nova beseda iz Slovenije
"Subjekt kategoričnega imperativa v meni je | objekt, | ki zasluži, da ga ubogamo: objekt adoracije | C |
v meni je objekt, ki zasluži, da ga ubogamo: | objekt | adoracije.... Est deus in nobis." | C |
Zato in zaradi velikega števila zaposlenih je | objekt | prinašal predvsem izgubo.Na območju Sofije, | C |
svojim telesom izgubil, ni več vedel, kdaj nek | objekt | dejansko obstaja v zunanjem svetu, in kdaj zgolj | C |
pravi ideja ljubljenega objekta. In ljubljeni ( | objekt) | ?Ljubljeni (objekt) je vzrok veselja, ki ga izkuša | C |
In ljubljeni (objekt)? Ljubljeni ( | objekt) | je vzrok veselja, ki ga izkuša ljubeči.Ljubljeni | C |
vzrok svoje žalosti. Ko samega sebe uzrem kot | objekt | njegovega sovraštva, vem, da v očeh drugega | C |
vzrok svojega veselja. Ko samega sebe uzrem kot | objekt | njegove ljubezni, vem, da v očeh drugega nastopam | C |
kakšnih okoliščinah mora tedaj drugi v meni uzreti | objekt | svoje ljubezni, se pravi vzrok svojega veselja | C |
lahko po naključju vzrok veselja" in potemtakem | objekt | ljubezni oziroma ljubljeni objekt, v dokazu | C |
potemtakem objekt ljubezni oziroma ljubljeni | objekt, | v dokazu pa potem oriše okoliščine, v katerih | C |
potem oriše okoliščine, v katerih je ljubljeni | objekt | prvič aficiral duha ljubečega, na primer okoliščine | C |
v katerih je ljubeči prvič videl ljubljeni | objekt | - čeprav ljubezen drugega v tem primeru nikoli | C |
kateri drugega spominjam na njegov izgubljeni | objekt. | Kadar je ta poteza - tako kot pri Descartesovi | C |
ostale pa zaradi neke podobnosti z njim - tak | objekt | je pri Descartesu deklica, ki je v njem vzbujala | C |
po sebi", pri Spinozi v 16. pravilu pa tisti | objekt, | ki je bil sam učinkujoči vzrok afekta veselja | C |
je v lacanovsko-freudovski perspektivi pravi | objekt | ljubezni, se pravi objekt, ki ima vzrok ljubezni | C |
perspektivi pravi objekt ljubezni, se pravi | objekt, | ki ima vzrok ljubezni v samem sebi, izvorno | C |
ljubezni v samem sebi, izvorno izgubljen. (Edini | objekt, | ki ga ljubimo zaradi njega samega, bi bil nemara | C |
ga ljubimo zaradi njega samega - vsak končni | objekt, | ki ga ljubimo, ljubimo zaradi neke naključne | C |
izvorno izgubljenim objektom. Ta izgubljeni | objekt, | ki ga v realnosti nikoli ne srečamo, ki pa šele | C |
pa šele omogoča, da lahko ljubimo neki končni | objekt, | ki je del realnosti, je prav lacanovski objet | C |
ta način v meni uzre vzrok svojega veselja, | objekt | svoje ljubezni, me ljubi zaradi nečesa, česar | C |
Iz tega seveda sledi, da Bog, se pravi edini | objekt, | ki ga ljubimo zaradi njega samega, ne vrača | C |
ljubezen vrnil - ve namreč, da Boga, kot ljubljeni | objekt, | s samo zahtevo po vzajemnosti "uničimo".Tako | C |
vredna ljubezni, ženska, ki se vsem ponuja kot | objekt | ljubezni, ki pa ljubezni nikomur ne vrača, ampak | C |
želimo prikriti. Marianne je zaenkrat samo | objekt | pogledov drugih: vse oči so uprte vanjo, pritegnila | C |
vase. Lahko bi celo rekli, da obstaja samo kot | objekt | pogleda, se pravi samo, kolikor je videna, samo | C |
Boga s samim sabo. Za Boga, se pravi za edini | objekt, | ki je v očeh okazionalističnega filozofa vreden | C |
nam "razodeva" obstoj tistega telesa, ki je | objekt | te ideje.Z drugimi besedami, Bog nas v prisotnosti | C |
seveda pomeni, da imamo ne glede na to, ali | objekt | obstaja ali ne - se pravi ne glede na to, ali | C |
sobi ali ne - oboji enake percepcije. Čeprav | objekt, | ki ga norci gledajo, ne obstaja, pa to, kar | C |
drugačno od tistega, kar vidimo mi, ki gledamo | objekt, | ki dejansko obstaja pred našimi očmi."Kadar | C |
visionnaires des sens. Dejstvo, da v našem primeru | objekt | dejansko obstaja pred našimi očmi in da se potemtakem | C |
vidimo nič bolje, kot norec vidi neki neobstoječi | objekt. | Ker tudi takrat, kadar gledamo neki obstoječi | C |
Ker tudi takrat, kadar gledamo neki obstoječi | objekt, | vidimo zgolj idejo tega objekta, to pač pomeni | C |
haluciniramo nič manj, kot norec halucinira neobstoječi | objekt. | Kot v univerzumu, v katerem objekti niti takrat | C |
percepcijo, na primer bolečino. In to telo, se pravi | objekt | ideje, s katero Bog deluje nanjo, ima duša za | C |
afekcij (oziroma možganskih sledi), kot če bi bil | objekt | dejansko prisoten: norci torej pred sabo vidijo | C |
čuti, obstaja v zunanjem svetu, se pravi, da | objekt | zaznava kot prisoten," v drugem primeru pa si | C |
zunanjem svetu, ampak samo v možganih, se pravi, da | objekt | zaznava kot odsoten."Kar zadeva dogajanje v | C |
na to, ali je vir afekcije možganov zunanji | objekt | ali ne - ker so afekcije možganov, kot okazionalni | C |
v njihovem duhu deluje tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten, jih seveda ne zavaja namenoma | C |
katerih Bog v duhu deluje tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten, prihaja šele, odkar so se | C |
zunanji vzrok", pa ta vzrok nikakor ni mogel biti | objekt | sam - in potemtakem ni šlo za "delovanje objektov | C |
ezdružljivo z njim. Čeprav je bil v Adamovem primeru | objekt | sicer vedno res tam, pa je bil prav Bog sam | C |
v njegovem duhu deloval tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten. Edini razlog, zakaj Bog Adama | C |
v njegovem duhu deloval tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten, in ne morda zaradi tega, | C |
v njegovem duhu deloval tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten - Adam je lahko nastanek tistih | C |
Bogu preprečil, da bi celo takrat, kadar je bil | objekt | dejansko prisoten, v njegovem duhu deloval tako | C |
prisoten, v njegovem duhu deloval tako, kot da je | objekt | prisoten. Kadar pa Adam gibanja življenjskih | C |
odsotnosti objekta, bi to pač pomenilo, da je sam | objekt | še vedno tam, kjer je bil že ves čas, se pravi | C |
objekta v njihovem duhu deluje tako, kot da bi bil | objekt | dejansko prisoten, prihaja neodvisno od njihove | C |
sodobnika De Quinceyja zanima umor, namreč kot | objekt | "ene izmed lepih umetnosti". Bentham pa osebnega | C |
bakrorezi, kot podobe, bolj popolni in da bi neki | objekt | bolje reprezentirali, mu pogosto ne smejo biti | C |
sama svoja najboljša ikona; z eno besedo, vsak | objekt | je znak samega sebe. Benthamova avto-ikona je | C |
več središče sveta, subjekt se je preobrazil v | objekt, | ki ga določa zunanji svet.Humanizem ni bil več | C |
Lascauxa pripada epohi svojega slikarstva kot | objekt, | toda ko pridemo na ogled te jame, on pripada | C |
" Termini referirajo spoznani, ne pa realni | objekt. | Ni enačaja med realno in spoznavno ravnijo. | C |
dela / pevec, pripovedovalec, pisatelj) R - | objekt | informacije (recipient / sprejemalec oz. odjemalec | C |
izraziti njihove identitete, a ker se za izhodiščni | objekt | tekstoloških raziskovanj rabijo zapisani teksti | C |
Marsovem polju; njegov naslednik Klavdij je prvi | objekt | dokončal, drugega opustil.V Sirakuzah je dal | C |
dvomom, da lahko znanost zgodovine zgrabi svoj | objekt, | se pravi preteklost, s sredstvi koncepta, formule | C |
posredovanja dejal Adorno, da »je mediacija | objekt | sama po sebi in ne nekaj med objektom in tistim | C |
za »dejansko« kot za »možno«, ki je domnevno | objekt | reprezentacije »literarnih« del.Tako je znotraj | C |
proces izvajanja; | objekt, | na katerem se opravljajo procesi; rang kot | C |
izvršilna naloga in vsak proces vselej nanaša na | objekt | izvajanja.Objekti, na katerih poteka proces | C |
izvajalne naloge označiti in identificirati glede na | objekt. | Členitev po objektu navezujemo na členitev po | C |
osnovah, najpogosteje uporabljane pa so: proces, | objekt, | faze, rang in namen kot horizontalne osnove | C |
ne le da sliši izjavo, ampak jo tudi razume. | Objekt | čutne zaznave ima zanj neko dodatno kvaliteto | C |
teoriji ni prostora za tako posredovanje: telesni | objekt | je vselej telesno mišljeni, telesno označeni | C |
je vselej telesno mišljeni, telesno označeni | objekt. | In to je bistvena opredelitev izrazljivega, | C |
nastop nove dimenzije pojasnjuje, zakaj dobri | objekt | ni doletela usoda bodisi delnih objektov bodisi | C |
objektov bodisi telesa brez organov: "Zares, dobri | objekt | je prevzel nase oba shizoidna pola, tako pol | C |
polnim telesom brez organov) vzdržuje zato dobri | objekt | kompleksna razmerja." Dimenzija višine torej | C |
psihičnega ustroja pri otroku, ki jo zaznamuje novi | objekt, | Nadjaz: "V tej situaciji se Jaz na eni strani | C |
delnimi objekti, ki si prizadevajo ujeti dobri | objekt, | in jim nudi pomoč, podporo in celo usmiljenje | C |
je dostopno le prek reminiscenc, tudi dobri | objekt | vselej nastopa kot nedosegljivi, že izgubljeni | C |
vselej nastopa kot nedosegljivi, že izgubljeni | objekt | ali "idol" z višin.Vse v tem svetu je ravnodušna | C |
pridružujejo podobe hranjenja in izločanja, dobri | objekt | iz zvokov izlušči glas - izgubljeni status objekta | C |
razločeni izvir pulzije in vsebuje razločeni | objekt: | "Medtem ko dejavnosti, ki jim je podvržen, delni | C |
Medtem ko dejavnosti, ki jim je podvržen, delni | objekt | nekega stadija razkosajo, je delni objekt neke | C |
delni objekt nekega stadija razkosajo, je delni | objekt | neke cone ločen od celote zaradi teritorija | C |
zaradi teritorija, ki ga zaseda in ki omejuje ta | objekt. | " Cona je kos telesne površine s svojo lastno | C |
seveda ni več delni organ niti nedosegljivi | objekt | z višin, ampak le še podoba, ki je projecirana | C |
pretakanje, želja teče in reže." Vsak delni | objekt | je tako vpet v neskončne serije parov, ki se | C |
parov, in nobenih vezi razen vezi para. Vsak | objekt | glede na svoje mesto v polju vedno reže nek | C |
vedno reže nek tok, ki ga proizvaja nek drug | objekt | in ki je tok le relativno, se pravi le za objekt | C |
objekt in ki je tok le relativno, se pravi le za | objekt, | ki ga reže, pri čemer tudi sam proizvaja nek | C |
govorimo vselej o paru, ki ga sestavlja nek delni | objekt | v eni od svojih vlog in "mnogotero polje potencialne | C |
linearni seriji: nek vseobsežni nediferencirani | objekt. | Vse za hip zastane, vse okameni (in se nato spet | C |
produkcije nezavednega. Želji ne manjka ničesar, njen | objekt | ji ne manjka.( . . .) Želja in njen predmet | C |
propoziciji tako tudi predmet oziroma delni | objekt | v produkciji kroži kot neujemljiva točka, ki | C |
smislu lahko rečemo, da je edini subjekt in | objekt | molekularne ravni sama želja na telesu brez | C |
objekte povzeti v en sam, popoln in odsoten | objekt | ali falos kastracije, mnoštvo tokov-rezov projecirati | C |
je označevalec manka dojet kot transcendentni | objekt | in ne kot logični sestavni del mehanizma izključujoče | C |
Njen edini raison d'etre je postati spolni | objekt, | za kar v neskončnost moleduje in kar se v neskončnost | C |
izdelek v etimološkem pomenu besede, v dokončan | objekt, | vzet iz katerega koli proizvodnega procesa, | C |
Stran 183 Hannah Wilke, SOS serija | Objekt | nastajanja zvezdnika (S.O.S. - Starification | C |
Sugargiver), 1977 Hannah Wilke, SOS serija | Objekt | nastajanja zvezdnika (S.O.S. - Starification | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |