nova beseda iz Slovenije
najodličneje predstavljal zdravnik in pisatelj François | Rabelais, | ki se je v satiričnem romanu »Gargantua in Pantagruel | A |
večerjala ‒ najbrž spet na državne stroške. | Rabelais | je utrujen prispel v Marseille.V hotelu pa ni | A |
čisto tiho, samo dajte mi to sobo,« je odvrnil | Rabelais | in še pomahal z mošnjičkom pred hotelirjevim | A |
je mož vdal. Bilo je že pozno ponoči, ko je | Rabelais | stopil v težko priborjeni prostor in se začel | A |
zavil na levo v majhno ulico, ki se imenuje | Rabelais. | Tedaj boš zagledal veleposlaništvo. | A |
najljubši vodniki po tem svetu Shakespeare, | Rabelais | in Villon; Mandelštam pa občuduje "fiziološko | B |
Nasmehnil se je široko -- tako se je morda smehljal | Rabelais | -- ter je napisal: ”Gorica je v ravnini | B |
tri knjige: 16. stoletje in nevernost: primer | Rabelais | (Le probleme de l'incroyance au XVIe siecle | C |
po vsej verjetnosti prav, ko pravi, da je bil | Rabelais, | podobno kot nizozemski reformator Erazem Roterdamski | C |
le problème de l'incroyance au XVIe siècle ( | Rabelais | in problem nevernosti v 16. stoletju)[999] | C |
Brant: Ladja norcev 54. Castiglione: Dvorjan, | Rabelais: | Gargantua in Pantagruel, More: Utopija, Camőes | C |
zbirko *pregovorov, iz katere so pozneje črpali * | Rabelais | in drugi pisci.Njegove številne izdaje in prevodi | C |
zgodovino je vplivalo na pisce, kot sta bila | Rabelais | in Swift.Kot odziv na ekstravagantnost dela | C |
so na Kitajskem gojili več kot pet stoletij. | Rabelais, | François (ok. 1494 - ok. 1553), francoski humanist | C |
1922): Iskanje izgubljenega časa François | Rabelais | (Francija, 1495-1553): Gargantua in Pantagruel | D |
Navdahnjen z njim si rad zamišljam, kako je François | Rabelais | nekega dne zaslišal božji smeh, iz tega pa se | D |
ko je treba biti »moder«. M. Vo. François | Rabelais: | Gargantua in Pantagruel Založba Modrijan; | D |
velikana francoskega humanizma in renesanse. | Rabelais | se v svetovno književnost vpisuje z zmesjo kosmatega | D |
renesančnikov v kar najbolj človeških razsežnostih. | Rabelais, | ki bralce vabi, naj le »zlomijo kost in posrkajo | D |
14. Els, 15. akt, 16. Garbo, 17. smog, 19. | Rabelais, | 21. Loss, 23. osel, 24. povratek, 27. Tejo, | D |
Friedman, Sweet Billy Pilgrim, Readymade FC, Akira | Rabelais, | Jan Bang in Erik Honore ter Yoshihiro Hanno | D |
Benvenuto Cellini, pesnika Pierre de Ronsard in | Rabelais | ter humanist Guillaume Budé. Leonardo v Franciji | D |
sočnim jezikom, kakršnega bi jim zavidal sam | Rabelais, | so popisali stampedo lumpenproletariata, ki | D |
Vodoravno: 1. grofična, 9. sugestija, 18. | Rabelais, | 19. travtonij, 20. iks, 21. osmod, 23. drget | D |
njo se strinja francoski romanopisec François | Rabelais, | ko v uvodni pesmi v Gargantui in Pantagruelu | D |
Bergson, njegov rojak, romanopisec François | Rabelais, | ameriški glasbenik Johnny Cash, slovenski fotograf | D |
francoski pisatelj, duhovnik in zdravnik François | Rabelais | (rojen ok. 1494), avtor satirično-parodičnega | D |
parodičnega romana Gargantua in Pantagruel. | Rabelais | je bil zdravnik kardinala du Belleya.Nekoč so | D |
kardinalu postregli s čudovitim piškurjem. | Rabelais | se je s paličico dotaknil pladnja in rekel: | D |
prebavljiv?« »Motite se, prevzvišeni,« je odgovoril | Rabelais, | »mislil sem na pladenj, ne na piškurja!« | D |
ustvarjalcev preteklosti ponarejen. *** W. G.: | Rabelais | je bil zame velikansko odkritje, potem pa še | D |
literarni kritik Michka Assayas. In dodal: »Kot | Rabelais, | Montaigne, Pascal, Saint-Simon, Rousseau... | D |
sodobno pripovedno perspektivo, iz katere je | Rabelais | oblikoval svojo snov. In tu sta še dve deli | D |
rodil francoski pisatelj in zdravnik François | Rabelais | (umrl 1553), ki se je v satiričnem romanu Gargantua | D |
Kopernik in Galileo, Machiavelli in Erazem, | Rabelais | in Montaigne, Descartes, Spinoza in Pascal, | D |
leta 1553 je umrl francoski pisatelj François | Rabelais | (rojen leta 1494), avtor parodično-satiričnega | D |
renesančnega romana Gargantua in Pantagruel. | Rabelais | je utrujen prispel v Marseille, v hotelu pa | D |
čisto tiho, samo dajte mi to sobo,« je odvrnil | Rabelais | in še pomahal z mošnjičkom pred hotelirjevim | D |
se je končno vdal. Bilo je že pozno, ko je | Rabelais | vstopil v težko priborjeni prostor in se začel | D |
je bila razširjena ob vsem alpskem loku, že | Rabelais | jo je v romanu Gargantua in Pantagruel imenoval | G |
opisal francoski renesančni pisatelj François | Rabelais. | Vse večji Google, ki je po nekaterih ocenah vreden | P |
naravi dvoumne. Tako jih je najbrž pojmoval | Rabelais, | če preučimo njegove poslednje besede »odhajam | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |