nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (3.501-3.600)



     Mislim, da je to nedopustno.  G
     Tako mislim, da je to potrebno.   G
     Mislim, da je to bistveni premik.  G
     Mislim, da je to zgrešen pristop.  G
     Mislim, da je to treba postoriti.  G
     Mislim, da je to nesporna razlaga.  G
     Mislim, da je to smiselno in dobro.  G
     Zato mislim, da je to nekako nefer.  G
     Zakaj jaz mislim, da je to potrebno?  G
     Zato mislim, da je to vreča brez dna.  G
     Mislim, da je to paradoks brez primere.   G
     Mislim, da je to skregano z zdravo pametjo.   G
     Mislim, da je to odgovor, ki je definitiven.  G
     Mislim, da je to zelo nekorektno in neprimerno.   G
     Ampak, mislim, da je to minilo in je šlo stran.   G
     Mislim, da je to res nedopustno in nesprejemljivo.  G
     Mislim, da je to tako neodgovorno in tako neokusno.  G
     Mislim, da je to velik problem te Vlade in te koalicije.  G
     Mislim, da je to, ali je to ugledna inštitucija, oseba enega?  G
     Jaz mislim, da je to za Slovence lahko pozitivno ali pa dobro.  G
     Mislim, da je to višek arogance, višek uporabe in zlorabe moči.  G
     Z neko zamudo bo uresničen in mislim, da je to tudi prispevek.   G
     Mislim, da je to skrajnost, ki si jo lahko privošči neka koalicija.  G
     Zato mislim, da je to napačna odločitev, da ste ta amandma zavrnili.   G
     Mislim, da je to pomembno in cilj nam naj bo, da ohranimo pozitivno rast.  G
     Seveda jaz mislim, da je to ena od ključnih zadev, ki čaka to novo vlado.   G
     Jaz mislim, da je to edini način, da boste dojeli dejansko bistvo te odločbe.  G
     Tega danes v tem predlogu, in mislim, da je to prvič se zgodilo, tega nimamo.  G
     Mogoče kdo ne ve, kaj je to zemljevid, ampak mislim, da je to vseeno precej jasno.  G
     Mislim, da je to zaničevanje gledalcev in gledalk in tistih, ki plačujemo te stvari.   G
     Jaz mislim, da je to prioriteta, da je te amandmaje tega zakona nujno treba izvršiti.   G
     Na vsak način mislim, da je to zadevo treba urediti takoj, v smeri, kot sem jo nakazal.  G
     Mislim, da je to en "kiks", ki ga bo treba popraviti v nadaljnjem, kaj jaz vem, postopku.  G
     Mislim, da je to velik problem, in da je napaka, da se rešuje na tak način, kot se rešuje.  G
     In mislim, da je to pojem tajkunstva, s katerim se vsi strinjamo - opozicija in koalicija.  G
     Mislim, da je to tisto, o čemer se mi zdi, da je treba znotraj Državnega zbora diskutirati.  G
     V mladi, novonastajajoči državi v tranziciji, mislim, da je to področje toliko bolj pomembno.  G
     Mislim, da je to diskriminatorno in je bo treba v tej določbi vendarle pogledati, kaj počnemo.  G
     Mislim, da je to dobro reklo, ki si ga moramo zapomniti in ga do konca mandata imeti v mislih.   G
     Menim in mislim, da je to dejansko sramota, pa tudi če smo mlada demokratična slovenska država.  G
     Martin Luther King, jaz mislim, da je to povedano dovolj za argumentacijo in današnjo razpravo.  G
     Mislim, da je to potrebno zagotoviti, da bodo lahko normalno delali ob naravi dela, kakršno imajo.  G
     Jaz mislim, da je to problem, ki se ga da z enim operativnim delom rešiti najkasneje v enem mesecu.  G
     Mislim, da je to vprašanje pomembno in ga je potrebno odpreti tudi na plenarni seji Državnega zbora.  G
     In mislim, da je to slabo, jaz pa se ne bom ujel v zanko, da bi začel enako delati, kot delate drugi.  G
     Mislim, da je to politično elito dobila na nek demokratičen način, ker smo jo pač izvolili na volitvah.  G
     Skratka, če boste glasovali proti, mislim, da je to krčenje osnovne dejavnosti narodnostnih programov.   G
     Ampak s tem dejanjem, s tem predlogom, kar se tiče roka izvajanja zakona, mislim, da je to slaba popotnica.  G
     Pomembno je, se pravi, da v tem trenutku pomagamo podjetjem, in mislim, da je to za dolgi rok sigurno prava stvar.  G
     In mislim, da je to naša priložnost in naloga v teh težkih časih, da to čim prej storimo in da se ukvarjamo s tem.   G
     Mislim, da je to v tej fazi popolnoma nekorektno in tudi nepošteno do vseh tistih, ki bodo v to preiskavo vključeni.  G
     Govoriti v megli, govoriti na počez, govoriti na splošno, mislim, da je to zelo nekorektno in tudi ni argumentirano.  G
     Mislim, da je to tisti amandma, ki dejansko lahko pomaga in lahko zadene tisto ciljno skupino, ki je potrebna pomoči.  G
     Sam mislim, da je to pravilen ukrep in da bo marsikatero delovno mesto ohranil, kar je najpomembnejše v tem trenutku.   G
     Torej, pozdravljam to razpravo in mislim, da je to pravi začetek javne razprave o zeleni knjigi, ki jo imamo pred seboj.  G
     Mislim, da je to tudi odgovoren odnos do tistih, ki so v vladnih službah, da prevzamejo odgovornost tudi za svoje početje.  G
     Mislim, da je to nekorektno tako do predsednika Vlade kot do poslancev in še sliši ne, zgleda, zelo slabo sliši, kot kaže.  G
     Mislim, da je to en pameten ukrep, ki ga danes potrebujemo za to, da čim prej pripeljemo pomoč k ljudem, ki jo potrebujejo.   G
     Mislim, da je to tista pravičnost socialnih transferov, ki bi morali presegati v prihodnjih tudi na tako področje, kot je to.   G
     Mislim, da je to pritlehno in da se ne more prijeti dovolj dolgo, da bi to lahko pomeni pomembno korist na naslednjih volitvah.  G
     Mislim, da je to prav in da bo to pripomoglo k temu, da bodo potrebne reforme naletele na soglasje oziroma na razumevanje v javnosti.   G
     Mislim, da je to neko pomembno etično vprašanje, ki ga podčrtuje dejstvo, da imamo omejene človeške resurse in da jih bomo vedno imeli.  G
     Jaz mislim, da je to dober, potreben korak, vprašanje pa ali bomo pod pogoji te obveznice tudi lahko prodali in imeli s tem tudi denar.  G
     Če je namen te preiskovalne komisije samo ta - in očitno je ta -, da se javnost na nek način pomiri, potem mislim, da je to zelo slabo.  G
     Mislim, da je to sramotno, žalosti me in upam, da bomo morda čez leto dni, morda čez štiri, morda čez 20 sposobni narediti korak naprej.   G
     Mislim, da je to tudi nek del te naše dediščine, ki bi jo z obnovo tudi zaktivirali in torej veliko dobrega storili in koristili ta sredstva.   G
     In govoriti, da je kreditiranje izgradnje avtocest razlog za takšno situacijo, kot je danes, mislim, da je to neupravičeno in pa tudi zlonamerno.   G
     Mislim, da je to lepa priložnost, da se vsi skupaj seznanimo z ugotovitvami, če je treba tudi na zaprti seji, ker bo šlo za podatke, ki so pač tajni.  G
     Gospod Tanko, jaz sem vas natančno poslušala in mislim, da je to velik problem in boste ugotovili, da očitek, ki ga naslavljate na nas, ni upravičen.  G
     Tukaj gre dejansko za širše dimenzije in mislim, da je to veliko delo, ki bo potrebno tudi sodelovanje Ministrstva za javno upravo, kot ste prej omenili.   G
     Da bo pa za nepravilnosti lahko vračal tri leta, mislim, da je to nesmiselno, da bo država ali družba kreditirala tistega, ki je naredil nepravilnost, tri leta.   G
     Jaz mislim, da je to nedopustno in da je nujno in najmanj kar je potrebno, zaradi takšnih argumentov, je opraviti širšo razpravo tukaj v Državnem zboru na to temo.  G
     Mislim, da je to resnično dovolj žalostno in upam, da ljudje, gledalke, gledalci te stvari spremljajo in tudi vidijo, kdo je opozarjal, kdo govori sedaj proti tem stvarem.   G
     Mislim, da je to ena zadnjih točk oziroma, ja ena zadnjih točk iz niza potrebnih ukrepov, ki bi po našem mnenju bistveno pripomogli k blažitvi finančne in gospodarske krize.  G
     Kajti nedopustno je, da si dopusti, da si bo Odvetniška zbornica sama določala tarifo, in tudi ta "varovalka", da bo to ceno potrjeval minister, mislim, da je to slab izgovor.  G
     Ta spremenjeni člen, ki bi ga z amandmajem o katerem zdaj pojasnjujem svoj glas, želeli spremeniti, uvaja pojem javne varnosti, jaz pa mislim, da je to tudi na škodo javne svobode.  G
     In če je ta možnost dana in dopuščena država članici, da vinjete vpelje in smo mi ta pogum imeli in to naredili mislim, da je to bilo v korist vseh nas, v korist prometne varnosti.  G
     Jaz še vedno in ponovno predlagam, da danes pri tej točki rečemo, da poslovnik ne velja, ker ga predvsem kolegi iz SDS vztrajno kršijo in mislim, da je to "posiljevanje" tega zbora.  G
     Mislim, da je to skrb Vlade in države kot celot, ne pa samo dela populacije, ki ne dvomim, da seveda v tem trenutku tudi težko živi, ampak so še tudi drugi, ki jim je treba pomagati.  G
     Skratka, sklep bom podprl, ker mislim, da je to ena izmed odločitev, ki je dobra, ki je v interesu te države, predvsem pa v interesu gospodarstva in ne bo v ničemer ogrozila javnih financ.  G
     Ampak, mislim, da je to pojasnilo koristno in potrebno, da ne bi gospod Prijatelj mislil, da sem mu očital karkoli drugega kot je iz zapisnika, še enkrat povem, 8. seje 13. julija 2005 razvidno.  G
     Jaz mislim, da je to velik problem, da je minister na seji prisoten 6 ur in da ni uspel odgovoriti na niti eno razpravo, na niti eno tezo, na niti eno trditev predlagateljev, niti tistih, ki razpravljajo.  G
     Gre za to, da se ta sredstva razdelijo na najširši možni krog zainteresiranih in mislim, da je to prav, zaradi tega predlagamo, da se ta znesek določi v višini od najmanj 50 tisoč do največ 10 milijonov evrov.   G
     Mislim, da je to nujno in da je ta projekt do sedaj lepo potekal, poteka naprej, seveda pozorni moramo biti tudi na precejšnja finančna sredstva, ki so v večini zagotovljena iz razvojnih sredstev za ta projekt.   G
     Mislim, da je to projekt, ki terja vso našo pozornost, kajti to je tisto, o čemer govorimo, kaj bo jutri, ne samo projekt digitalizacije, ampak tudi povečanje prostorskih objektov javnega zavoda Radiotelevizije.  G
     Mislim, da je to pomemben, potreben, predvsem pa realen in finančno še vzdržen predlog in zato bomo v Poslanski skupini LDS amandma, tretji, ki ga je pripravila Vlada, podprli, da se seveda številka 50% nadomesti s 70.  G
     Če bo treba, bo replika, tako kot je običajno po poslovniku in mislim, da je to skrajno arogantno, da predsedujoči posega v razpravo, vznemirja in moti poslanca in preusmerja pozornost na stvari, ki nimajo s temo nobene zveze.   G
     Ker, če bomo imeli dober kader, ki ima 14-letne delovne izkušnje in sedemletne izkušnje pri vodenju, pa ga ne bomo mogli oziroma smeli imenovati na to delovno mesto, mislim, da je to popolnoma brez zveze in nima nobenega smisla.  G
     Mislim, da je to eden izmed razlogov, ki niso tako nepomembni, čeprav je bistven namen zakona bil ta, da v nizu različnih ukrepov, ki jih lahko sprejme ta država oziroma Državni zbor, pomaga tistim, ki lahko ohranijo svojo proizvodnjo.  G
     Mislim, da je to tisti kompromis, o katerem smo se pogovarjali na začetku, zdaj pa se seveda iz političnih razlogov in prestižnih razlogov poraja psevdopodjetniška demagogija, ki ne prepriča niti nas, ki smo bili do nedavnega podjetniki.  G
     Mislim, da je to in današnja rešitev, ki je bila predlagana, dejansko na pravi poti in na pravi poti, kako in na kakšen način bodo državljani in državljanke dejansko prišli iz vsakega mesta in prostora in jim bo zemljiška knjiga dostopna tudi po elektronski poti.  G
     In zaradi tega bi bilo bistveno bolj smiselno, če bi predsednik sklical tematsko sejo, tako kot to delamo v Odboru za okolje in prostor, pa ne da bi se hvalila, ampak mislim, da je to pravi način, da razpravljamo o posameznih segmentih varstva upravljanja okolja širokega pojmovanja.  G
     Bilo bi pa seveda tudi smiselno razmisliti o tem, ali bi se naj tudi delno spremenil 51. člen Zakona o trošarinah in določanje višine in sistema obračuna trošarine prenesti na Vlado in ne na Državni zbor, saj mislim, da je to še edina trošarina, o kateri pravzaprav Državni zbor razpravlja.  G
     Če pogledam na drugi strani sklepe Odbora za lokalno samoupravo se mi zdi,da je vsaj tri četrt nalog, ki jih je dobila Vlada oziroma vladna služba, da jih izvedejo, raznih analiz in poročil in morebitnih reorganizacijskih preverb in tako dalje in tako dalje, mislim, da je to negativno, da je to slabo.  G
     Tako, da bi rekla, ko se natančneje opredeli v kakšnih primerih se lahko posamezna dejanja, policisti lahko posamezna dejanja opravljajo, mislim, da je to samo varovanje tudi ljudi, ki so v postopku pred neprimernim ravnanjem z njimi, ne pa ravno obratno, da se sedaj legalizira postopke, ki so bili prej napačno izvedeni.   G
     Mislim, da je to 28. maj letošnjega leta seveda, na katerega so vabljeni predstavniki Združenja občin Slovenije, Skupnosti občin Slovenije in predstavniki Ministrstva za finance, Služba Vlade Republike Slovenije za lokalno samoupravo in regionalno politiko, Ministrstvo za okolje in prostor ter predstavniki Urada za makroekonomske analize in razvoj.  G
     Mislim, da je to ena od njenih osnovnih prednosti, je pa treba upoštevati - in tu se tudi strinjamo, da je za razliko od lanskega leta, ko je bilo hlastanje po električni energije v Evropi neizmerno in je praktično vsak vir, ne glede na ceno elektrike, ne glede na okoljski vpliv tega vira, bil dobrodošel, mislim, da je danes primeren čas za trezne razmisleke.  G
     Mislim, da je to velika napaka, in z moje strani dobronamerno priporočilo, da naj Vlada obravnava te javne finance kot celoto in poskušajmo v tem kriznem času imeti korajžo za kakšen smel korak, v prihodnosti biti pa zelo pazljiv pri tekoči porabi, kajti ta nas bo sicer spravila v neko nezavidljivo finančno stanje, v katerem pa Slovenija danes še, k sreči, ni.   G
     Ta Vlada pa je vendarle rabila samo 4 mesece za to, da podpira takšno rešitev, da se rok za vračanje DDV-ja vrača in mislim, da je to dosti manj časa, kot pa 4 leta, ko se v času relativne blaginje nismo dogovorili, da bi naredili to, kar bi takrat bistveno manj vplivalo na proračun, bi pa najbrž ne bilo kakšnih proračunskih viškov, na katere se moji kolegi iz prejšnjega časa radi spomnijo; ampak takšno je življenje.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA