nova beseda iz Slovenije
Gluck, Christoph Willibald | Godard, | Jean-Luc Goldberg, Marianne | C |
gostov: režiserjev, kot so Antonioni, Bergman, | Godard, | Pasolini, Welles, Altman ali Fassbinder, z lepoticami | D |
Sedemdesetletni fantom francoske kinematografije Jean-Luc | Godard | snema Hvalnico ljubezni V zadnjem filmu francoske | D |
kinematografiji težko izogniti, piše Guardian. | Godard, | v 50. letih kritik pri Cahier du cinema, velja | D |
umetniškemu filmu, ne sledi več. A sedemdesetletni | Godard, | četudi ne polni kinematografov kot nekoč, je | D |
tehnologijo; ne nazadnje je bil v 70. letih prav | Godard | eden od pionirjev videa. Godard se nikoli | D |
letih prav Godard eden od pionirjev videa. | Godard | se nikoli ni dosledno držal svojih scenarijev | D |
manj občinstva, zato pa več gledalcev,« pravi | Godard. | Že štirideset let se z izrazom godardovski | D |
umešča med režiserje, kot sta Hitchcock in Lang, | Godard | komentira, da je zadovoljen, ker je posnel toliko | D |
Eni pač lahko. | Godard, | na primer, pride na snemanje z A4 formatom in | D |
filmov z velikimi režiserji (Renoir, Buñuel, | Godard, | Demy, Hitchock, Sautet, Ferreri, Chabrol, Ruiz | D |
naredila to, kar sta François Truffaut in Jean Luc | Godard | naredila za ameriški film: uveljavila sta jo | D |
izmed podpornikov tega projekta je tudi Jean-Luc | Godard, | ki se še kako dobro zaveda, kakšnega pomena | D |
ki premaga dvom. Ko sem gledal Alphaville ( | Godard) | z Melito, Foxom in Barbaro, sem ponovno občutil | D |
Luca Godarda: »Ti si prekleti tat, plagiator!« | Godard: | »V Ameriki plagiatorstvo, v Franciji hommage | D |
Mi se pač gremo le poklone. Kot | Godard. | Kako seksi to zveni. | D |
predstavljene že prej, toda - kot pravi Jean-Luc | Godard | - šele paradoksni novčič in evforična publika | D |
filmi, ki jih bodo v Cannesu pokazali Jean Luc | Godard, | David Lynch, Joel Coen, Sean Penn in drugi. | D |
legendarnih (in že precej starih) režiserjev: Jean-Luc | Godard, | Šohei Imamura, Manoel De Oliveira, Ermanno Olmi | D |
(projekt Transhistria), medtem ko bo Michel | Godard | skušal s sebi lastnim pojmovanjem izrisati nekoliko | D |
prireditev. Med njimi bo danes in jutri Michel | Godard | z asistenco Igorja Krivokapiča vodil glasbeno | D |
filmu novega vala, ki ga je režiral Jean-Luc | Godard. | Pozneje je svoj zvezdniški status utrjeval v | D |
razmerja med filmom in resničnostjo (Bresson, | Godard, | Straub), čeprav je s prvimi filmi (Berač, Mamma | D |
klavrno ponudbo vodilnih filmskih festivalov. | Godard, | Rivette in večno sijajni Rohmer so letos pometli | D |
povedati, da je prišel v Sarajevo tudi Jean-Luc | Godard | in predstavil svoj film Hvalnica ljubezni.Da | D |
Malrauxa so spregovorili Nikola Kovač, Henri | Godard, | Alix de Saint André, Michele Le Bris in še nekateri | D |
improvizacij. Spet je blestel tubist Michel | Godard, | po dveh dobrih koncertih na dveh festivalih | D |
soavtorjev, to so Jim Jarmush, Mike Figgis, | Godard, | Wim Wenders, Abias Kiarostami... Začel bom snemati | D |
Singapurju in Hongkongu. Švicarski režiser Jean-Luc | Godard | (71, na fotografiji) je najbolj radikalni predstavnik | D |
Bertolucci, Claire Denis, Mike Figgis, Jean-Luc | Godard, | Jiri Menzel, Michael Radford, Volker Schlöndorff | D |
Hvalnica ljubezni Francija, režija Jean-Luc | Godard | Godard znova posega v vmesno področje med | D |
Francija, režija Jean-Luc Godard | Godard | znova posega v vmesno področje med klasičnim | D |
mladeničev, odraslega para in starcev. No, ko prične | Godard | v svoji klasični maniri teoretizirati, od geneze | D |
udrihanja čez amerikanizacijo - predobro ga poznamo; | Godard | namreč ne ostaja na ravni golega obračunavanja | D |
Nori Peter (Pierrot le fou), ki ga je Jean-Paul | Godard | naredil za glavnega junaka filma z Jean-Paulom | D |
izvrstnih dosežkih, ki so jih Rivette, Rohmer, | Godard | in Chabrol nanizali zadnji dve leti, potem je | D |
Bertolucci, Claire Denis, Mike Figgis, Jean-Luc | Godard, | Jiri Menzel, Michael Redford, Volker Schlöndorff | D |
najbolj čaščenim, a vseeno odličnim Casanovo, celo | Godard | bo doživel krst pred tako ogromnim avditorijem | D |
režiserji, kot so Herzog, Wenders, Bertolucci, | Godard, | Schrader in Soderbergh. Ken Park je njegov režijski | D |
filmskega sveta vplivali še Griffith, Vong Kar-vai, | Godard, | Bresson in seveda Tarkovski, s katerim ga nekateri | D |
Trobenta, drugega, ki so ga podpisali Bertolucci, | Godard, | Szabo, Menzl, Figgis, Schlondorff, Radford in | D |
velemesta« in senzualne, intimne drame; kamera Agnès | Godard | se namreč po telesih priložnostnih ljubimcev | D |
prinesla intelektualna moralna avtoriteta Jean-Luc | Godard. | V filmskem eseju Notre musique (Naša glasba) | D |
Anekdota za danes Jean-Luc | Godard | (1930) je eden najizvirnejših francoskih filmskih | D |
Cioran, Simone Weil, Natalie Sarraute, Resnais, | Godard, | Canetti in druge.Američane je hotela ves čas | D |
užitek, ki ga v nas zbujajo gibljive slike. | Godard | je še vedno mož s poslanstvom.Njegova naloga | D |
zato, ker je težko ugotoviti, na katerem bregu | Godard | sploh stoji.V filmu je precej nesmislov, vendar | D |
je globoko žalosten film. Zanima me, če se | Godard | tega zaveda, ali bi nas moral z žalostjo navdajati | D |
neprestana potrtost postane nadležna, saj je | Godard | ne uravnovesi s slutnjo, da ima morebiti kakšen | D |
Mutt, nepogrešljivi papa Duschamp, John Cage, | Godard, | Marx in Engels, ruska avantgarda ... in vse skupaj | D |
Dieskau, dirigent Claudio Abbado, režiser Jean-Luc | Godard | in glasbenik Oscar Peterson.DPA | D |
Czerkawski, O'Neill, Wellwood, Sundin, Tucker; | Godard, | Parrish, Jašin, Collins, York, Asham), Minnesota | D |
4:1 (Adams, Stillman, Brind'Amour, Williams; | Godard) | , Washington : Philadelphia 1:3 (Ovečkin; Rathje | D |
tako. Vabili so jo najimenitnejši režiserji: | Godard, | Pialat, Ferreri, Losey, Chabrol, Cimino, Wajda | D |
Claire Denis in virtuozno posnela snemalka Agnes | Godard. | No, ob tem sem se spomnil še na čudoviti film | D |
njena dolgoletna direktorica fotografije Agnès | Godard | napolnita platno z mogočnimi podobami narave | D |
Pierrot le fou (1965), ki jo je ustvaril Jean-Luc | Godard. | Tukaj je Vivaldijeva glasba nekakšna napovedovalka | D |
delati!«) Med vašimi režiserskimi vzorniki so | Godard, | Pasolini, Fassbinder, Rossellini, Fellini, Cassavetes | D |
pomembno. Pasolini je bil v resnici pesnik, | Godard | filmski kritik ...Niso bili režiserji, kakršne | D |
filmski režiserji Federico Fellini, Jean-Luc | Godard | in Akira Kurosava, dramatik Arthur Miller, kiparka | D |
francoski novovalovci, kot sta Truffaut ali | Godard, | včasih vladali z malimi, arty osebnimi filmi | D |
Deleuza pripeljalo do vprašanja o misli v filmu. | Godard | je namreč s svojimi filmi napravil to, da je | D |
so, denimo, vsaj še njegovi kolegi Jean-Luc | Godard, | Aleksandr Sokurov in David Lynch. Omenjeni imajo | D |
Binney, Tim Berne) kot evropske scene (Michel | Godard, | Julian Arguelles, Achille Succi).Albume - lani | D |
pojavljajo nekatera stalna imena, kot so Michel | Godard, | Tom Rainey, Roberto Dani, Gerald Cleaver in | D |
Šalamon Quartet: Samo Šalamon (kitara), Michel | Godard | (tuba), Dominique Pifarely (violina), Dejan | D |
glasbeniki; ponovno francoski tubist Michel | Godard, | njegov sonarodnjak violinist Dominique Pifarely | D |
častnem mestu veliki francoski avtor Jean-Luc | Godard | (1930) in najznamenitejši nemški snemalec Michael | D |
Šalamon European Quartet: Julian Arguelles, Michel | Godard, | Roberto Dani) in Fall Memories (S. Šalamon European | D |
Fall Memories (S. Šalamon European Quartet: M. | Godard, | Luciano Biondini, R.Dani). | D |
Francija, 2007, 94 min. | Godard | je nekoč izjavil, da za dobro filmsko zgodbo | D |
očeta in sestre angažirala svojo pravo žlahto. | Godard | seveda ni omenjen naključno; Dva dni v Parizu | D |
vse umetnostne kode; Andy Warhol, Peter Brook, | Godard, | Schaeffer; situacionisti in Debord, Tel Quel | D |
1956; Marie de Nazareth, 1995). Novovalovci - | Godard, | Chabrol, Truffaut - so mu očitali akademski | D |
novovalovskega »postmodernizma pred postmodernizmom«. | Godard | je uveljavil svobodno filmsko formo, polno narativnih | D |
sedemdesetih letih postali strukturalisti, pa | Godard, | Herzog, Chantal Akerman, Fassbinder (ki se je | D |
cinema). Francija, 1998, 265 min. R.: Jean-Luc | Godard. | Proti vetru. | D |
Perspektive. Jean-Luc | Godard: | Zgodovine filma Poetična zareza v vest/spomin | D |
temveč vse pogosteje tudi naprava za snemanje, je | Godard | izjavil - v luči nadaljnjega razvoja tehnologije | D |
pero, delita literat in literarni kritik. | Godard | ni ostal samo pri izjavi, temveč je leta 1988 | D |
njegova radikalno hipertekstualna narava. Sam | Godard | je ob neki priložnosti povedal: ΄»Nekoliko sem | D |
cinema). Francija, 1998, 265 min. R.: Jean-Luc | Godard. | Proti vetru. | D |
cinema). Francija, 1998, 265 min. R.: Jean-Luc | Godard. | Proti vetru. | D |
prihodnje leto na filmskih platnih pojavil novi | Godard, | danes pa se mnogi veliki mojstri zaradi zdajšnje | D |
o holokavstu, je švicarski režiser Jean-Luc | Godard | izrekel naslednjo slavno izjavo: »Če bomo kdaj | D |
mestni svetnik Eric Navickas in učiteljica Amy | Godard, | omislila svojevrstni način zbiranja sredstev | D |
fascinacija. Moja prva prava filmska ljubezen pa | Godard. | Še danes, ko ga nihče več ne mara, ko je star | D |
življenjski optimizem, tisti filmi, ki, kot bi rekel | Godard, | »zrak spreminjajo v svetlobo«.Ne vem, ali mora | D |
italijansko-francosko-nizozemske zasedbe Biondini, | Godard, | Reijseger. Zdenko Matoz | D |
jih je v družbo uglednežev, kot so Jean-Luc | Godard, | Wang Bing, Philippe Grandrieux, Hayao Miyazaki | D |
Kubrick, Alfred Hitchcock, Jean Renoir, Jean-Luc | Godard, | François Truffaut ... so le vrh ledene liste velikih | D |
skoraj četrt stoletja nazadnje postavil Jean-Luc | Godard. | To je seveda scela žanrski, "johnnitojevski" | D |
začenja filmski cikel Francoski cineast Jean-Luc | Godard | je nekoč, ko je meril dolgost, natančneje, kratkost | D |
Cahiers du cinéma - François Truffaut, Jean-Luc | Godard, | Jacques Rivette, Claude Chabrol in desetletje | D |
referenc, kot sta filmski režiser Jean-Luc | Godard | in primabalerina Maja Plisecka, v navidezno | D |
zaradi svoje strukture, saj Haneke, tako kot | Godard | v šestdesetih, igrane prizore izmenjuje z bolj | D |
roki drži palico in je slep, na desni stoji | GODARD. | Oba gledata kos pohištva. | D |
Oba gledata kos pohištva. | GODARD: | Kaj čakaš?Boljšega ne boš našel. čudovit izdelek | D |
. Res je. | GODARD: | Veš, naredil ga je moj oče. CONNOR: česa ne | D |
predalnika.) je res tisto, kar potrebujem. | GODARD: | Lahko mi verjameš, čudovit primerek. CONNOR | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |