nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (3.001-3.100)



     Mislim, da je to napak.  G
     Zato mislim, da je to...  G
     Mislim, da je to nedopustno.   G
     Jaz pa mislim, da je to prav.  G
     Mislim, da je to resen problem.  G
     Mislim, da je to največji problem.  G
     Jaz mislim, da je to kar lep dosežek.  G
     Mislim, da je to dobra, racionalna rešitev.  G
     Jaz mislim, da je to tukaj čisto zelo v redu.  G
     Jaz mislim, da je to vse skupaj zelo žalostno.  G
     Mislim, da je to dobra rešitev in jo zagovarjam.  G
     Tako mislim, da je to kar pomemben korak naprej.  G
     Mislim, da je to diskriminacija najhujše oblike.   G
     In jaz osebno mislim, da je to popolnoma dovolj.   G
     Jaz mislim, da je to manipulacija, gospod minister.  G
     Jaz mislim, da je to zelo zgovorno in jasno napisano.  G
     Mislim, da je to ena od pikic v tem prevzemanju evra.   G
     Jaz mislim, da je to samo dobro in da ni nič slabega.   G
     Mislim, da je to izjemno pomembno tudi za našo univerzo.  G
     Mislim, da je to na neki način seveda tudi zaskrbljujoče.  G
     Mislim, da je to nujno in da je potrebno čim prej narediti.   G
     Bil bi vesel, če bi prisluhnili, ker mislim, da je to pomembno.  G
     Sam mislim, da je to resnično mala stvar, ki jo lahko naredimo.  G
     Jaz mislim, da je to izredno pozitivna poteza za večjo demokracijo.  G
     Mislim, da je to eden zelo pomembnih zakonov, ki je tudi kvaliteten.  G
     In mislim, da je to dobro, da smo imeli socialno-liberalno vladavino.  G
     Jaz mislim, da je to, kar je kolega Sušnik povedal, je zelo pomembno.  G
     Mislim, da je to nek, ne vem, tak lepenkast hotel, ne vem, ki je zaprt.  G
     Mislim, da je to eden redkih trenutkov v tem mandatu in kar naužijte se ga.  G
     Tako, da jaz mislim, da je to zelo pozitivna stvar tudi za naše kmetijstvo.  G
     Mislim, da je to vendar premalo, veliko premalo in da si Ormož tega ne zasluži.   G
     Mislim, da je to zelo jasno povedano in pošteno in glede tega ni nič za skrivati.   G
     Mislim, da je to prava usmeritev, da bi sedanjo prakso na tem področju spremenili.   G
     Mislim, da je to vsakomur popolnoma kristalno jasno in zaradi tega naj bi ga odstavili.  G
     Sedaj pa glede opremljanja stavbnih zemljišč, mislim, da je to 72. člen, 73., 74. člen.  G
     Mislim, da je to področje dokaj občutljivo za lokalne skupnosti, pa tudi dokaj aktualno.   G
     Jaz mislim, da je to dvotretjinski zakon, da je neke kompromise na tej točki treba iskati.  G
     Zato mislim, da je to glavni razlog, da je tak gromozanski pripad zadev na Ustavno sodišče.  G
     Mislim, da je to izjemna brezbrižnost, še posebej, če vemo, da s tem ogrožamo 2.300 kmetov.   G
     Mislim, da je to zelo pomembno za normalno ustanavljanje in delovanje podjetij v Sloveniji.   G
     Mislim, da je to tudi možno iz naslova sredstev, ki jih lastnik lahko dobi za prestrukturiranje.  G
     Jaz mislim, da je to velika težava, da ne, ker bi s tem povzročili spet zastoje neke druge vrste.  G
     Tu ni sigurno župane, ampak so neki drugi organi, mislim, da je to preiskovalni sodnik etc., etc.  G
     Mislim, da je to popolnoma nepotrebno glede na uvodno predstavitev ministra pri taki javni upravi.  G
     Jaz mislim, da je to, ne samo pohvalno, ampak da je to tudi pomembna podpora razvoju gospodarstva.  G
     Mislim, da je to priložnost za to, da se izognemo nevarnostim, ki lahko sledijo v prihodnjih letih.  G
     Mislim, da je to slaba popotnica, da to javno priznate in da te moči nimate ne vi ne vaši ministri.  G
     Mislim, da je to problem, ki bi se ga morali lotiti takoj, ne pa odlagati, pa čeprav samo za leto dni.  G
     To je treba narediti takoj, neodložljivo, in mislim, da je to tudi ena od nalog ministra, ki prihaja.   G
     Jaz mislim, da je to zelo dober znak, če prihajajo ljudje, ki so strokovnjaki, iz španske jahalne šole.  G
     Mislim, da je to osnovno vodilo in dovolj velik razlog, da bom podprl kandidatko pri današnjem glasovanju.  G
     Jaz mislim, da je to nesprejemljivo, kakor tudi tista druga zadeva, o kateri smo govorili, usposobljenost.   G
     In mislim, da je to eden od znakov v bistvu neodgovornega ravnanja prav v zvezi tudi z varnostjo cestnega prometa.   G
     Mislim, da je to dobra popotnica za zahtevno delo, ki ga čaka na tem mestu, ki je pomembno, ki ni umetno ustvarjeno.  G
     Mislim, da je to čista zloraba Državnega zbora, institucije poslancev in tudi instituta razprave, ki jo imamo tukaj.  G
     Zato mislim, da je to prehitevanje neumestno in bomo mi proti temu odmiku točke z dnevnega reda današnje redne seje.  G
     In mislim, da je to dovolj močan argument, ki zavrača amandma, ki ga je vložil poslanski klub Liberalne demokracije.  G
     Jaz mislim, da je to, kar se tiče Zakona o urejanju prostorov, tu rešeno, pa mislim, da to niti ni najbolj bistveno.  G
     Mislim, da je to "fer" in korektno in to je bila usoda tega amandmaja oziroma vašega amandmaja in seveda tega popravka.   G
     In po isti materiji določen čas, mislim, da je to šest mesecev, ne moreš s podobno vsebino nastopati ponovno v proceduri.  G
     Če bo šel kolega prebrati magnetogram in na seji odbora sprejeto besedilo zakona, mislim, da je to dobro besedilo zakona.  G
     Mislim, da je to temeljna naloga, ki pa je, jaz še enkrat poudarjam, ni mogoče doseči brez dialoga z izvajalci teh storitev.  G
     Zdaj ne vem, ali naj, to mi vse teče v razpravo in ne kot proceduralni predlog, tako da mislim, da je to še ena nekorektnost več.   G
     Jaz mislim, da je to nesprejemljivo in da moramo take spremembe zakona zavrniti oziroma podpreti amandmaje, ki zakon znova popravljajo.  G
     Zato velja predvsem za kolege iz koalicije, upam, da boste to sprejeli, ker mislim, da je to dobro in za vlado in za ministra in za nas.  G
     Mislim, da je to popestritev, ki v ničemer ne moti in nekako vsebinsko, simbolno ničesar ne izkrivlja v odnosu do plemenitih lipicancev.   G
     Opozarjam, ne zato, ker mislim, da je to politična zadeva, zadeva, v kateri bi se morala pozicija in koalicija po tej liniji razlikovati.  G
     Mislim, da je to tudi zaradi tega, ker kmetje niso vedeli, da bodo lahko upravičeni do teh sredstev in se niso upali investirati v te ukrepe.  G
     Mislim, da je to višek vsega, da vendarle nekaj svobode občinam je le treba pustiti in predvsem, da je treba razumeti, kakšen je proces tega..  G
     In mislim, da je to prav, da se naredi, in ne, da se leporeči in govori - skoraj vsi ste govorili o tem, kaj bi naredili, česa ne bi naredili.  G
     To je to in mislim, da je to zelo dobra izkušnja za Slovenijo, da se vnaprej držimo teh standardov, ki jih imamo uveljavljene v drugih zakonih.  G
     Mislim, da je to zadnja seja v tem mandatu, meseca februarja ni več seje Državnega zbora in tudi sam bom prisoten samo še to minuto na tej seji.  G
     Mislim, da je to zelo cenjeno priti v državljanstvo in ga kar tako dobiti, da boš tam nekaj rekel, ja, jaz se pa strinjam gospodje, sedaj mi pa dajte papir.  G
     Ampak, to, kar je, mislim, da je kolega Gantar razpravljal glede tega, kdo izdaja sklep, pa mislim, da je to sklep o potrditvi občinskega prostorskega načrta.  G
     Iz tega vidika sem si jaz to zakonodajo, ki je danes pred nami že tretjič, zelo dobro pregledal, poznam pa tudi obstoječo in mislim, da je to en dober korak naprej.   G
     Mislim, da je to zelo pomembno, zato moram vsi, ne samo Vlada tudi civilna organizacija in tudi organizacije podjetnikov, in to so Gospodarska zbornice, Obrtna zbornica in pa nova...  G
     Tukaj problemov o tem kakšen naj bo sistem carinjenja do nekega leta, mislim, da je to 2011, se opravičujem, ker datuma si nisem zapomnil, nima smisla o tem govoriti, ker enotni sistem bo.  G
     Mislim, da je to edino prav in da bi najmanj, kar je, bil to zelo tehten razlog, zelo zelo tehten razlog, da se ta zakon zaustavi, vrne v prvo branje in da se ga v nekaterih določilih popravi.   G
     Zato se mi zdijo takšne opombe nesmiselne in mislim, da je to storjen le en korak naprej, le en korak naprej, da smo tem ljudem omogočili, da pridejo tudi do svojih pravic, do zelo, zelo žalostnih pravic.  G
     Moram reči, da ob tem dobivajo tudi zelo dobro glasilo ISIS, mislim, da je to eno najboljših glasil, ki se izdajajo v okviru različnih zbornic, in to glasilo dobivajo tudi vsi upokojenci za 23 evrov letno.  G
     Mislim, da je to, kar počne ministrstvo za okolje in prostor, ko namerava odstreliti tako število medvedov, zločin: zločin nad naravo, zločin nad ekologijo in zločin nad okoljem, ki ga v Sloveniji zelo uspešno rušimo.  G
     Jaz mislim, da je to dovolj za vsakega načrtovalca, da če prebereš jasno do konca 6. člen in te tri oziroma štiri odstavke, potem ti tam pove, da je možno že, da je ta amandma nek višek, bi rekel, v tem primeru in ga ne potrebuješ.  G
     Tudi glede pobud, mislim, da lahko rečemo, da slovenska stran gotovo ni bila pasivna v vseh teh letih, v letih mnogih poskusov, da pride do rešitve tega vprašanja, in da sedanje stanje ni posledica pasivnosti na naši strani - mislim, da je to tudi jasno.  G
     Resno mislim, da je to zelo resna vsebina in ta vsebina je vsekakor potrebna poglobljene razprave in razprave z novim ministrom brez listnice, ko bo lahko in bo seveda tudi moral obrazložiti nekaj nejasnosti in vprašanj, ki se v že napisani resoluciji tudi nahajajo.   G
     Mislim, da je to ena izmed velikih pomanjkljivosti, ki potem tudi zamegljuje, torej po izjavah nekaterih danes tukaj, jasno postavljene cilje, ki jih naj uresničimo v Republiki Sloveniji tudi s pomočjo ministrstva, ministra brez listnice, torej vladne službe za razvoj.  G
     Mislim, da je to samo dobro in pomembno je, da se vsi ti postopki, ne glede na to, na kateri točki so, ali gre samo za začetek s sprejemom programa priprave ali že zaključeno prostorsko konferenco, nadaljujejo brez kakršnihkoli ovir in ta zakon po zagotovilih ministra in sodelavcev to zagotavlja.  G
     Mislim, da je to zelo slaba popotnica, če hočete tudi za prihodnje leto, ko bo predsedovanje EU, kajti mi bomo edina država v EU, ki ne bo spoštovala ustave in ki ne bo omogočila opoziciji, da ustanovi preiskovalno komisijo, kakor jih to zagotavlja demokratično sprejeta demokratična Ustava demokratične Republike Slovenije.  G
     Bom zelo vesela, če se bo to zgodilo kmalu - mislim, da je to taka zamegljena napoved - ki bi uredil to vsaj približno tako kot predlog, ki ga imamo na mizi, ki bi ga lahko dopolnili, v naslednjem mesecu sprejeli in vendarle začeli v Sloveniji s počasno, bom rekla, odgovornostjo lastnikov, drugače pa očitno potrebujemo žrtev.  G
     Eden od, bom rekel, financiranja teh cest je sigurno urejen cestninski sistem in jaz mislim, da je to glavna zadeva, ki jo mora ministrstvo vendarle v tem času narediti, da bomo imeli urejen cestninski sistem, da se bodo podeljevale koncesije za ceste in da bomo s tem vračali vse te silne kredite, ki smo jih imeli, ki jih bomo najeli.   G
     Razkrila je, da pogled na trajnost sodniške funkcije je zelo različen v Sloveniji pa ne mislim, glede na predlog, ki je bil dan, ampak v politiki, da je veliko kolegic in kolegov, ki bi si mislili, da je treba skozi politične ocene presojati ustreznost ali neustreznost sodnikov in tudi konkretnih sodb in mislim, da je to zaskrbljujoče in je prav povedati.   G
     Mislim, da je to res sramota za ta parlament, da se takšne skupine, ki so prizadete, ki so ranjene, ki jim je sicer treba pomagati, ki jim Vlada poskuša pomagati, vendar ne more pomagati brez določljivih okvirov, brez jasnih kriterijev in brez vsebin, ki so potem izvedljive in ki niso ustavno sporne in ne postavljajo državljanov v različne situacije pred zakonom.   G
     Jaz nekje to zelo povezujem z našo geodetsko službo v kateri sem prej delal in mislim, da je ta sistem izobraževanj, ko se je izobraževanje delilo tako na Geodetski inštitut kot na Geodetsko zbornico, bi rekel, vsak je pokrival svoj del izobraževanja in jaz mislim, da je to zelo dobro in zelo koristno in bi predlagal, da se tak način uporabi tudi v primeru usposabljanja in izobraževanja zasebnega varovanja.   G
     Mislim, da je to napačen trend, zato novemu ministru priporočam, da v okviru svojih pristojnosti spodbuja vlaganje v infrastrukturo tam, kjer ljudje še so in da se tam kjer ljudje še so omogoči, da bodo ti ljudje imeli možnost izobraževanja in ustanavljanja podjetij, vemo, da je že stara doktrina, da v globaliziranem svetu so samo majhna podjetja perspektivna, ker so lahko dovolj fleksibilna in ker slonijo na osebnem angažmaju posameznikov.  G
     Mislim, da je to dodaten razlog, da čim prej sprejmemo primerno zakonodajo, ki bo urejala uveljavljanje zasebnih lekarn, ki bo tudi omogočila izboljšanje mreže na področju lekarništva in istočasno tudi onemogočila nekatere samovoljne poteze, ki se trenutno dejansko dogajajo v okviru Lekarniške zbornice in ki celo omejujejo ali deloma tudi onemogočajo izvajanje sprejete zakonodaje v tem parlamentu, zakonodaje, ki je bila sprejeta praktično s 100% podporo tega zbora.  G
     Mislim, da je to katastrofa, da namesto zakona, ki bi omejeval uporabo fitofarmacevtskih sredstev, omejeval uporabo strupov v kmetijstvu, da bomo zelo direktni, sprejemamo zakon, ki gre v smeri liberalizacije, v smeri tega, da strežemo, tako kot je rekel predsednik Gibanja za pravičnost in razvoj dr. Drnovšek, nekim lobijem, ki želijo, ob tem, da se jasno kažejo podatki, da se je uporaba teh sredstev občutno zmanjšala v zadnjih štirih letih, da bije plat zvona za njihove dobičke.  G
     In mislim, da je to naloga, kjer bi se moral poslanec vladne koalicije še toliko bolj zavedati, da s takim cinizmom pravzaprav izziva samega sebe in svojo lastno Vlado, ministra za zdravje, ministrico za delo, družino in socialne zadeve, ministra za gospodarstvo, pa verjetno še koga drugega, zaradi tega, ker je Slovenija v Evropski uniji zagotovo na najslabšem mestu, kar se tiče definicije in registracije poklicnih bolezni, da ne govorimo o tem, da nimamo pojma o boleznih, ki nastajajo zaradi vplivov iz okolja, od hrupa, izpušnih plinov do različnih agensov, ki se pojavljajo iz naravnega okolja ali pa iz okolja, ki ga povzročamo s svojo dejavnostjo mi sami.  G
     Ker tako kot ste minister Podobnik omenili, vodarji dobro sodelujejo na tem delu, tukaj se popolnoma strinjam, ampak nekatere zadeve bi se mogoče lahko tudi že izvedle, oziroma bi se pripravila projektna dokumentacija in tako dalje, ampak se nekako, bi rekel, operativno potem vsi izgovarjajo, to pa govorim operativne zadeve, tudi z lokalnega nivoja, ja, saj pa na meddržavnem nivoju, na nivoju zunanjih ministrstev ni nobenega dogovora, kako se zadeve lotiti in mislim, da je to zelo pomembno vprašanje nas iz lokalnega nivoja in ne bi rad, da bi se ugotovilo, ko bo pa vse pripravljeno z vaše strani pa tudi finančno podprto vse skupaj, da se ne bo tukaj zgodil nek primer, podoben kot je recimo bilo na reki Muri, kar menim, da sploh ne sme do tega priti ravno zaradi tega, ker je interes ene in druge strani, da se ravno zaradi preprečevanja teh gospodarskih škod na eni in drugi strani zadeve uredijo.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 3.001 3.101 3.201 3.301 3.401 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA