nova beseda iz Slovenije

'v slovenski nacionalni stranki' (701-800)



     V Slovenski nacionalni stranki bomo za.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo zadevo podprli.  G
     Takrat smo v Slovenski nacionalni stranki tak predlog podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki dodajamo, da učinka v teh instituciji ni.   G
     Iz teh dveh naslovov v Slovenski nacionalni stranki bomo podprli pravilnik.  G
     Kakorkoli že, v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je zakon potreben.  G
     S tem se v Slovenski nacionalni stranki pač nismo in se ne bomo nikoli strinjali.  G
     S to odstavčnico in njeno vsebino smo v Slovenski nacionalni stranki pač ne strinjamo.  G
     Splošno smo v Slovenski nacionalni stranki ocenili, da bomo dali soglasje k temu programu.  G
     Posedoval sem nekaj pripomb v razmislek, ki smo jih oblikovali v Slovenski nacionalni stranki.  G
     V Slovenski nacionalni stranki Slovenije resnično posameznega dela slovenske vlade ne razumemo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki takih aktov, po naši oceni zavajajočih, seveda ne moremo podpreti.  G
     Zato bomo v Slovenski nacionalni stranki predlog zakona, ki se nahaja sicer samo v enem členu, podprli.  G
     Navkljub temu, da ga je sestavljala strokovna skupina, imamo v Slovenski nacionalni stranki nekaj pripomb.  G
     V Slovenski nacionalni stranki žal - in resnično poudarjam "žal" - pač takim zadevam več ne moremo verjeti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki takšne vehementnosti in nespoštovanja volje ljudi ne moremo in ne bomo podprli.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo že nekajkrat povedali, da nam to ne predstavlja osnovnega in glavnega argumenta.  G
     Najprej se v Slovenski nacionalni stranki sprašujemo, če so rešitve o prilagajanju normativov res najbolj ustrezne.  G
     Na kratek rok v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bi bilo seveda potem smiselno pristopiti s tremi ukrepi.  G
     V Slovenski nacionalni stranki nimamo članov v svetu fundacije, kakor nimamo svojih predstavnikov v olimpijskem komiteju.  G
     Kakor je bilo rečeno, v Slovenski nacionalni stranki ne vidimo razloga, zakaj bi zniževali standarde za tovrstno dejavnost.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo težnje Vlade Republike Slovenije podprli in upali, da bo državni zbor zakon tudi sprejel.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je zakon o izvrševanju proračuna narejen po istem kopitu kot v preteklih letih.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da gre za izredno pomembno vsebino, predvsem pa za določitev načina prodaje.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo na to nesorazmerje opozarjali tokom naj si bo koncesijskih razprav ali razprav o javnih podjetjih.  G
     Predstavnik vlade nadalje ugotavlja, da spodbude s strani države so, v Slovenski nacionalni stranki pravimo, da učinka teh spodbud ni.   G
     Ocenjujemo, da imajo ti trije sklopi tako veliko pomanjkljivosti, da zakonu v Slovenski nacionalni stranki ne moremo dati zelene luči.   G
     V Slovenski nacionalni stranki zakonu ne bomo nasprotovali, ne bomo ga podprli, ne bomo pa niti glasovali proti, pač pa se bomo vzdržali.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo tako aktivnost vlade Republike Slovenije in tak sistem prodaje državnega premoženja za neprimeren.  G
     V Slovenski nacionalni stranki, dokler ne bo sprejet zakon o prodaji državnega premoženja, tudi ne bomo sodelovali pri tovrstnih odločitvah.  G
     V Slovenski nacionalni stranki še vedno ocenjujemo, da vlada sploh nima izoblikovanega stališča, zakaj posamezno zadevo v tej državi prodaja.  G
     Zato je poteza prenagljena, površno narejena in vsebinsko nedodelana in takšnih ukrepov pač v Slovenski nacionalni stranki ne moremo podpreti.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pa izražamo bojazen in iskreno upamo, da bo bojazen naletela na posluh v okviru Vlade Republike Slovenije, kot edina...   G
     SAŠO PEČE: Res je, da v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da popolnega sistema financiranja športnih organizacij nikoli ni bilo in nikoli ne bo.  G
     Po drugi strani ocenjujemo v Slovenski nacionalni stranki, da bi lahko v letošnjem letu spremenili taktiko delovanja javnih podjetij in kapitalskih družb.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da, žal, vlada Republike Slovenije ne vidi pravilne vloge ekonomske politike in nosilcev ekonomske politike.  G
     Tudi v Slovenski nacionalni stranki se zavedamo pomena in pa pravne poti, da danes moramo poslanci državnega zbora izglasovati to razširitev dnevnega reda.  G
     Prepričani smo, v Slovenski nacionalni stranki, da ima Slovenija dosti dobrih kadrov, ki bi znali povleči ta voz iz vedno globljega blata, v katerega tone.  G
     Organiziranje in vodenje graditve dodatnih cestninskih postaj in v nadaljevanju in v povezavi s tem pa je kar nekaj pomislekov v Slovenski nacionalni stranki.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da zakon je bil potreben spremembe in dopolnitve in sedaj to dopolnitev oziroma spremembo pred seboj tudi imamo.  G
     V Slovenski nacionalni stranki prav tako ocenjujemo, da gre za namerno siromašenje Republike Slovenije oziroma države Slovenije še pred vstopom v Evropsko unijo.  G
     In v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da so ukrepi, predlagani s strani Vlade Republike Slovenije in pa podani v tem rebalansu, dolgoročno brezpredmetni.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bomo poslanci zmogli dovolj modrosti in policiji pustili njihovo delo, ministru pa njihovo delo, da bo ločnica jasna.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo podprli ta predlog kolega Jerovška s tem, seveda, da mislimo, da bi morali razširiti vprašanje tudi na ministrico za gospodarstvo.  G
     SAŠO PEČE: Tudi v Slovenski nacionalni stranki se ne strinjamo z načinom prodaje državnega premoženja, predvsem pa z vsebino in pa podajanjem predlogov s strani vlade.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da se mora ta državni zbor, ta država in pa ta vlada sprijazniti z dejstvom, da je javno linijsko prevozništvo na slabi nogi.  G
     Vsebinsko je seveda trditev jasna, vendar pa nas v Slovenski nacionalni stranki zanima, na kakšen način, kako se da, ali ocenjuje, boste sistemsko uredili način prenosa?   G
     Predstavnik vlade nadalje ugotavlja, da medresorska koordinacija poteka, da je vse usklajeno, delajo tako, kot morejo, v Slovenski nacionalni stranki pravimo, da učinka ni.  G
     Prav tako pa v Slovenski nacionalni stranki podpiramo in sprejemamo obveznosti občine, da so druge naloge, pomembne za dejavnost vrtca, financirane ločeno od cene programa.   G
     Še enkrat poudarjam, da v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je sistem prodaje, kot ga je vlada Republike Slovenije predložila, in to dvakrat, 16.5. in 2.6., napačen.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da so spremembe zakona v vrtcih potrebne, vendarle se nam postavlja kar nekaj vprašanj, ki jih bom sedaj, če dovolite, tudi nanizal.   G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo predlogu sklepa nasprotovali, kajti ocenjujemo, da je avtentična razlaga napisana in pa predlagana v smislu, kot je bil sam zakon leta 1999.  G
     Dejstvo je, da gre za dolgoročno obvezo države in s tem za dolgoročen učinek, za katerega vsaj v Slovenski nacionalni stranki iskreno upamo, da se bo pokazal v svoji najboljši luči.   G
     Vsebinsko, recimo, v Slovenski nacionalni stranki podpiramo amandma k 5. členu, pa vendar je očitno neka pomembnost, kajti 8. člen pa natančno določa termin, izraz "kronična bolezen".  G
     V Slovenski nacionalni stranki se zavedamo težav in potreb po dodatni ureditvi na področju vzgoje in izobraževanja, ki bo zagotavljala nemoteno izvajanje vzgojno-izobraževalnega programa.  G
     V Slovenski nacionalni stranki upamo, da bodo dopolnitve pravilnika resnično prispevale k učinkovitejšemu financiranju slovenskega športa, kakor je bilo zapisano v obrazložitvi pravilnika.   G
     Po drugi strani pa bi človek pričakoval oziroma vsaj v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da so socialne razlike ali pa socialna problematika logična posledica neenakomernega razvoja.  G
     Kar se pa tiče same vsebine današnjega predloga poroštva, pa v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da v tem primeru ga ne moremo enačiti s primerom Darsa, ker gre za investicijo v znanje.  G
     V Slovenski nacionalni stranki zato ocenjujemo, da je ta državni zbor v tem trenutku postavljen pred dejstvo, da pristopi naproti pobudnikom referenduma in s tem omogoči, da se zgodba zaključi.  G
     V Slovenski nacionalni stranki prav tako ocenjujemo, da z ukrepi, kot jih je predlagal sedanji finančni minister, žal - žal, še enkrat poudarjam - ne bomo prišli do kvalitetnejših javnih financ.  G
     Dejstvo je, da smo v Slovenski nacionalni stranki ministra za finance trikrat pozivali od napovedi rebalansa, da bi se z njim posvetovali in mu ponudili tudi predlog Slovenske nacionalne stranke.  G
     V Slovenski nacionalni stranki tudi ocenjujemo, če bi vlada Republike Slovenije resno mislila pri vprašanju skladnega regionalnega razvoja, bi se morala dotakniti dveh točk oziroma dveh poglavij.   G
     V Slovenski nacionalni stranki soglašamo, da je področje izobraževanja in vzgoje specifično, tako glede števila strokovnih delavcev in izvajanja predpisanih programov, ki je odvisno od števila otrok.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bi predlog zakona moral biti eden pomembnejših zakonov, s tem pa tudi seveda eden kvalitetnejših, ki bo imel oziroma ki bo predstavljal neke vrste celoto.  G
     Ravno zaradi tega in zaradi naraščajoče vloge države na področju visokega šolstva bomo v Slovenski nacionalni stranki podprli po eni strani nedorečeno finančno obveznost ali pa morebitno finančno obveznost.  G
     V Slovenski nacionalni stranki še vedno zagovarjamo stališče, da je treba za določena podjetja, ki se teže prilagajajo okolju oziroma težje vzpostavljajo svoj normalen poslovni odnos, pomagati v vseh smereh.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo kot argument za uporabo oziroma za odločitev v prid obvezni razlagi upoštevali predvsem želje zakonodajalca, torej državnega zbora, v tistem trenutku, ko je zakon sprejemal.  G
     V Slovenski nacionalni stranki seveda kljub temu ocenjujemo, da bi bilo smiselno sprejeti obvezno razlago in pa da bi državni zbor moral ponovno razmisliti o vsebini točke socialno ogrožene kategorije invalidov.  G
     Pa vendar, spoštovani minister in predstavniki izvršen veje oblasti, dovolite nekaj dobronamernih pripomb, ki smo jih v Slovenski nacionalni stranki izluščili iz celotnega programa in jih želimo danes poudariti.   G
     Vlada je takrat omenjeni predlog označila za nejasnega in v nasprotju s pozitivno zakonodajo, kar smo takrat - razvidno je iz magnetograma - v Slovenski nacionalni stranki označili kot nesprejemljivo vladno trditev.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki smo 28. 5. letošnjega leta ob prvi obravnavi omenjenega zakona zakonu nasprotovali iz osnovnega izhodišča, in sicer ravno iz nasprotnih tez, kot jih zagovarja Liberalna demokracija.  G
     Prvo vprašanje, ki smo si ga v Slovenski nacionalni stranki zastavili, ko smo skupaj, kolikor nam je uspelo, pregledovali program dela Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji je, da je nekoliko pozno, da o tem govorimo za leto 2003.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da je zakon neprimeren, da se ne bi smeli igrati z zgodovino in da ne bi smeli enačiti udeležencev - torej, še enkrat poudarjam - tistih, ki so izborili svobodo, in tistih, ki so nas napadali.  G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bo predlog zakona o dopolnitvi zakona o sistemu plač v javnem sektorju povzročil nepreglednost in pa netransparentnost tudi na področju sistema javnega sektorja, torej na širokem področju plač.   G
     V Slovenski nacionalni stranki sicer trdimo, da je namen predlagatelja pozitiven, da poskuša materijo protokolarnih objektov spraviti v zakon, neke vrste krovni zakon, katerega namen bo vsebovati vse elemente protokolarnih objektov v en akt.   G
     V Slovenski nacionalni stranki takega predloga rebalansa ne nameravamo podpreti; bilo bi smiselno, da ga državni zbor zavrne ter pristopi k novemu rebalansu, ki bo imel učinke za odjemalce proračuna in tiste, ki smo proračunu zakonsko zavezani.  G
     V Slovenski nacionalni stranki tu izražamo bojazen, kajti dejstvo je, da Slovenija v tem obdobju, ko poskuša Evropi in sami sebi prikazati, da je sposobna sprostiti trg, lahko pride do bojazni, in sicer pomanjkanja kontrole nad kapitalskim trgom.  G
     V Slovenski nacionalni stranki pa smo prepričani, da je smiselno, tudi tokrat opozoriti in pa predlagati posamezne ukrepe, ki bi po naši oceni pripeljali do boljšega stanja in pa predvsem do dolgoročnejšega, kvalitetnejšega življenja v naši državi.  G
     Zato v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da pripravljen zakon ni v taki obliki, kot bi moral biti, da ne vsebuje dveh pomembnih komponent, ki bi se odražali v kvaliteti izvajanja tega zakona, in bo izključno ena posledica morebiti danes sprejetega zakona.  G
     Jaz verjamem oziroma v Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je to v nasprotju s predpisi ki urejajo zaščito živali, in da je sprememba zdajšnjega 8. člena napisana le zaradi direktiv Evropske unije in pa njihove logistične politike tudi na tem področju.  G
     V Slovenski nacionalni stranki predloga zakona v danem trenutku - če predstavnik vlade Republike Slovenije ne bo podal elementov kontrole, in sicer v obliki Banke Slovenije, vlade Republike Slovenije, parlamenta in vseh zainteresiranih skupin - ne moremo podpreti.   G
     V Slovenski nacionalni stranki tudi menimo, da bodo zaradi neusklajenosti in naraščajočih stroškov s sistemom financiranja občin prihranek občinskemu oziroma državnemu proračunu prispevali ravno najmlajši državljani, in kar je še slabše, na račun kakovosti vzgojnega dela.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da način, da zaradi dovoljevanja takih anomalij, ki jih slovenska vlada seveda nadaljuje in vpeljuje v slovenski pravni prostor in pa na tržni red, v tej državi vsako leto iz tega naslova izgubimo dodatnih 70 milijard slovenskih tolarjev.  G
     V Slovenski nacionalni stranki verjamemo, tako kot vsi, da na eni ali drugi strani denarja ni, vendarle sprašujemo se, ali so bile preverjene tudi drugačne situacije, ko bo z uveljavljenim fleksibilnim višjim normativom manj oddelkov in bodo delavci v vrtcih postali trajno presežni.  G
     Skratka, tudi v Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da so pristopi slovenske vlade k dvoletnim proračunom zgrešeni in da je edini razlog, zakaj pristopiti k dvoletnemu proračunu, izključno zaradi tega, da se lahko nekje v tujini pohvalimo, da smo ena redkih držav, ki ima dvoletni proračun.   G
     V Slovenski nacionalni stranki smo težili k temu in seveda bomo tudi v prihodnje, da bi imeli enotna merila, merila, ki bi veljala za posamezne vrste prodajnih objektov in po drugi strani za posamezne kupce, ne pa da se od posameznega primera oziroma se posamezni primeri ločujejo po načinu prodaje.  G
     V Slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da bi za uspešno izvajanje tega zakona - uspešno pa predvsem v tisti obliki, skozi katero bi omogočili, da ne bi prišlo do kršitev oziroma izkoriščanja liberalizacije trga - morali v naši državi sprejeti tudi paket zaščitnih zakonov in kontrolnih zakonov.  G
     Glede na to, da so posamezni amandmaji vloženi tudi po odmiku vsebine, se bomo srečali najprej z amandmajem Socialdemokratov, ki ga bomo, ker je prvi na vrsti, v Slovenski nacionalni stranki tudi podprli, kakor tudi drugega, če bo do njega prišlo, in pa v končni fazi tudi tretjega, če bo do njega prišlo.   G
     Vlada Republike Slovenije je šla celo korak naprej in je pred letom, ko smo v Slovenski nacionalni stranki predlagali dva zakona z omenjenega področja, ki bi ščitila in kontrolirala delovanje monetarnega trga v Evropski uniji oziroma ko bomo pristopili k njej, dala negativno stališče do obeh predlogov zakonov.  G
     V Slovenski nacionalni stranki bomo vsekakor nasprotovali sprejemu zakona, saj ta le delno izboljšuje pogoje za domače prebivalstvo, dejansko pa odpira široke možnosti za investicije privatnega, po našem mnenju predvsem kapitala vladajočih strank, na območju, ki je bilo do sedaj obravnavano kot nacionalno bogastvo.   G
     V Slovenski nacionalni stranki ocenjujemo, da bi osnovni namen zakona moral biti dvig kvalitete dela policije in pa seveda omogočiti je treba večjo učinkovitost in pa lažje delo policajem, nikakor pa ne to, kar je težnja omenjenega zakona, da se uvede nova kontrola nad delom policije, in sicer kontrola s strani ministra.  G
     Naslednja točka, ki smo jo opazili v Slovenski nacionalni stranki, je, da se na vseh področjih življenja ravnamo po evropskih standardih, če pa pogledamo Poročevalec številka 35 in pogledamo prikaz razmerij števila otrok na odraslo osebo, pa vidimo, da smo ravno pri najmlajših zanemarili prav ta evropska določila in evropske standarde.  G
     Toda kakorkoli že, v Slovenski nacionalni stranki pogrešamo v obrazložitvi zakona tudi cilj, ki bi vplival oziroma nakazoval smernice razvoja naše države, predvsem na področju javnih financ, v tisti obliki, jo v Slovenski nacionalni stranki že dalj časa zagovarjamo, a žal nikoli ne naleti na odprta ušesa slovenske vlade, to je v spremembo strukture davčnih in nedavčnih prihodkov.  G
     Toda kakorkoli že, v Slovenski nacionalni stranki pogrešamo v obrazložitvi zakona tudi cilj, ki bi vplival oziroma nakazoval smernice razvoja naše države, predvsem na področju javnih financ, v tisti obliki, jo v Slovenski nacionalni stranki že dalj časa zagovarjamo, a žal nikoli ne naleti na odprta ušesa slovenske vlade, to je v spremembo strukture davčnih in nedavčnih prihodkov.  G
     Dejstvo pa je, vsaj v Slovenski nacionalni stranki se bojimo, da bo ravno skozi ta dva akta, sprejeta danes popoldan - žal sprejeta danes popoldan - prišlo v naši državi, po vzoru nekaterih ostalih tranzicijskih držav, ki so imele podobne javne finance, kot jih imamo mi, torej žal nekvalitetne javne finance, do stečajnih upraviteljev ali pa finančnih upraviteljev iz Evropske unije.  G
     No, kar pa je dodaten argument, zakaj v Slovenski nacionalni stranki ne nameravamo podpreti tega programa prodaje državnega premoženja, pa je predvsem vedenje, da je vlada Republike Slovenije že v prejšnjem mandatu imela zakon o prodaji državnega premoženja, ga za "blef" ali pa iz kateregakoli drugega sorodnega razloga dala v proceduro v državni zbor, nakar ga je seveda zopet umaknila.  G
     Po drugi strani pa ocenjujem, da je razlika med amandmajem pod zaporedno št. 2, ki je predlagan s strani poslanskih skupin LDS, Združene liste, Slovenske ljudske stranke in pa DeSUS-a, tretjim amandmajem, ki ga vlagamo v Slovenski nacionalni stranki, zato v tem primeru bi bilo seveda smiselno zavzeti stališče, ki je bolj restriktivno, kar pomeni, da bi še otežili preizkušanje oziroma eksperimentiranje na živalih.  G
     Glede na to, da tovrstno področje, področje javnih naročil v obvezni razlagi ne zavzema, še enkrat poudarjam, ne zavzema pretirano velikega področja in se dotika izključno invalidskih podjetij, bomo v Slovenski nacionalni stranki podprli predlog avtentične razlage 12. točke 110. člena zakona o javnih naročilih in s tem poskušali doseči, da bomo zaščitili predvsem ljudi, ki so zaposleni v invalidskih podjetjih, in to so invalidi.  G
     Za konec, izhajajoč iz nekaj osnovnih kritik, med katere v Slovenski nacionalni stranki uvrščamo na vsak način namen prodaje, ki ga država oziroma vlada Republike Slovenije še zmeraj nima izoblikovanega, in pa, drugič, način ugotavljanja vrednosti, ki ga vlada Republike Slovenije še vedno nima načrtovanega in pa opredeljenega, se nam zdi v teh momentih prodajati predvsem nepremičnine in pa kapitalske deleže v posameznih podjetjih brezpredmetno.  G
     SAŠO PEČE: V Slovenski nacionalni stranki poleg vsega povedanega trdimo oziroma smo prepričani, da se državni zbor in pa slovenska politika do vprašanja problematike invalidov nočejo opredeliti oziroma se je v začetku mandata opredelila negativno, s tem, ko smo že dali popotnico za vsebinsko reševanje te problematike takrat, ko je državni zbor na predlog Slovenske nacionalne stranke zavrnil predlog, da bi za vprašanje zaposlovanja invalidov, njihovega bivanja, imeli tudi posebno matično delovno telo.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA