nova beseda iz Slovenije

'v slovenski nacionalni stranki' (801-900)



     Zakon bomo v Slovenski nacionalni stranki podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo predlog podprli.  G
     To hočemo v Slovenski nacionalni stranki spremeniti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda zadevo pozdravljamo.  G
     Zato v Slovenski nacionalni stranki nismo za spreminjanje.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo ocenili, da je potrebno.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predloga zakona ne bomo podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ne bomo podprli predloga zakona.   G
     V Slovenski nacionalni stranki pa se distanciramo od vaših izjav.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je na izgubi varčevalec.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ne nameravamo podpreti tovrstnega zakona.  G
     V Slovenski nacionalni stranki vas prosimo za podporo omenjenemu zakonu.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo preko zakona zasledovali samo en cilj.  G
     V Slovenski nacionalni stranki imamo za te osebke seveda drugačno rešitev.  G
     Prepričan sem, vsaj v Slovenski nacionalni stranki vemo, kako bodo glasovali.  G
     Če je njemu vseeno za otroke, nam v Slovenski nacionalni stranki zagotovo ni.  G
     Tako prosto napisanega zakona v Slovenski nacionalni stranki sploh ne poznamo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo za razliko od Združene liste zakon podprli.  G
     Tako tudi tu v Slovenski nacionalni stranki ne vidimo ovire za sprejetje zakona.  G
     Sodimo, tudi v Slovenski nacionalni stranki, da je zakon primeren za nadaljnjo obravnavo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se strinjamo, da je treba določeno materijo pravno urediti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predlog zakona o izjemnem znižanju davčne obveznosti podpiramo.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo predlog zakona o splošni varnosti proizvodov seveda podprli.  G
     Smo se pa tudi sami v Slovenski nacionalni stranki prepričali o popolni zgrešenosti tega zakona.  G
     Predvsem pa v Slovenski nacionalni stranki opozarjamo na še vedno obstoječe nejasnosti v zakonu.  G
     Zakon ne dosega tistega, za kar smo iskreno upali, da bo dosegel, v Slovenski nacionalni stranki.  G
     SAŠO PEČE: Oziroma slovenske politike, je nikakor ne bomo podprli v Slovenski nacionalni stranki.  G
     Vendar smo v Slovenski nacionalni stranki prepričani, da je zakon, ki ga imamo pred seboj, dober.   G
     V Slovenski nacionalni stranki .../Opozorilni znak za konec razprave./ bomo predlog zakona podprli.  G
     Zato bomo ob vsem povedanem v Slovenski nacionalni stranki glede na svoje mnenje zakon vseeno podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki se sicer strinjamo, da je materija, ki jo obravnava zakon, zelo pomembna.   G
     Še enkrat pa pravim, da v Slovenski nacionalni stranki zakon o zasebnem varovanju podpiramo in ga bomo tudi podprli.  G
     Poudariti pa moramo, in v Slovenski nacionalni stranki dopolnjujemo to idejo, da je to ojačevalec brez izhodne moči.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo nasprotovali sprejemu zakona, saj ta del ne izboljšuje pogojev za domače prebivalstvo.  G
     Zaradi nepreglednosti in površnosti zakonodajalcev v Slovenski nacionalni stranki že prejšnjega predloga zakona nismo podprli.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki na vsak način pozdravljamo novo tretjo obravnavo zakona o humanitarnih organizacijah.  G
     Preveč je neznank na tem področju in v Slovenski nacionalni stranki, ravno zaradi teh vprašajev ne bomo podprli predloga zakona.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo tudi prepričani, da se lahko do naslednje obravnave povzamejo stališča zakonodajno-pravne službe.  G
     Ob sprejemanju zakona o policiji v letošnjem letu smo v Slovenski nacionalni stranki opozarjali na nevarnosti, ki jih prinaša zakon.  G
     V Slovenski nacionalni stranki je glavni razlog za podporo temu zakonu izključno eden: to je zagotoviti varnost slovenskim odjemalcem.   G
     Že takrat smo, vsaj v Slovenski nacionalni stranki vzpostavili številne dvome in vprašanja, ki se danes tej koristni debati ponavljajo.   G
     Kolikor je nam znano v Slovenski nacionalni stranki, med sindikati ni bil dosežen konsenz glede zvišanja oziroma uskladitve avgustovskih plač.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo zakon o zasebnem varovanju podprli, čeprav imamo, tako kot vsi, verjetno svoja videnja in kar nekaj pripomb.   G
     Ali bomo v Slovenski nacionalni stranki dali podporo zakonu, je odvisno predvsem od vprašanja oziroma dileme, ki smo jo v tem trenutku izpostavili.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo predlagali zakon o romski skupnosti, kjer smo uredili pravice pripadnikov te skupnosti in izpolnili zakonsko vrzel.  G
     Zato približevanje možnosti prerazporeditve strokovnega kadra in izvajanje nujnih vzgojno-izobraževalnih programov v Slovenski nacionalni stranki podpiramo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki, seveda, ocenjujemo, da je zadeva bila načrtovana, politične narave, kajti dokazov, ki govorijo v prid mojim besedam, je v teh trenutkih preveč.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo vedno bili na strani zaposlenih, vedno smo svoje aktivnosti usmerjali v to, da bi se jim omogočalo čim kvalitetnejše in lažje delo ter pošteno plačilo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pozdravljamo tudi, po naši oceni, zelo težko nalogo, kar se tiče ustvarjanja pravilne mere avtonomije univerze in pa njihovo odgovornost ter javnost dela.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je ustavno sodišče prekoračil svoja pooblastila s tem, ko je točno vsebino naložilo izvršilni veji oblasti in pa zakonodajni veji oblasti.  G
     Zanima me: Ali jih boste upoštevali, kajti v Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da so naše rešitve v določenih segmentih bistveno boljše, kot so tiste rešitve v vladnem predlogu?  G
     Torej, trošarine predstavljajo del fiskalnega sistema, za katerega v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je eden izmed poglavitnih faktorjev za nestabilne in kritične javne finance.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo pred odločitvijo o podpori omenjenemu zakonu na vsak način želeli izvedeti tudi stališče tiste poslanske skupine, ki je predlog zakona vložila v obravnavo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smatramo, da če že dajemo soglasje k reorganizaciji te dejavnosti, potem dajmo tako soglasje k taki reorganizaciji, ki bo lahko preživela tudi v pravnem pogledu.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da zakonu o kolektivnem dodatnem pokojninskem zavarovanju za javne uslužbence glede na številne nejasnosti in povedane utemeljitve rečemo enostavno ne.  G
     Žal pa v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da zakon ne bo mogel zaživeti oziroma da podjetje Kontrola zračnega prometa Slovenije d.o.o. ne bo mogla opravljati funkcij, ki ji nalaga za zakon.  G
     Iz tega sledi, predvsem povedanega na matičnem delovnem telesu, da bomo tudi v Slovenski nacionalni stranki predlog zakona v tretji obravnavi podprli in mu v njegovem življenju zaželeli čim več sreče.  G
     Sicer bom in tudi v Slovenski nacionalni stranki bomo podprli ta predlog zakona, predlagam pa, da minister za kmetijstvo vendarle uporabi to možnost in iz Evrope dobi kaj sredstev za Republiko Slovenijo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki - in upam, da cela slovenska javnost - v tem trenutku ve, zakaj je v Sloveniji tovrstno stanje drage države, zakaj je naša vlada potratna in zakaj je takšno stanje javnih financ.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo glasovali proti predlogu dnevnega reda, kajti ocenjujemo, da je, prvič, sramotno, da se državni zbor danes ni upal spoprijeti s točkami dnevnega reda iz naslova sprememb ustave.  G
     Iz tega izhaja, da bomo v Slovenski nacionalni stranki nasprotovali predlogu matičnega delovnega telesa in s tem dali zeleno luč - vsaj kar se tiče poslancev Nacionalne stranke - predlogu zakona, ki je v obravnavi.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo predlogu zakona dali podporo in iskreno upali, da bo za razliko od vlade ta državni zbor našel toliko modrosti, da bo dal svoj kamenček v mozaik tega, da se bo slovenstvo ohranilo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki verjamemo, da je težko usklajevati vse interese, ki želijo podati svoje pobude, svoje videnje in pa svoje načrte za izvajanje šolskega sistema v okviru novele zakona o visokem šolstvu.   G
     V Slovenski nacionalni stranki menimo, da je zakon potrebno sprejeti, čeprav ocenjujemo, da vlada svojega dela zopet ni opravila korektno in na silo ureja področja, na katerih še vedno vlada določena pravna praznina.  G
     Vprašanja, ki se v Slovenski nacionalni stranki ob sprejemanju zakona o kolektivnem dodatnem pokojninskem zavarovanju odpirajo oziroma zastavljajo, so: Zakaj več institucij oziroma upravljavcev enega zaprtega sklada?  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo navkljub prepričanju Vlade Republike Slovenije, za katerega je resnično žal, da je prišlo šele danes oziroma pred kratkim, samo še dodatno potrdili svoje stališče o podpori temu zakonu.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da vse pomanjkljivosti tega poročila, kakor tudi dela računskega sodišča, izhajajo iz prvega koraka, to je predrevizije oziroma z drugimi besedami odločanja o izvedbi revizije.   G
     Za odlok oziroma vsebino odloka, ki je pred nami, v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je odraz skupnega dela vseh poslanskih skupin v tem državnem zboru, vlade Republike Slovenije in pa, institucij mesta Maribor.  G
     Zato smo v Slovenski nacionalni stranki k 3. členu predloga zakona, ki govori o predmetih, katerih vračilo se zahteva, podali amandma, kjer predlagamo, da se doda 3. točka, ki to nepravilnost oziroma nedorečenost odpravlja.  G
     Zato se zaradi danih dejstev v Slovenski nacionalni stranki strinjamo, da se koncesijske dajatve povišajo za 2% in da se tako pridobijo ustrezna sredstva za določen namen, nikakor pa ne na škodo študentov in njihovega dela.  G
     Pred časom smo, ravno v okviru področja sociale in pa otrokovih pravic, v Slovenski nacionalni stranki predlagali zakon, ki bi pedofilom povečal kazni oziroma bi povečal spolne kazni za prekrške iz naslova spolne nedotakljivosti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je nemoralno s strani določene skupine ljudi, ki so to državo izdali ali se zaradi špekulativne narave do te države obnašali na nek način, ki ni pošten - in to je bila oznaka mojega besedila.  G
     Ko smo se pozneje v Slovenski nacionalni stranki skušali obrniti na ustavno sodišče, smo dobili odgovor, da ne izkazujemo pravnega interesa in da pravni interes za vprašanje izbrisanih izkazujejo samo tako imenovani obrisani oziroma izbrisani.  G
     Vendar po tem vedenju, ki ga imamo pač v Slovenski nacionalni stranki, so uradno objavljene vse pogostejše ugotovitve tako s področja držav Evropske unije kot tudi iz Združenih držav Amerike, da ti skladi niso donosni in da jih zato ukinjajo.   G
     Če državni zbor amandmaja ne bo sprejel, to za nas v Slovenski nacionalni stranki pomeni, da samostojna slovenska država in pa tisti poslanci, ki ne bodo podprli amandmaja, žal podpirajo fašizem in krajo kulturne dediščine na slovenskem ozemlju.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo ob sprejemanju zakonov oziroma ob pisanju zakona verjeli, da v državnem zboru ne bomo naleteli na nikogar, ki bi odrekel podporo tovrstni ideji, ki bi odrekel podporo vključevanju invalidnih oseb v vse sfere družbe.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je mnogo preveč poti in administracije v naši državi ravno zaradi prilagajanja Evropski uniji in da bi bilo smiselno pristopiti k modelom in načelom, ki bi te poti poenostavljala za lažje življenje kmetijcev.   G
     V predstavitvi Slovenske nacionalne stranke o zakonu o kolektivnem in dodatnem pokojninskem zavarovanju za javne uslužbence sem že povedal, in v Slovenski nacionalni stranki verjamemo v podatke, ki jih imamo, da so vse pogostejše ugotovitve, da skladi niso donosni.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pozivamo predlagatelje zakona, da razmislijo o odgovornosti svojega početja, da umaknejo zakon in prepustijo, da se pripravi zakon, ki bo dolgoročno reševal in spodbujal nacionalni park in ga, če ne drugače, prepustijo vladi Republike Slovenije.   G
     V Slovenski nacionalni stranki oziroma predstavniki poslanske skupine Slovenske nacionalne stranke bomo tudi v nadalje podpirali vse težnje, ki bodo šle v smer tega, da bo odlok resnično in pa čim hitreje zaživel v praksi, kar bo rezultat pa bodo novi kadri na obeh omenjenih področjih.   G
     Naj vas s tega mesta ponovno pozovem, v Slovenski nacionalni stranki smo očitno žal edini, ki se zavedamo te bojazni in smo pričeli tudi s pisanjem zakona, zakona o zagotavljanju pravic delavcem, ki se jim zaradi vstopa Slovenije v EU, zmanjšajo oziroma ukinjajo pravice iz delovnega razmerja.  G
     Res je - po oceni Slovenske nacionalne stranke - da je bil zakon v obdobju vlaganja - v tistem obdobju smo v Slovenski nacionalni stranki celo sopodpisali predlog zakona - smiseln in da je bil toliko časa pred vstopom v EU nujno potreben v trošarinskem oziroma fiskalnem sistemu Republike Slovenije.  G
     Predlagatelj je v predlaganem zakonu v določeni meri nakazal pozitivne smernice k reševanju delovanja kmetijsko-gozdarske zbornice, vendar v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da predlagatelj zakona ni upošteval in uvrstil celotne vsebine obeh odločb ustavnega sodišča predlagano novelo zakona.  G
     Poleg tega v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je Vlada Republike Slovenije, oziroma pristojno ministrstvo, tisti državni organ glede na odločbo ustavnega sodišča Republike Slovenije, ki bi moral pripraviti novelo zakona, upoštevajoč že prej omenjeni odločbi ustavnega sodišča Republike Slovenije.  G
     Glede na to, da zakon zasleduje pozitivne cilje in da si v Slovenski nacionalni stranki želimo, tako kot verjetno vse poslanke in poslanci, da bi zakon zaživel v svojem celotnem čaru, pa le izražamo bojazen - pa ne bom tako pesimističen, kot je bil govornik pred mano - za čas po uveljavitvi podzakonskih aktov.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je zakon o Triglavskem narodnem parku škodljiv za našo državo, škodljiv je za državljanke in državljane in da je predlagatelja pri pripravi tega zakona vodilo dvoje interesov: interes kapitala in interes posameznikov, ki pa so zadnje čase vedno močnejši v naši državi.  G
     V Slovenski nacionalni stranki oziroma v imenu nacionalne stranke lahko z odgovornostjo trdim, da v vladi, oprostite izrazu, ampak nimate najmanjše ideje, kaj ste hoteli s tem zakonom narediti, žal in ta vaša nevednost bo povzročila to, da bo to še eden izmed tistih zakonov, ki so pač napisani zato, da so napisani.   G
     V Slovenski nacionalni stranki nismo za to, da bi se lovišča drobila na razna grofovska lovišča, kjer bi se dogajalo samo to, da bi v tistem kratkem času, ko bi divjad pasirala iz enega konca, recimo, gozda v drugi konec gozda, nekateri gospodje v svoj užitek postrelili vse, kar bi tisti trenutek teklo čez njihovo zemljo.   G
     Iz tega sledi, da v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bi bilo smiselno tovrstno zakonodajo opredeliti predvsem na ta način, da bi se kazali sinergijski učinki, ki tako po eni strani v razvoju igralništva, kar je seveda zadnjega pomena in najpomembnejšega oziroma prvotnega pomena v razvoju lokalne skupnosti in države.   G
     V Slovenski nacionalni stranki nam je zelo žal, da prvopodpisani gospod Pukšič, ki je prevzel zakon po originalnem prvem podpisniku, gospodu Luciju, ni predstavil novih stališč in novih želja po tem, ali naj bo zakon še v proceduri ali ne, in koliko je njegova realna, tehtna možnost, da bi bila njegova uveljavitev dobrodošla v sistemu.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani in nihče nas ne bo prepričal v nasprotno, da svoje poslanstvo razume, če govorimo o poslancih, tisti, ki bo poskušal s svojim delom slovenskemu narodu omogočiti čim kvalitetnejše, čim boljše življenje, vzpostaviti tiste norme, ki mu bodo omogočale takšno življenje, kot bi si ga slovenski narod zaslužil.   G
     Ocenjujem v svojem imenu, pa mislim, da lahko delimo mnenje - po pogovoru s svojimi kolegi v Slovenski nacionalni stranki -, da se varuh človekovih pravic trudi za varovanje pravic in ne mi zameriti, če povlečem s paralelo o kateri smo govorili pri računskem sodišču, torej o oblikovanju zakona, ki bo dajal nekaj več pravic in nekaj več možnosti po eni strani ...   G
     To pa v Slovenski nacionalni stranki, ne glede, kako mi boste razlagali ta zakon, posebej opozarjamo in smo tudi za boljše razumevanje vložili amandma, ki po naši oceni jasno določa, od koga se določena sredstva odvajajo in da bi se s tem odpravili zadnji pomisleki, da bi dodatno dajatev plačevali študenti na kakršenkoli način, teh se da najti kolikor hočete, že spet iz svojih prejemkov.   G
     V Slovenski nacionalni stranki pričakujemo, da bo država poskrbela za to, da se, poudarjam, urna postavka študentskega dela ne bo znižala, da bo študentska organizacija Slovenije dejansko poskrbela za namensko zbiranje in odvajanje sredstev za financiranje izgradnje in prenove študentskih bivalnih zmogljivosti ter sofinanciranje razširitve in posodobitve prostorskih pogojev in tehnološke opremljenosti univerz.   G
     Res, da razlike lahko nastanejo v posameznih regijah in je potrebno opravičevati kot ste rekli, ampak konec koncev, v prihodu v Evropsko unijo gre za uravnotežen, regionalni razvoj in po dolgi debati in oceni smo v Slovenski nacionalni stranki sklenili, da, v kolikor bo amandma Slovenske demokratske stranke, k predlogu zakona o kolektivnem, dodatnem in pokojninskem zavarovanju sprejet, potem tudi mi ne bomo nasprotovali predlogu zakona.  G
     K 3. členu, kot sem malo prej povedal in ponavljam, smo v Slovenski nacionalni stranki predlagali amandma, da se na koncu 3. člena doda nova točka 3, ki se glasi: Kot protipravno odstranjen se šteje predmet kulturne dediščine, ki je bil odstranjen z ozemlja sedanje Republike Slovenije v času od fašistične zasedbe slovenskih ozemelj in v času druge svetovne vojne od strani zasedbenih okupacijskih ali kolaboracionističnih sil oziroma enot.   G
     Drugič, v Slovenski nacionalni stranki se absolutno strinjamo s predlogom zakona že zaradi tega, ker v tem zakonu med vrsticami preberemo, da vse tisto, če pregovorno rečem "ni vse zlato, kar se sveti"; pomeni vse tisti, kar določajo nekatere mednarodne pogodbe na tem področju, seveda je zastarelo, ni dobro in všeč nam je in prav je tako, da se tudi pri nas v Sloveniji lotimo tega zakona, ki bo določal tudi znotraj države, kako in kaj ravnati.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bi tudi namenili kritiko zakonodajalcu oziroma izvršni veji oblasti, kajti po naši oceni se skuša skozi zadnja vrata dopolniti zakon z nekaterimi bistvenimi elementi za vprašanja koncesijskega področja, za katerega smo v Slovenski nacionalni stranki že nekajkrat poudarjali, da je eno osnovnih neurejenih področij v naši državi, najsi bo koncesija s tega področja ali v končni fazi tudi koncesija s področja igralništva.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bi tudi namenili kritiko zakonodajalcu oziroma izvršni veji oblasti, kajti po naši oceni se skuša skozi zadnja vrata dopolniti zakon z nekaterimi bistvenimi elementi za vprašanja koncesijskega področja, za katerega smo v Slovenski nacionalni stranki že nekajkrat poudarjali, da je eno osnovnih neurejenih področij v naši državi, najsi bo koncesija s tega področja ali v končni fazi tudi koncesija s področja igralništva.   G
     SAŠO PEČE: Na podlagi poročila inštituta za makroekonomske analize, ki ga je naročila Vlada Republike Slovenije, o dogajanju v trenutku, ko bo Slovenija s 1.5. vstopila v evropske integracije, in o ogroženosti delovnih mest, predvsem zaradi nekonkurenčnosti slovenskih podjetij, smo v Slovenski nacionalni stranki na ponedeljkovi seji zahtevali razširjeno razpravo o zaščiti cca 40.000 delovnih mest oziroma ljudi, ki se jim ravno na podlagi tovrstne analize, torej analize UMAR, obeta, da bodo izgubili delovno mesto.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA