nova beseda iz Slovenije

'se mi zdi, da' (2.401-2.500)



     To se mi zdi, da se ne bi spodobilo.  G
     Ampak, se mi zdi, da grejo stvari čez mejo.  G
     Na ta način se mi zdi, da ne bomo reševali.  G
     V teh pogledih se mi zdi, da smo res neresni.  G
     Zato se mi zdi, da tu smo malo le na različnih poteh.  G
     Čeprav se mi zdi, da je ta znesek povsem brezpredmeten.  G
     Zato se mi zdi, da je edina možna rešitev: vsi ali nihče.  G
     Zato se mi zdi, da po nepotrebnem izgubljamo čas in energijo.   G
     Zato se mi zdi, da bi morali biti v tej igri pošteni do konca.  G
     S tega vidika se mi zdi, da nekateri argumenti niso prepričljivi.   G
     Poleg tega se mi zdi, da bi pri tem zakonu morali marsikaj popraviti.  G
     Zdaj pa se iti predvolilno kampanjo s te pozornice, se mi zdi, da je nedopustno.  G
     Predvsem se mi zdi, da ne smem biti edini, ki ga zanima, ali je to stališče vlade.  G
     To mahanje in grožnja, ki sta se tukaj dogajala, se mi zdi, da je to zastrašujoče.   G
     Poleg tega se mi zdi, da je potrebno dodatno opozorilo, s kakršnim se srečujemo prvič.  G
     Vendar se mi zdi, da se da to povsem korektno rešiti ob pripravi zakona za drugo branje.  G
     Žal je pač situacija sedaj taka, da se mi zdi, da mi te zadeve ne bomo pripeljali do konca.  G
     Sedaj se že drugič prelaga in se mi zdi, da je več kot potrebno, da jih čim prej sprejmemo.   G
     Zato se mi zdi, da so vprašanja, ki so naslovljena na kandidata za mandatarja, zelo zahtevna.  G
     Tako da se mi zdi, da je pobuda vsaj s papirji premalo utemeljena, da bi jo lahko realizirali.   G
     Ob tem pa bi rad povedal nekaj dejstev, ker se mi zdi, da bi bilo prav, da jih državni zbor ve.   G
     S tem mislim, da tudi ne bom več repliciral, ker se mi zdi, da bo potem že malo neokusno izgledalo.  G
     Zato se mi zdi, da je prav, da po petih letih dela računskega sodišča razmišljamo o novi vsebini zakona.   G
     In se mi zdi, da argumentov ni bilo za prejšnje glasovanje in da ni bilo prav, da ste dali na glasovanje.   G
     Predvsem pa se mi zdi, da je tako početje nekredibilno zato, ker je tak predlog potrebno pravno utemeljiti.  G
     Istočasno se mi zdi, da je bila posredovana informacija, da je ministrstvo za okolje imelo ekstremne predloge.  G
     Za nekoga, ki je toliko časa živel izven Slovenije se mi zdi, da govori lep slovenski jezik in mi je to ljubo.   G
     Navsezadnje tak program kot je tu napisan, kar je zapisano v zakonu se mi zdi, da program ni ravno najbolj resen.  G
     Zato na nek način, ker se mi zdi, da na nek način to simbolizirate, v tem primeru ne bom podprl vaše kandidature.   G
     Tako kot pa je sedaj zapisano, pa se mi zdi, da je to preveč politična institucija, preveč v rokah trenutne vlade.   G
     Ne vidim smisla in taka določila, se mi zdi, da so protiustavna, vsaj kakor jaz razumem določila, zapisana v ustavi.   G
     Jaz se s tem strinjam, ampak se mi zdi, da je malce pomanjkljivo, pomanjkljiva opredelitev do tako pomembnega vprašanja.   G
     Ne trdim, da mi je bilo dosegljivo vse, morda pa reči, da se mi zdi, da sem nekaj reči dovolj skrbno in korektno prebral.  G
     Zaradi tega se mi zdi, da je ta uveljavljena praksa, da se o pozitivnih odločitvah sklepa, ne o negativnih, pravilnejša.   G
     Ampak se mi zdi, da se sedaj o tem nima smisla prepirati, če vidim splošno razpoloženje, da naj bo to še naprej Dolenjska.  G
     Kot poslanec, se mi zdi, da na neki način ne morem prevzeti za to preorientacijo Slovenije odgovornost, da bi vas lahko podprl.   G
     In se mi zdi, da je v njem toliko varovalk, da omogoča, seveda, eno razumno presojo pristojnemu ministru v konkretnih situacijah.  G
     Svoj predlog seveda umikam, ker se mi zdi, da bi ne bilo primerno, zdaj ko smo že tu, želel pa sem opozoriti na vaše sprenevedanje.   G
     ANTON PARTLJIČ: Ker se mi zdi, da utemeljevanje tega glasu dobiva neko politično konotacijo, naj povem, da bom tudi sam glasoval za.   G
     Ker je bil termin uporabe poligona določen vnaprej, se mi zdi, da je to edino pametno, edino pragmatično in edino življenjsko stališče.  G
     Ampak kljub temu se mi zdi, da država do zdajle ni financirala teh izmer za lokalne ceste, vsaj do zdajle kolikor jaz vem, tega ni počela.  G
     Takšna odločitev je tudi možna, vendar se mi zdi, da so res potrebne volitve in da mi mandata za tako strateško zadevo pravzaprav, nimamo.  G
     VINCENCIJ DEMŠAR: Če govorimo o tem zakonu, o preživetju, se mi zdi, da ni najbolj okusno, da mi nekaj sprejemamo, kar omogoča preživetje.   G
     Meni se zdi amandma povsem primeren in ga bom tudi podprl, ampak rad bi pa rekel to, da se mi zdi, da dr. Ribičič tokrat ni imel čisto prav.  G
     Zato se mi zdi, da je ta predlog sklepa dobronameren do nove vlade, če bo seveda želela v resnici izvajati ta zakon, kot je bil ravnokar sprejet.  G
     Očitno torej ministrstvo se je odločilo, da preventivne zdravstvene dejavnosti za poklicne vojake ne bo več izvajalo, kar se mi zdi, da ni na mestu.  G
     Veliko pametneje se mi zdi, da v najkrajšem možnem času pripravimo volitve, po volitvah formiramo dolgoročno stabilno vlado in pospešimo prizadevanja.  G
     Na žalost se je vse končalo na relaciji in v dogovoru med občino in pa direkcijo in se mi zdi, da je zadnji čas, da bi se ta dela tudi fizično izvedla.  G
     Mislim pa, da je treba pustiti uredniški politiki na televiziji to svobodo, da čisto vsake stvari ne prenašajo, ker se mi zdi, da bi bilo neracionalno.   G
     Če govorimo, da smo poslanci poslanci ne samo svojih regij, temveč tudi sicer, se mi zdi, da ste nam na tak način vzeli možnost sodelovati pri proračunu.  G
     Če je to interes, se mi zdi, da je krnitev neke že dosežene pravice ali pa nekega standarda, ki ga RTV zagotavlja prek teh dveh lokalnih radijskih postaj.   G
     Tako da se mi zdi, da bi bilo smiselno poiskati boljšo formulacijo in najti vsebinsko rešitev, ki bi vključevala tudi te pripombe, ki se nanašajo na poslovnik.  G
     To križišče je do te mere pomembno, da se mi zdi, da morajo o nadaljnji usodi razvoja o političnem, gospodarskem, socialnem, zunanjepolitičnem smislu odločiti ljudje.  G
     Zato se mi zdi, da bi bilo tudi glede na podatek, da je podobno v občini Črnomelj in verjetno tudi v Mežici, nujno potrebno, da se tako dodatno stališče tudi sprejme.   G
     In ker bi to bilo zelo slabo za ugled Slovenije, še bolj kot to pa se mi zdi, da bi bilo to slabo za dolgo pričakovano učinkovitejšo upravljanje v slovenskem zdravstvu.  G
     Zato se mi zdi, da če želimo spoštovani delo, ki je opravljano, da bi bilo korektno vsaj od vlade, da nam pove - bi rekel - svoje mnenje k temu gradivu, ki je narejeno.  G
     No, tisto poglavje, ki govori o pravosodju, pa se mi zdi, da je sploh bilo slabo pripravljeno, in ne vem, gospod dr. Bajuk, kdo vam ga je pisal, ampak dajte ga za ušesa.  G
     Mislim, da je to točka, o kateri velja spregovoriti, in če je bil to povod gospe Verantove za diskusijo o zakonu o brezplačni pravni pomoči, se mi zdi, da je tudi prav.   G
     To se mi zdi, da je pravi odgovor in v tem trenutku ne samo, da nimamo vlade, imamo v.d. vlado ali vlado, ki opravlja tekoče posle, ampak imamo tudi nov politični zemljevid.  G
     Liberalna demokracija Slovenije nasprotuje umiku tega predloga zakona z dnevnega reda, in diskusija danes, se mi zdi, da ne bo popolnoma drugačna, kot je bila v drugi obravnavi.  G
     Zato, gospe in gospodje, se mi zdi, da bi morali v tem našem nastopu, v teh naših nastopih povedati nekatere stvari, ki so potrebne za to, da bi vedeli, o čem pravzaprav razpravljamo.  G
     Bom pa rekel dve stvari, za kateri se mi zdi, da temeljita na dejstvih in bi bilo dobro, da ju gospodje iz socialdemokracije pogledajo in eventualno tudi poznajo, če jim je to vredno.  G
     In seveda, ker sem bil izzvan, bom povedal, da se mi zdi, da velika večina ali pa večina govorcev, ki danes govorijo, predvsem pa replicirajo za tem govorniškim odrom, so navadni bleferji.  G
     Temu amandmaju nasprotujem, ker sam 20 let srečno živim v zunajzakonski skupnosti in se mi zdi, da ko se pogovarjamo o azilu, verjetno, če bo en človek več rešen na ta način, ne bo tako hudo.  G
     Zato je trditi, da bi z razpisi, z možnostjo vključevanja tudi drugih radijev v Sloveniji, ki bi to lahko počeli, se mi zdi, da to ni mogoče dosegati in da je zgolj pač sprenevedanje v tej smeri.  G
     Zato se mi zdi, da se je moralo zgoditi to, kajti potem, ko bi pa bila situacija taka, kakršna je nastala po združitvi, bi pa verjetno ta odgovornost za vlado, bila še manjša, kot je bila do tedaj.  G
     In v tem smislu se mi zdi, da kakorkoli gospod Petan pravi tukaj, da ne zavlačujejo, je objektivno to zavlačevanje, če se ne želi ukvarjati s konkretnim odsekom, s konkretnim zakonom, s konkretno stvarjo.  G
     Izrekam vam dobrodošlico med nami, če boste delovali med nami kot vsi ostali ljudje, ki smo tudi tu morali nekaj dati skozi, da smo lahko postali poslanci in tako dalje, in se mi zdi, da je diskusija možna.   G
     Ampak, če odmislim ta proceduralni zaplet, potem se mi zdi, da vseeno kaže povedati, da v letošnjem proračunu je za promocijo, razvoj in promocijo turizma - po mojem mnenju - poskrbljeno bolje kot kdajkoli do zdaj.  G
     Zato se mi zdi, da bi morali ti dve pomanjkljivosti odpraviti oziroma prvo pomanjkljivost se odpravlja s tem zakonom, ampak kar se pa tiče tega, da tudi sedaj še ni dorečena stvar, pa mislim, da to ni na pravem mestu.   G
     V tem trenutku pa se mi zdi, da je naravnost zgodovinska odločitev, kako, kam se bo Slovenija usmerila: ali se bo usmerila v to, kar sem rekel prej, v izrazito katoliško, konservativno, desno državo, ali pa kako drugače.  G
     Torej po moji oceni zelo na oko se mi zdi, da smo zadolženi približno toliko, da verjetno nihče od nas tukaj v dvorani do smrti ne bo mogel izplačati oziroma poplačati vsa posojila, če bi jih razdelili na glavo prebivalca.  G
     To se mi zdi, da je ključna pomanjkljivost tega programa in pri samem kmetijstvu, ko govorimo o ekosocialnem, multifunkcionalnem kmetijstvu, mislim, da so to neke vrste tudi izrazi, ki jih težko razume tudi slovenski prostor.   G
     Jaz seveda mislim, da je prilagajanje pravil igre neki konkretni situaciji nevzdržno početje in se mi zdi, da se to nam nikoli - in to tudi vem - nikoli v tej državi ni obrestovalo in se tudi, se mi zdi, sem prepričan, ne bo v bodoče.  G
     Odkrito povedano, zelo neumno se mi zdi, da se poslanci med sabo kregamo in dajemo za tiste malenkosti, kot je pediatrična klinika, kot so tiste uboge 3 milijarde za občine, v bistvu pa govorimo o proračunu, ki je težak prek tisoč milijard.  G
     Zaradi tega včasih je na podlagi, bi rekel, jezikovnega tolmačenja poslovnika - so bili tudi negativni sklepi, ampak v zadnji praksi zadnjega leta, smo pa sklepali o pozitivnih sklepih in se mi zdi, da je to veliko bolj poslovniško korektno.  G
     Vendar ta zakon, tako kot je napisan, se mi zdi, da je bolj zakon, ki daje lažne upe regiji in ki nekako obvodno ali "by passira" zakon o regionalnem razvoju, ki smo ga skorajda v celoti sprejeli včeraj oziroma ga bomo sprejeli sigurno, upam, danes.  G
     Kar se tiče položaja in pristojnosti, uspešnosti varuha človekovih pravic, se mi zdi, da je mogoče ugotoviti, da je bila uvedba tega instituta zelo koristna in da je splošno vzeto tudi delo Iva Bizjaka prineslo na to področje nekaj potrebne svežine.   G
     Res se mi zdi, da včasih govorimo o objektih, za katere predlagamo, saj predlagamo, prosimo, da se uvrstijo vsaj v projekte, v projektno dokumentacijo, da se nekaj naredi, saj vendar ne lažemo, saj govorimo o stvareh, ki so pomembne za življenje ljudi.  G
     In ta amandma, se mi zdi, da prispeva k temu, da vlado motivira, tudi sklep iz prejšnjega zakona je bil na koncu sprejet, da bi morali potem ta del preostalega neproduktivnega sistema vgraditi v novega, ga racionalizirati in s tem prispevati k bolj racionalni državi.  G
     Po drugi strani se mi zdi, da zaradi funkcij, ki jih opravljajo tu ljudje, je sramotno, nizkotno in pritlehno, da nam v oči govorijo, kako naj se obnašamo, kakšno moralo naj imamo, in to ljudje, ki so po statistikah, ki smo jih sedajle dobili na mize, tu prisotni 4%.  G
     In jaz sem pač siten in na to opozarjam, ker se mi zdi, da se vedno bolj navajamo, če je rekla vlada, če je reklo neko matično delovno telo, če se mudi, če je to evropska norma, potem pozabimo na vse postopke, potem pač hitro dajmo sprejeti, če je treba tudi za včeraj.  G
     Vse drugo se mi zdi, da je škoda, da se vodi kakršnakoli diskusija, ker gre samo za to, da je na eni strani poslovnik jasen, ki govori o tem, kdo postavlja vprašanja, in da je jasen tudi dogovor, da na prva tri vprašanja, če možnosti dopuščajo, odgovore poda predsednik vlade.   G
     Mi se v principu strinjamo s tem, da bi čimprej državni zbor lahko obravnaval letno poročilo o državnih pomočeh, vendar menimo, da je naš rok do konca maja, da predložimo poročilo in potem tako naprej, realističen, medtem ko vsako krajšanje tega roka se mi zdi, da je nerealno.  G
     Če je to kakršenkoli greh ali madež človeka, ki je vse svoje znanje in vse svoje izkušnje pridobival na mednarodni sceni in jih želi vnovčiti oziroma tudi podariti, če želite, Sloveniji, potem se mi zdi, da je to, za to državo zelo, zelo slaba popotnica, tudi za prihodnje volitve.  G
     Ena temeljnih sprememb v predlaganem zakonu v primerjavi z nemškim kombiniranim sistemom, ki se mi zdi, da je zelo pomembna, je v tem, da se v državni zbor ne uvrščajo kandidati po vrstnem redu, ki bi ga določila stranka, ampak po deležu glasov, ki so jih ti kandidati dobili na volitvah.  G
     Gospod Terčon, govoriti o dr. Bajuku kot o človeku, ki je 99% živel izven Slovenije itd., je milo rečeno, to se mi zdi, da ste si sposodili od nekoga od DeSUS-a, pa se čudim, ker vi imate drugače bolj izvirne včasih misli, ampak da ste si šli na DeSUS sposoditi en tak podatek, je nerazumljivo.  G
     To pa je eden od bistvenih temeljev in osnovnih lastnosti demokratične države in zato bom ta amandma vsekakor podprl, ker se mi zdi, da odpira možnost boljše izbire in da nudi nekako, gre v smeri evropeizacije, kjer je več možnosti in vsak se pač naj odloči za tisto, ki se mu zdi najbolj primerna.  G
     Zato ponovno ponavljam, da je takšen zakon, kot je bil sprejet, državni udar na javno televizijo in če hočete tudi na demokracijo, zato takšnega zakona ne morem sprejeti in se mi zdi, da je škodljiv za demokracijo in pa preveč nas spominja na tiste stare čase, zato takšnega zakona ne morem podpreti.  G
     In dr. Zagožen ima prav - če bi jaz kot predsednik ene od strank, ali pa kot poslanec, ali kot državljan rekel, da me ne zanima, da si zapišem za uho to, o čemer nekateri pravijo o problemih, ki jih imajo z vprašanjem legitimnosti volitev, potem se mi zdi, da ne bi ravnal odgovorno, niti ne pametno.   G
     Žal pa se mi zdi, da je izredno slabo za razvoj slovenske demokracije, da se onemogoča z glasovanjem na odborih predstavitev kandidatov in seveda s tem tudi postavljanje vprašanj, ki po mojem mnenju veliko prispevajo k bolj konkretnim jasnim stališčem in seveda tudi ukrepom pri razvoju slovenske države.   G
     Mislim, da bi bilo koristno, ker se stvar na nek način čudno politizira, čeprav gre res za strokovno dilemo, se mi zdi, da bi bilo korektno, če bi tudi predstavnik sekretariata ponovil svoja, sicer pisna, že podana opozorila v zvezi z obstoječo ureditvijo v zakonu o spremembi zakona o blagovnih rezervah.   G
     Jaz ne bom kot sopodpisnik tega amandmaja odstopil, samo na splošno bi pa povedal, da se mi zdi, da vsi skupaj zaradi gledanja v lonec tistih bogatejših občin, kot so Ljubljana, pa mogoče Maribor in Koper itn., ki se same financirajo, so tiste lokalne skupnosti, ki so pač revnejše, za marsikateri tolar, predvsem pa razvojni tolar prikrajšane.  G
     Dovolite, da čim bolj na kratko ponovim nekaj misli, ki sem jih povedal že pri prvih volitvah, vendar pa so te misli tudi povezane z nastopi vodij poslanskih skupin, nekaterih strank, za katere se mi zdi, da je potrebno poudariti nekatere netočnosti oziroma drugačno gledanje na stvari, ki so se dogajale v tem državnem zboru še ne tako daleč nazaj.   G
     Jaz sem prepričan, da v roku nekaj mesecev, ki bi bili na voljo, ni mogoče - gospod Klinc je prostodušno, odkritosrčno in se mi zdi, da najbolj točno zadel, ko je rekel, lepo vas prosim, pustite gospoda Bajuka na miru, ne ga spraševati o stvareh, saj se bo komaj lociral na Gregorčičevo v treh mesecih, kaj šele, da bi kaj koristnega naredili za to državo.  G
     Na glasovanje dajem torej predlog, da se v odmoru sestane matično delovno telo in se opredeli do vloženega amandmaja oziroma da tudi odbor sodeluje pri prekvalifikaciji tega amandmaja v tako vsebino, da bo seveda v celoti sprejemljiva in da bo tudi sledila odločbi ustavnega sodišča, čeprav se mi zdi, da je to tema, o kateri v odločbi ustavno sodišče ni govorilo.  G
     Povsem razumljivo in legitimno se mi zdi, da se za pridobljeno pravico borijo novinarji, težko pa razumem avtorje takšnih idej, kot da je treba televizijo podržaviti, kot da so novinarji na RTV Slovenija odpeli oziroma odplesali svoj labodji spev, takrat ko po mnenju nekaterih veljakov Demosa niso poročali tako, kot bi si oni to želeli, s prve seje tega parlamenta.  G
     Rad pa bi vendarle poudaril tisto, kar sem povedal včeraj v 4-minutni repliki, da se mi zdi, da mora parlament, Državni zbor Republike Slovenije prevzeti odgovornost, ki mu jo je predal mandatar, gospod oziroma predsednik vlade, gospod Drnovšek s tem, ko je sprožil vprašanje zaupnice, in nenazadnje, ki nam jo je podelil predsednik države, Milan Kučan s tem, ko se ni odločil, da sam predlaga kakršnegakoli kandidata.  G
     Naj vam sedaj argumentiram tiste stvari v predlogu za odložni veto, za katere se mi zdi, da so sporne, sporne potem, ko sem prebral argumentacijo oziroma uvod v predlog zakona o javnih naročilih, ki je objavljen v Poročevalcu državnega zbora (vsak od vas ga je, upam, prebral); ko sem prebral ta zakon in ko sem prosil službo državnega sveta, da mi priskrbi ustrezni direktivi iz Bruslja, in obe - zahvaljujem se službi državnega sveta - mi je v rekordnem času priskrbela.  G
     Amandma k 32. členu predlagam zato, ker se mi zdi, da tisto določilo o zgodnjem upokojevanju posega v temeljni zakon o pokojninskem in invalidskem zavarovanju in bi ga lahko, torej če bi ga tako opredelili, bi ga lahko opredelili samo kot izjemo, mi smo se pa odločili proti izjemam in smo tam, kjer nam je v zadnjem času vendarle nekatere izjeme uspelo popraviti - absolutno sem pa za to, da mladim kmetijam omogočimo, da jim pomagamo, in na drugi strani da pa bi mi morali imeti zakon, da, ne vem, ko kmet izpolni pogoje za pokojnino, da res gre v pokoj in da preda sinu, seveda če ga ima, naslednika...  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA