nova beseda iz Slovenije

'za to, da se' (3.079-3.178)



     Zakon je za to, da se izvaja.  G
     Jaz se zavzemam za to, da se to stori.  G
     Zato se zavzemam za to, da se o tem odločajo ženske.  G
     Gre za to, da se posvetujete pred samim glasovanjem.   G
     Zato še enkrat, sem za to, da se sprejme amandma kolega Zimška.   G
     Gre namreč za to, da se pač moramo sporazumevati z našimi sosedi.  G
     Vsi smo nekako na odboru za gospodarstvo bili za to, da se ta izloči.  G
     Zagotovo si prizadevam za to, da se ohranjajo delovna mesta na podeželju.  G
     Torej, ne gre samo za to, da se nekaj posega, treba je to na trgu tudi prodati.   G
     Jaz sem v resnici proti temu in sem za to, da se odpravijo napake, ki so storjene.  G
     Gre za to, da se v dohodninsko osnovo všteva tudi katastrski dohodek, kar je prav.  G
     Vidim tudi enega od razlogov za to, da se mi zdi, da pa morda ta posel ni bil tako dober.  G
     Zaradi tega, da se preprečijo kakšne zlorabe, sem jaz za to, da se sprejme amandma gospoda Zimška.  G
     Torej jaz res prosim, zakaj ne izkoristite priložnosti, ki jo imate za to, da se pisno prijavite k razpravi.  G
     Tisti, ki je bil planiran, pa se je zahtevalo od lokalne skupnosti, da 80% sredstev vloži za to, da se to izdela.  G
     Gre namreč za to, da se slovenski nacionalni program zadnji 2 ali 3 leta ne izvršuje tako, kot je bil načrtovan.   G
     Žal vladajoča koalicija takrat ni imela posluha za to, da se te takse ne plačujejo oziroma da se bistveno znižajo.  G
     Kdo je za to, da se točka prekine in se sestane komisija, ki pripravi predlog stališč k predlogu zakona? (20 poslancev.)  G
     Gre za to, da se plan krvodajalskih akcij, verjetno zaradi velikosti teh akcij s strani Rdečega križa posebej opravi z njim.  G
     Sem za to, da se zgradi končno lokalna samouprava na drugi stopnji, ker veliko je bilo tu govora o centralizaciji Ljubljane.  G
     Ampak želel pa bi pojasniti, zakaj bo Slovenska nacionalna stranka glasovala za to, da se zamenja gospod minister za finance.   G
     Vsi vemo, in to bi rad še enkrat spomnil, da je 34 podpisnikov dovolj z vidika ustavnega kvoruma za to, da se ta odlok razpiše.  G
     Torej, vi se zavzemate za to, da se te stvari pogledajo, da se razčistijo in da je opozicija pomagala razjasniti, kaj se je dogajalo.   G
     Ker možnosti, prilike za to, da se z dvotretjinsko večino karkoli spremeni, praktično ne bo več, ali pa bo čudež, če se bo do tega zgodilo.  G
     Tu gre za to, da se na novo uvaja neka renta, ki sicer iz tega zakona o skladu za poplačilo vojne odškodnine tudi v drugih primerih ni dana.   G
     Izločili smo tiste najbolj revne dele, ki skrbijo za to, da se nam ne zarasejo, ne bom rekel kaj, Haloze, kozjanski hribi ali pa še kaj drugega.  G
     Seveda pa je nekaj časa potrebnega tudi za to, da se pripravi to poročilo in uskladitveni amandma za predlog dopolnjenega proračuna za leto 2003.  G
     Gre vendar za to, da se to razdeli med sredstva, kot piše v predlogu zakona, lokalnih skupnosti in zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje.  G
     Zato je treba gledati, kadar sprejemamo zakonodajo, da sprejmemo tako, ki je primerna za vsako panogo in za to, da se neko področje normalno razvija.  G
     Najprej je nedvomno pod pritiskom ta ista industrija, ki je v matični državi recimo sprožila razlog za to, da se je država uvrstila na "watch" listo.  G
     Torej povejte mi, gospod predsednik ali gospod mandatar, kje je podlaga za to, da se začne z okrnjenim, se pravi necelovitim predlogom za sestavo vlade.  G
     Te dileme ni, da ne bi izpadlo, kot da se odločamo, ali bomo ali ne razpisali naknadni referendum, če so vsi pogoji za to, da se ga razpiše, in menim, da so.  G
     Tu morate priznati, da ste v obrambi svojih stališč uporabili nizke udarce in jaz prosim, plediram za to, da se to prekine in da gremo, razpišemo referendum.  G
     Kot minister je odgovoren za delo ministrstva v celoti, torej tudi za to, da se je dopuščalo nezakonito, nenamensko in negospodarno ravnaje z javnimi sredstvi.  G
     Glede na takšno stanje je tudi pravi čas, da se bo prav gotovo treba začeti spraševati za odgovornost za nazaj, in čas za to, da se minister zamisli ob takem stanju.  G
     Sodstvo je neodvisno v tem, kako sodi, ni pa neodvisno v tem, ali soditi ali ne soditi; sodišča so plačana za to, da delujejo, ne za to, da se tam nabirajo zaostanki.   G
     Brez nadaljnjega sem za to, da se podpre tudi 1. člen, torej prvi amandma k 9. členu, gospoda Kelemina, ki predvideva večjo odškodnino za umrle v osvoboditveni vojni.   G
     Ministrstvo za finance je po zakonu preko institucij, ki jih ima, zadolženo za to, da se stvari, kakršne se tukaj dogajajo oziroma kakršne so tukaj opisane, ne dogajajo.  G
     Prav v tem primeru imamo opravka z dejanjem terorizma, ki je verjetno zahtevalo več let skrbnih priprav in uporabo ogromnih finančnih sredstev za to, da se je to izvedlo.  G
     Sem za to, da se v slovenskem političnem prostoru nekatere stvari razčistijo in da tisto, kar ne izpolnjuje standardov, da pač tudi predsednik vlade to naglas in javno pove.  G
     MAG. FRANC ŽNIDARŠIČ: Lepo prosim za ponovitev glasovanja, ker sem se zmotil in sem glasoval proti, čeprav sem veš čas navijal za to, da se z amandmajem podprt 9. člen sprejme.  G
     Ne gre za poseganje v pravice, ki so bile priznane, ampak gre za to, da se omogoči možnost izbire med novimi prejemki iz tega naslova in med tistim, kar je bilo že odobrenega.   G
     Zato pač mislim, da je to čista politizacija še kako odgovornega dela vlade na tistem segmentu privatizacije državnega premoženja, ki je v bistvu edini ostal za to, da se odproda.  G
     Gre za to, da se posamezne postavke, ki v posebnem delu proračuna zajemajo investicijske izdatke in izdatke državnih pomoči, razdelajo po posameznih projektih in po večletni dinamiki.  G
     Želimo poudariti, da pri tem ne gre za zamrznitev in ne gre za zniževanje, pač pa gre za to, da se usklajevanje vrši na takšen način, da se plače in pokojnine usklajujejo enakomerno.   G
     Knjige posameznih ministrstev so pa pri posameznih ministrih oziroma ministrstvih in oni odgovarjajo za to, da se te operacije knjiženja in evidentiranja izvajajo v skladu s predpisi.  G
     Ne me napak razumeti, sem za to, da se obravnava te ljudi na čim bolj človeški način in da se jim ne zgodi še nova krivica pri nas, ki se jim godi itak že tam, od koder so pač prišli.   G
     Vemo pa, da je treba za to, da se tudi resolucija o družinski politiki, ki jo je ta državni zbor že 1993. sprejel, in tudi obljublja, da jo bo uzakonil, rešuje bolj globalno, sistemsko.  G
     Jaz sem bil en redkih, ki je dvakrat problematiziral na kolegiju uvrstitev te točke na dnevni red zaradi tega, ker se mi vedno upira in nisem nikoli za to, da se nekaj dela pod pritiskom.  G
     Če mora dati mama trikrat po 20 tisoč za avtobusni prevoz na mesec, je to 60 tisoč, ona pa zasluži 55 tisoč, očetova plača je pa za to, da se preživijo, potem lahko izračunate, kako to gre.  G
     Zato govoriti, da je bil referendum opravljen po čemer koli drugem, kot po zakonu, ki je izrecno bil sprejet za to, da se po njem opravi referendum, jaz ne vem, kdo enostavno to lahko trdi.   G
     Gre za to, da se čimprej resnično ta problem, ki je najbolj akuten na tem območju, začne reševati in da je ta model potem seveda eden od tistih, ki se lahko uporablja tudi v ostalih delih Slovenije.  G
     Ker konec koncev, kdo bolj kot tam živeči imajo interes za to, da se preneha nečista proizvodnja, da se preneha proizvodnja, ki se vsak dan sproti postavlja pod vprašaj, in najde atraktivnejša usmeritev.  G
     V vseh točkah, tako mnenja sekretariata kot mnenja vlade, je bila velika ali bom rekel, več kot zadostna podlaga za to, da se je odbor odločil, da državnemu zboru predlaga, da predloga zakona ne sprejme.  G
     Ali pa, če ne bo danes sprejeta sprememba zakona, podlaga za to, da se do dogovora čim prej pride, torej da bo to nek dodaten pritisk na to, da partnerji v tej zadevi dosežejo dogovor glede plačne politike.  G
     Moram pa povedati, da smo se v združeni listi zavzemali za to, da se organizira javna predstavitev mnenj ravno zaradi tega, da se prenekatera vprašanja pojasnijo in seveda s tem tudi izboljša potem sam zakon.  G
     Da ga pa sprejmemo, moremo imeti pa utemeljitve, da so pogoji za to, da se lahko izvede, ne pa da ga pišemo zato, da potem novinarji rečejo, "poglejte, kako se pametno zavzemajo v tej in tej stranki za državljane".  G
     Ne, v tem trenutku ne sekajo, del vzroka za to, da se poseka komaj 42 procentov etata, je pa tudi v temu, da se, tudi to je bilo večkrat poudarjeno, dejansko prikrivajo količine, ki so posekane v državnih gozdovih.   G
     Tudi si ne želim situacije, ko bi zakone spreminjali za to, da se nek interes neke skupine pokriva, ker se ga pač ne da rešiti drugače, zgubljamo pa na tak način lahko sistemsko ureditev, ki bi pokrivala obe manjšini.  G
     Kot ste verjetno opazili, to delajo številne vlade v svetu in preverjajo številne varnostne sisteme, ki so prej delovali kot nekakšna inercija, pravzaprav že z nekako izgubljenim občutkom za to, da se resnično lahko kaj zgodi.  G
     Jaz navijam za to, da se v tej Sloveniji preprosto dela po nacionalnem programu, ki ga je ta parlament sprejel, ne pa po tem, kako gospod Polanjko ali gospod Lavriša ali še kdo drug iz nekega resorja misli, da je prav, da se dela.  G
     In torej vemo, da imamo poslanke in poslanci in tudi državljani pravico po obravnavi zakona o dvokrožnem večinskem volilnem sistemu, če bi bil sprejet, zahtevati in sprožiti postopek za to, da se da ta zakon na naknadni referendum.   G
     Cena tega načrta, kot je bila omenjena, je pač odraz dejansko potrebnega dela za to, da se načrt v predpisani obliki, ki - kot rečeno - zagotavlja samo nujno potrebne podatke o nepremičnini, ki se vknjižuje, ki ga je treba v to vložiti.  G
     Tam je minister Grafenauer vzel za merilo občino s sedmimi svetniki in je rekel, kako bi izgledalo to, če bi občina, kjer je sedem svetnikov, pa je kvorum 4, torej za to, da se sploh lahko seja opravi in potem 2 glasujeta za in 1 proti.  G
     Gre namreč za to, da se ta program ne izvaja tako, kot je zastavljen, in da določene sredine, ki so bile po tem nacionalnem programu planirane za izgradnje določenih avtocestnih odsekov, želijo vedeti, kdaj bodo pravzaprav prišli na vrsto.  G
     Gre za to, da je treba v zakonu bolj natančno, bolj zavezujoče, in v tem predlogu to sedaj to ni zadosti dobro narejeno, predvideti odgovornost izvajalca plačilnega prometa do tistega, ki izda nalog za to, da se opravi nek plačilni promet.   G
     To je urad, ki ga s tem zakonom ustanavljamo zato, da bdi nad izvajanjem tega zakona, ta urad ima diskrecijsko pravico, da da soglasje ali pa ne da soglasja za to, da se odda naročilo brez predhodne objave, podobno kot velja za ostalih 11 točk.  G
     To so tisti argumenti, ki mislim, da bi morali prepričati vse, ki boste o tem glasovali, da se ta amandma podpre in da se zavrne rešitev, ki dejansko nima nobenih pravnih podlag za to, da se uvajajo republiške gospodarske službe v tej dejavnosti.   G
     Prav se nam zdi zato, ker je ravno iz tega obdobja, ki je minilo od sprejetja zakona, bilo veliko različnih mnenj in tudi zato, ker smo ocenili, da je več kot polovica Slovencev še vedno za to, da se spoštuje osnovno v vsaki družbi, to je družina.   G
     ALOJZ PETERLE: ...procesu vstopanja Slovenijo v Evropsko zvezo in če bo šlo tako naprej, bom jaz javne in poslanske možnosti uporabil za to, da se bom primerno vprašal, komu je res v tej državi v interesu, da gremo tja, za kar smo se uradno opredelili.   G
     In zdajle seveda bi morala priti pa, obrat bi se moral zgoditi, gospodarstvo bi moralo in prek svojih institucij, prek gospodarske zbornice, prek odbora, prek poslancev, pritiskati na tisti institucijo, ki je odgovorna za to, da se sklepi ne uresničijo.  G
     Takrat, ko smo mi zapisali, na primer - tokrat govorim na primer - ali ste za to, da se uveljavi zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o zdravljenju neplodnosti in postopkih oploditve z biomedicinsko pomočjo, sprejet v državnem zboru dne tega in tega.  G
     Kajti smatramo, da ne gre za popolnoma nič drugega kot za to, da se poskuša zakonsko zavezati ministrstvo oziroma določen resor, da bi imel potem seveda ta resor pravico zagotavljati sredstva in pa tudi pravico porabo sredstev za izobraževanje inšpektorjev.  G
     Ampak drugače povedano, ko sem se prebil skozi te amandmaje in seveda sem zavonjal tendenco, za katero gre - gre za to, da se ustvarijo povsem novi pristopi, nove službe, skratka da lahko vsak, ki se bo boril gor, bo nekaj počel, vsak ima lahko pristop in podobno.  G
     Politični - kot rečeno, so v prepričanju, da je kombiniran ali popravljen proporcionalni sistem za demokracijo in za njen razvoj v Sloveniji v nadaljnjih letih in desetletjih v Sloveniji koristnejši, so prav tako tehtni razlogi za to, da se odločimo za drugo možnost.   G
     Zaradi tega ne bom rušil pravnega reda Republike Slovenije, nasprotno, zavzel se bom za to, da se oblikuje drugačna politična večina, politična večina za predlog spremembe ustave, ki prav tako rešuje to zadrego, v kateri smo se znašli, na enakovreden in enakopraven način.   G
     Če mi je dovoljeno, bi rad zelo na kratko ponovil, da ocenjujemo kot slabo dejstvo, da je pretežni del, okrog 80% odhodkov proračuna, fiksnega značaja in da je premalo proračuna na voljo za to, da se intervenira v tiste sektorje, ki pomenijo nov razvojni impulz za deželo.   G
     Bil sem v dvomih pred začetkom same razprave in potem ko so se zvrstili vsi kolegi v imenu poslanskih skupin ali v svojem imenu, sem seveda še v večjih dvomih; ker še vedno mi odmeva pritisk, ki je bil argument za to, da se v ta predlog zakona oziroma predlog spremembe zakona gre.   G
     Pri vsem tem bi pa na koncu, seveda, povedal to, da bi bilo prav, da bi ta državni zbor - če ne državni zbor, pa vsaj naša poslanska skupina - terjal odgovornost od tistih, ki so dejansko krivi za to, da se nacionalni program izgradnje avtocest ne uresničuje, da je v takšni zamudi.  G
     Na vsak način pa ponovno poudarjam, da v tem trenutku skupnost občin Slovenije izjemno korektno skrbi za to, da se ne glede na to, da nima nacionalnega statusa, udeležuje vseh posvetov in vseh kongresov na ravni Evrope, in mislim, da Evropa teh naših notranjih sporov ne bo razumela.  G
     Mislim, da imate tudi moj pismeni predlog, ali je na poti, za to, da se ta zakon obravnava po rednem postopku, sicer na način, da bi državni zbor odločil, da bi se drugo branje zgodilo na prvi jesenski seji in da bi potem združili drugo in tretjo obravnavo in bi ga v septembru imeli pod streho.   G
     Potrebno bi bilo dejansko delati nekaj za to, da se tudi tisto, kar je bilo v teh vseh letih nepravilno, kar pomeni ogromne milijarde denarja, ki je izhlapel v žepe posameznikov, tam se naj vladajoča koalicija potrudi, ne pa da sprejema zakon, ki lahko pomeni ne samo zamrznitev, kot je gospod prej ugotovil.  G
     In v tem trenutku, če boste pogledali tudi sklepe vlade o tem, ni prišlo do privatizacije, ampak do odločitve vlade, da je za to, da se pripravi program privatizacije, ki pa je, seveda, po svoji vsebini stoodstotno različen od tistega, kar je predlagal zakon o razdelitvi certifikatov za državljane oziroma za pide.  G
     Zato sem razburjena in zato posegam v besedo, ker se mi zdi neumestno primerjanje orožnih listin z osebnimi listinami in z ostalimi zadevami, za katere se morajo državljani dnevno zglasovati v uradih in plačevati visoke upravne takse, če gre pa za tako nevarno zadevo, kot je orožni list, pa sem za to, da se to lahko preverja večkrat.   G
     Mehanizem, ki je še kako primeren za to, da se sproti spremljajo stvari v državi, ki so narobe in da se tudi odpravljajo ali se pa tudi zaradi tega vlada mora zavedati svojih napak in lahko prihaja tudi do kakšnih interpelacij in podobnih stvari, kar je že v preteklosti bilo tudi zaradi raznih poročil prejšnjega varuha človekovih pravic.   G
     Gre za to, da se ne da dovoliti in da se ne sme dovoliti, da bo neko podjetje pobiralo denar od vseh uslužnostnih dejavnosti, in to celo na dva načina - prvič, da bo delilo koncesije za izvajanje določenih dejavnosti in drugič, da bo že vnaprej v teh firmah, ki jim bo dajalo koncesije, lastnik v določenem odstotku, recimo v varnosti s 30%.  G
     Naj ponovim, da seveda ti zneski, ki so navedeni v tabelah, niso sredstva, ki jih bomo, ali ki se naj bi kar tako dodeljevala občinam, ampak resnično gre za to, da se samo omogoči zopet nek znesek, do katerega bodo upravičene tiste občine, ki bodo seveda zagotovile zemljišča, zagotovile komunalno opremljanja zemljišče, dokumentacijo in seveda razpisala dela.  G
     To je odločitev, ki jo je mogoče utemeljiti z našim pogledom na vodenje javnih financ, na naše predloge za to, da se v naslednjem mandatnem obdobju, če ne do izteka tega, veliko več stori za to, da bi z zakonodajo zapolnili še tiste prazne luknje, ki omogočajo v pravnem sistemu in v mentaliteti upravljanja z javnim denarjem večjo gospodarnost, predvsem pa seveda zakonitost.  G
     Če so ukrepi dobro zastavljeni, če so tisti, ki ukrepe morajo sprejeti - in to so pretežno podjetja - pripravljeni oziroma če bodo hitro lahko pripravljeni, ker ne gre za veliko število ljudi, potem smatram, da je zagotovilo, pravno in ekonomsko, za to, da se ti ukrepi lahko izvajajo v praksi, v časovnem limitu, o katerem je govorila vlada ali največ morda kakšen mesec več od tega.   G
     Ravno tako je bil napisan tudi iz razlogov, ker ravno vinogradništvo je ena od panog, ki bo verjetno z vstopom Slovenije v Evropsko unijo prizadeta, če ne bomo pravi čas poskrbeli za to, da se vinogradniške površine v Sloveniji obnovijo, da se izboljša konkurenčna sposobnost slovenskega vinogradništva, predvsem z novimi tehnologijami in trstnimi izbori, ki so v večjem delu zastareli.  G
     Na tretji strani pravite, mi smo samo za to, da se povišujejo samo pokojnine do 100.000 tolarjev, nad 100.000, pravite, se pokojnine ne smejo ali pa ne bodo povečevale, in v tem delu vas prav nič ne moti, da bi bila tista kuverta, rjava, siva, bela, kakor je govoril gospod Peterle, bistveno realno pa nižja, kot bi bila sicer, če ne bi bila takšna sprememba sprejeta in še o čem bi se dalo govoriti.   G
     Sam osebno oziroma naša poslanska skupina ocenjuje, da ni toliko krivda mogoče na samih ministrih, ki so bili sicer iz ljudske stranke, ampak v pretežnem delu na tistih, ki so odločali o financah, to se pa ve, da so bili v glavnem ministri liberalne demokracije in da so oni dejansko najbolj odgovorni za to, da se nacionalni program izgradnje avtocest ni uresničil v tisti meri, kot ga pričakujejo državljani Slovenije.   G
     Poslanska skupina združene liste seveda podpira intenco zakona v prvih dveh ciljih, ko gre za to, da se izostrijo seveda sistemi, ki bi naj omogočili hitrejše razreševanje delitev premoženj med starimi in novonastalimi občinami, tudi seveda rešitev, ki se veže na imenovanje nadzornega odbora, pri čemer podpira tudi amandmaje, ki jih je vlada oblikovala s tem v zvezi in ki jih je komisija za lokalno samoupravo tudi podprla.  G
     In upajmo, da bo sklep oziroma sprejem zakona o javnih skladih, ki je bil nedavno sprejet v državnem zboru in vrača nezazidana stavbna zemljišča, ki so bila nekoč v družbeni lasti, v last občin, da bo ta dinamika tudi na račun tega zakona bistveno hitrejša in da bo omogočeno zagotoviti dovolj oziroma mogoče zagotoviti dovolj zazidljivih parcel za to, da se lahko ponudi prostor za lastna stanovanja, privatne oziroma individualno gradnjo in seveda tudi za blokovno gradnjo.   G
     Ne gre samo za to, da je bolje storiti nekaj, majhen korak, kot pa da ne bi storili ničesar, gre tudi za to, da bi lahko izkušnje takšne novo ustanovljene pokrajine bile spodbuda, podlaga, motiv za to, da se za to pot odločijo tudi druge pokrajine in da bi delovanje te pokrajine pokazalo, kje so njene dobre in slabe strani, da bi na tej podlagi lažje ponovno ocenili, ali ni smiselno spremeniti ustave in drugih predpisov, ki bi omogočali ustanavljanje pokrajin v vsej Sloveniji.   G
     Nenazadnje; utemeljitev za takšno odločitev oziroma podlago za to, da se lahko izvršuje tudi zakon o financiranju občin, potrebujemo v nacionalnem stanovanjskem programu, ki mora opredeljevati in omogočati, da se razmišlja tudi o nepovratnih sredstvih - kajti 17. člen zakona o financiranju občin vendarle potrebuje določilo, da se lahko oblikujejo dodatna sredstva za sofinanciranje posameznih ukrepov in investicij, kadar obstaja - v skladu z zakonom ali drugim predpisom - poseben interes za njen razvoj.  G
     Zato se mi zdi razumno, da tudi druge podpisnike pozovem, da se sprijaznijo s temi zmanjšanimi zneski, ki jih je predvidel ob tej postavki in na drugih odbor in bi se jim na tej priliki, ker ni bilo mogoče še enkrat vseh poiskati, ker jih nikoli ni vseh v dvorani, da glasujemo praktično za tisto, kar nam je skupaj uspelo, da tako rečem, izpleniti v tem pravičnem prizadevanju za to, da se tudi to področje, ki sicer ne doživlja, kot pravi minister, prioritete v memorandumu, obravnava prioritetno v državnem zboru.   G
     Torej gre izključno in samo za ideološki način in za ideologijo, gre za to, da se tako, kot je bilo v vrsto člankov v časopisih omenjeno, dokaže da Slovenija v tem, bom rekel, pohodu neverjetnega liberalizma dokaže, da družina ni več tisto kar je bila, da ni več družina, bom rekel, nekaj kar je tradicionalnega in, seveda, gre za dokazovanje prevlade moči vladajoče koalicije, z izjemo, to moram poudariti, nad tradicijo oziroma tako imenovano - kot je rekel eden od dandanes že govornikov - nad tradicionalne način oziroma konzervativne načine življenja.  G
     Zato bom rekel, da polagam na srce vsem tistim, ki se boste spopadali z zakonodajnimi postopki tudi v prihodnjih mandatih, in seveda ministrom, ki bodo na tem področju delovali, da bi se skupina strokovnjakov - saj jih ni tako malo navsezadnje v tej državi - lotila nekega širšega projekta, očistila zakonodajo, se pravi, na področju procesnega prava, po vseh postavkah, pogledala, kaj je moč naresti za to, da se bo sodnike tudi bolj korektno ocenjevalo in nagrajevalo, skratka, cel splet je treba imeti pred seboj, pripraviti nek projekt in se ga ne lotiti na vrat na nos, pa s tako "flikarijo", kot je sedaj.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.579 2.679 2.779 2.879 2.979 3.079 3.179 3.279 3.379 3.479 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA