oblivala (55)

je bilo pri dnevni luči tako smešno, da me je      oblivala      rdečica.Taki smo: sram nas je svojega lastnega  A
se je širila in rasla, širila in rasla ter ga      oblivala      s svojo toplo rožnato lučjo.Široko je odprl  A
obrazi, puhteči od mokrote, ki je ves teden      oblivala      vas, hrib in dolino, da bi se to noč naenkrat  A
je svetloba skozi barvaste podobe na steklu      oblivala      najlepši oltar, kar jih je videl v Ljubljani  A
predse in se čudila tej beli svetlobi, ki je      oblivala      petrolejko, kakor kakšno nagrobno svečo, prosojnim  A
človek z bledim obrazom in odsotnim pogledom,      oblivala      ga je zeleno modra neonska svetloba z ulice  A
žarometi so tipali skozi noč, prokuratorja pa je      oblivala      tesnoba: Kaj zdaj? Stal je ob oknu in gledal  A
so mu mrlele v čudnem ognju, po obrazu ga je      oblivala      nenaravna rdečica, jedva se je držal na nogah  A
brisala solze; žena je poljubljala punčko in jo      oblivala      s solzami. Gospod Metod je rekel: »Otroci, punčka  A
onem holmu stoji samotna cerkev, in kakor jo je      oblivala      nekdaj, obliva ja mesečina z bledim ognjem   A
toda živokipeča, vseh sonc vredna mladost je      oblivala      kakor z nebeško glorijo to gibko telo in široki  A
je stopil na blagoslovljena tla. Mesečina je      oblivala      vse pokopališče; tenke, dolge sence so se bočile  A
bile narahlo odprte; žarka svetloba, ki je      oblivala      cerkev, je tiho odsevala v njenih sinjih očeh  A
in najete posle. Vesela sončna luč je opojno      oblivala      vso veliko zgradbo, da je podrhtevalo ozračje  A
Ivan Zakotnik ni dremal.      Oblivala      ga je kurja polt, nato ga je začela kuhati huda  A
podile črne misli. Maščeval bi se, da bi zona      oblivala      te ljudi in bi matere poredne otroke strašile  A
zbuditi še zadnji odpor. Po vsem telesu jo je      oblivala      prečudna in prijetna toplina.Meže in onemoglo  A
sladka groznica milega, toplega deklištva jo je      oblivala      vse do belega jutra. Zjutraj jo je klicalo prečisto  A
zdaleč gledal Trlepovino, ki jo je mesečina      oblivala.      »Tako se me nemara ne bi bila branila in nihče  A
domača vas, le Trlepova visoka streha se je že      oblivala      z zorno bleščavo.Vrh Medvedjeka se je iz meglovja  A
bo družina in živina ... « Mravljinčja groza je      oblivala      može, strah jih je bilo strašno. Ilija se je  A
negibno sedel na pomolu, ki ga je z ene strani      oblivala      Sava, z druge pa po toku in strugi njej podobna  A
okovanih čevljev so dramili tišino. Lovrača je      oblivala      vročina in z rdečim robcem si je brisal pot  A
je padla blizu nas kaka granata. Mesečina je      oblivala      vrtove in travnike.Študent, ki je ležal kraj  A
in opraskana in ni koščka kože, ki ga ne bi      oblivala      rdeča sled pekočih zeli.In na vsem tem je senca  A
tega sveta, čaščen bo sad tvojega telesa.«      Oblivala      jo je mrzlina pa vročina.Spoznala je, da stoji  A
gledali in poslušali pevko. Lahna rdečica ji je      oblivala      obraz in iz temno sinjih oči ji je seval nenavaden  A
ne bi bil plesal, ampak kurja polt bi ga bila      oblivala.      Črna sedanjost, morda za 10 let.  B
močnem vetru nisem mogel izogniti. Kri me je      oblivala,      a nisem hotel odnehati.V cilj sem pripeljal  D
terena, ki so poročali po radijski zvezi, ga je      oblivala      zona.Budili so se mu spomini na vojne, ki jih  D
poln in ščemeč in mešal se je z zono, ki me je      oblivala      med tem prepovedanim početjem.Ampak razumeš  D
podoživljala zlitost narave in arhitekture in      oblivala      svetopisemske zgodbe s slikovito lučjo čudežev  D
je skrila dejstvo, da Republike Avstrije ni      oblivala      rdečica sramu, ko je slovenskima predstavnikoma  D
napihnjene vroče besede polijemo s hladno vodo, ki je      oblivala      zgodovino, položaj ni več tako enkraten.Res  D
ladje Vikingov zaplule v svet. Nordijska luč je      oblivala      njihovo pot. Na Møn sem se s sosednjega otoka  D
Tempfer je včeraj popoldne skoraj z vseh strani      oblivala      vse bolj deroča voda potoka Trebiža.V kletni  D
morejo vedeti, kakšna svetloba bo obraze igralcev      oblivala      na zunanjem prizorišču.A če je maska zlahka  D
uspešnica, kot je bila Irska? In ta zarja je      oblivala      moje sanje, da sem naslednje dneve spal kot  D
Vojaki so odšli. Pohitela je z vedrom in vodo ter      oblivala      vogal goreče strehe.Uspelo ji je pogasiti ogenj  D
je bilo gotovo najbolj mučno. Ves čas jo je      oblivala      vročica, kar bi bržkone lahko pripisali tudi  D
slepem prehitevanju nad prepadnimi stenami nas je      oblivala      zona. Na poti proti severu Pakistana smo prenočil  D
je čakala v sobici s pogledom na prizorišče.      Oblivala      jo je kurja polt.Bila je v svetišču tenisa.  D
oziroma takrat še na otoku, ki ga je z vseh strani      oblivala      Mura, razvilo bogato trgovsko mesto, ki se je  D
prvenstva z nekaj deset milijoni evrov. Vse bi      oblivala      slava.Čez pol leta bi se Alonso za pol leta  D
Potokarja bo zvečer osvetljen, ves dan pa ga bo      oblivala      voda iz malega vodnjaka oziroma vodometa.Zaradi  D
Ne bom posebej razlagal, da me je ob vsem tem      oblivala      zona. »Wait,« me je z roko ustavil Cugi, kajti  D
je s kotička ust neprestano visela cigara, je      oblivala      svetloba iz uličnih svetilk, ki so na tem koncu  D
kot v grobnici, Lavreta pa je pred mikrofonom      oblivala      zona.Minister in Eržen sta streljala s pogledi  D
rocka. Kostimirane glasbenike je na nastopih      oblivala      psihadelična razsvetljava in vse je prehajalo  D
jama vrtale luknje v glave. Medtem ko jih je      oblivala      kri, so jokale in objokovale.Ko so pritekli  D
pred vodo nezavarovanih krajih, neusmiljeno      oblivala      nepravilno nameščene cisterne z gorivom, odkrivala  D
temni, zaprti komori. Spodnjo polovico telesa je      oblivala      voda.Dotaknila sem se roke: koža je bila mehka  D
rojih napadale, midva z ženo sva ga lahko samo      oblivala      z vodo.Še soseda sem klical, ali ima kaj za  P
niso našli, potem pa so se trenutki, ko sta me      oblivala      hlad in znoj, ponavljali.Še posebej hudo mi  P
tam nikogar. Milošević je že imel suha usta,      oblivala      ga je zona, ker je mislil, da mu je scenarij  P