratifikaciji.  G
     Po tem povzetju smo v Slovenski nacionalni stranki ocenili, da je zakon smiselno podpreti.  G
     Sam v to pač nisem prepričan in tudi v Slovenski nacionalni stranki v to nismo prepričani.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je zakon pravno nedopusten in vsebinsko nepotreben.  G
     Kar se samega zakona tiče v Slovenski nacionalni stranki bomo seveda zakon, težnjo zakona podprli.  G
     Kar nam ostane v Slovenski nacionalni stranki, je zgolj to, da povemo, da smo proti takemu načinu.  G
     To je pač vprašanje, ki smo si ga v Slovenski nacionalni stranki, to pravico imamo, tudi zastavili.   G
     In zagotovo te lopovščine ni v Slovenski nacionalni stranki in zagotovo so še pošteni ljudje v Sloveniji.   G
     V Slovenski nacionalni stranki prav tako podpiramo predlagani amandma iz razlogov, ki so bili že povedani.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bi radi opozorili na tri člene, h katerim smo dvema od teh smo vložili amandma.  G
     Vendar smo v Slovenski nacionalni stranki prepričani, da je to popravljanje šele začetek pravega popravljanja.   G
     V Slovenski nacionalni stranki zagovarjamo in pravimo, da bi bilo smiselno iz kaznovalne politike izvzeti kanabis.  G
     Še enkrat pravim, z velikim veseljem bomo predlog zakona in pa oba amandmaja v Slovenski nacionalni stranki podprli.  G
     Tako pri nas v Slovenski nacionalni stranki celo mislimo, da je kdo od teh gospodov morda celo lahko vpleten v to trgovino.  G
     V Slovenski nacionalni stranki zagovarjamo selektivno politiko na področju varstva .../Opozorilni znak za konec razprave./...  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je seveda skupen imenovalec zakona korist otroka, to je prav in tudi moralo bi biti.   G
     Rad bi še enkrat poudaril, da v Slovenski nacionalni stranki smo sklenili, če bo amandma sprejet, ne bomo nasprotovali predlogu zakona.  G
     Kar se tiče varovanja samih objektov in pa Sove nasploh, smo v Slovenski nacionalni stranki prepričani, da to mora biti v rokah Sove same.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pa poudarjamo, da gre tudi za največjo odgovornost in odločitev te države in državljanov Republike Slovenije.  G
     Razumemo pa tudi v Slovenski nacionalni stranki, da vladajoči koaliciji ni do tega, da bi se kar koli uredilo v prid slovenskih državljanov.   G
     Danes bo zagotovo potrjen naš vstop v Evropsko unijo in v Slovenski nacionalni stranki bomo bdeli nad tem, kar se bo dogajalo v Evropski uniji.   G
     Prav tako pa v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo in menimo, navezujem se na amandma k 6. členu, da moramo ravnati tako kot nam zakon veleva.  G
     V Slovenski nacionalni stranki upamo in želimo, da bosta s tem dejanjem narodna zavest in narodni ponos pri Slovencih postala najmočnejša do sedaj.  G
     V Slovenski nacionalni stranki nam je žal, da odbor amandmaja, ki smo ga vložili k 33. členu in posredno z njim vezan tudi 32. člen, ni bi sprejet.  G
     V Slovenski nacionalni stranki takega sistema obveznega članstva v nobeni zakonski obliki ne za to področje ne za drugo področje ne moremo podpreti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo predlagali amandma, dopolnilo, za katerega ocenjujemo, da bi bilo eno bistvenih dopolnil, ki bi spremenilo zakon.  G
     Tudi v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bosta s tem dosežena dva pozitivna učinka, prvega imenujemo učinkovitost oziroma racionalizacija.  G
     V kontekstu reforme javne uprave v Slovenski nacionalni stranki podpiramo enega od ukrepov, to pa je prenos nekaterih vladnih služb, na ministrstva.  G
     To pomeni, direktive zahtevajo ureditev tega področja /opozorilni znak za konec/ - končujem - zato bomo v Slovenski nacionalni stranki zakon podprli.  G
     Torej, v Slovenski nacionalni stranki se bomo najbrž odločali vsak zase, ampak načelno mislim, da je naša tudi dolžnost, da spremembe statuta podpremo.  G
     Voljo ljudi moramo spoštovati, hkrati pa se v Slovenski nacionalni stranki bojimo, da bi bila vsa pričakovanja tako mislečih Slovencev tudi udejanjena.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da sporazum med Republiko Slovenijo in Svetim sedežem ne ureja pravnih vprašanj, ampak jih dodatno zamegljuje.  G
     V Slovenski nacionalni stranki sodimo, da je kljub količinsko opravljenemu dela parlamenta, vsebinsko delo parlamenta v procesu vključevanja ni dovolj dobro.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se strinjamo s temi dopolnitvami in spremembami, čeprav sodimo, da bo res morda treba čez določen čas popraviti še nekaj členov.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo ugotovili, da ta zakon omogoča enakopravno vključevanje vseh državljanov pri izvajanju naravovarstvene in lovske dejavnosti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo podprli tako predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o odlikovanjih Republike Slovenije kakor tudi oba amandmaja.  G
     Če nadaljujemo s problematiko, o kateri se je in se bo najbrž še največ govorilo, v Slovenski nacionalni stranki nismo za to, nismo za to, da bi se lovišča drobila.  G
     Prav tako smo v Slovenski nacionalni stranki vložili amandma k 4. členu, in sicer, da se v tretjem odstavku vejica nadomesti s piko, preostali del besedila pa se črta.  G
     V Slovenski nacionalni stranki sodimo, da je to prava odločitev, kajti šef tako pomembne službe mora biti nekdo, ki mu predsednik vlade absolutno zaupa in ki mu verjame.  G
     V Slovenski nacionalni stranki nam gre na bruhanje ob skrbi sedanje koalicije nekaj mesecev pred volitvami, kako bo uredila vse tisto, česar ni mogla urediti 10, 12 let.  G
     Ideja o nezdružljivosti opravljanja funkcije med županom in poslancem ni nova, to je dokaj stara ideja v Slovenski nacionalni stranki, sam cilj zasledujemo od leta 1994.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo bili žal edini, ki smo zakonu o glavnem mestu nasprotovali v prvi obravnavi, tako vsebinskim spremembam iz 1. člena, kako tudi 3. člena.  G
     V Slovenski nacionalni stranki verjamemo v ustavo Republike Slovenije in želeli bi, da v ustavo Republike Slovenije verjamete tudi vi, torej ostali poslanci in pa poslanke.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo seveda poskušali spremeniti vsebino zakona ob prvi obravnavi, a žal brez uspeha, tako na matičnem delovnem telesu, a prav tako brez uspeha.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo, kot ste videli, na nekatere člene tega zakona vložili tudi amandmaje, sicer pa če gremo od boljšega proti manj dobrem, nisem rekel slabem.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se sicer zavedamo, da ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo velja pravilo, če se hočeš vključiti v klub, potem moraš spoštovati njihovo pravilo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je predlagateljeva težnja in temelj, na podlagi katerega je spisal in pripravil zakon, izključno uzakonjanje koncentracije oblasti.  G
     Zato se v Slovenski nacionalni stranki ne bomo opredeljevali okoli nobenega amandmaja, kot pa smo povedali, pa bomo vseeno na koncu podprli, seveda, nacionalni kulturni program.   G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda predloga odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o programu prodaje državnega finančnega in pa stvarnega premoženja ne nameravamo podpreti.   G
     V Slovenski nacionalni stranki nismo bili nikoli za nobeno prisilo in zato tudi na načelni ravni nasprotujemo kakršnikoli obliki zborničnega združevanja, kadar je v obliki prisile.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo zakon proučili in ugotovili bistvo, da gre pri tem zakonu za sonaravno gospodarjenje z divjadjo in njenim življenjskim prostorom, kar je bistveno.  G
     Ponavadi, ko smo se v Slovenski nacionalni stranki oglasili in zahtevali spremembe kazenskega zakonika za spolno nasilje nad mladoletnimi, seveda gospodje na oblasti niso bili za to.  G
     Na koncu pa naj rečem, da v Slovenski nacionalni stranki obžalujemo samo eno, .../Opozorilni znak za konec razprave./... na žalost Slovenijo v evropskem parlamentu samo sedem poslancev.  G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda podpiramo idejo o izvzemanju preživninskih stroškov iz sistema obdavčitve in ocenjujemo, da je to pozitivno, zato nameravamo predlog zakona podpreti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da ta zakon žal predstavlja celoten skupek napak in različnih zamujenih priložnosti, ko uzakonjamo po naši oceni zelo pavšalne zakonske ureditve.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je nesmiselno amandmirati nacionalni kulturni program, da je to naše skupno dobro in da je naša kultura in naša nacionalna zavest, kakršna je.  G
     Toda v Slovenski nacionalni stranki še enkrat poudarjamo, da vstop v skoraj 500 milijonsko državo prinaša predvsem odgovornost in spoštovanje novega pravnega, gospodarskega in političnega reda.  G
     Zakonodajno-pravna služba je prav tako matičnemu delovnemu telesu predlagala, da naj kot svoje sprejeme amandma z vsebino, ki smo jo podali v Slovenski nacionalni stranki, pomeni 3. in 4. člen se črtata.  G
     Ocenjujemo, v Slovenski nacionalni stranki, da kljub vsem razpravam in polemikam ter številnim dopolnilom zakon dejansko zagotavlja pravno podlago za gospodarjenje z divjadjo in njenim življenjskim prostorom.   G
     Če bi država vsaj dala alternativo temu in povedala oziroma v povezavi z zakonom o dohodnini, ki smo ga predlagali v Slovenski nacionalni stranki, bi to spodbudilo podjetništvo, bi imelo vse skupaj nek smisel.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pa ocenjujemo, da je odločbo ustavnega sodišča oziroma mnenje ustavnega sodišča možno in pa moč razbrati tudi drugače, kot si predstavljate nekateri poslanci v okviru državnega zbora.   G
     A o tem mislim, da bomo lahko še govorili, kajti prepričan sem, da bo ne samo ta statut ne glede, da bomo v Slovenski nacionalni stranki danes podprli, da bo v kratkem že doživel kakšne spremembe, tako kot sam zakon.   G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki imamo drugačno stališče, kot ga je predstavil govornik pred menoj, in sicer predlaganemu kandidatu za imenovanje predsednika vrhovnega sodišča nasprotujemo iz sledečih razlogov.  G
     Ta zakon ureja nekatere od teh zadev, predvsem ureja varovanje zračnega prostora, ki naj bo skupaj z državami članicami Nato pakta, čeprav v Slovenski nacionalni stranki pogrešamo bolj koncizno dodelavo tega načina varovanja.  G
     Jaz se ne bom spuščal v posamezne segmente, navrgel bom pa kar nekaj zadev, za katere sodimo v Slovenski nacionalni stranki, da bi jih morali zakonsko opredeliti, ne pa jih pustiti precej nedoločene in brez konkretnih obdelav.  G
     V Slovenski nacionalni stranki podpiramo predvsem besedilo 1. člena, ki govori o možnosti financiranja volilne kampanje za evropski parlament iz tujine, še posebej zato, ker je zelo natančno dodelan in je pravzaprav povzet po finskem modelu.  G
     Nacionalni program za kulturo je vendarle pred nami - zadnji trenutek pred volitvami, tako da bi marsikdo pomislil, med drugimi tudi mi v Slovenski nacionalni stranki, da gre za predvolilni golaž, ko je treba pokazati, da smo le nekaj naredili.  G
     Tudi če bo temu tako in tudi na osnovi predvidevanj, da naj bi se prihodki v državni proračun iz tega naslova povišali za do cca 350 milijonov letno, smo v Slovenski nacionalni stranki malo skeptični in bi imeli vrsto vprašanj, kako bo to mogoče.  G
     Še enkrat, opozarjamo resno v Slovenski nacionalni stranki, da lahko pride do zahteve po ustavni presoji in da kaj lahko se zgodi, kot pravi zakonodajno-pravna služba, da bo ustavno sodišče presodilo, da sta vsebini teh dveh členov ustavno sporni.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo seveda spremljali posamezne člene, ki so po naši oceni, torej gledano okvirno, nepotrebni, kar pa je še bolj žalostno kot to, da so nepotrebni so škodljivi za urejanja razmerij med državo in Rimskokatoliško cerkvijo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki menimo, da sam zakon vsebuje določene pomanjkljivosti in bi nujno potreboval nekaj sprememb, popravkov, vendar se moramo zavedati, da v tako obsežni materiji, ki jo vsebuje zakon, ni možno zadovoljiti vsem interesom in lobijem.   G
     V Slovenski nacionalni stranki pa vseeno pripravljavce zakona opozarjamo, seveda tudi sami sebe in vse naše kolege, na oceno, ki jo je dala zakonodajno-pravna služba, predvsem na to, da dejansko pripravljeni zakon deluje bolj kot novela zakona kot pa sam zakon.   G
     V Slovenski nacionalni stranki so se oglasili ti kupci stanovanj pri firmi IPC Holding in takrat je Slovenska nacionalna stranka reagirala že novembra meseca lanskega leta in smo pisali tudi ravno tja, kjer je jedro vsega skupaj - na Zvezo slovenskih bank v Celovec.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo oblikovali amandma, ki je identičen, skorajda, ali pa podoben amandmaju drugih vlagateljev, in sicer, da v drugem odstavku 4. člena se besedilo "evropskega sveta in sveta Evropske unije" nadomesti z besedilom "institucije Evropske unije".  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo vložili dopolnilno k 1. členu, ki v okvirni obliki ni dobilo podpore na matičnem delovnem telesu in ki se glasi, da je v Ljubljani zgolj in pa le sedež državnega sveta, državnega zbora, predsednika Republike Slovenije in ustavnega sodišča.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je bistvo tega predloga zakona o spremembah in dopolnitvah zakona, da se, če je že odločitev, da vstopimo v Evropsko unijo, z vstopom vsebinsko uredi avtomatsko priznanje izobraževanja in usposabljanja, kar je danes bistven problem za marsikoga.   G
     V Slovenski nacionalni stranki namreč ocenjujemo, da je potrebno besedilu 6. člena dodati varovalko - to je ravno ta beseda "praviloma" -, ki bo delovnima telesoma, pristojnima za evropske zadeve in za zunanjo politiko, omogočala nemoteno delo, upoštevajoč roke, ki omogočajo pravočasno odločanje.  G
     Ravno tako pa bi v Slovenski nacionalni stranki razširili ta ukrep predčasne upokojitve tudi na druge, kajti po naših podatkih je v Slovenski vojski in v ministrstvu zaposlenih kakšnih 400 ljudi, ki bi nujno morali iti v penzijo ali zaradi nesposobnosti ali zaradi napak ali zaradi česa podobnega.   G
     Po temeljitem premisleku smo ugotovili, da bi bila boljša rešitev - in zato v Slovenski nacionalni stranki predlagani amandma -, da bi se besedilo spremenilo tako, da bi se glasilo: "Delovna telesa iz prejšnjega člena obravnavajo in zavzemajo stališča o EU zadevah na sejah, ki so praviloma odprte."  G
     Prepričani pa smo v Slovenski nacionalni stranki, da določene koalicijske stranke, ki si danes tukaj delajo promocijo in točijo krokodilje solze nad tem, kako vse skrbijo - tukaj gre predvsem za LDS in pa Združeno listo socialnih demokratov - bi pa kar na lepem sedaj radi čisti in oprani vse krivde.   G
     V Slovenski nacionalni stranki, v poslanski skupini smo prepričani, da bi moralo to kontrolo opravljati ministrstvo za finance, kajti v nasprotnem primeru se dogaja to, da dejansko postajajo določene zbornice parafiskalni oziroma vzporedni finančni organi in preko njih se določeni finančni tokovi preusmerjajo v neznane smeri.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bi bil tak zakon in sorodni zakon sprejemljiv edino pod pogojem, če obrtnikom damo prostovoljno izbiro - kdor hoče, naj bo član zbornice, tisti, ki ocenjuje, da od te zbornice nekaj ima, tisti pa, ki ocenjuje, da od take zbornice nima ničesar, pa ga ne z zakonom prisiliti, da mora biti član.  G
     Tudi če se spustimo na plačevanje prekrškov, sodimo v Slovenski nacionalni stranki, da bi morali tisti, ki povzročijo škodo, najprej plačati in poravnati vso narejeno škodo, potem bi morali plačati tudi globo, in na koncu bi morala v nekaterih najhujših primerih slediti tudi kazenska odgovornost, ki pa bi morala biti dobro zastavljena.   G
     Zagovarjamo ta dva amandmaja v Slovenski nacionalni stranki tudi zato, ker ocenjujemo, da je že sam zakon o enakih možnostih dovolj močna podlaga, predvsem pa ocenjujemo, da je določitev, koliko moških in koliko žensk ali če želite koliko žensk in koliko moških naj bo na kandidatni listi, pravzaprav stvar presoje vsake politične stranke zase.  G
     Zakon ne ureja tega, zato v Slovenski nacionalni stranki apeliramo na ministra, da v drugem branju to popravi in v kazenske določbe uvede tudi to, da mora tisti, ki naredi škodo, vso škodo povrniti, šele nato sledi globa, ki jo mora plačati, in v primeru hudih kršitev oziroma hudih problemov, ki nastanejo zaradi teh napak, pa mora slediti še kazen.   G
     V Slovenski nacionalni stranki se nam zdi popolnoma nesprejemljivo tudi sama dikcija 2. člen, ki bi morala biti po naši oceni mnogo jasnejša, in sicer kjer bi v enem stavku pisalo, da je Katoliška cerkev pravna oseba in podvržena slovenski zakonodaji od A do Ž, torej tudi plačevanje za nadomestilo uporabe stavbnega zemljišča in ostalih, najsibo lokalnih taks ali pa državnih taks.   G
     Kljub temu, da matično delovno telo takšnih amandmajev ni sprejelo, smo jih mi v Slovenski nacionalni stranki vložili in predlagam vam, da jih natančno preučite in upoštevate, kajti kaj lahko se zgodi, da bo kdorkoli izmed nas 90-ih poslank in poslancev vložil na ustavno sodišče predlog za ustavno presojo in kaj lahko se zgodi, da zaradi tega zamujamo pri volitvah v evropski parlament.  G
     Nacionalni program je bil vsiljen enemu od ministrstev, čeprav v Slovenski nacionalni stranki, še posebej pa sam, ocenjujem, da bi moral biti prvi podpisnik, ne samo, na pamet, vlada in ministrstvo za zdravje, ki ga mora zagovarjati, ampak ministrstvo za notranje zadeve, da se konča zgodba pri največjih zaslužkarjih, prekupčevalcih, ki uničujejo otroke, ki uničujejo družine in s tem družbo.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA