nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (3.201-3.300)



     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to zmotno.   G
     In mislim, da je to prav.  G
     Mislim, da je to normalno.  G
     Mislim, da je to nekorektno.  G
     Mislim, da je to že premilo.  G
     Mislim, da je to nesprejemljivo.  G
     Mislim, da je to neka logična pot.  G
     Mislim, da je to v 5. ali 6. členu.  G
     Mislim, da je to dobro v tem smislu.   G
     Jaz mislim, da je to ustrezen odgovor.  G
     Mislim, da je to prav, da je to pravilno.   G
     Jaz mislim, da je to tudi pomemben faktor.  G
     Mislim, da je to nekaj, česar si ne želimo.  G
     Mislim, da je to argument, ki nikakor ne vzdrži.  G
     Mislim, da je to res ena zgodovinska priložnost.  G
     Šel je in mislim, da je to zelo dobro, da je šel.  G
     Mislim, da je to zadeva, ki je ne smemo dovoliti.   G
     Mislim, da je to ena stvar, ki jo kaže poudariti.   G
     Osebno mislim, da je to zelo napačno razmišljanje.  G
     Mislim, da je to enostavno norčevanje iz te zadeve.  G
     Mislim, da je to resnično izredno pomembno za pacienta.   G
     To pravi 26.a člen, mislim, da je to zadovoljiv odgovor.  G
     Mislim, da je to primeren tekst in bi ga veljalo podpreti.  G
     Ampak še vedno mislim, da je to boljša rešitev kot zastopnik.  G
     Kajti, jaz mislim, da je to možno slediti skozi različna dejanja.  G
     Zame, mislim, da je to nespremenljivo, in ni nikakršen argument.   G
     Mislim, da je to zelo pozitivna poteza ministra, ker si to naredil.  G
     Jaz mislim, da je to velik "nateg" in ravno zato bom glasoval proti.  G
     No, o buldožerjih ne bi, ker mislim, da je to očitno bolj vaša tema.  G
     In tukaj dejansko ne bi problematizirali, ker mislim, da je to prav.  G
     Mislim, da je to slabo in da bi morali o tem pospešiti naše aktivnosti.   G
     Govorimo bolj kot ne o izvoru, in mislim, da je to treba dobro premisliti.  G
     Jaz mislim, da je to stvar pripravljavcev, da pripravijo ustrezne predloge.  G
     Kar pa rešuje zadevo mogoče čez 20 let, pa mislim, da je to neresen pristop.   G
     In tukaj ko komu to ne paše, mislim, da je to zmotno in neprimerno takšno dejanje.   G
     Tako s takimi trditvami - mislim, da je to nekorektno, predvsem pa tudi zavajajoče.   G
     Mislim, da je to popolnoma napačno, da smo sploh o tem vprašanju porabili toliko časa.  G
     Mislim, da je to res izrazito ozkosrčno gledanje in v tem smislu sem zelo razočarana.   G
     O tem ministrstvo ni razmišljalo in mislim, da je to slabo in da je to potrebno narediti.  G
     Mislim, da je to dobra določba, ki bi lahko do neke mere zgladila konflikt na tem področju.  G
     Mislim, da je to tisto pravo vprašanje, ki si ga moramo postaviti za naslednjih šest mesecev.  G
     In mislim, da je to tudi vzrok, ko se mnogi sprašujejo, kdo ljudi odvrača od nogometnih igrišč.  G
     Mislim, da je to prav tudi z vidika prevelikega vpliva in povezanosti s farmacevtsko industrijo.  G
     Mislim, da je to pa pod nivojem in bi prosil kolege, da si kakšno stvar tudi pogledajo, kaj preberejo.  G
     Mislim, da je to primeren trenutek, ko se lahko to pove, in tudi pravi trenutek, da se o tem tudi odloči.  G
     Vse državljane in državljanke je treba povprašati, kaj mislijo, in mislim, da je to edino smiselno in pravilno.   G
     Vse državljane in državljanke je treba povprašati, kaj mislijo, in mislim, da je to edino smiselno in pravilno.   G
     Mislim, da je to na nek način omalovaževanje problema, ki ga predstavlja vprašanje bolnikovih pravic v Sloveniji.  G
     To pa zato, ker mislim, da je to potrebno in dobro, da to storimo za naše otroke, da to storimo za našo bodočnost.  G
     Mislim, da je to pravi odnos do Državnega zbora, da se o dveh tako pomembnih temah oglasi minister s štirimi sodelavci.  G
     Mislim, da je to celo neprimerno in nekorektno do državljanov, da se jim ponuja rešitve, za katere so se odločili proti.   G
     Mislim, da je to več kot garancija, da bo lahko svoje delo opravljal strokovno, neodvisno, predvsem pa v korist pacientu.   G
     Mislim, da je to spet ena konkretna iniciativa, ki poskuša reševati ta nepričakovan dvig inflacije in rast življenjskih stroškov.  G
     Ta del, ki ga pa danes obravnavamo, pa daje poudarek tistim, ki bodo te zidove napolnili, in mislim, da je to tisto najpomembnejše.  G
     Točno je to, kar sem rekel na odboru, da mislim, da je to koristna inštitucija, dobra iznajdba in da je njen namen prav za te namene.  G
     Mislim, da je to, tisti, ki se še prejšnjih obdobij, v prejšnji državi spomnimo kako smo z lahkoto hodili v inozemstvo, pravzaprav ...  G
     Jaz mislim, da je to prva dobra pozitivna stvar, ki je prav, da jo Slovenke in Slovenci slišijo - stvar se, čeprav počasi, izboljšuje.   G
     Zato se zelo čudim in mislim, da je to, kar počne danes opozicija, dejansko neke vrste politikantstvo in tudi neke vrste politični kazino.  G
     Tako da mislim, da je to izredno pomemben in dober dosežek, da smo uspeli vse to črpati, ker drugače bi morali plačati iz našega proračuna.   G
     Mislim, da je to znak, da je bil zakon dovolj dobro usklajevan v delovni fazi, in da odslikava realne potrebe sedanjega časa na tem področju.  G
     Mislim, da je to nekako tudi napovedano v šestem odstavku istega člena, potem je pa v posebnem členu ta vmesni ukrep bolj natančno opredeljen.  G
     Jaz mislim nasprotno, mislim, da je to politična realnost ali bolje rečeno politična kupčija med Vlado in peščico novopečenih veleposestnikov.  G
     Če gremo na enako sofinanciranje za isti javni program na istega, ali dva različna otroka iz iste družine, mislim, da je to popolnoma nesporno.  G
     Mislim, da je to edina rešitev za njega in tudi edina rešitev za ugled koalicije, zlasti pa seveda Slovenske demokratske stranke, kateri ta minister pripada.   G
     In drugo vprašanje, seveda jaz pozdravljam te koncesije in mislim, da je to velik korak naprej, da se to vendarle deli, pol za državo, pol za lokalne skupnosti.  G
     Kar se trboveljske bolnišnice tiče, mislim, da je to bolnišnica, v kateri bi bilo dejansko potrebno v naslednjih letih izpeljati res velik investicijski ciklus.  G
     To, kar je Barbara omenila okrog področja zdravstva, mislim, da je to tudi to področje premalo dodelano na sekundarni ravni in tudi mogoče kje na primarni ravni.  G
     Jaz mislim, da je to hibridna tvorba, da Kamničani in Zasavčani imamo zelo malo skupnega oziroma tiste občine, ki naj bi tvorile bodočo Kamniško-Zasavsko pokrajino.  G
     Če ne pride do tega, če nekdo mislim, da je to nagajanje, potem ne nagaja politiki - nagaja pravzaprav Slovenkam in Slovencem, ker jim ne omogoči realizacije tega projekta.   G
     Mislim, da je to poceni demagogija in zvračanje znova krivde na tiste, ki smo si drznili oporekati vladnemu predlogu zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja.  G
     Prenos poslovno nepotrebnega premoženja pa itak omogočata 21. člen Zakona o skladnem regionalnem razvoju in tudi 418. člen Zakona o gospodarskih družbah, in mislim, da je to treba spoštovati.  G
     Tako mislim, da je to eden tistih amandmajev, ki je strogo, strogo strokoven, o kakršnih je prej govoril kolega Geza Džuban, da je pravzaprav treba samo reči da morda pa je to res treba sprejeti.  G
     Jaz mislim, da je to poročilo nadzornega odbora Sklada za financiranje razgradnje Nuklearne elektrarne Krško in za odlaganje radioaktivnih odpadkov pomembno poročilo, ki ga danes tukaj obravnavamo.  G
     Sam mislim, da je to eden od zakonov, o katerem je bilo dejansko v tej proceduri, tudi če je bil nujni postopek, dosežen kompromis, da so bile razprave korektne, upoštevani so bili predlogi opozicije.  G
     Jaz si razlagam, najbrž se ne motim, da bodo znotraj pokrajin s finančnega vidika potrebna tudi določena poračunavanja, vsaj na področju srednjega šolstva - mislim, da je to tudi zajeto v tej zakonodaji.  G
     To seveda zaradi političnih preferenc in razumem, da kolega Petek bo "drukal" za to, da bodo Ravne dobile vsaj polovico, ampak mislim, da je to nesmiselno, neživljenjsko, neorgansko, skratka ne pije vode.  G
     Mislim, da je to napačen pristop in napačni signali, ki jih želimo sprejemati pravzaprav na kreiranju celotne družinske politike v Republiki Sloveniji in gojiti ambicijo, da bo število novorojenih se v prihodnje povečalo.  G
     Tudi sam menim, da gredo osnovne intence predlaganega zakona v pravo smer in da se s temi spremembami zakona nekako normalizira odnos do gozdov, do lastnikov gozdov, in mislim, da je to za slovensko družbo izredno pomembno.  G
     Mislim, da je to, kar je bilo rečeno zdaj na koncu, zamujena priložnost, ki smo jo imeli na Odboru za kmetijstvo, na matičnem odboru, kjer smo se odkrito pogovarjali in odkrito tudi opozarjali, da rešitve v tem zakonu niso dobre.  G
     Mislim, da je to v interesu tako enih in drugih in da končno zapremo to zgodbo, ki traja že štiri leta in čas je, da ta Državni zbor odloči o tem, o čemur smo se že bolj ali manj na zadnjem glasovanju Državnega zbora tudi uskladili.   G
     Če se vam to zdi korektno pri tistih, ki imajo 100, 200, 300 pa tudi nekaj več potem skupnih prihodkov, jaz mislim, da je to nekorektno in da enostavno tistemu je težko na 100 evrov, tudi na 5 evrov čakati, ker komaj stakne konec s koncem.  G
     Mislim, da je to v interesu vseh državljanov in državljank Republike Slovenije, zato bom najprej glasoval proti predlogu matičnega delovnega telesa, v nadaljevanju pa menim, da je potrebno obravnavati napačne privatizacije Janševega obdobja.  G
     To, da je varuh - mislim, da je to del še varuhovega poudarka - zaznamoval kot velik problem zamude pri pripravi zakonov, ki jih je Vlada obljubila, pa ne napisala, niti ni mogoče tako hud očitek, ker se vse te zamude da morebiti tudi opravičiti.  G
     Da pa mi ne bo tam kolega Štebe dajal lekcije o nestrpnem govoru mi dovolite, da vam citiram definicijo nestrpnega ali sovražnega govora tako kot je zapisana na 23. strani poročila varuha človekovih pravic za leto 2006 - mislim, da je to prav povedati.  G
     Mislim, da je to na vsak način zelo nenavadna poteza in moram reči, da trdno stojim na strani članov nadzornega odbora in jim čestitam, da so bili dovolj vztrajni, da so zbudili vsaj nekaj poslancev v Državnem zboru, da razmišljajo, kako je treba peljati stvari tudi naprej.  G
     Mislim, da je to nujno, ker sedaj se nam dogaja, da so ti programi samo letni in vemo, da v enem letu dejansko je zelo težko izvesti določene posege, še posebej, ker je postopek izvedbe javnega naročila zelo otežen in ker imajo občine nemalokrat težave pri zagotavljanju sofinanciranja.  G
     Kadar se znotraj odborov zgodi, da je sprejeto kaj, kar je Vladi neprijetno ali hoče spremeniti, potem mi dobimo zelo hitro na klop amandmaje, dopolnitve, ki jih podpišejo gospod Presečnik, gospod Tanko, gospod Žnidaršič in še nekoga sem po krivici izpustil, mislim, da je to gospod Horvat.  G
     Mislim, da je to zaskrbljujoče in mislim, da je pošteno z naše strani, s strani Državnega zbora, zakonodajne veje oblasti, da takšen predlog zakona, ki je zelo pomemben in za katerega verjamem, da se marsikdo trudi, obravnavamo bolj po pameti, bolj počasi in tudi preko javnomnenjskih raziskav.  G
     Ampak zanimivo je, takrat je bilo precej navdušenja za to, da se preprečuje nasilje, nasploh tudi z zakonom, jaz mislim, da je to težko, in osredotočenje na družino je smiselno, ker vendarle, ne bom rekla, vir zla nasilja domuje v veliki meri tudi oziroma posledice se tam izkazujejo v večji meri kot sicer.  G
     Mislim, da je to kar primeren mehanizem glede na to, kaj se sedaj lahko dogaja, vemo, da v določenih primerih prihaja do zmanjšanja obsega spomenikov, ko se investitor, občina in pa spomeniška služba dogovorijo za take primere, in tukaj zaenkrat nihče nima možnosti, da bi karkoli vplival na to, da bi se taki primeri ne dogajali še naprej.   G
     Glede na to, da je bil amandma dan na mizo in smo ga nekako na hitro pogledali, dejansko ne vidimo težave v tem, da bi bil v tej proceduri tudi sprejet, v bistvu ne vpliva na ta zakon v neki bistveni smeri, daje pač poročilo dvakrat letno in mislim, da je to tudi z naše strani sprejemljivo, tako da ta 11. člen in tudi ta amandma podpiramo.   G
     Mislim, da je to stališče Vlade izjemno enostransko prikazano in pač tega amandmaja ne bom podprl zato, ker je besedilo že sedaj oblikovanega zakona povsem korektno, še nihče ni ugotovil kakršnekoli neustavnosti tega, kajti najprej mora zakon začeti veljati, pa potem, če nekdo omeni, da je kaj v nasprotju z ustavo, lahko to preizkusi na Ustavnem sodišču.  G
     Cilj so, oprostite, znanje, kvaliteta, priprave naših otrok na življenje, pred pravicami in pred strahom učiteljev, da bi izgubili službo, kar mislim, da je bilo zlorabljeno s strani vodstva lobistične organizacije, ki jo nekdo vodi in mislim, da je to izjemno demagoško in žalostno, da enostavno so otroci popolnoma zapostavljeni v tem procesu, ki ga je vodil sindikat Sviz.   G
     Ne bomo preračunavali, mislim, da je to čisto dovolj velik podatek - da je jasno, da je zelo narobe, če se velik del sredstev, ki jih vsi državljani oziroma vsi uporabniki električne energije plačujemo v okviru cene za električno energijo, ki jo prodaja Gen-elektrik ali kako se že imenuje, ki jo odvaja na sklad, da gre letnih sredstev skoraj 500 milijonov tolarjev za nadomestilo za omejeno rabo prostora.  G
     Mislim, da je to pomembno tudi zaradi tega, ker ta zakon sprejemamo navsezadnje v času tik pred prevzemom predsedovanja Svetu Evropske unije in pravzaprav tudi s takšnim zakonom, v kolikor bo sprejet takšen, kot je predlagan in brez teh amandmajev, sporočamo Evropski uniji, koliko nam je v resnici do zavarovanja standardov varovanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin in kako razumemo pravno državo in kako razumemo ustavnost, zakonitost in zaupanje v pravo.   G
     Mislim, da je to nekaj neverjetnega, da je 20% do 25% vsakega zakona treba v Državnem zboru popravljati zaradi tega, ker so enostavno pripravljavci prezrli takšna dejstva, kot je na primer, da je v osnovnem zakonu zapisano, da sezname raziskovalnih organizacij in kvalificiranost organizacije za raziskovanje in razvoj izvaja agencija, potem pa v naslednjem zakonu naenkrat preskočimo in to za tiste raziskovalne organizacije, ki sklepajo sporazume za raziskovalce iz tretjih držav, opravlja naenkrat ministrstvo.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA