nova beseda iz Slovenije

'se mi zdi, da' (2.801-2.900)



     Tu se mi zdi, da bi morali malo ločiti.  G
     Žal se mi zdi, da se vse to odvija prepozno.   G
     Ker se mi zdi, da s tem razvijamo ta policentrizem.   G
     Popolnoma normalno se mi zdi, da je nekaj opredeljeno.  G
     Zaradi tega se mi zdi, da je tudi to smiselna rešitev.   G
     Ne bi rad zavlačeval, ampak se mi zdi, da delamo nekaj odveč.  G
     V tem smislu se mi zdi, da je ta diskusija lahko koristna diskusija.   G
     V tem primeru se mi zdi, da bo odločitev težka, to vam iskreno povem.  G
     Zato se mi zdi, da je to popolnoma zgrešeno in da je to velika napaka.  G
     In ne glede na to, kakšen je postopek, se mi zdi, da bi bilo to smiselno.  G
     Zato se mi zdi, da bi moral ta tekst biti v tem pogledu tudi uravnotežen.   G
     Nadalje se mi zdi, da je bistveno to, da je tu jasno povedano, koliko ima...  G
     Velika stvar, ki se mi zdi, da je napačno usmerjena, pa je naše zadolževanje.  G
     Absolutno zavračam, ker se mi zdi, da je podlo in nizko podtikanje na tak način.  G
     To se mi zdi, da so tri taka bistvena vprašanja, na katera bi bilo treba odgovoriti.   G
     Dajte nam pojasniti, resnično, to dilemo, ker se mi zdi, da je ključna za odločanje.   G
     Pri zaposlovanju se mi zdi, da bi bila prva stvar to, da bi pogledali zdrava podjetja.  G
     Ob tem, kar ste tukaj govorili, se mi zdi, da pravzaprav ne veste natančno za kaj gre.   G
     V kolikor niso ta sredstva zagotovljena, se mi zdi, da bo sedaj prerazporejanje malo težavno.  G
     Zato veste, se mi zdi, da je, bi rekel, prav govoriti, da želimo imeti drugačne in nove odnose.  G
     Če bo sprejet amandma odbora, potem se mi zdi, da bo amandma združene liste postal brezpredmeten.  G
     Na to se mi zdi, da bo sedaj moral dati odgovor tisti, ki ščiti tu nacionalni gospodarski interes.  G
     Vprašal bi; namreč, če gre tukaj - za recimo - nekaj 10 ljudi, se mi zdi, da je škoda razpravljati.  G
     To se mi zdi, da bi moralo biti korektno stališče tudi naših kolegov iz drugih parlamentarni strank.  G
     Če pa učijo in niso v tem rangu, se mi zdi, da jim ne pripada tisti status za delo, ki ga opravljajo.  G
     Prav tako se mi zdi, da se naša zunanja politika nekoliko zakasnelo odziva na zelo hude vojne spopade.  G
     Je sicer zelo kratek, pa vendar se mi zdi, da je toliko pomemben, da bi ga želel nekoliko obrazložiti.   G
     Zato se mi zdi, da je do teh ljudi, ki so vsa svoja boljša leta delali za druge, primerno, da jim to damo.  G
     In se mi zdi, da je zelo smiselno, tako kot je predlagano z amandmajem, da naj bo to garant za te stvari država.   G
     Tudi s tega vidika je to neka vmesna rešitev, ki se mi zdi, da je smiselna, sprejemljiva in jo je mogoče braniti.  G
     Zato se mi zdi, da bi morali okrepiti tiste službe, ki bi skrbele, da bi bilo tega prometa s temi drogami preveč.   G
     Tako da se mi zdi, da tisto, kar je predlagal gospod Zimšek, je zelo pomanjkljiva in jaz tiste širitve ne bom podprl.   G
     Oglašam se kot eden od podpisnikov tega amandmaja in se mi zdi, da je vseeno potrebno razčistiti nekatere nesporazume.   G
     Takrat sem tudi večkrat obiskal ta kolektiv in se srečal z delavci in sindikatom in se mi zdi, da sem bil takrat na tekočem.   G
     Ker če ste tako občutljivi, kako vam rečem, brez žalitve potem se mi zdi, da je najboljše, da vam nič več ne rečem po priimku.  G
     Ker pa smo že večkrat tukaj diskutirali za malenkosti, se mi zdi, da to ni tako majhna malenkost in pač opozarjam na to napako.  G
     Če mi vztrajamo pri tem, da je treba za družino nekaj storiti, se mi zdi, da je vlaganje v mlado populacijo najbolje naložen denar.  G
     Seveda se mi zdi, da je to ravno obdobje, ko je bil Popit predsednik predsedstva CK in da je to tisto obdobje, ki ga vi najbolj poznate.  G
     Sam bom podprl ta amandma, ker se mi zdi, da je to zadnja priložnost, da uresničimo željo tistih upokojencev, ki imajo najnižje prejemke.  G
     Se mi zdi, da je to zelo nekorekten način, da niste dobili v roke tako samega amandmaja in pa naše utemeljitve in sedaj jaz drugega ne morem.  G
     Če že je odklonilno stališče do tega novega 12.a člena, se mi zdi, da je dodatni sklep preblag in ne zajema tistega, kar bi se moralo zgoditi.  G
     Sedaj se mi zdi, da tudi oblast pa itak, kdor je na oblasti si želi, da bi bila čim manj kontrolirana in da bi čim lažje svojo politiko izvajala.   G
     Je pa nekaj smešno, najbolj smešno se mi zdi, da se vojsko tretira drugače - torej, vojaka krvodajalca se tretira drugače kot nekoga drugega, civilista.  G
     Zato se mi zdi, da ta pritisk ni bil na mestu in predlagam, da te amandmaje, ki se tičejo slabovidnih oziroma slepih, skratka invalidov, tudi podpremo.   G
     MAG. JANEZ KOPAČ: Tu je bilo posebej v zadnjem nastopu izrečenih toliko neresnic, da se mi zdi, da je treba pojasniti nekaj stvari, da ne bo nesporazuma.  G
     Verjemite mi, da se nisem hotel oglasiti, ker se mi zdi, da je o pokojninski reformi že toliko bilo povedanega, da se praktično težko pove še kaj novega.  G
     Zato se mi zdi, da je, bom rekel, vsaj iz našega vidika, če govorimo o Betnavi, relevantno vse, kar je bilo rečeno o tem, ampak to je program za spomenik.  G
     Imam pa pripombo, kar se mi zdi, da je pozitivno, da ne vztrajamo več pri sistemu paketa, temveč da se dogovorimo o tistem, o čemer se je možno dogovoriti.  G
     Bi ga pa rad vzpodbudil, da bi razpravljal o tej deklaraciji, ker se mi zdi, da ima kot župan obmejne občine zagotovo vsaj dve temi, o katerih bi lahko veliko povedal.  G
     Zato se mi zdi, da govoriti o tem, kaj bo tam delal nekdo, ki je zasebni lastnik, ni koristno, ni korektno in je, bom rekel, na nek način omejitev njegove lastninske pravice.  G
     Vendar pa me v dokumentu, ki je pod tem naslovom pripravljen, moti ali se mi zdi, da ne predstavlja ugodnega in dobrega temelja za nadaljnje uveljavljanje interesov Slovenije.  G
     Enkrat sem tu že rekel v zvezi s tem zakonom: če smo napisali, da smo socialna država, potem se mi zdi, da je v tem primeru tudi primerno, če se sklicujemo na socialno državo.   G
     Tu je zdaj že, mislim da, predlog četrtega proračuna, o katerem v tej sestavi razpravljamo in seveda na koncu bomo tudi o njem odločali, vendar se mi zdi, da je več ali manj vedno enako.  G
     Vprašanje je bilo sicer že postavljeno, mislim, da s strani poslanke Pozsončeve, vendar pa se mi zdi, da odgovor ni bil dovolj jasen, zato bi ga poskušal malo bolj natančno predstaviti.   G
     Spoštovani kolege in kolegice, zapuščam to dvorano in ne morem sodelovati pri takem glasovanju, ker se mi zdi, da vam je samo še cilj ta zakon sprejeti kot koalicija in proračun in amen.  G
     Zaradi tega se mi zdi, da je ta zaveza strank, da same po svoji presoji poiščejo način, ga opredelijo v statutu, tisto najmanj, kar lahko od njih pričakujemo v naši demokratični ureditvi.   G
     Jaz bi vseeno želel, da državni zbor o teh stvareh počasi le odloči, ker se mi zdi, da se diskusija ne glede na moja neuspela prizadevanja odmika od tega, kar je predmet urejanja s tem zakonom.  G
     In se postavlja vprašanje, ali bo to družbeno premoženje ali kaj se bo zgodilo, in s tega vidika se mi zdi, da velja, gospod predsednik, na kolegiju to situacijo oceniti in povedati, kako naprej.  G
     Se mi zdi, da bi bilo morda prav ta trenutek to zadevo vendarle spraviti na to stopnjo, da jo strokovno razčistimo do tretjega branja in da si pustimo odprto pot in da skušamo to zadevo pač rešiti potem.  G
     Prosil bi vas, da se pri replikah ne bi ponavljali, ker se mi zdi, da se preprosto stvari trikrat, štirikrat, petkrat v isti vsebini povedo v poslovniškim instrumentu replike, ki praktično sploh ni replika.  G
     Se mi zdi, da ko diskutiramo o zunanji politiki v parlamentu, diskutiramo parlamentarne stranke in poslanci med sabo zato, ker imamo seveda različna stališča, v eni stvari smo si pa skupni, vsi smo patrioti.  G
     Samo kljub temu pa se mi zdi, da lokalne skupnosti oziroma prejšnje družbenopolitične skupnosti, če niso naredile izmer cest, sedaj to vse prenesti na obveznosti sedanjih lokalnih skupnosti je nekoliko preveč.  G
     Drugo, kar bi želel poudariti, je to, da jaz o volilnih sistemih ne bom govoril, ker se mi zdi, da je bilo o tem povedanega dovolj in lahko tudi zaradi tega, ker je splošna razprava zaključena, gospod Mozetič.   G
     Kot rečeno - in s tem tudi končujem - se mi zdi, da vloga predsedujočega ali predsednika, ki vendarle dopušča, da nekdo, ki je bil deležen opazke, netočne oznake ali česarkoli, vendarle ima možnost, da se oglasi tukaj.  G
     Ampak danes se mi zdi, da je pretirano in se strinjam s tistimi, ki pravijo, da bi bilo smotrno in prav v tem delu, če do dobička prihaja, ga v glavnem naprej v to obliko, v zavarovanje in v interese zavarovancev vlagati.   G
     Kar se tiče političnih razlogov, bi rad povedal, da se mi zdi, da je za Slovenijo - to sem trdno prepričan - kombiniran volilni sistem, sistem torej, ki vključuje tako elemente večinskega kot proporcionalnega, koristnejši.  G
     Tu pa se mi zdi, da bi bilo to prav in ne vem zakaj se to razlikovanje, kot ga je zakon v letu 1992 uvedel, zdaj poskuša popolnoma zabrisati, ali smo to naredili zavestno ali na hitro in ko smo bili premalo na to pozorni.   G
     Potem še, upam, da ne bom predolg, sam pa, ko bo pogovor o televiziji, bi seveda opozoril na dve stvari, ki sta tu notri omenjeni, meni se pa zdita zelo zelo bistveni in se mi zdi, da bi morali biti omenjeni kot na prvem mestu.  G
     Če je drugod v deklaraciji prikazano trenutno, nekako odraža trenutno stanje zunanje politike, se mi zdi, da v tem poglavju ni trenutna zunanja politika identična s tem, kar je - se pravi strateški interes - zapisano v tem poglavju.  G
     Nedopustno se mi zdi, da bi iz zakona, kateregakoli, po katerihkoli smernicah izpustili tisto, kar je dobrega za obveščanje slovenske javnosti v krogu RTV, pa ne samo iz Ljubljane, se pravi tudi lokalna radijska in televizijska mreža.  G
     V imenu poslanske skupine sem ta predlog dal, ne zaradi zavlačevanja, ampak zaradi tega, ker se mi zdi, da je možno vsebinsko, kvalificirano o zakonu odločati samo, če imamo priliko še enkrat o njem premisliti in dati tudi različne amandmaje.  G
     In seveda drugo okoli jezika, kar je napisano v alineah, vendar se mi zdi, da ga je treba napisati na prvo mesto in da je kršitev delovne obveznosti ali ne vem česa, če tam ni pravi slovenski jezik, ki je sedaj po mojem mnenju tudi katastrofalen.  G
     Morda potenciram to zadevo, vendar pa se mi zdi, da bi lahko Slovenci odreagirali zoper take populiste, kot je Haider, ki temeljijo s svojo politiko, in proti ljudem, ki tako politiko podpirajo, tudi na opozorilen način in način osveščanja ljudi.   G
     V tem primeru mislim, da je položaj žensk v vzgoji in izobraževanju neenakopraven z ostalimi zaposlenimi v Sloveniji, prav tako pa se mi zdi, da takšno stanje ne prispeva k začrtani družinski politiki, ki jo v zadnjih letih izvaja slovenska vlada.  G
     Prinesel bi zmedo v financiranje in v stroške, ker se mi vse to zdi, kakor da bi to jaz pisal - prosto po očesu koliko nekaj stane, to je po mojem mnenju vse približno in če bi tako vodili državo, na ta račun finančno, se mi zdi, da bi prinesel zadrego.  G
     Zato se mi zdi, da bi morali pri taki stvari, pri invalidih, mislim, da tisti, ki zaenkrat mislimo, da nismo invalidi, jaz sicer ne vem, morda pa sem že tudi blizu temu, da bi tisti morali z nekaj več posluha in socialnega čuta obravnavati vse invalide.  G
     Mi smo takrat, ko je bila ta možnost uvedena, opozarjali, da bi bilo prav, da se tudi možnost 50% popusta za notranji odkup omeji za nek gornji znesek in da se recimo reče, da naj bo to razmerje, na pamet se mi zdi, da smo govorili o razmerju 1 proti 5.   G
     Zato se mi zdi, da so vse replike na gospoda Leniča bile pravzaprav nepotrebne, kajti globoko sem prepričan, da se vsi razpravljalci, ki vas je njegova razprava zmotila, globoko v sebi le zavedate, da taka planska številka v resnici ne pomeni nič posebnega.  G
     Čeprav me je ta relativna trdosrčnost kolegov v resnici presenetila - že velikokrat smo koga čakali, da je formuliral amandma, odmori so se podaljševali včasih v nedogled, in če vam rečem, da je človek na poti, se mi zdi, da bi se ta trenutek lahko potrpelo.  G
     Zato se mi zdi, da bi morala prav Republika Slovenija kot tista država iz srednje Evrope, ki je nekoč bila sestavni del Zvezne republike Jugoslavije, najbolj jasno in nedvoumno opozoriti na demokratizacijo, ki jo v Zvezno republiko Jugoslavijo prinaša Črna gora.   G
     Ko vas poslušam sedaj gospod Janša še enkrat, celo mislim, da sem narobe glasoval, ko sem podprl ta zakon za drugo branje, ker se mi zdi, da sem ravnal v nasprotju z odločbo ustavnega sodišča, ker sem - zgleda - glasoval za to, da gre v drugo branje proporcionalni sistem.  G
     In to je glavna postavka v tem predlogu, saj bo v pripravo brezposelnih za zaposlitev vključenih okoli 35.000 brezposelnih, od tega na novo v letu 2000, 27.200. Glede na prej, kot 120.000 brezposelnih se mi zdi, da bi temu vprašanju le morali posvetiti nekaj več pozornosti.   G
     Nisem se hotel oglasiti k replikam, čeprav bo moja razprava kratka, ker se mi zdi, da so na nek način ljudje, ki so premislili stvar, vložili dosti truda in častni ljudje vložili zakon, in vam to rečem vnaprej, če bom do njega negativno razpoložen, ne bi rad ironiziral tega.  G
     Meni se zdi, da pač te stvari, ki mene kot kulturnika tarejo, me ta zakon ne zadeva, ne zadošča, ostalo pa se mi zdi, da bi nastala v delovanju zavoda zmeda, da stvari niso jasne, da jih ni mogoče niti z amandmajem, predvsem pa mislim, da gre za vprašanje prenosov državnega zbora.  G
     Zelo pogosto sem tukaj opozarjal o tem, zato se mi zdi, da bi bili nekorektni očitki, da nismo kot opozicijska stranka poskušali opozarjati na to, da je glavni problem dela v državnem zboru na strani vladne koalicije, vlade in predsednika, ki tak odnos vlade do državnega zbora dovoljuje.   G
     Sploh pa zaradi tega, ker nismo na nek način do konca zavezali vlade, da bi peljala tiste rešitve, o katerih se mi zdi, da smo kljub vsemu sprejeli amandma, ki je izključil amandma gospoda Trofenika, da bi te zadeve koncentrirali na eni lokaciji in bi se potem pregledno rešitve peljale naprej.  G
     Gre za to, da se mi zdi, da se je ta kapitalski sklad naslonil na podobno, kot so se družbe za upravljanje in pidi, kot češ, imajo grozljivo velike milijarde v upravljanju in nobenih dividend od nikoder, ker so pač vlagali te certifikate v različna podjetja in seveda donos je vprašljivo - je, ali ni.  G
     In če želimo, če smo že pri prvem, pri drugem stebru smo ga črtali, tu je, tako kot je bilo tu domenjeno, nek začetek in da bi ljudje dobili občutek, kaj pomeni prostovoljno zavarovanje, v večji meri, ne tako kot je bilo to do sedaj, se mi zdi, da je v tej fazi zelo smiselno, da bi država bila garant.   G
     Zato se mi zdi, da če bo črtan pa ta a1. člen, ki je bil včeraj vseeno sprejet, 34:20, pri čemer upam, da ne bo nihče od 34 glasov nenadoma postal veliki dvoličnež, se mi pa zdi, da pa potem ta zakon, pa res nima več nobene kvalitete, ki bi ga opravičevala v teh velikih spremembah, ki jih sicer prinaša.  G
     Skratka, ta pristop pri planiranju se mi zdi, da je eden od tistih, ki bi ga kazalo, morda tudi s kakim sklepom, ob koncu te proračunske razprave sprejeti zaradi tega, ker bo tudi proračunsko programiranje in sprejem proračunov v prihodnje veliko lažji, če ga bomo imeli tudi na tak način državno razrešenega.  G
     Od takrat naprej se mi zdi, da je tudi pri mojem kandidatskem kolegu, ki je postal župan, na nek način prišlo do neke vrste, ne bom rekel resignacije, ampak do stališča, da bo torej ta, ki se je vmešal v postopek in izrazil svoj interes, preprosto zdaj imel prvo vlogo in tudi odgovornost, in tudi odgovornost.  G
     Pri tem se mi zdi, da se premalo zavedamo, da je Evropska unija mnogokrat tudi sebična organizacija - mislim, da je dovoljeno v parlamentu reči tudi to, ne mislim generalno, ampak v določenih primerih znajo posamezne države izsiljevati in ščititi svoje interese - in da ni vedno koristno hitro priklanjanje parcialnim interesom.  G
     Predvsem moram povedati, da se mi zdi, da je naslov zakona netočen, ne gre za predlog zakona o javnem mediju, o Radioteleviziji Slovenije, ampak gre za predlog zakona o javnem mediju Radioteleviziji Slovenije in o prenosih iz državnega zbora, kajti to se mi zdi bistveni nastavek, bistvena novost in okoli tega, se mi zdi, teče tudi največ debate.  G
     Najprej - jaz upam, da spada v kontekst, vsaj toliko spada v kontekst kot diskusije vseh ostalih doslej, čeprav bom na koncu povedal, da se mi zdi, da mogoče govorimo o tem zakonu tudi bolj o zakonu o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju, kot pa o zakonu o zavarovalnicah, ampak to ste vsi delali, pa dovolite, da še, bi rekel, jaz naredim.   G
     Vesel sem, gospod minister si zapisuje vse, kar se mu zdi pametno in smiselno, in pričakujem, da bo ravno s strani ministrstva in ministra prišla pobuda, da se ta točka: ali prekine in se napiše neka dopolnjena vsebina te deklaracije, sicer pa se mi zdi, da sem nekoliko prevelik optimist, in mislim, da taka oblika pa ne daje tistega, o čemer sem govoril.   G
     Nobeno ministrstvo v slovenski vladi ni bilo deležno tolikih sprememb, zato se mi zdi, da je treba v perspektivi uspešnejšega dela slovenske diplomacije in mednarodne dejavnosti iskati velike priložnosti predvsem doma, v širšem konsenzu slovenskih političnih strank o temeljnih strateških usmeritvah in o nekaterih odločitvah, ki zadevajo konkretne zunanjepolitične izzive.  G
     Meni se to zdi, da na nek način povem vendarle dve stvari o teh javnih prenosih, kakršnokoli stališče ima kdo o njih, jaz vsekakor se ne bojim, da bi me videli, da včasih dremam, niti se ne bojim za svoje besede, da ne bi rad, da bi jih kdo slišal ali da ne bi bili obveščeni, torej nimam teh strahov, ampak se mi zdi, da je pač to stvar, o kateri je potrebno najti konsenz.  G
     V zadnjem času se mi zdi, da se je število reklam na nacionalni televiziji bistveno, bistveno povečalo, ne samo to, da se je povečalo, po moji oceni so celo postale zelo, zelo vsiljive, prekinjajo skoraj že vse televizijske oddaje, razen dnevnika, pa še ta je prekinjen takoj po končanem dnevniku z desetimi reklamami, potem je vreme, potem je zopet deset reklam, potem je pa še šport.   G
     Ampak kljub vsemu se mi zdi, da regionalno politiko, razen v izjemnih primer, ne morejo voditi predstavniki države, kot so predsednik države, kot je zunanji minister, pač pa v tem primeru, ali kakšna posebna skupina, ki bo rekla: ja, zdaj Slovenija je tudi kot država regija in seveda tu so odnosi z oblastmi neke regije, neke pokrajine v neki državi povsem drugačni, kot so pa lahko odnosi naših državnih predstavnikov v odnosih proti državi gostiteljici - ali pa obratno.  G
     Naslednja pomanjkljivost previsokega proračuna pa se mi zdi, da je v tem, kajti proračunski primanjkljaj 39,1 milijarde seveda ni realen, kajti sredstva, ki so sicer namenska in se združujejo na podlagi zakona o bencinskem tolarju v proračunu, se ne namenjajo za izgradnjo avtocest, ampak za pokrivanje ostalih proračunskih potreb, kar pomeni, da pokrivamo tudi nekatere potrebe znotraj tega proračuna s strogo namenskim denarjem in če tega ne bi počeli, bi bil primanjkljaj vsaj še za 10 milijard višji, kolikor približno se bencinskega tolarja prelije v druge programe.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA