vzdolž (2.009)

stopim v smeri grajski (s kretnjo knežjo) in      vzdolž      po Masarykovem nabrežju. X.   A
X. In      vzdolž      po Masarykovem nabrežju (zdaj zgolj Savinjskem  A
spočijem, nato pa kar naravnost in na levo in      vzdolž      po Masarykovem nabrežju, mimo Splavarja v rahlem  A
Bruno. In so se obrnili in nadaljevali pot      vzdolž      zidka. »Saj še diši po mleku,« je rekel Gino  A
Bruno!« je vzkliknil in sklonil glavo, da bi      vzdolž      sedeče vrste mogel videti Bruna.»Tale je spet  A
ozrl kvišku, bi videl vrsto bingljajočih nog      vzdolž      zida.A menda vé zanje.   A
hrbet skoraj prazno vrečo. A že vsi tečejo      vzdolž      proge, med progo in zidkom po ozki stezi.Gino  A
po ramenih lupi kakor pečeno jabolko. Gredo      vzdolž      zida, pod katerim so tračnice Nove luke, in  A
zmeraj bolj mijavka in gleda nje, ki se pomikajo      vzdolž      zida zgoraj. »Je lačna,« je sočutno rekel Gino  A
»Saj gremo.« 4 Takó so šli počasi      vzdolž      zida in nato sedli nanj; samo Gino mora teči  A
hkrati in istočasno in celó še prej je planila      vzdolž      njegove noge proga goreče svetlobe v njegovo  A
po letalskem napadu popoldan. Ob morju pa so      vzdolž      skladišča skladanice jeklenih plošč, ki z njimi  A
In žvižga. In šviga      vzdolž      zidu lesnega skladišča.A Branko tišči z obema  A
je še visela senca na pročeljih, kjer so bili      vzdolž      pločnika uvrščeni vozički rožaric.Ko bo sonce  A
bankom in ta lepo stoji v vrsti med drugimi.      Vzdolž      Kanala veje od morja, poslopja spijo, ko da  A
po obli kupoli pravoslavne cerkve in smuknil      vzdolž      roba Kanala do morja.V nasprotni smeri pa sapa  A
« In Branko je vzdignil vedro in zlil vodo      vzdolž      pločnikovega roba, da je lepo odnašala smeti  A
potem je žena prišila medeninaste obročke vse      vzdolž      poblejenega rdečkastega blaga in jih speljala  A
rišejo penaste poti čez pristan. A na jesen so      vzdolž      Kanala grmade zelenih angurij in ko je južnjak  A
je to, ne žena, vrag!« je godrnjal in odhitel      vzdolž      stopnic in konci predpasnika so frfotali ob  A
to pot ne bo šel k očetu. Samogibno je hodil      vzdolž      Kanala, dečki pa so zlezli v čoln in nabadali  A
kako se bo povrnil jutri v šolo? Vračal se je      vzdolž      drugega roba Kanala.Prodajalci angurij so kričali  A
spuščajo po vseh stezah in po vseh grapah.      Vzdolž      Soče.Vzdolž Vipave.  A
Vzdolž Soče.      Vzdolž      Vipave.In v Gorici tavajo po ulicah kakor raztrgane  A
takšne sekvence, se ustavila na dolgem kablu, šla      vzdolž      njega do žarnice in do suhega koraka, obenem  A
tovornjaka. Ni lahko ostati skupaj, če se vse tare      vzdolž      vlaka in je zavoljo švigajočih prog iz ročnih  A
. /\ .. stran 96 . \/ Najpoprej sta prišla      vzdolž      vozov dva v zebri in nekaj nesla v sivem kocu  A
Celle. Ko se je vlak ustavil      vzdolž      pomola, ki je na vseh postajah privzdignjen  A
sokov mišice in žile že jermeni suhe srobote,      vzdolž      katere bolečina ne potuje več.Torej načrtna  A
razporejeno, celó prvi dve telesi sta bili že položeni      vzdolž      stranske stene stavbe.Pravokotno s steno sta  A
je že bila vrsta tistih, ki so ležali spodaj      vzdolž      zida.Dva fanta sta pravkar stopila v notranjost  A
in jih ne vidim več, stopam brez prič kakor      vzdolž      nerodovitne gmajne, katere nisem bil gospodar  A
pokonci, sva ga vsak na eni strani pridrževala      vzdolž      hodnika.A ko je počasi prestavljal stopala,  A
kričanjem razpotegnili varnostni zid strahu      vzdolž      črede, ki štorklja in skaklja zavoljo severnega  A
meni, ko sem tako potiskal kovinski voziček      vzdolž      številnih blokov. Ravensbrück. Oranienburg.  A
vešál, ki jih je dal postaviti general Wurm      vzdolž      vse fronte od Piave do Tirola za več sto legionarjev  A
kolesarsko tekmo; ljudje so bili nagosto zbrani      vzdolž      pločnikov in pričakovali vozače kakor prihoda  A
ko smo stali, smo se bolničarji razkropili      vzdolž      vagonov.In znova smo čutili, kakó je bilo prav  A
so njeni lasje zavalovali v stran, in odšla      vzdolž      jarka.Njeni koraki pa niso bili nič resni.  A
dragocenega časa. Takó je spet nadaljeval svojo pot      vzdolž      brega.Simfonija, je pomislil.   A
ne bi videl. Ona pa bi nato spustila na niti      vzdolž      zidu odgovor na listku.Seve, prav gotovo ga  A
ob barkovljanskem ljudskem vrtu, da stopajo      vzdolž      brega, ki položno visi k vodi in je kamnit.  A
mladih jablan. Topoli, ki so rasli v vrsti      vzdolž      vode, so stali vzravnani in pritajeno vztrepetavali  A
pa se mu takoj umakne s poti. Naglo smukne      vzdolž      stene in izgine v jelševju.Pretakne se med gostimi  A
ob nedeljah pa sem se pretikal skozi vrbovje      vzdolž      reke, se sončil in lovil ribe. Tako  A
zunanji steni stopnice na hodnik, ki se vleče      vzdolž      zgornjih oken.Krčma je ometana in pobeljena  A
čustva, strasti, ničesar. Obrazi se pomikajo      vzdolž,      čudno spačeni, zazrti v pokrajine, ki jih ne  A
Hrane, hrane, hrane. Pomika se      vzdolž      vlažnega zidu, podrsa s prosto roko po njem  A
Ko ruševine. Dresden. Silna lakota ga žene      vzdolž      vlažnega zidu in sunkovite kretnje s svojo težnostjo  A
postaviti spomenik zraku, spomenik vetru? Hodim      vzdolž,      mi piše na neki razglednici, hodim vzdolž  A
vzdolž, mi piše na neki razglednici, hodim      vzdolž,      kam?Bi bilo bolje živeti - spet neviden - v  A
strani ni bilo mogoče uzreti. Spustil se je      vzdolž      dreves, ki so rasla ob robu soteske. Precej  A
Zakaj ti koraki po sobi, gor, dol, sem, tja,      vzdolž,      čez, prek, na, sem, tja, zakaj ti koraki, vsa  A
jetniki so se najprej postavili v dolge vrste      vzdolž      barak, potem pa odkorakali na ogromno taboriščno  A
bi odgnalo niti vrabčka. Potem spet pogleda      vzdolž      cevi in pritisne na sprožilec.Mater mu, se je  A
Rečna gladina je začela naglo naraščati in      vzdolž      reke je zavladal preplah.Ljudje so začeli graditi  A
odvihral iz grape v zgodnjih urah. Na poti      vzdolž      potoka, mimo skromnih malih hiš in bajt v prigorju  A
vrvohodec šel v kolena ali raztegnil svojo težo      vzdolž      ože, se je tudi bobnov buč sploščil, razpeljal  A
njenega pasu, a jih je poravnal še pravočasno      vzdolž      telesa. Helena gane z glavo in Buterni  A
mesto v sobi in ga je tudi dobila, čeprav le      vzdolž      daljše stene.Ta stena je kos vogla odstopila  A
lesovini je zahreščalo, ko so se ravnala telesa      vzdolž      cerkve.Potlej je vsa cerkev stala pokončno in  A
je odločeno. Tjažev korenček se je razpasel      vzdolž      leve hlačnice, dolgolasca sta odšla, izginila  A
prebil obroč in se spustil v tek, tekel je      vzdolž      zida, mimo avtomobilov, dokler mu zidovi končno  A
lahko sredi Afrike. Na Balkanu merijo železnice      vzdolž      in počez in nastavljajo inženirje iz vseh kotov  A
opletajočimi dolgimi nogami, podoben pajku, primikal      vzdolž      hišnega zidu, se je nekajkrat z bokom zadel  A
je sledil po njeni poti, ki se je vzpenjala      vzdolž      gradiškega grebena in vodila k samotni gozdni  A
urah je razporedil delavce v enakih presledkih      vzdolž      grebena, tako da je segala njihova vrsta, pomnožena  A
ker leže v klopkah in gručah po vseh kotih,      vzdolž      in počez, kakor že je, glava ob glavi, noge  A
Prapetnim in čez Sočo na modrejčansko polje in      vzdolž      Bučenice proti Mengoram. Nočna vlačugarica se  A
Solkana v klanec, ki zavije navzdol in potem      vzdolž      Skalnice proti Dolgi njivi.Tedaj je grof spregovoril  A
svojih širokih klobukih zgnetli pred pokopališčem      vzdolž      ob zidu v nekako četverokotno gručo, ki se je  A
»Ali je še kdo kje?« Hitro je pregledala      vzdolž      ceste, pa ni bilo nič.Pretaknila je še goščo  A
se iz vode, se razvrstile v črto in odletele      vzdolž      jezera proti spodnjim krajem.Jezerna si je poželela  A
se je pa motil. V enem izmed kolišč, zabitih      vzdolž      Oblega hriba, so zalajali psi.Spomnil se je  A
kolišče je bilo zabito ob otoku že skoraj na koncu      vzdolž      Oblega hriba.‒ Dandanes bi rekli, da pri Babni  A
potomstva. Rjavega je Jelen poslal v kolišča      vzdolž      Oblega hriba prav do mostišča Godrnjavega Medveda  A
je bilo pa vse v redu. Na produ, ne daleč      vzdolž      Reke, je gorelo več velikih ognjev.Na močnih  A
mrmrala nerazumljive besede. Nazadnje je vrgla      vzdolž      drevaka še tri pesti stolčenih zob zverjadi  A
enega izmed najstarejših vanj zabitih kolišč.      Vzdolž      grebena Oblega hriba se je pa s široko razpetimi  A
za mladce hlapcev. Pri kraju struge, nedaleč      vzdolž      Reke, se je bila nabrala cela vrsta drevakov  A
počilo, kakor bi se bil razklal za ped debel led      vzdolž      vsega Velikega jezera. Ostrorogi Jelen se je  A
rac. Hrupno se je dvignila iz vode in odletela      vzdolž      hriba na odprto jezero. Večja dva drevaka sta  A
mesečno noč zategli glasovi uharic. V jarku      vzdolž      jase, od Ostrorogega in Lisjaka komaj dobre  A
« Bela Ovca se je prestopila in začela iti      vzdolž      laza. Drugi so se razvrstili za njo.  A
Presukani Lisjak je na vso moč gnal svoj drevak      vzdolž      brega nazaj proti daleč v jezero segajočemu  A
Ponirek in Brlez in drugi mladci na obeh krajih      vzdolž      stečine na drevesa.Vsakega posebej je skrbelo  A
v drevak in ukazal Presukanemu, naj zavesla      vzdolž      brega po Reki navzdol. Sam ni več prijel za  A
z otokov v morju. Morebiti pa veslarijo samo      vzdolž      obale?Od onstran ne morejo priti, ko nima morje  A
v plitvini, je z mrežo v roki odšel Oprezni      vzdolž      brega.Zlatolasa Lipa pa se je zazrla v pojemajoče  A
ponoči dvakrat oglasili ptiči, ki so se selili      vzdolž      Save.Slišal jih je samo Grčavi Brest.  A
hrupno dvignil v zrak, potem pa naglo odletel      vzdolž      ravni.Šele sedaj se je Lipa zavedela, da je  A
mirna. Le ptiči so z zateglimi žvižgi leteli      vzdolž      Drave prek nepreglednih ravnin. Naselje Čopaste  A
nikoli ne. Pred vhodom zunaj plotu, na obe strani      vzdolž      razhojene steze, je zapored gorelo več ognjev  A
vampom pa sivkasto skodrano dlako, in belkast pas      vzdolž      vsega hrbta so ga dražeče mikali.Stara lovska  A
odprto jezero. Če gre pa nad izlivom Reke in      vzdolž      Strmega hriba, ne bo zašel. Drs, drs, drs, so  A
Oprezno, kakor znajo le stari srnjaki, je hitel      vzdolž      brega nazaj proti Reki.Hodil je z vetrom in  A
Slekla je svojo bluzo in z bradavičkama drsela      vzdolž      njegovega trebuha.Komaj se je zadrževal.  A
kar sama. Spustila je roki in si z njima šla      vzdolž      telesa.V roki sem mečkal svoj F57.   A
Slekla je svoj pulover in z bradavičkama drsela      vzdolž      mojega trebuha.Komaj sem se zadrževal.   A
Potisne lase pod kapuco. Z rokama si gre      vzdolž      stegen, da bi iztisnila vsaj nekaj vlage iz  A