nova beseda iz Slovenije

'se mi zdi, da' (3.001-3.100)



     In to se mi zdi, da ni prav.  G
     To se mi zdi, da je nujno pojasniti.  G
     Tako se mi zdi, da tu ni nič spornega.  G
     To se mi zdi, da je smiselna odločitev.   G
     Zaradi tega se mi zdi, da tu nekaj ne "štima".  G
     Zato se mi zdi, da je bila ta izjava napačna.   G
     Že samo slovnično se mi zdi, da ni najbolj pravilno.  G
     Jaz se bom samo na to osredotočil, ker se mi zdi, da je ključnega pomena.   G
     Poudaril bi še eno pomembno zadevo, ki se mi zdi, da bi se jo bilo potrebno lotiti.  G
     In v zvezi s tem naj rečem, da se mi zdi, da nihče ni omenil enega zelo pomembnega podatka.  G
     In zadnje, kar bi rad povedal, kar se mi zdi, da je zmota, gospodje, ki je ne želimo priznati.  G
     Enostavno se mi zdi, da ta argument, ki kakorkoli je human, v mojih očeh pravzaprav ne vzdrži.  G
     V tem trenutku se mi zdi, da učinkuje 90. člen ustave sam po sebi in zato bom ta odlok sprejel.  G
     To se mi zdi, da je najpomembnejše tisto področje, ki ga odpira in ki ga je mogoče urejati prek tega.  G
     In se mi zdi, da če bi se na nekaterih osnovnih stvareh mogli pogovoriti, celotne te debate ne bi bilo.  G
     To se mi zdi, da so ključni problemi in novosti in, bi rekel, specifike tega zakona o izvrševanju proračuna.  G
     Mi smo jih predlagali, mi smo jih iskali, vendar še v zadnji fazi, se mi zdi, da so bili sindikati zavrnjeni.  G
     Ta skrb in vezava zaupnice za ta zakon se mi zdi, da je mogoče v nepravem času ali pa na nepravi način vezana.   G
     In zato, ker se mi zdi, da tudi bistveno vpliva pri delovnem času zdravnikov - število zdravnikov, ki jih imamo.  G
     Mislim, da nas ni dovolj v dvorani, vendar se mi zdi, da je ta način edini mogoč, da bi ažurno nadaljevali sejo.  G
     Tako da se mi zdi, da niste pravilno ugotovili in da je ta amandma v korist občin, pa prebivalcev - zelo koristen.   G
     Vendar se mi zdi, da sta zdaj to dve skrajnosti in morda ne bi bilo dobro, da na hitro sprejmemo rešitev, ki ni dobra.  G
     Vendar se mi zdi, da v zavesti državljanov pridružujočih se držav članic že zdaj prihaja do določenih miselnih premikov.  G
     Če se državni zbor strinja, se mi zdi, da bi bilo pravilno odpreti oziroma ponovno dati možnost za glasovanje za novi 1.  G
     MIRAN POTRČ: Razen tega se mi zdi, da ne vem, ali ima banka ali nima - to sem tudi vprašal - rok, v katerem mora odločati.  G
     Ta amandma seveda podpiram in se mi zdi, da je v nasprotju z... dobro, nacionalni interes, ki ste ga omenili, gospod Anderlič.  G
     In torej se mi zdi, da sem razumel, da tudi vlada pravi, da dajmo ga amandmirati, tako da do tretjega branja zadevo rešimo primerno.  G
     To je pa, če se opravičujem za to razmišljanje, ampak se mi zdi, da je bilo nujno povedati zaradi tega, ker mi poenostavljamo stvari.  G
     In to danes dobiti v skrb pri, bi rekel, zelo negotovih finančnih virih, se mi zdi, da je lahko - ne priložnost, to je lahko nevarnost.  G
     Toda realnost je drugačna in tu ne krivim izključno Vlado Republike Slovenije, ki se mi zdi, da je na tem področju naredila celo korak naprej.  G
     In kot poslanec se mi zdi, da sem dolžan, glede na to, da smo že v tem zboru dostikrat o tem pogovarjali, tudi ob tem zakonu na to opozoriti.   G
     Vem, da se je veliko kolegov in kolegic za danes opravičilo, vendar se mi zdi, da kljub vsemu dobro delamo in da bi lahko tako tudi zaključili.  G
     Hotela sem reagirati na pripombe, izjave gospoda Plemenitega Jelinčiča, ker se mi zdi, da bi o premieru morali govoriti tu z večjim spoštovanjem.  G
     Samo toliko, ker se mi zdi, da je neupravičeno, da dodatno naše državljane obremenjujemo z nekimi zahtevami, ki jih Evropska skupnost ne zahteva.  G
     Kljub temu ali pa morda zaradi tega se mi zdi, da je razmeroma zamotana, bi rekli, "convoluted" po angleško, in tudi vsebinsko nas ne zadovoljuje.  G
     Ampak kljub vsemu se mi zdi, da zamegljevanje dejstev z nekim zgodovinskim pogledom na ustanovitev SIB, pa z razpravo, ki jo imamo zdaj, nima veze.  G
     V vašem nastopu, v katerem ste bil prepričljivi, pa se mi zdi, da se vam je pritihotapilo stališče, ki je nenavadno: da smo bili kot država v prekršku.  G
     Zaradi tega se mi zdi, da je neumno točiti krokodilove solze za tem tekstom, ker niste spoštovali demokratično sprejetih pravil, kodificiranih z zakonom.   G
     Pomanjkljivost tega zakona se mi zdi, da je v tem, ker 8. člen govori o tem, da minister predpiše pogoje in način zagotavljanja prostorskih možnosti za rejo.  G
     Zato se mi zdi, da bi v tem trenutku najbolj smotrno bilo, če bi lahko - pa ne predlagam proceduralno, ker je to treba doumeti, kaj bi to pomenilo proceduralno.  G
     In se mi zdi, da bi to bilo povabilo tudi drugim interesnim skupinam, da bi poskušale dobiti dodatne pravice, zagotovljene v ustavi, na podlagi pogodbenih razmerij.  G
     In se mi zdi, da se bomo potem lahko, glede na to, ali bo to zavrglo ali sprejelo, čisto lahkega srca odločali o odloku, torej o tem, ali gre ta odlok naprej ali ne.  G
     Mogoče nisem pravilno razumel vaše interpretacije, vendar me zanima, zakaj dodatni stroški pri tem novem predlogu zakona, ker se mi zdi, da so stvari take kot so bile.  G
     Po statističnih podatkih, ki jih poznam, se mi zdi, da je - ne me držati za besedo ali dva ali trije - v Sloveniji ravno obratno, ko en delavec dela za tri upokojence.  G
     Način, na katerega se dotikate, je, pa bom uporabil isti izraz, kot sem ga uporabil na poslovniški komisiji, ker se mi zdi, da popolnoma ustreza, je "hokus–pokus".  G
     Seveda ga ocenjujemo različno, tako kot imamo različne politične poglede, ampak navkljub temu se mi zdi, da smo se ta mesec, ki je bil zelo zahteven, obnašali kot kolektiv.   G
     Jaz ne bom podprl amandmajev k prvemu sklepu iz preprostega razloga, ker se mi zdi, da je bilo v samem sklepu dovolj zavezujoče in dovolj jasno napisano, kdo kaj mora storiti.  G
     Sovpada s tem, kar je povedal minister, pa ne zato - ni mi zato blizu -, ampak zato, ker se mi zdi, da bi bilo modro dobiti še več podatkov, tako kot sem kolega Potrča razumel.  G
     Če bomo prišli do tega referenduma, če se bomo opredeljevali do teh vprašanj na tak način, kot nam je tukaj to sugerirano, se mi zdi, da se obnašamo kot del zahodnega Balkana.   G
     Vseh nisem mogel niti prebrati, so pa nekatera zelo relevantna ravno za razpravo o tem členu in bom predstavil kratke citate, ker se mi zdi, da se bo morda komu potem kaj odprlo.  G
     Sam tako razumem ministrovo uvodno razmišljanje pri tej tabeli in predlog kolega Potrča in se mi zdi, da je to prava pot in najbolj smotrno, kar bi lahko v tem trenutku naredili.  G
     Zato se mi zdi, da je to vprašanje odškodnin škodljivo vprašanje in da nima veze, nima "blage veze" z referendumom, o katerem želite razpravljati in o čemer naj bi potem odločali.   G
     In zaradi tega, da ta država transparentno funkcionira, se mi zdi, da si slovenski narod zasluži tako pediatrično kliniko za 12 milijard kot tudi eno dostojno nacionalno knjižnico.  G
     Poleg tega boste morali razbiti urad generalnega tajnika, saj gospod Bandelj izgleda precej utrujen in se mi zdi, da bi mu bilo treba pomagati pri tem, da ti uradi gredo ven iz tega.  G
     Ampak meni, ki sem moral vse te stvari že enkrat poslušati s takšnimi in podobnimi argumenti, pa se mi zdi, da je to tipična vloga tega, kar ste govorili, da naj poslanci ne bi počeli.  G
     Eden je tiste narave, ki se tiče dela državnega zbora, in se mi zdi, da je premalo, da za sklic izredne seje izpolnimo enega od teh formalnih pogojev, da imamo potrebno število podpisov.  G
     Jasno, to sedaj ni bilo v vašem dosegu, to se pravi v vaši odgovornosti, vendar se mi zdi, da bo potrebno, da bolj široko mislite, kot je vaš predhodnik in nekoliko manj makiavelistično.   G
     Morda je oboje, vendar ker gre tokrat za poslovne odločitve, se mi zdi, da bi morali biti nekateri standardi boljše definirani in pa potem tudi podatki, ki jih dobivamo, bolj pojasnjeni.   G
     Zaradi tega, ker se mi zdi, da držimo dvignjeno roko, vsaj poslanci Slovenske nacionalne stranke, dva sta spredaj, in bi le lahko pogledali tudi kdaj pa kdaj na nas, če imamo kaj povedati.   G
     Ali ste mi mogoče natančno odgovorili, vendar se mi zdi, da ne, glede tega, ali je možen še kakšen ugodnejši predlog z vaše strani, da bi se to bolj ugodno rešilo in da to zadevo zaključimo.  G
     Kljub temu se mi zdi, da so stvari, ki jih je ugotovil državni svet, dovolj pomembne, da lahko predlagamo, da še enkrat razmislite o tem, o čemer boste odločali: Ali naj ta zakon velja ali ne?  G
     Če se bo ustavno sodišče lotilo tega vprašanja tako, da bo tehtalo, recimo, katera pravica je težja, močnejša, da tako rečem, v tem primeru se mi zdi, da je ta pot, ki jo sedaj ubiramo, prava.  G
     Tako predlagam, da ostanemo pri petih minutah in da potem omogočim, tako kot je s poslovnikom predvideno, da se razpravlja pri amandmajih in členih, in to se mi zdi, da je edina možna rešitev.   G
     Če sem pravilno razumel obrazložitev gospoda Trofenika, se mi zdi, da pri tej zadevi gre za nadaljevanje razprave o zakonu o živinoreji, kjer so določeni poslanci predlagali črtanje 10. člena.   G
     Vredno se mi zdi oglasiti se, ker se mi zdi, da je treba včasih razpršiti neko navidezno, pa tudi vladno zadovoljstvo, da je s skrbstvom, torej tudi materialnim za kulturo, vse v najlepšem redu.  G
     Ampak se mi zdi, da je prav, po mojem - vsaj jaz bom podprl -, da je sistem plač, ki je zdaj dan, pregledno, vsem na očeh, celotni javnosti, tudi za kolege iz novinarskih krogov na RTV Slovenija.   G
     Samo to sem mislil, ker se mi zdi, da niste jasno povedali, ali ste pripravljeni še kaj popustiti ali niste, ali vztrajate na tistem, pa da gremo naprej, ker nima smisla, ker ne bomo prišli do konca.  G
     Poleg tega se mi zdi, da ta zakon sploh ni mogoče izvrševati, ker kot so že drugi povedali, ker sploh nimamo nacionalnega programa kulture in ta prvi del je poln tega, kaj bo narejeno na podlagi tega.  G
     In, v kolikor bi na tak način pristajali se mi zdi, da bi uvedli nek, oprostite slovenceljski model, ki ga v Evropi ne poznajo, v Evropi so vedno drugo raven lokalne samouprave gradili od zgoraj navzdol.  G
     Nazadnje sem bila v Hrastovcu in se mi zdi, da bi morala ljudi, ki tam ta zavod vodijo, predlagati za priznanja, da bi jim družba pravzaprav dala kakšno lepo priznanje, ker znajo tako lepo voditi ta zavod.  G
     Če povem svoje mnenje, jaz bom sklep podprl, ker se mi zdi, da to, kar je zdaj pripravljeno, ima nek sok, ima neko sol, je vredno počakati toliko časa, da vidimo, kaj bo storilo v tem primeru ustavno sodišče.   G
     Pomembno se mi zdi, da smo bili soglasni o tem, da je potrebno v ustavi, poleg seveda temeljnih pravic, in tako naprej, o čemer smo tudi danes na odboru nekaj rekli, da so v ustavi posebej močno poudarjene vrednote.  G
     Ker je pač amandma bil vložen neposredno na plenarno zasedanje, se mi zdi, da je prav, da si ob tej zadevi do konca povemo in da vidimo kaj za tem amandmajem stoji in kaj bo prišlo v praksi iz tega, če bo to sprejeto.  G
     Zelo pomembno se mi zdi, da je tako postopek za ustanovitve pokrajin in seveda spremembo njihovih območij, določitev sedeža pokrajin, organizacija pristojnosti in financiranja pokrajin prav tako predmet dvotretjinske večine.  G
     In pa, v končni fazi, da ne bom predolg, ker sem se, ker se mi zdi, da okoli tega zakona, mu nasprotovati, je kakor pihanje v veter, končno vsi vemo, da ga boste danes sprejeli, je po naši oceni tudi ustvarjanje klientelizma.  G
     In seveda zaradi teh pomislekov, teh dilem se mi zdi, da je edino pravilno, da podpremo predlog vlade, da pa seveda pri samem ustavnem zakonu dorečemo še, s kakšno večino se sprejme ta zakon, in začnemo decentralizacijo te države.   G
     Dejstvo je, da s tem zakonom res omejujemo predvsem tujce, ki vstopajo v našo državo, zato se mi zdi, da v tem primeru pač ne bo podpore za ta novi 64. a/ člen, kajti vladajoča koalicija mora tujcem vedno prikimavati in poklekati pred njimi.   G
     Vendar iz kompromisov, ki jih predlagamo, in ocene o nesprejemljivosti, vaše ocene oziroma ocene večine, za te kompromise - to se pravi, v pripravljenost iskanja rešitev, ki se mi zdi, da niso vezane več na soglasje, kajti potem je eden proti in je problem.   G
     Oglašam se prav zaradi tega, ker se mi zdi, da je treba demistificirati to željo po nulti stopnji in ji pogledati v obraz na tistih mestih, kjer se taka rešitev, kot jo predlagate, lahko izkazuje prej za - bom neprizanesljivo rekla - škodljivo kot pozitivno.   G
     Sedanje pojasnilo in pravzaprav tolažba in ustvarjanje milnih mehurčkov, s katerimi naj bi potolažili slovensko javnost, da je ta proga uvrščena v program tako imenovanih obmorskih avtocest v sklop Jadransko-jonske avtoceste, se mi zdi, da ne pije preveč vode.  G
     Zelo pomembno se mi zdi, da bi poenostavili oziroma podpiram poenostavitev postopka v tem smislu, da nimamo dveh stopenj, najprej predsednik, potem pa še vlada; mislim, da lahko to brez problemov združimo v en postopek, vendar naj pride do potrditve v parlamentu.  G
     Ne živim v preteklem stožcu dogodkov, tudi ne v prihodnjem stožcu dogodkov, živim v tem trenutku v tej državi, na katero sem ponosen in se mi zdi, da je ta državni zbor, če bo sprejel ta proračun, ravnal modro in bo ta proračun tudi eden izmed vzvodov, da gremo korak naprej.   G
     Sam sem ponosen na to svojo državo, karkoli smo naredili, in se mi zdi, da je ta proračun eden izmed redkih proračunov države v tranziciji, ki namenja denar za programe, za katere verjamem, da jih bo ta narod in ljudje, ki so zadolženi za izvedbo teh programov, tudi uresničili.  G
     Pomembno se mi zdi, da je sprejeta odločitev za tako imenovani abstraktni pristop in z izglasovanjem teh stališč seveda razumem, da bo končano preigravanje drugih dveh možnosti, ki sta se pač izkazovali skozi razprave v ustavni komisiji in skozi razprave v skupini strokovnjakov.   G
     Hkrati v obrazložitvi predstavnika - zaradi česar sem se pravzaprav sploh oglasila - se mi zdi, da obstaja precej nejasnosti o tem, kaj so tukaj psihologi: to že, kar so in kaj so "šlogarji" ali tisti sprotni svetovalci, ki naj bi se tako divje v tem prostoru organizirali tudi v privatni praksi.  G
     Zato se mi zdi, da je povsem nepotrebno, da žalujemo nad tem, da nekdo ne more trikrat, večkrat ali dosmrtno biti predsednik, kajti ljudje se bodo prej ali slej navadili, da je v menjavanju ljudi v političnem sistemu zdrava tendenca in da zaradi tega ne bodo nič oškodovani, pač pa bodo na vsak način pridobili.  G
     Tu, se mi zdi, da se kaže neučinkovitost oziroma prepotrebnost povečevanja učinkovitosti slovenske davčne administracije, ki se kaže tudi v zelo slabem izplenu pobranih davkov, kar je tudi jasno razvidno iz proračunskih dokumentov, kako se giblje pobrani davek in kolikšen odstotek je praktično nepobranega davka.   G
     Če gremo v tem primeru po takem postopku naprej in je o tem možno glasovati, potreboval bi pa jasno stališče vodstva državnega zbora, potem se mi zdi, da lahko se kar dogovorimo, da zaustavimo glasovanje še na drugih točkah in poskušamo pripraviti amandmaje, ki bi potešili tega ali onega poslanca ali pa novopečene ministre.  G
     Istočasno se mi zdi, da je osnovno besedilo zakonskega predloga, vsaj v pogledu, ki govori, da se lahko koncesija oddaja tudi kmetom, ki živijo na območjih z omejenimi možnostmi za kmetijsko pridelavo, tudi v skladu z našimi pričakovanji in mislim, da tudi z osnovnim namenom sklada, da ojača ekonomsko moč kmetij na teh območjih.  G
     In se mi zdi, da bi izbris teh novinarjev prav iz te rubrike lahko nekdo še kako politično izrabil in obračunaval z nezakonskim pokritjem višine najvišjega, torej zneska, ki se ali pa razreda, v katerega je novinar uvrščen, še tako, da je tak novinar pa na tak in drugačen način pridobival osebni dohodek mimo zakonskega pokritja.   G
     BOGDAN BAROVIČ: No, vzemite to kot obrazložitev glasu, vendar bi prosil kolegico iz sekretariata, ker se mi zdi - ker sem sicer hotel predlagati tudi spremembo, mislim, da 1. člena, druge alinee, pa je ne bi smel, zato ker 1. člen ni bil amandmiran že prej - zato se mi zdi, da tam lahko pride do nekega neskladja, zato da ne bi bilo kasneje nesporazumov.  G
     To je bilo ravno nedavno povedano od nekega človeka od zunaj, ki je pregledoval ta sistem, vendar mislim, da ga ni nihče vzel resno, čeprav je bila njegova presoja izredno ostra; češ, ti sodniki delujejo samo v svojem lastnem interesu, se mi zdi, da je nekaj na tem, čeprav osebno ne verjamem, v to, da bi vsi sodniki enako razmišljali in samo na svoje interese gledali.  G
     Tukaj pa gre za narodne interese in zaradi tega se mi zdi, da bi bilo dobro povedati, zakaj smo bili pripravljeni to sprejeti in če je res, da morebiti niso hoteli vključiti cele Jugoslavije ali kaj podobnega v to preambulo oziroma v neko točko ali člen, ki bi vse dežele bivše Jugoslavije oziroma države bivše Jugoslavije postavil na isto točko, potem bi morebiti kakšno interpretativno izjavo tudi na to točko mogli doseči.  G
     To se mi zdi, da je treba nujno povedati in hkrati naj povem le še izmed vsega, se mi zdi to, ta zaveza ministrstva in ministra, da bodo v najkrajšem možnem času - in kot smo slišali, je ta čas mesec oktober, tako je bilo slišati obljube - dobili v obravnavo v eno normalno proceduro najbrž, v obravnavo predlog, ki bo pa imel vse te predloge, o katerih govori kolega Jelinčič, o katerih je govoril kolega Kelemina in vsi ostali, ki so se oglašali.  G
     ANTON ANDERLIČ: Jaz sem želel samo pojasniti, predvsem kolegu Baroviču, čeprav bi verjetno bilo potrebno še kaj razpravljati in povedati, da vendar ne gre za tako veliko bojazen, o kateri govori gospod Vizjak, čeprav se mi zdi, da lahko prispeva k temu, da to vprašanje ne bo tako izostreno in tako problematično, da preprosto prispeva k temu, da v trenutku, ko gre za slovenski, za, če želite, nacionalni interes, da se pridruži podpori temu zakonu.  G
     Jaz mislim, da je zagotovo najudobneje vladati iz centra, da je pa najbolj kvalitetno vladati iz več centrov v eni državi in se mi zdi, da smo dostikrat zmedli gledalce pa poslušalce, ki nas gledajo s tem, ko smo citirali ali deželo ali ko smo pokrajino citirali, regijo, o rečeh, s katerimi bi spremembo ustave uredili in bi prišli do nove teritorialne delitve, bi v Sloveniji še vedno ustanovili samo, kot pravijo v Avstriji okraje ali becirke, ali pa province, kot pravijo v Italiji.  G
     Vendar glede na napovedana gospodarska gibanja, glede na napovedano recesijo in glede na utemeljeno bojazen, da se bo z izvrševanjem proračuna, zlasti z zagotavljanjem prihodkov v ta proračun, zadeva odvijala tako, kot je predvideno, se mi zdi, da je obseg 80% predobremenitev za naslednja leta, tako za investicije, kot tudi za storitve in blago, da je to prevelika predobremenitev, ki hkrati onemogoča manevrski prostor prilagajanja proračuna v naslednjemu letu glede na spremenjene okoliščine.  G
     Poglejte, glede na to, da je bilo to poročilo v resnici narejeno pred prvo obravnavo zakona in je tudi v samem poročilu povedal Gil-Robles, da je po zagotovilih ministrstva za notranje zadeve, predsednika parlamenta, da je, seveda, stvar v pripravi, dobronamerno zapisal, da kljub vsemu Slovenija še vedno izpolnjuje vse pogoje, zapisane kot kriterij izpolnjevanja zagotavljanja človekovih pravic, se mi zdi, da evropskemu komisarju za človekove pravice dogodki v zvezi z izbrisanimi ne bodo všeč.  G
     Poglejte, imamo tri univerze, imamo tri nacionalna gledališča, imamo tri velike bolnišnice, center Izole, Ljubljana, Maribor, navsezadnje imamo tudi tri škofije in se mi zdi, da bodo poslanci, ki nas bodo pač nadomestili v naslednjem mandatu, verjetno imeli za nalogo, če bomo hoteli ostati na tem območju taki, da bomo mi konkurirali deželam na avstrijski strani, ki smo na severni meji, ti, ki so pa na tej zahodni meji, deželam na italijanski strani ali širše v Evropi, da bo nujno povezati Slovenijo tako, kakor sem jaz povedal.  G
     Zdi se mi, da sedaj, ko smo dobili svojo državo, ko smo povezani v Evropsko unijo, ko z njo hkrati pišemo ustavo, bi morali imeti tudi teritorialne delitve Slovenije na ravni teritorialnih delov, ki veljajo v Evropski uniji, ali pa bomo tak unikum, če bomo sprejeli in bomo imeli samo to delitev, o kateri danes tukaj govorimo, da bomo lahek plen, ekonomski plen držav sosednjih ali pa drugih držav, kajti delitev samo države, kot je sedaj, na NUC 1, pomeni, cela država je ena statistična regija, NUC 2, druga delitev, kjer imajo druge države dežele, tega mi nimamo, govorimo pa sedaj o NUC 3 in tukaj je bistvena razlika vsaj v tem, da če bi mi imeli razdelitev Slovenije na tri dežele ali pa na tri regije ali na tri se mi zdi, da bi takrat, ko bomo z bruto družbenim proizvodom prešli stopnjo povprečja Evropske unije, bi imeli še vedno vsaj eno ali pa dve regiji in bi lahko potem tudi ta sredstva črpali.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA