nova beseda iz Slovenije

'v slovenski nacionalni stranki' (401-500)



     V Slovenski nacionalni stranki ga bomo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo proti temu.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo temu vedno nasprotovali.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ne bomo podprli tega zakona.   G
     Tega pač ni, vsaj mi v Slovenski nacionalni stranki ga ne vidimo.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki verjamemo v transparentnost.  G
     Kolikor vem, seveda tudi v Slovenski nacionalni stranki veliko potujejo.   G
     V Slovenski nacionalni stranki samega omenjenega zakona ne moremo sprejeti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ne zganjamo demagogije, radi bi le pomagali.  G
     Vendar vedite, da smo vsaj v slovenski nacionalni stranki zelo proti temu.   G
     Zelo na kratko: v Slovenski nacionalni stranki predloga zakona ne podpiramo.   G
     V Slovenski nacionalni stranki nismo za tretjo obravnavo vložili nobenega amandmaja.  G
     Zato se nam v Slovenski nacionalni stranki zdi ekskluzivna vloga sindikata nesprejemljiva.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prvi za to, da se določi poštena meja na morju in na kopnem.  G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda sklepov kot jih predlaga delovno telo, ne moremo podpreti.  G
     Gre za dvojna merila in to je tista napaka, na katero opozarjamo v Slovenski nacionalni stranki.  G
     V osnovi v Slovenski nacionalni stranki tudi v drugi obravnavi zakon o javnih zbiranjih podpiramo.  G
     V slovenski nacionalni stranki nismo v ničemer izrabljali oziroma spreminjali pomena danega besedila.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo vložili predlog zakona o spremembah zakona o varnosti cestnega prometa.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pa za razliko od ostalih poslanskih skupin vidimo eno veliko pomanjkljivost.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo tudi prepričani, da se na tak način tako kompleksnih zakonov ne sprejema.  G
     Tu se pojavlja v povezavi s tem vprašanje in v slovenski nacionalni stranki smo si na to vprašanje že odgovorili.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predlagamo umik 28. točke - predlog poslovnika državnega zbora Republike Slovenije.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo žal v tem trenutku prešibki, da bi vplivali na vaše zlobne načrte, gospodje in gospe!  G
     Zaradi tega, ker dejansko v Slovenski nacionalni stranki sam in tudi kolegi bomo podprli ta dva amandmaja in tudi zakon.  G
     Prav tako smo v Slovenski nacionalni stranki za izključitev pravice do pritožbe, iz enakega razloga, kot sem ga navedel prej.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ga seveda ne bomo podprli, ker se nam zdi vprašanje enovitosti slovenskega ozemlja prepomembno.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ne smatramo, da je nacionalni interes to, kar pravi gospa Petrinova, to je vstop tujih investicij.  G
     Ne, v Slovenski nacionalni stranki nismo pripravljeni enakega kot vi, lagati davkoplačevalcem, da verjamemo v ta cestni program.   G
     V Slovenski nacionalni stranki vam bomo še enkrat ponudili v sprejetje, da na današnjo sejo državnega zbora uvrstimo oba predloga.   G
     V slovenski nacionalni stranki, seveda, nad to izgubo suverenosti, in v tem primeru to počnemo, tega zakona ne nameravamo podpreti.  G
     V obstoječi obliki pa seveda zakon gospoda Soka, in s postopkom in z vsebino, v Slovenski nacionalni stranki je naletel na odobravanje.   G
     SAŠO PEČE: Če se vam to zdi v redu, če ste lahko na to stvar ponosni, v Slovenski nacionalni stranki na kaj takega ne moremo pristajati.   G
     V slovenski nacionalni stranki smo vam točno povedali, katero dikcijo iz zakona uvajamo oziroma na novo dodeljujemo - to je koncentracija.  G
     Prav tako bomo v Slovenski nacionalni stranki podprli amandma odbora za kulturo, šolstvo, mladino, znanost in šport k 3. členu pod številko 1.   G
     V slovenski nacionalni stranki podpiramo, seveda, ta program, ker je smiseln, in vendar obenem tudi opozarjamo, da to ni več zgolj samo začetek.  G
     Jaz nočem, da bi kdorkoli narobe razumel, da smo v Slovenski nacionalni stranki proti razvoju mesta Ljubljane, toda bodimo za enakomeren razvoj.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se nam zdijo te zadeve, tako poročilo, ti hvalospevi in pa ta cena, za katero ste seveda dosegli to, prevelika za to našo državo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je to ali norčevanje ali pa mogoče kupčija za to, da bo poslovnik na koncu le dobil zadostno večino in bo sprejet.  G
     Poleg tega ocenjujemo v Slovenski nacionalni stranki, da imamo dva dovolj močna oziroma eno dovolj močno varovalko, ne glede na to, koliko podpisov je pobudnikov.  G
     In zaradi tega se nam v Slovenski nacionalni stranki predlog za umik zdi smotrn, kakor tudi, kar je omenil predlagatelj umika, neizpolnjevanje poslovniških določb.  G
     Poleg tega sodimo v Slovenski nacionalni stranki, da bi bilo potrebno spremeniti tudi nekatere neživljenjske, lahko bi rekel celo bedaste člene v zakonu o prometu.  G
     Ker mislim, da bo ta razprava danes v veliki meri šla v prazno, zahtevamo v Slovenski nacionalni stranki najprej sprejetje teh sklepov, potem pa tudi pisni odgovor.  G
     Sodim, ne samo jaz, ampak v Slovenski nacionalni stranki sodimo, da so zadeve, ki jih spreminjamo, toliko pomembne, da jih je potrebno sprejeti po skrajšanem postopku.  G
     Kolikor je bilo izpostavljeno iz stališč poslanskih skupin pred menoj, tudi v Slovenski nacionalni stranki pravimo, da zakon v tem trenutku za to obravnavo ni primeren.   G
     Glede na to, da smo v Slovenski nacionalni stranki navajani podtikanj s strani vlade, smo si seveda predčasno pridobili magnetogramski zapis govora na odboru za gospodarstvo.  G
     Sram nas je v Slovenski nacionalni stranki, da slovenski parlament ne premore toliko moči, da bi se uprl lastnim "vrhuškam" v svojih strankah in trezno glasoval za demokracijo.   G
     V slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je predlog zakona o sistemu plač v javnem sektorju prava osnova za izdelavo nekega sistema plač v Republiki Sloveniji na javnem področju.  G
     V Slovenski nacionalni stranki, žal samo s štirimi glasovi, naše podpore v tem zlobnem načrtu razprodaje slovenskega premoženja in pa izdaje slovenskega nacionalnega interesa ne boste dobili.  G
     V slovenski nacionalni stranki bomo takim težnjam vlade Republike Slovenije za izničenje avtonomnosti po eni strani sindikata, po drugi strani pa za pridobitev sindikalnih mnenj, nasprotovali.  G
     Še ena zadeva je, ki je nesmiselna v tem zakonu, predpis, da profesionalni vozniki morajo imeti 0,0 promila alkohola v krvi, vendar s tem se v principu v Slovenski nacionalni stranki strinjamo.  G
     Vsekakor se v slovenski nacionalni stranki strinjamo s predlogi spremembe tega zakona, ki trikratno opravljanje izpita A-kategorije v določilih členov, ki se spreminjajo, urejajo po neki logični poti.   G
     Drugič, v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je bil način dela ob vstopanju v Evropsko unijo takšen, da je Slovenija preveč popuščala in da je marsikdaj Evropska unija Slovenijo tudi zavajala.   G
     In če dovolite, v skladu s povedanim, k predlogu zakona tako imenovane konkurenčne zakonodaje, smo v Slovenski nacionalni stranki reševali oziroma poskušali rešiti nastalo gospodarsko situacijo v dveh korakih.  G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda temu nasprotujemo in pravimo, da morata biti in interes kapitala in tisti socialni vidik, ki ga prav tako lahko prikažemo kot neke vrste socialni vidik, med seboj usklajena.  G
     Toda navkljub temu, da so pripravljavci gradiva bili tako s strani, recimo, desnih političnih opcij, kakor levih političnih opcij, še zmeraj v zakonu v Slovenski nacionalni stranki vidimo nekatere pomanjkljivosti.   G
     V slovenski nacionalni stranki smo prav tako poskušali na različne načine, v obliki komuniciranja znotraj poslanske skupine, doseči tisti način odločitve, ki bi izkazoval resnično voljo vsakega posameznega poslanca.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo že na začetku, v uvodnem stališču poslanske skupine povedali, da samega zakona ne podpiramo iz petih osnovnih zakonov, med njimi je potrebno za našo odločitev posebej izpostaviti dva.  G
     V Slovenski nacionalni stranki trdimo, da bi si torej vsebina postopkov privatizacije, ki je danes temeljno sicer urejena v zakonu, zaslužila ne podzakonskega akta ne sklepov vlade ne stališč vlade, temveč poseben zakon.  G
     Toda v Slovenski nacionalni stranki dajemo prednost predvsem socialnemu vidiku, čutu do človeka in da zakonsko zaščitimo predvsem tistega, ki so mu praviloma v tej naši državi, žal, kršene vse oziroma večina njegovih pravic.  G
     Toda namenoma, ravno zaradi tega v slovenski nacionalni stranki nismo vložili nobenega amandmaja, predlagamo pa, da predlagatelj gradiva in pa ta državni zbor v tem momentu oziroma v trenutkih razprave, spremeni ta 238. člen.  G
     V tem primeru smo v Slovenski nacionalni stranki absolutno v podporo zakonu, ki te možnosti ne daje, torej pritožbe na zavrnitev dovoljenja za zadrževanje, to dovoljenje, kot veste, po zakonu ne zahteva obrazložitve - je dovolj.  G
     V Slovenski nacionalni stranki je naš pogled približno enakomeren razvoj in ne to, kar se danes dogaja v Sloveniji in kar vi, žal, Liberalna demokracija v okviru svojih poslancev in v okviru vlade Republike Slovenije zagovarjate.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo po eni strani veseli, da se bo ta zakon uredil in da se bomo držali načela in cilja, ki je zapisan v točki dve na strani 110, ki pravi, da je cilj zakona uskladitev s pravnim redom Evropske unije.  G
     V Slovenski nacionalni stranki, seveda, v kolikor boste dali predlog na glasovanje, nam drugega enostavno ne preostane, ker imamo mnenje, da kršite poslovnik in vsa demokratična načela, kot da zapustimo ta državni zbor v tej točki.  G
     V slovenski nacionalni stranki sodimo, da državni zbor ni razumel intence zakona - to mislimo - vendar pa se nam dozdeva, da je šlo zgolj za diktat vlade, ki je zahtevala od državnega zbora, tako kot že tolikokrat, da ta zakon zruši.  G
     V Slovenski nacionalni stranki sicer trdimo, da je izmed teh danih oblik po zakonu o gospodarskih družbah, še zmeraj najprimernejša koncesionirana dejavnost, toda z določbo, da je koncesionar v tem primeru lahko samo domači izvajalec.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo že v uvodu, v govoru predstavnika poslanske skupine povedali, da se nam v okviru tega zakona, ki je v naši državi, recimo temu, potreben in dobrodošel, zdijo predvsem sporne prehodne in končne določbe.  G
     Gospod Barovič je v začetku svojega govora tudi povedal, da zadeva ni zrasla v slovenski nacionalni stranki samostojno, ampak v povezavi z različnimi društvi, ki se ukvarjajo s to vedo in pa na podlagi pogovora z mnenjem kinološke zveze.   G
     Toda ob vsem tem in ob vseh teh besedah, ki smo jih poslušali skozi prvo in drugo obravnavo, je treba poudariti moment, za katerega smo v Slovenski nacionalni stranki prepričani, da smo ga izpuščali iz naših dosedanjih poglabljanj in pa debat.  G
     V slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je potrebno čim manj takih stvari zakonsko vezati in da kjerkoli nastaja težnja po obveznem članstvu ali podobnih stvareh, je to treba prepustiti tistim, ki se včlanjujejo, in ne nam, ki pišemo zakone.   G
     Skratka, v Slovenski nacionalni stranki nismo pripravljeni verjeti v program, ki je nerealen, samo zato, da bodo davkoplačevalci rekli - če so že tako naivni, in jaz osebno ne verjamem, da so tako naivni - ker politiki verjamejo, bomo pa še mi verjeli.  G
     Torej, določanje kakovosti krme je pod pristojnostjo ministrstva, ne državnega zbora, temveč neke ozke grupacije ljudi, za katero se v Slovenski nacionalni stranki bojimo, da bo to podvrgla lobijem, ki bodo v tem trenutku toliko močnejši na Slovenskem.  G
     Zato tudi predlagamo v Slovenski nacionalni stranki dva sklepa, naj državni zbor Republike Slovenije ustanovi posebno finančno kontrolno skupino, ki bo spremljala delovanje zgoraj navedenih državnih institucij, in jih kontrolirala - to v bodoče, vnaprej.  G
     V Slovenski nacionalni stranki, kakor verjetno v vseh ostalih poslanskih skupinah, se zavedamo, da je poslovnik državnega zbora alfa in omega delovanja tega državnega zbora, da določa naša pravila in pa kriterije, po drugi strani pa obnašanje in učinkovitost.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je potrebno stati na načelnih stališčih za vse poklice, ne ločevati recimo prosveto od ostalih področij, kjer se prav tako zahteva po eni strani izobrazba, po drugi strani delovne izkušnje, a tam ne odstopamo od kriterijev.  G
     Ker se nam zdi v Slovenski nacionalni stranki to zelo neracionalno početje s proračunskim denarjem, ki je po eni strani denar vseh nas davkoplačevalcev, po drugi strani pa potuha, recimo, odvetniškemu poklicu v okviru Republike Slovenije, smo predlagali dve samostojni rešitvi.   G
     Mogoče sem bil v svojem uvodnem nastopu v delčku nepazljiv in sem pozabil omeniti, da obe zaščiti, torej skozi oba zakona, ki ju predlagamo v Slovenski nacionalni stranki državnemu zboru, povzemamo ekonomski pravni red in gremo konkretno na zaščito po vzoru nemškega gospodarstva.  G
     Bistveno vprašanje, ki se nam v Slovenski nacionalni stranki, ne bomo zahajali v mikro nivo, postavlja, pa je, ali bodo, pa ne glede, ali bo to enoletni, dve ali pa triletni proračun, ali bodo zaradi tega mogoče končno le vse zakonsko sprejete finančne obveznosti tudi spoštovane.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se sicer s tem mnenjem strinjamo, vendar protestiramo, da se danes tu prepiramo, da danes raziskujemo, ali je upravičenih 48 novih občin ali ne, ko nismo spoštovali pogojev, ki se zahtevajo, dva mandata nazaj, danes pa zahtevamo, da se ti pogoji spoštujejo.   G
     Pod prvo zadevo, ki se nahaja v skromnem zakonu, torej razdeljeno področje sankcioniranja, v Slovenski nacionalni stranki predlagamo, da se loči stopnja vpliva alkohola na voznike in pa njegova sankcija, torej odvzem vozniškega dovoljenja, v odvisnosti od kategorij za opravljen preizkus znanja.  G
     V Slovenski nacionalni stranki oziroma poslanski skupini Slovenske nacionalne stranke smo že ob sprejemanju dnevnega reda povedali, da je to en izmed tistih redkih zakonov, ki si zaslužijo ta status sprejemanja, kot si ga zasluži ta zakon, in predvsem zaradi dejstva, ki so ga pred menoj omenili vsi govorniki.   G
     Z vloženim sklepom smo v Slovenski nacionalni stranki, in sem predlagatelju predlagal - želel sem, da bi predlagatelj pri pripravi predloga tega akta v drugi fazi opredelil v nacionalnem programu tudi stadion ali pa stadione tehnične kulture ali pa, če želite, izgradnjo stadionov ali stadiona tehnične kulture.   G
     V Slovenski nacionalni stranki verjamemo v Republiko Slovenijo in verjamemo v naše bančništvo, verjamemo v tisto bančništvo, ki ga je ta država, državljanke in državljani, ustvarjali v preteklih zadnjih 10. letih, ki smo ga reševali iz tistega obdobja, ko bančništvo ni imelo izhoda, ki smo ga reševali s sanacijo.   G
     V slovenski nacionalni stranki bomo podprli predlog, ki je bil oblikovan na matičnem delovnem telesu in bomo potrdili, da je predlog zakona o Banki Slovenije, v prvi obravnavi, primerna podlaga za nadaljnje delo, seveda ob upoštevanju tistih dodatnih sklepov, ki jih je oblikoval odbor za finance in monetarno politiko.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo poskušali vse: v uvodni obrazložitvi, torej v uvodnem govoru predstavnika poslanske skupine smo povedali, da se nam zdi sporno tole poglavje končnih in prehodnih določb, smo vložili amandma k drugi obravnavi, zdaj skupaj z ostalimi klasificiranimi predlagatelji vložili kompromisni amandma.   G
     Ne smemo pa pozabiti, gospod Drnovšek, da te vi predsednik skupščine Darsa in to se nam zdi, vsaj v slovenski nacionalni stranki v temu trenutku, pod temi pogoji, katerimi deluje Dars, torej od poviševanja procentualnega deleža na bencinski tolar, do vsakoletnega povečevanja gradnje cest, torej podaljševanja roka, nesprejemljivo.   G
     Ker sam in moji kolegi v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je bilo delo in trud in skakanje z enega na drugi odbor - govorim takrat ko je odbor za notranjo politiko govoril ravno o tem zakonu - zaman, da tudi naši dogovori na odboru nimajo neke teže v samem parlamentu, bom sam kot član Slovenske nacionalne stranke glasoval proti.  G
     V skladu s tem smo z vsebino tega dopisa, ki ga je podpisalo 57 poslancev, v skladu z dogajanji na monetarnem področju Republike Slovenije in v skladu s pričakovano stopnjo rasti in pa s tem gospodarstva in zaposlenosti oziroma v drugem pogledu brezposelnih, smo v Slovenski nacionalni stranki za današnjo sejo pripravili dva zaščitna zakona.  G
     In zdaj na novo povečevati to številko, ki že danes presega 20%, ne, to se nam pa v Slovenski nacionalni stranki zdi popoln absurd in celo poniževanje tistih ljudi, ki delajo v proizvodnji, gospodarstvu, ki ustvarjajo novo vrednost, ki vam omogočajo vse to, da hodite po Evropi, da hodite po svetu in da jih po drugi strani, te iste ljudi, uničujete.   G
     Mislim, da so to, podal sem samo dva argumenta, mislim, da sta ta dva argumenta zadostna, da bi ta zakon morali, ki je seveda dobrodošel, ampak da bi ta zakon morali podrobneje opredeliti oziroma v samem zakonu odgovoriti tudi na dve bistveni vprašanji, torej namen o katerem v Slovenski nacionalni stranki dvomimo, da je ta, kot ga je minister predstavil.   G
     Če pristanemo na to dejstvo, da je državni zbor v svoji dosedanji praksi obravnaval zakone, za katere je dobil direktivo s strani različnih evropskih in pa svetovnih integracij in se je te direktive držal v tistem smislu, češ da ne nasprotujemo temu, kar tujci od nas zahtevajo, je dobil vsaj neke direktive, čeprav se seveda s tem v slovenski nacionalni stranki ne strinjamo.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki bomo predlogu zakona nasprotovali, sicer nam je delno žal, zaradi tega, ker zakon prinaša nekatere novosti v samem procesu izobraževanja, toda generalno gledano, s tem zakonom samo dajemo pozitivno mnenje tistim lobistom, ki enostavno poskušajo v naprej določati svoja delovna mesta, kljub neizpolnjevanju pogojev za le ta delovna mesta.   G
     V Slovenski nacionalni stranki nasprotujemo predlogu zakona, zaradi tega, ker bo ta zakon imel dolgoročne negativne posledice in bo našo državo privedel, to je Republiko Slovenijo, v tisti stadij, da več ne bo imela svoje lastnine, ampak bomo dali vse tujcem, samo zato, da bodo nekateri posamezniki vehementno skakali po Evropi, po svetu, doma pa govorili, da je vse lepo in prav.  G
     Kar se tiče pogojev za samo obravnavo na seji državnega zbora v Slovenski nacionalni stranki ne vidimo, da bi bil kakršenkoli argument, ki bi nasprotoval hitremu postopku, zaradi tega, ker se je Slovenija, slovensko gospodarstvo, slovenska vlada in pa slovenska politika našla v tistem momentu, v katerem mora, žal, pa tu bom uporabil grob izraz, zaradi nesposobnosti posameznih politikov v preteklosti danes odreagirati hitro.  G
     Tako kot v preteklosti, ko smo se srečevali z obljubami in nam je bilo zaradi različnih pogledov o Evropski uniji včasih malce nerodno, ker smo morali kot država proti pogajalcem nastopiti tako, da smo izpolnili obljubo, tokrat ocenjujem in ocenjujemo v Slovenski nacionalni stranki, da pa je še čas, da zakonodajo prilagodimo tako po vsebini in na takšen način, da bo Slovenija imela enakopraven pogajalski položaj proti Evropski uniji, pa seveda tudi njenim denarnim institucijam.   G
     Čeprav v slovenski nacionalni stranki, še enkrat poudarjam, podpiramo predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o varnosti cestnega prometa kolega Lavrinca, še enkrat poudarjamo, da je potrebno ta zakon še bolj racionalizirati, še bolj prenoviti in da bomo v slovenski nacionalni stranki, pa zato prosimo tudi vas, da o tem razmišljate v prihodnosti, vztrajali na svojih stališčih, da se racionalnost uredi tudi na področjih, tam kjer je naša stranka že vlagala predlog sprememb.  G
     Čeprav v slovenski nacionalni stranki, še enkrat poudarjam, podpiramo predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o varnosti cestnega prometa kolega Lavrinca, še enkrat poudarjamo, da je potrebno ta zakon še bolj racionalizirati, še bolj prenoviti in da bomo v slovenski nacionalni stranki, pa zato prosimo tudi vas, da o tem razmišljate v prihodnosti, vztrajali na svojih stališčih, da se racionalnost uredi tudi na področjih, tam kjer je naša stranka že vlagala predlog sprememb.  G
     V Slovenski nacionalni stranki podpiramo predlog gospoda Vizjaka, v imenu Socialdemokratske stranke, za umik točke, predvsem iz enega enostavnega razloga, ker vsebina te točke opredeljuje neko novost v slovenskem političnem in tudi lokalnem življenju in prav bi bilo, da poslanci, poslanske skupine in pa delovna telesa zavzamejo do omenjenega stališča oziroma omenjene vsebine predlagane točke dnevnega reda konkretno, kvalitetno mnenje, ki bo izoblikovano na dolgoročnejši vsebinski smotrnosti problema.   G
     Posledično pomeni to, da se sponzoriranje slovenskih kulturnih in športnih prireditev in pa društev ponehuje, SCT je nehal sponzorirati nogomet, odstopili so od hokeja, od košarke, Primorje bo zdaj zdaj nehalo sponzorirati, CMC Celje bo v kratkem nehalo sponzorirati in nisem še slišal, da bi ta slavni Grassetto, ki ga je vlada pripeljala v Slovenijo, kakorkoli in kdajkoli sponzoriral kogarkoli v Sloveniji. Grassetto se je zavezal z razpisnimi pogoji, da bo imel lastnih kapacitet vsaj 50 odstotkov, dela pa z nekaterimi Slovenci, od katerih je trboveljski RGD že vrgel ven, in pa s tujci, na primer s Slovaki, in zato v Slovenski nacionalni stranki zahtevamo točno pojasnilo in poročilo o izpolnjevanju vseh zahtev iz razpisne dokumentacije, spoštovanje zahtevanih rokov, terminskih planov, napredovanja del, kvalitete izvajanih del - znane so delovne nesreče pri Grassettu, ki jih lepo skrivajo - plačila do podizvajalcev in nabav materialov ločeno za slovenske in za tiste iz tujine, kajti prihaja do "dampinških" posegov in do "dampinškega" reagiranja na tem področju.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA