nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (3.401-3.500)



     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to odveč.   G
     Mislim, da je to ključno.  G
     In mislim, da je to dobro.  G
     Mislim, da je to smiselno.   G
     Mislim, da je to narobe svet.  G
     Mislim, da je to čisto "fer".  G
     Mislim, da je to velika zmota.  G
     Mislim, da je to velik problem.  G
     Mislim, da je to zelo sramotno.  G
     Mislim, da je to nujno urediti.   G
     Mislim, da je to vredno podpreti.  G
     Mislim, da je to sramotno dejanje.   G
     In mislim, da je to slab pokazatelj.  G
     In mislim, da je to povsem legitimno.  G
     Mislim, da je to skrajno sprenevedavo.   G
     Jaz mislim, da je to potrebno spremeniti.  G
     Mislim, da je to slabo, kar se pripravlja.  G
     Vendar mislim, da je to tudi prava rešitev.  G
     Mislim, da je to osnovna in najboljša kontrola.  G
     Jaz mislim, da je to zelo veliko, da to ni malo.  G
     Mislim, da je to dobra novela, ki izhaja iz prakse.  G
     Jaz mislim, da je to norma, ki jo je treba sprejeti.  G
     Vendar mislim, da je to ta trenutek en velik problem.  G
     Jaz mislim, da je to tudi treba imeti jasno pred očmi.  G
     Mislim, da je to dober obet tudi za slovensko kulturo.   G
     Mislim, da je to dober predlog in zato tudi to dopolnilo.  G
     Mislim, da je to tudi nemogoče zakonsko in drugače izvesti.  G
     Mislim, da je to smiselno in da bi bilo to dobro, da se uredi.  G
     Jaz mislim, da je to napaka in verjetno je potem s tem popravkom tako.  G
     Jaz mislim, da je to drugo predvsem tisto, kar bo obdržalo in veljalo.  G
     Mislim, da je to zadnje poroštvo in zadnje soglasje, ki ga potrebujete.  G
     Mislim, da je to ustrezna rešitev, kot je bila tudi za zakon o dohodnini.  G
     Mislim, da je to popolnoma zgrešena razprava, kajti to sploh ni pomembno.   G
     Mislim, da je to dovolj in pričakujem, da bo Vlada upoštevala naše predloge.  G
     Omenjati primer o smradu sosedovega kokošnjaka, mislim, da je to trivialno in abotno.  G
     Mislim, da je to neproduktivno in bi se naj takih stvari v bodoče poskušali izogibati.   G
     Mislim, da je to eno od vprašanj, ki bi ga bilo treba razrešiti, ali gremo v pravo smer.  G
     Mislim, da je to nekorektno, da bi zahteval poslanec od ministra ali minister od poslanca.  G
     Jaz mislim, da je to drugi del vprašanja, o katerem se je treba v Državnem zboru zamisliti.  G
     Se pravi, tu so pomembni ljudje, ki vodijo te sisteme, in mislim, da je to ključnega pomena.  G
     Mislim, da je to praktičen amandma, ki ga velja podpreti v v nadaljnji razpravi in glasovanju.  G
     Jaz mislim, da je to vam vsem jasno in zato menimo, da je korektno, da podprete oba amandmaja.  G
     Mislim, da je bilo o tem veliko govora, in mislim, da je to ukrep, ki je potreben in povezan.   G
     Jaz mislim, da je to za Slovenijo edina možna rešitev in ne vidim tu nekega posebnega problema.  G
     Mislim, da je to legitimno in pravilno, vendar pa v tem primeru je treba le gledati širši interes.  G
     Kar zadeva odnos kolegov med seboj, mislim, da je to vprašanje uporabe besed in vprašanje naslavljanja.  G
     Jaz mislim, da je to zelo pomembno določiti v tem zakonu, zato podpiram amandma Poslanske skupine Zares.  G
     Jaz mislim, da je to prehuda reč in je posledica želje po fleksibilnosti in operativnosti, če prav razumem.  G
     Iz te krize moramo vsi priti kot zmagovalci in mislim, da je to lahko edini način, da bomo na koncu uspešni.   G
     In mislim, da je to ena od stvari, ki jo je bilo treba tukaj izreči, pa ne vsi politiki, ne vseh političnih opcij.  G
     Mislim, da je to dovolj zgovoren podatek, za katerega mislim, da ni potrebno, da se ga zapisuje tudi v resolucijo.   G
     Se pa načeloma s samim projektom strinjam in mislim, da je to sodoben projekt, ki bo slej kot prej začel delovati.   G
     Zato mislim, da je to naslednja prva naloga v naslednjem mandatu, da se sodnikom in tožilcem odvzame trajni mandat.  G
     Mislim, da je to zelo resen signal, ki prihaja od drugod, in je tudi prostor za tiste, ki si mogoče takšnih nemirov želijo.  G
     Tukaj pa jaz ne bom ponavljal, kar sem prej povedal, mislim, da je to nepotrebno, da je to treba reševati na drugačen način.  G
     Mislim, da je to celo nevzdržno in na poti formalno uzakonjeni prepovedi kakršnekoli oblike osebne ali drugačne diskriminacije.  G
     Mislim, da je to naša odgovornost in v podporo presoji tega vprašanja Ustavnemu sodišču verjamem tudi v korektnost njegove presoje.  G
     Jaz mislim, da je to treba še enkrat poudariti, in upam, da bo kolega Gantar lahko zagotavljal digniteto in avtoriteto Državnega zbora.  G
     Če pa se o tem odloča skupina zdravnikov, ki imajo nek konsenz, mislim, da je to bolje, bolj varno, tako za bolnika kot tudi za same zdravnike.   G
     Centri za socialno delo pa so že danes usposobljeni in jaz seveda absolutno tako odločitev podpiram in mislim, da je to, vse drugo bi bilo nesmiselno.  G
     Res je, da v poročilu za leto 2007 ni bilo dosti omenjeno, vendar to ne pomeni, ali ni bilo pretirano poudarjeno, mislim, da je to bolj pošteno rečeno.  G
     Zato mislim, da je to staro historično lokacijo treba tudi z ustreznim odlokom zaščititi in razglasiti za kulturni spomenik oziroma naravno znamenitost.   G
     Tudi dodatni evri, številke vračil so različne, vendar v povprečju tam med 300 in 1.100, 1.200 evrov, mislim, da je to za proračun družin še kako pomembno.  G
     Mislim, da je to ravno tako, kot če bi kmet šel kravo krmiti od zadaj in bi mu morala mleko dajati, namesto od spredaj, ker vemo, da je to potem pravi način.   G
     Mislim, da je to v domeni gospoda predsednika odbora in v kolikor on smatra, da sogovorniki oziroma podpisniki s tem soglašajo, prosim izvolite, lahko to naredite.  G
     Mislim, da je to vse tisto, kar nas nekako preveva z navdušenjem in pričakovanjem, da bo predsednik Vlade in današnji kandidat udejanjil tudi to idejo o spremembah.  G
     Jaz mislim, da je to, kar počnete, podcenjevanje instituta poslanskih vprašanj, tudi podcenjevanje nas, ki sprašujemo, in neodgovorno do tistih, ki so eksistenčno ogroženi.   G
     In potem ko izsili ministra in koalicijo do te mere, da tukajle predlaga sklep, po katerem bo, če bo prišlo do referenduma, da bo to rušilo ustavo, mislim, da je to grozljivo.  G
     Mislim, da je to malo in neetično in nepraktično in nepošteno v primerjavi, recimo, s popolno oprostitvijo - še enkrat pa pravim, da nimam nič proti - diplomatskih avtomobilov.   G
     To se pravi, edino tisti, ki mislijo tako, kot je zapisano v ločenem mnenju, jaz seveda ne mislim, da je to mnenje samo avtorja, ki je tu podpisan, to je mnenje še marsikoga drugega.  G
     Zato mislim, da je to nujno, da poteka na takšen način, da se izognemo tudi kakšnih nepotrebnim težavam znotraj naše države - vidimo, da jih imajo že v kakšnih nemirih že nekje po svetu.  G
     Mislim, da je to slabo, mislim, da bo takšna praksa v prihodnje pokazala tudi slabo luč, po kateri državljanke in državljani ocenjujejo delo tega parlamenta in mislim, da to ni prava pot.  G
     Mislim, da je to prav, kajti problem je širši kot samo stvar enega resorja in zato ni problem v drugem kot v tej razmeroma komplicirani enotni metodologiji, za katero pa verjamem, da bo kmalu nared.  G
     Ta odstotek je odvisen od moči okolja, če se ne motim, mislim, da je to 4. člen pravilnika, odstotka brezposelnosti v občini, od višine bruto osebnih dohodkov v občini in še drugih specifik v občini.  G
     Mislim, da je to obdobje za nami in bo največji izziv resnično realna gospodarska rast, zato si seveda želim, da bi tako predsednik kot ekipa delala izjemno intenzivno na teh projektih in to tudi dosegla.   G
     Očitno, glede na to, da imamo, da ne bom rekel vi, mogoče jaz, probleme s pisanjem ali pa vi z dojemanjem problemov, toda mislim, da je to razvidno že iz tega, ko citirate samo prvi del poslanskega vprašanja.  G
     Odškodnine, ki jih bodo plačevale davkoplačevalke in davkoplačevalci, so več kot pomembne za to državo, in da se to tukaj opravi, mislim, da je to edini prostor, kjer bi se o teh stvareh odkrito tudi pogovorili.  G
     Pa ne zato, veste, ker nekateri aludirajo, da gre to, za kakšnega našega kolega ali kolegico, mislim, da je to kar počnemo na obeh straneh Socialni demokrati in mogoče Slovenski demokrati nesmiselno, to podajanje žogic.  G
     Mislim, da je to minimalni standard, na katerega bi morali predlagatelji pristati, kajti obljube o tem, kako bodo financirane stvari - saj se bo financiralo iz javnih sredstev, kdo pa govori, da se ne bo iz javnih sredstev!  G
     Sodi pa v komplet odnosa koalicije, odnosa vlade do Državnega zbora, predvsem pa do tistih v Državnem zboru, ki teh možnosti, da bi to gradivo dobili prej, včeraj, enostavno ni in mislim, da je to minimum, kar lahko zagotovite.  G
     Mislim, da je to prekleto žalostno in zato, gospod predsednik, zahtevam, v imenu Slovenske nacionalne stranke, da se v skladu z drugim odstavkom 246. člena Poslovnika Državnega zbora o tem opravi široka razprava v Državnem zboru.  G
     Mi rabimo, v poslanski skupini, čas, da to pogledamo, da se z gradivom seznanimo, da vidimo kakšni predlogi so predlagani in jaz mislim, da je to minimalni standard, da lahko poslanci Državnega zbora sploh sodelujejo na seji Državnega zbora.  G
     In mislim, da je to nekako smiselno in pravično, še enkrat poudarjam, glede na to, da smo v fazi regionalizacije in da naj bi bile regije nosilke teh stavbnih zemljišč, in to naj bo tudi neka spodbuda in nek kapital, s katerim bodo regije razpolagale.   G
     Jaz mislim, da je to zaskrbljujoč podatek in da bi pri tej točki tukaj moral sedeti minister, ki je pristojen za to področje, gospod Erjavec in tudi v tej razpravi povedati kako in na kakšen način, s katerimi ukrepi bo te negativne trende obrnil v drugo smer.  G
     Mislim, da je to velika škoda za državo in tudi za kmetijska zemljišča, ki so zlasti pri nas v Istri neprestano pod pritiskom različnih zakupnikov, ki želijo imeti tam neke ..../Opozorilni znak za konec razprave./ kmetijice - v pomanjševalnici, je prav povedano.   G
     Drugič, osebno tudi ne prenašam trditve, da nekdo nekomu nekaj daje, ker čista logika govori, če je pokojnina plod minulega dela, kjer vsi mi iz osebnega dohodka plačamo določen znesek vsako leto, vseh 40 let nekam - jaz mislim, da je to naš denar in naš prispevek.  G
     Jaz mislim, da je to napačno vizavi vsebine in vizavi sporočila gospodarskim subjektom, da bodo še tisti razvojnoraziskovalni programi, ki so tako ali tako zelo redko prisotni v tem segmentu gospodarstva, bili prvi na, kako bi rekel, listi za odpis v teh kriznih časih.  G
     Mislim, da je to skrajno neprimerno na ta način razpravljati tukaj v tej dvorani, kajti sicer bi morali povedati, da tudi v prejšnjem mandatu se je kar nabral en tak lep cvetober različnih priimkov, ki tudi že kaj pomenijo v tej naši zgodovini, politični zgodovini predvsem.   G
     Merila, kako in na kakšen način, bo določila Vlada in mislim, da je to korak naprej k še bolj uspešnemu delu v zdravstvu, kjer tudi jaz kot uporabnik nisem optimalno zadovoljen, pa še marsikdo v tej hiši ne, ampak vsi skupaj se trudimo, da bi bilo to še boljše, kot je bilo včeraj.  G
     Mislim, da je to resnično tako majhna številka, da se je potrebno vprašali ali in zakaj se lahko obravnava zgolj 400 družin, zakaj ne denimo 6.000 kot predlagamo dejansko z našim amandmajem tudi na način, da se subvencija ne obračunava samo od administrativno ugotovljene površine.   G
     In mislim, da je to distinkcijo treba ohraniti, sicer, če se ta prvi stavek umakne, se potem tudi lahko razume to nekoliko narobe - da lahko nek poroštveni zakon nastane kar nekje na neki instituciji, ali vladi ali katerikoli drugi instituciji, in se to na nek čuden način tudi izvaja.   G
     Jaz mislim, da je to čas, ko lahko tisti, ki imajo drugačno mnenje, ne samo v opoziciji, mislim, da je eden od kolegov z naše strani, s strani koalicijskih strank, govoril o tem, da bo glasoval proti, če se z Vlado ne bo strinjal, kar je povsem običajno in normalno, naj glasuje po svoji vesti.  G
     Sam naslov oziroma slogan, ki ste ga tukaj navedli v tej vaši brošuri "Zadovoljni uporabniki in izvajalci zdravstvenih storitev" - mislim, da je to nek povsem nov, sodoben pristop, ki združuje tako tiste, ki zdravstvene storitve potrebujemo in nenazadnje tudi tiste, ki jih nudijo oziroma izvajajo.  G
     Zato mislim, da je to potrebno poudariti in v tem delu priznati, da delimo neko širšo usodo, ki je gospodarski sistem v svetovnem merilu doživel in pa na nek način tudi uro resnice v klasični liberalni doktrini gospodarskega sistema, ki je prevladoval v 90-ih letih in pa tudi v začetku 21. stoletja.  G
     Mislim, da je to tudi nacionalnega pomena prve kategorije in jaz bi želel, da bi glasovali proti sklepu, ko bomo tudi mi glasovali, kajti ne bi bil rad član generacije poslancev, ki jo bo zapisalo na koncu mandata, da je to bila edina reprezentanca Državnega zbora, ki ni bila sposobna sprejeti zakona o dodatnem vlaganju v šolstvo in v znanost.  G
     Mislim, da je to resnično neugledno in želim si, da bi pravzaprav v tem mandatu zaključili razpravo na povsem drugačen način in da bi pravzaprav lahko govorili o tem, da je bil narejen korak k razvoju demokracije, ne pa, da se poskuša demokracijo obglaviti tudi na ta način, da se onemogoča tiste komisije, ki jih pač sam parlament tudi imenuje, da razrešijo prenekatera vprašanja.   G
     Rada bi vas spomnila na to, da je preko 54.000 volivcev pred, mislim, da je to bilo okrog leta 1994, se pravi, pred 15-mi leti, zahtevalo izvedbo referenduma o vračanju gozdov denacionalizacijskim upravičencem, med njimi zlasti takšnim, ki so v bistvu po neki fevdalni zakonodaji postali nekoč v davni preteklosti lastniki gozdov, in neke pravne osebe, ki je dobila gozdove vrnjene kasneje, ampak jih je imela že enkrat tudi v kraljevini Jugoslaviji plačane.   G
     Mislim, da je to problem, ki se ga je treba sistemsko reševati in tukaj bi apeliral na vas, da skušate mogoče v naslednjem poročilu ali skozi svoje delo nekako nakazati, kako se tega lotiti, da se ga rešuje, kajti če je s strani zakonodaje stvar urejena, je potrebno očitno poiskati še neke druge metode ali neko komuniciranje z javnostjo preko medijev, da bodo tisti, ki o teh zadevah odločajo, to so člani komisije, zdravniki, imeli nekoliko več mogoče takrat tudi osebne odgovornosti, da se zavedajo, da je od njih odvisna usoda številnih ljudi, da bodo to zakonsko možnost, ki jo imajo, znali v praksi tudi v korist naših pacientov uporabljati.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.901 3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA