nova beseda iz Slovenije
Stran 6 | Yayoi | Kusama, Obsedenost s seksom, obsedenost s hrano | C |
Schneemann, Notranji zvitek (Interior Scroll), 1975 | Yayoi | Kusama, Obsedenost s seksom, obsedenost s hrano | C |
avtorizirajo konvencionalno vrednotenje. PRIMER 2: | YAYOI | KUSAMA Partikularizacija subjekta je imela še | C |
performativnem samoprikazovanju japonske umetnice | Yayoi | Kusame.V kolažu s sredine 60. let se je Kusamova | C |
faličnimi gumbi; tokrat je bil to kavč, ki objema | Yayoi | Kusamo kot odalisko.Ta falična / ženstvena podoba | C |
pikami, obsesivna umetnica, iskalka publicitete: | Yayoi | Kusama je bila v 60. letih tarča številnih pridevkov | C |
Tako kot Schneemannova v Notranjem zvitku tudi | Yayoi | Kusama prikazuje svoje telo v okviru reverzibilnosti | C |
pred občinstvom: dela - takšne so stvaritve | Yayoi | Kusame, Carolee Schneemann, Vita Acconcija, | C |
artikulirali umetniki, kot so Carolee Schneemann, | Yayoi | Kusama, Vito Acconci in Hannah Wilke, si ne | C |
Phallus", str. 549. (14) Kris Kuramitsu, " | Yayoi | Kusama: Exotic Bodies in the Avant-Garde", neobjavljen | C |
reprodukcija je objavljena v J. F. Rodenbeck, " | Yayoi | Kusama: Surface, Stich, Skin", v: M. Catherine | C |
Rudolpha Burckhardta iz leta 1964, ki prikazuje | Yayoi | Kusamo, kako v Kopičenje: predstava tisočih | C |
reprodukcija je objavljena v Bhupendra Karia (ur.), | Yayoi | Kusama: A Retrospective, Center for International | C |
str. 24; in novejši članek Calvina Tomkinsa o | Yayoi | Kusami "On the Edge: A Doyenne of Disturbance | C |
zahvalo, ker me je seznanila s tem vidikom opusa | Yayoi | Kusame in me pripeljala k najboljšemu viru, | C |
Zelavansky, kustosinji prihajajoče retrospektive del | Yayoi | Kusame v Okrožnem muzeju v Los Angelesu, ker | C |
se je bila pripravljena pogovarjati o delih | Yayoi | Kusame. (15) Rodenbeck, "Yayoi Kusama", str | C |
pogovarjati o delih Yayoi Kusame. (15) Rodenbeck, " | Yayoi | Kusama", str. 149. (16) Kuramitsu, "Yayoi Kusama | C |
"Yayoi Kusama", str. 149. (16) Kuramitsu, " | Yayoi | Kusama", str. 2. (17) Glej Alexandra Munroe | C |
"Obsession, Fantasy and Outrage: The Art of | Yayoi | Kusama", v: Karia (ur.), Yayoi Kusama: A Retrospective | C |
Outrage: The Art of Yayoi Kusama", v: Karia (ur.), | Yayoi | Kusama: A Retrospective, str. 29; in Rodenbeck | C |
Kusama: A Retrospective, str. 29; in Rodenbeck, " | Yayoi | Kusama", str. 153. (18) Nul je bila nizozemska | C |
Museum, Amsterdam, 1965, b. p. Psihična bolezen | Yayoi | Kusame je učinkovala tudi na njeno diskurzivno | C |
Outrage", str. 11. Kris Kuramitsu v razpravi " | Yayoi | Kusama" nenehno kritizira tovrstno branje, ki | C |
modernistične predstave o norem geniju. (20) | Yayoi | Kusama, zapis v Nul negentienhondred vijf en | C |
1965, b. p. (21) Delo je opisano v Rodenbeck, " | Yayoi | Kusama", str. 152. (22) Alexandra Munroe meni | C |
Newyorška borza). Tisk je bil obveščen o dogodku, | Yayoi | Kusama, "svečenica", pa je priredila skupinsko | C |
Outrage" (str. 29) in v Rodenbeckovem delu " | Yayoi | Kusama" (str. 153).Kusamino delo s svojimi obsesivni | C |
Kuramitsu, Kris op. 19; o Kusamovi op. 14 Kusama, | Yayoi | op. 19,; delo op. 24; narcizem; performansi | C |
vrača ena najbolj zanimivih umetnic iz 60. let, | Yayoi | Kusama Po več kot dvajsetih letih eksila na | D |
Seiwa v Tokiu je devetinšestdesetletna umetnica | Yayoi | Kusama, po mnenju nekaterih izgubljeni genij | D |
umetnosti, piše britanska revija Dazed & Confused. | Yayoi | Kusama, rojena v ugledni japonski družini, je | D |
piščanci in karijevo omako. Mala ljubka 34-letna | Yayoi, | gnana od dolgo zadrževane jeze in sovraštva | D |
podobnosti z usodo številnih žensk po svetu. | Yayoi, | garaška mati dveh otrok, čuti, da se je maščevala | D |
poleg bobnarja Gerryja Hemingwaya in pianistke | Yayoi | Ikawa igrata tudi dva slovenska glasbenika, | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |