nova beseda iz Slovenije

'se mi zdi, da' (2.501-2.600)



     Danes se mi zdi, da je taka priložnost.  G
     Zato se mi zdi, da je to črtanje potrebno.   G
     Včasih se mi zdi, da so bolj Slovenci kot mi.   G
     Zaradi tega se mi zdi, da je ta zakon nesprejemljiv.  G
     Zato se mi zdi, da je tak način diskreditacije neprimeren.  G
     To bi, skratka, bil presedan, ki se mi zdi, da bi ogrozil...  G
     Nanjo, se mi zdi, da je po svoje opozarjal tudi gospod Kelemina.  G
     Jaz sem jasno za zakon, samo formulacija se mi zdi, da ni dobra.   G
     Tako, da se mi zdi, da je treba te stvari nekoliko relativizirati.   G
     Vsaj za zakonske pare se mi zdi, da je to treba nemudoma in takoj urediti.  G
     Vendar pa se mi zdi, da bi morali ob tem vendarle nekatere stvari razčistiti.  G
     Nadalje se mi zdi, da nekaterim morda manjka znanje iz osnovne in srednje šole.  G
     Jaz se nisem nameraval oglasiti, ampak to se mi zdi, da je bilo skoraj neokusno.   G
     Bolj pomembno se mi zdi, da tu uvajamo subvencioniranje zaposlovanja za določen čas.  G
     Oglasil sem se predvsem zaradi tega, ker se mi zdi, da je to precedenčno zelo nevarno.  G
     Zato se mi zdi, da bi bilo prav, da tudi pri nas tako voljo, kot so to drugje naredili.  G
     Ko govorimo o tej kategoriji upravičencev, se mi zdi, da je vseeno potrebno povedati...  G
     Vendar bi izkoristil pač to priložnost, ker se mi zdi, da je prav, da so nekih stvareh spregovori.   G
     Se mi zdi, da sva s kolegom Janezom na neki način dogovorjena, da bomo to čimprej v jeseni naredili.  G
     V tej repliki bi rad vseeno povedal svoj pogled na to, kaj se mi zdi, da ni vseeno v prvi obravnavi.  G
     To je zame bistveno in se mi zdi, da je to izhodišče za vse ostalo, o čemer se danes tu pogovarjamo.  G
     Ta amandma pa pomeni dobesedno zlorabo stiske ljudi in se mi zdi, da bi se ga morali avtorji sramovati.  G
     To je vprašanje, zato ker se mi zdi, da delati cirkus iz tega parlamenta ni dobro za vsebino tega zakona.   G
     Moramo se tudi poslušati med seboj, ker se mi zdi, da - ne vem, če je ta replika imela povezavo z razpravo...  G
     To se mi zdi, da enostavno ni stvar, ki bi jo lahko katerikoli parlament kar tako mimogrede pospravil pod mizo.  G
     Tako se mi zdi, da je tudi iz teh razlogov absolutno utemeljen pomislek, da bi se podprl amandma, ki je dan k 6. členu.  G
     Se mi zdi, da so s tega vidika nekatere izboljšave, ki so predlagane za predloge tega zakona, sprejemljive in potrebne.   G
     Zato se mi zdi, da je treba na izjavo gospoda Bajca pogledati tudi z druge plati in jaz mu seveda moram dati delno pravo.   G
     Zgodila bi se druga posledica, in tu se mi zdi, da bi bilo zelo dobro, če bi nam stališče vlade dodatno utemeljil minister.   G
     In se mi zdi, da je torej to, kar je v stališčih predlagano, sprejemljivo in bomo v Združeni listi ta stališča tudi podprli.  G
     Te izjemne situacije smo že imeli, vemo, da gre za vprašanje NATA in se mi zdi, da je zbor imel razloge, da je odločil tako.  G
     Se mi zdi, da bi te oznake olajšale vožnjo, varnost in tudi to presojo, kdaj je kdo naredil prekršek, ker se je prepozno vrnil.  G
     Žal se mi zdi, da je Potrč - ne to, da sem pozabil, ampak to, da nisem želel zavlačevati s to sejo - izkoristil na takšen način.  G
     Tako da s tega vidika se mi zdi, da ta način razprave ni smiselen, še najmanj pa je smiselno za kaj takega kriviti gospoda Potrča.  G
     Drugič bo drugačna vlada, ampak naš odnos, da je to integralni del mene kot Slovenca, se mi zdi, da na neki način s tem ne živimo.  G
     Tudi, se mi zdi, da je moj kolega Pungartnik govoril neko osebno izkušnjo, neko osebno stisko in je imel takoj neko drugo govorico.  G
     S tega vidika se mi zdi, da je to povezovalni predlog in povezovalni projekt, za razliko od predloga vlade, ki gradi na polarizaciji.  G
     Ne bom pa podprl nekaterih amandmajev, ki so jih vložile posamezne poslanske skupine oziroma se mi zdi, da tudi poslanci državnega zbora.  G
     Nadalje se mi zdi, da je v 75. členu potrebno vendarle opozoriti tudi to, ko govorimo o ekološko sprejemljivem pretoku v nekem vodotoku.   G
     Jaz tudi ne ironiziram nastopa gospe sekretarke, ki se mi zdi, da se trudi znotraj tega, kar je na razpolago, nam na nek način korektno parira.  G
     MAG. JANEZ KOPAČ: Pridružujem se mnenju kolega Potrča in se mi zdi, da je bila primerjava, ki jo je uporabil kolega Demšar, izrazito neprimerna.  G
     Zato se mi zdi, da je nemogoče ugotoviti natančno razliko in se je treba v skladu z vašo pripombo, gospod Sovič, opredeliti za neko standardno razliko.  G
     Zanimivo se mi zdi, da je personalni svet Temeljnega sodišča dal neko oceno in glede njene strokovnosti ni nikjer rečeno, da ona po stroki ne odgovarja.  G
     Nesprejemljivo se mi zdi, da to pogovarjanje kot slišimo poteka precej pozno preko medijev, namesto da bi bilo več tega delovnega direktnega usklajevanja.  G
     Torej ne bom glasoval za amandma doktor Zbačnikove, pa ne zato, ker bi mislil, da ni bil vložen dobronamerno, ampak zato, ker se mi zdi, da gre za pomoto.  G
     Ne bom vam podrobneje predstavljal vsebine posameznih amandmajev, ker se mi zdi, da bi to bilo tudi pretirano dolgočasno in nezanimivo in bilo bi težko slediti.  G
     Dopolnilni sklep bo pa glasil na to, da mora vlada po sprejetju tega zakona v nekem določenem času razpisati ponovno koncesijo, kar se mi zdi, da je edino pravilno.  G
     Predvsem se mi zdi, da je ta nastop pokazal, da tudi stroka obstaja in da stroka ni samo tam, kjer mislijo, da stroka je, pač pa da je stroka tudi v državnem zboru.  G
     Samo tako razumemo vlogo računskega sodišča, potem se mi zdi, da je potrebno opozoriti na nekatera vprašanja, ki po našem mnenju karakterizirajo ta začetek delovanja.   G
     Menim, da je to eden od prvih korakov k racionalizaciji pretirano namnoženih parafiskalnih institucij in zato se mi zdi, da ta amandma nikakor ne bi mogel biti sporen.   G
     Zato se mi zdi, da - torej, tega ne podpiram iz razloga, ker mislim, da gre za integralni proračun tudi tega zavoda, ki ima seveda določene naloge, ki jih mora pokriti.  G
     Zato se mi zdi, da je avtomatično, da je popolno nezaupanje v to, da bi komisija od primera do primera obravnavala različne stiske posameznih ljudi, povsem nesprejemljivo.  G
     Zato se mi zdi, da je tak pristop, če bomo danes govorili o zamejcih v Italiji, samo prvi korak k temu, kar je omenila kolegica Pozsončeva, za pogovor še o drugih manjšinah.  G
     In se mi zdi, da v 80-ih letih smo pravzaprav mi še od Cirilovega očeta pričakovali, smo rekli, zakaj še bolj ta SZDL ne stisne, bi lahko bila prva stranka pravzaprav v partiji.  G
     V resnici se mi zdi, da je to nek tak presedan, ki postavlja Republiko Slovenijo kot kreditojemalko na zunanjih finančnih trgih v povsem drug položaj, da bi ga kazalo posebej razmisliti.   G
     Zanimivo se mi zdi, da nihče ni zadovoljen s sedanjo šolo, če gledam časopise, ali javne nastope, ko bi jo pa želeli spremeniti, pa ustavljamo in bi to prelagali na neko daljno bodočnost.  G
     Zmeraj, ko obravnavamo nek zakon, ponavadi sprejmemo kaj novega, ampak to se mi zdi, da pa izrazito štrli iz vseh do sedaj primerljivih rešitev, ki smo se jih kdaj lotili v tem parlamentu.  G
     Zlasti se mi zdi, da je koristen sklep, da dobimo od vlade primerjave s primerljivimi državami, tako primerjave zakonskih rešitev kot po možnosti tudi ažurirane izkušnje pri izvajanju teh zakonov.  G
     Se mi zdi, da celo ustrezneje kot so sami predlagani in če sem prav razumel gospoda Janšo, je tudi zato rekel, da ne bo posebej o njih govoril, ker so bolj ali manj ustrezno že povzeti v stališčih.  G
     Se mi zdi, da bi bilo zelo dobro za državni zbor, da se ne bomo ustavljali ob vsakem takem amandmaju, ki jih je kar nekaj, posebej, da bi imeli do teh naknadno vloženih amandmajih trdno stališče vlade.  G
     Ampak jaz tega ne vem in zato se mi zdi, da bi moral predlagatelj zakona opredeliti na začetku osnovne termine, ki jih uporablja v zakonu in iz tistega bi potem lahko spoznali zakaj, o kakšnem primeru gre.   G
     Gre preprosto za to, da ta tekst zakona že vključuje, bi rekel priloge, ki imajo konkretno navedene projekte, in ker je temu tako, se mi zdi, da je smiselno to na nek način še z dodatnimi stališči dopolnjevati.  G
     Poleg tega, kar je bilo povedano in kar je marsikaj res, naj rečem, da me nič ne moti ne 26., ne 27. ne to, da ni bila takrat Osvobodilna fronta, ampak se mi zdi, da bi spomin na Osvobodilno fronto moral živeti.  G
     In že s tega vidika se mi zdi, da je v času, ko se intenzivno ukvarjamo, vsaj morali bi se, s približevanjem, ta zakon seveda pomeni odstopanje od te prakse in je pravzaprav kričeč primer, kako ne smemo ravnati.   G
     Vsi se zavzemamo za obrtnike in zato se mi zdi, vsi, govorim o vseh poslanskih skupinah, zato se mi zdi, da je poziv predsednika državnega zbora, ki je apeliral na razumno ravnanje ob tem amandmaju, edino korekten.  G
     En amandma se mi zdi, da je vsebinsko potreben zaradi dopolnitve oziroma razjasnitve vsebine, ki jo je v obliki amandmaja prav tako predlagal poslanec Možgan v zvezi z oprostitvijo tistih, ki imajo tri ali več otroke.  G
     Gospodu Demšarju - najbrž stvari niso zelo bistvene in tudi ne mislim, da je gospod Demšar namerno želel stvari prikazati drugače, ampak če že govorimo o teh gozdovih, se mi zdi, da je koristno vedeti za celotno zgodbo.   G
     To se pravi, ne za osnovni predlog sklepanja za dopolnitev, čeprav gre za neke sklepe, ki Vlado pozivajo, pa se mi zdi, da je v osnovnem predlogu sklepa vseeno neskladje, s katerim je pravzaprav nemogoče obremeniti Vlado.   G
     Zamalo se mi zdi, da se pri sklicevanju na to pravzaprav ne pove, v čem je bistvo tega zakona, ampak se govori o tem, kako so nekateri ljudje trpeli zaradi azbesta oziroma še trpijo, kako je hudo v teh okoljih in podobno.   G
     Zato se mi zdi, da je pomembno imeti pred seboj, ne glede na to, da gre za žrtve vojnega nasilja iz leta 1991, vseeno, navkljub temu, da je tudi vlada s svojimi amandmaji, ali pa v zvezi z njimi dela razliko, občutno razliko.  G
     Jaz bi rad rekel, da se mi zdi, da je takšno razmišljanje o ukinitvi tega sklada pravzaprav prav v neverjeten posmeh tej državi ravno v teh dnevih, ko teče v Portorožu seminar, kjer je govora o spodbujanju tehnološke politike te države.  G
     MAG. JANEZ KOPAČ: Hvala. Dr. Zbačnikova je verjetno želela ta amandma oblikovati kot redakcijski amandma, ampak se mi zdi, da vseeno spreminja vsebino amandmaja odbora, kajti amandma odbora, ki spreminja celoten člen ima štiri odstavke.  G
     Tretja stvar, ki se mi zdi, da pa je potrebna popravka, pa je to, na kar je opozarjal gospod Sovič, v zvezi z dikcijo, po kateri je določena stopnja in pa tisto, kar je govoril v zvezi s klasifikacijo, po kateri se izračunava povprečna poraba.  G
     Zato se mi zdi, da bi bilo dobro, če bi nam predstavnik vlade povedal, kakšna je sedaj skladnost prehodnega obdobja o predlaganem zakonu in glede na predlog zakona o plačilnem prometu v drugi obravnavi, kot ga je predlagala vlada pred kratkim.   G
     Politično se mi zdi, da je tudi za vprašanje neke kulture ali klime v tej državi pomembno, da rečemo vsi, tisti, ki smo stali na eni in drugi strani, da je z odločitvijo državnega zbora danes vprašanje volilne zakonodaje vsaj do nadaljnjega zaprto.   G
     Zato se mi zdi, da je 1. člen seveda smiseln, kajti vzpostavlja samo neke posebne dodatne pravice, poleg že obstoječih, ki niso zanemarljive in za katere se seveda ne da reči, da so bile ali pa, da so bile vse te kategorije enostavno v preteklosti pozabljene.   G
     In zaradi tega se mi zdi, da je posrečena kombinacija, ki jo odbor predlaga: okrepiti položaj oškodovanca, prizadetega, ne da bi slabšali položaj tistega, ki je lahko domnevni storilec, ki pa je storilec šele od trenutka, ko mu je to dokazano s pravnomočno sodbo.  G
     Niti se ne bi oglasil, ker zdaj v tem predvolilnem času prav zagotovo ni prijetno razlagati takšnih stvari, ampak se mi zdi, da je te demagogije, ki sem jo tu poslušal, bilo pa zvrhana mera in čez, in se mi zdi pomembno opozoriti na dejansko vsebino tega zakona.   G
     Vzdržal se bom iz razloga, ker mislim, da je poleg nekaj korektnih vprašanj, ki so bila ob tej razpravi postavljena - bi rekel - , ta razprava iz vseh koncev in krajev bila tudi neobjektivna in se mi zdi, da nima smisla niti ene, niti druge strani z glasovanjem podpirati.  G
     S tega vidika se mi zdi, da je tudi to zadnje stališče, ki ga predlaga Socialdemokratska stranka, na mestu; da se iščejo rešitve za večjo učinkovitost kazenskega postopka glede drugih vprašanj, ne pa na ta način, da bi zmanjševali zaščito osumljencev v kazenskem postopku.   G
     Zato se mi zdi, da je razprava, ki jo moramo opraviti jutri in v prihodnjih dneh, ena ključnih vprašanj, ki bo odgovorila na vprašanje, koliko je Republika Slovenija suverena na svoji poti v Evropsko unijo in koliko si lahko pri tem dovoli vmešavanja v svoje notranje zadeve.   G
     V isti ihti, ko sprejemamo razne ugledne gospode iz Evropske skupnosti in seveda iz Nata, ko najbrž poskušamo v lepi, kot se temu reče, v "za kmašni" obleki, po drugi strani pa delamo nekaj čisto drugega, se mi zdi, da oni le vedo in da bodo v glavnem vse izvedeli, kaj mi počnemo.   G
     Res ni veliko govoril, čeprav je prišlo do nekega konflikta med državnim sekretarjem, gospodom Strelom, se mi zdi, da predstavnikom tega, vendar pa pripombe, ki sem jih povedal, si jih nisem izmislil, ampak so bile posredovane po uradnem pogovoru Olimpijskega komiteja z našo stranko.  G
     Edino, kar se mi zdi, da je treba pritegniti predlagateljem, da bo pozitivno to, da se bo morda res razbremenilo sedaj sorazmerno veliko Ministrstvo za gospodarske dejavnosti, ker bosta ti dve dejavnosti, ki zahtevata sicer dosti angažiranja, dosti dela, da bosta šli iz tega ministrstva.  G
     Menim, da je bila pripomba gospoda Baškoviča korektna, gre za nedoslednost pri pisanju ali pa za manjšo napako pri pisanju amandmaja, ker se mi zdi, da bi bilo korektno tudi popraviti, sicer pa moram reči, da so me prav podtoni teh replik vse bolj prepričali v to, da ta amandma zares ni slab.  G
     Formalno bi pa predlagal proceduralno, da preidemo na glasovanje, ker je to predlagalo že nekaj ljudi in bi se morda lahko z glasovanjem tako odločili, seveda ob sodelovanju tistih, ki so mislili še kaj bistvenega povedati, ker se mi zdi, da je vse bilo že izrečeno in se je treba pač odločiti kako in kaj.  G
     Vendar se mi zdi, da je pa naša odgovornost, da stvar rešimo pravno korektno - pravno korektno! - da nihče ne bo mogel imeti suma o tem, da je kdo poskušal zaobiti veljavne pravne norme ali pa jih celo prekršiti, in da to rešimo z neko dvotretjinsko večino in več, ki daje tej odločitvi poln pomen in avtoriteto.  G
     Zato se mi zdi, da je govoriti tukaj o tem, da je pri enih 10%, pri drugih pa 12,5%, sicer lahko umestno, vendar vsebinsko ne pomeni velike razlike, predvsem pa nikoli do konca razlik med smernico oziroma standardi za evropske avtomobile in neevropske, za vse tipe v okviru zakona, razen če bi našteli, ne bi mogli zajeti.   G
     Če bi tisti, ki je to rekel, izračunal, koliko bi moral tisti v teh petdesetih letih dobiti iz tega osnovnega kapitala, potem se mi zdi, da je račun zelo enostaven in da tisti, ki so končali osnovno šolo in znajo po obrestnem računu izračunati, lahko ugotovijo, sedaj rečejo, poglejte, pa še 1 milijon je zdaj zraven dobil.  G
     Sedaj, ne glede na to, da je imela in da ima še z novim zakonom RTV zagotovljene finance v zvezi s tem, se mi zdi, da je - se vračam zopet na interes, če ta država ta interes ima, da to odpravi - da bi vendarle bilo smiselno odpraviti ta problem tudi z interventnimi sredstvi s strani države, ki bi pač bila zagotovljena za odpravo tega problema.   G
     Če ne bo sprejet ta vladni amandma, za katerega sem rekel, ne samo v svojem imenu, ampak tudi v imenu skupine, da ga bom podprl, v tem primeru bom pač glasoval za svoj amandma; ker če primerjamo eno z drugim, se mi zdi, da vendarle gre za tako pomembne odločitve, da je smiselno, da vrhovno sodišče ostane tudi na prvi stopnji pristojno za ta vprašanja.  G
     Kar se pa tiče pravice do odškodnine, ki je vezana na zakon o, ki bo urejal sklad za poplačilo vojne odškodnine, oziroma zakon, ki bo urejal poplačilo vojne odškodnine pa se mi zdi, da je treba ponovno, da tudi to ni argument za podporo temu amandmaju, kajti pomembna je samo, v zvezi s tem je pomembna samo prehodna določba, kdaj neka stvar iz tega zakona vstopi v veljavo.  G
     Naš amandma zagovarja seveda samske ženske, pri čemer se mi zdi, da se toliko bolj da zagovarjati neplodne samske ženske, ne glede na to, da zdravnica po poklicu, Majda Ana Kregelj-Zbačnik, govori, da pri samskih ženskah ni moč ugotoviti neplodnosti; znova trdim, da je moč ugotoviti neplodnost in da taki - včeraj sem v svojem nastopu dal primer vdove, ki je nenadoma ovdovela.   G
     Meni se zdi to zelo pozitivno in kaže mogoče še večjo transparentnost, jasnost in poštenost samega zakona in seveda vlado na neki način obvezuje, da pač tisto, kar je v zakonu zdaj v 19. členu zapisano in je po moji oceni zelo strogo, dosti bolj strogo, kot želijo eni, in mogoče manj seveda strogo, kot želijo drugi, vendar se mi zdi, da je neka rešitev, ki je zelo trezna in hkrati razvojno usmerjena.  G
     Še več, ocena gospodarskih in političnih razmer v dveh dokumentih, ki se mi zdi, da sta zelo dobra, strokovna in zelo avtoritativna, to je poročilo OECD-ja o razmerah v Sloveniji iz lanskega leta ali pa ocena deželnega tveganja Slovenije, ki so jo napravile ugledne ameriške in evropske institucije in to povzema v glavnem tudi Komisija Evropske unije pri oceni razmer v Sloveniji, zelo poudarja drugačnost Slovenije že v preteklosti, še ko ni bila samostojna.  G
     Zakon je potreben, zakon ni tako nekvaliteten na podlagi argumentov, za katere sem vam povedal in s sprejetjem na koncu amandmajev, ki so jih nekatere poslanske skupine oziroma ki jih je odbor pripravil temeljito po presoji mnenja našega sekretariata za zakonodajo, se mi zdi, da je ta zakon potem, če te reči sprejmemo, toliko dober, da bo omogočil, da se bodo športniki razvijali pač po zakonu, ki ga je sprejela ta država, ne pa po nekih zakonih, ki izvirajo še iz Titove Jugoslavije.  G
     In se mi zdi, da je v tem dialogu, ki je bil zlasti v zadnjem obdobju, kot kaže, precej ustvarjalen, prišlo do nekih rešitev, ki so lahko sprejemljive tako z vidika motivov predlagatelja, da zagotovi cenejši, učinkovitejši, ekonomičnejši kazenski postopek, kot z vidika tistih strokovnih opozoril, ki so govorila o nevarnosti, da pride do tega, da se ogrozi dosežena raven in predpisana raven varovanja človekovih pravic, se pravi pravic tistih, ki so osumljenci oziroma, ki nastopajo kot možni, domnevni storilci v kazenskem postopku.  G
     Jaz tudi nisem siguren, če je zelo korektno, da sploh lahko glasujem o nekem takem predlogu in moj predlog bi bil, da se le zmore toliko politične modrosti in če ne drugače, da se tako, kot v primeru Mandatno-imunitetne komisije poišče neko začasno rešitev, ampak pričakoval bi, da se KVIAZ opredeli do teh kandidatov, ki bodo predlagani, najprej za predsednika in kasneje za podpredsednike ali podpredsednice Državnega zbora in za tem se ne skriva noben peklenski načrt, ker se mi zdi, da je tega nezaupanja tukaj noter absolutno preveč, ker to opredelitev KVIAZ-a v ničemer ne prejudicira tega, kdo je potencialni predsednika ali podpredsednik Državnega zbora.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA