nova beseda iz Slovenije
Kje pa je potem človek? Kje je njegova osebna | identiteta? | Kaj ima pa vaš moški od življenja? | A |
nisem razmišljal kot o svoji identiteti, moja | identiteta | sem jaz sam, tudi v tujini. Nikoli se ne morem | B |
Uroša Zupana, pripoveduje, kaj je pravzaprav | identiteta | tega mesta, kakšen je bil in je njegov obraz | B |
protislovij in da je protislovna tudi njegova | identiteta, | razpeta med ulične smeti in baročne oltarje | B |
blut und boden ideologije, nisi smel reči | identiteta | ali tradicija, ne da bi te zašili v slepo črevo | B |
Slovenci - druga založba". . / . / stran 8 . / | Identiteta | Ne glede na vse, kar bo sledilo v tem | B |
da obe opažanji nista brez pronicljivosti. | Identiteta | malega slovenskega, kot tudi nekaterih drugih | B |
je avtor prebral kot uvodni referat k temi „ | Identiteta | malega naroda v Srednji Evropi" na mednarodnem | B |
katerim se je podpisal in kar je njegova prava | identiteta | in ne le privzeti dodatek časa, pa tudi če ves | B |
bi bilo morda treba pokazati tole: ni le gola | identiteta | tega 'jaz sem' absolutno brezdvomni obstoj transcendentalnega | B |
kot ”čisti“ spoznavni subjekt. Drugače rečeno: | identiteta | oziroma istost jaza naj bi bila sicer nujen | B |
pogoj za identiteto osebe - ali, če obrneva: | identiteta | osebe ni nujni pogoj za identiteto jaza.Parfit | B |
filozofijo, ukvarja z vprašanjem, kaj pomeni | identiteta | osebe ali osebna identiteta, in še posebej | B |
vprašanjem, kaj pomeni identiteta osebe ali osebna | identiteta | , in še posebej, kako naj pojmujemo posmrtno | B |
Čudno se sliši, ampak Parfit res trdi, da osebna | identiteta | za preživetje jaza ni nujna.Figurativno ponazarja | B |
pa, tako kot Parfit, zavračamo misel, da je | identiteta | osebe nujni pogoj za ohranjanja jaza v času | B |
prepričanje, da za preživetje smrti ni bistvena | identiteta | osebe, posameznika, ampak ohranjanje del, ki | B |
], toda njegova podlaga <hypokeimenon> je | identiteta“ | [219b13-15]. Ob teh besedah starega Mojstra | B |
nerazločljivega“, vendar se je ustalil izraz ”istost“ ali ” | identiteta | nerazločljivega“ ali ”nerazločljivih“, namreč | B |
našem primeru sposobnost retence, na splošno pa | identiteta | transcendentalnega jaza v njegovem celotnem | B |
procesu je odločilna poenotujoča vloga zavesti, | identiteta | transcendentalnega jaza, ki pa se vzvratno tudi | B |
zavesti. Bistvena značilnost predmetenja je | identiteta | nekega prostorsko-časovnega niza fenomenov | B |
identitetna sinteza transcendentalnega jaza. | Identiteta | namreč ne more izvirati iz doživljajskega toka | B |
kavzalnih verig modusov, psihične in fizične) ravno | identiteta | na ravni modusov, ki jo imenuje ”transatributivna | B |
modusov, ki jo imenuje ”transatributivna modusna | identiteta“ | .Takole pravi: | B |
pravi: ”Ključ k temu [paralelizmu] je modusna | identiteta | <mode identity>, tj. teza, da če je M | B |
realnim in idealnim, končnim in neskončnim... Ta | identiteta | se dopolni v umetnosti, ko se duh povsem zave | B |
za človeka: ”Večni pojem človeka, ki je sam | identiteta | nujnosti in svobode, se lahko udejanji le tako | B |
objektiven, imenujem umetniško delo. [...] Absolutna | identiteta | neskončnega s končnim, uzrta objektivno in nasproti | B |
dialektično filozofijo, v kateri je najvišji cilj | identiteta | med duhom in naravo, saj je večkrat izrecno | B |
pri Heglu.“ [Bowie, 157] Vendar Schellingova | identiteta | narave in duha ni enostavna istost, temveč je | B |
enostavna istost, temveč je, kot pravi Bowie, ” | identiteta | identitete in razlike“ [prav tam, 78], v kateri | B |
v Bogu, v tistem ”najvišjem“, če zares velja | identiteta | Deus sive natura -, saj Schelling že na začetku | B |
pa ni ostalo nič. To je njegova slovenska | identiteta. | Zajel jo je v polnosti v svojem rojstnem kraju | B |
najbolj oddaljene kotičke Zemlje, se je nacionalna | identiteta | pomaknila močno k maternemu jeziku, drugi elementi | B |
Ed. VENETI, Wien 1988 imenujemo nacionalna | identiteta, | bolj pripadnost deželnemu pravu kot pa jezik | B |
s protestantizmom pojavila nova, „nacionalna | identiteta“ | , temelječa predvsem na kulturi in državnem jeziku | B |
Posvetnež si domišlja, da njegova individualnost ( | identiteta) | raste, če zamenja slovenstvo z nemštvom ali | B |
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom „ | Identiteta | in komunikacija ‒ na primeru manjšinskega problema | B |
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom » | Identiteta | in komunikacija ‒ na primeru manjšinskega problema | B |
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom » | Identiteta | in komunikacija na primeru manjšinskega problema | B |
Pod vsem tem je še nekaj. Moja | identiteta | ni samo tista, ki mi jo je sprogramirala ta | B |
in preskušnje zagrobnega obstoja ali recimo | identiteta, | da sem poslani, da svet preoblikujem s socialistično | B |
izkušnje. Začeti utegneš na novo, nastaja nova | identiteta, | manj ko se je braniš, manj ko hočeš obdržati | B |
in negativnosti. Nastala totaliteta je nova | identiteta, | ki vstopa v nadaljnji razvoj (kot identiteta | C |
identiteta, ki vstopa v nadaljnji razvoj (kot | identiteta | na višji stopnji). Nič v tem razvoju ni bilo | C |
Ta enotnost pa ni še totaliteta, temveč zgolj | identiteta, | zgolj tisto, trdi Hegel, najabstraktnejše in | C |
antiteza, sinteza) se tu pokaže kot šolsko omejena; | identiteta | vodi v negativnost, ta v novo negativnost itn | C |
načelo protislovnosti, osnovne kategorije, kot so | identiteta | in razlika, delnost, mnoštvo in totaliteta, | C |
skuša na ta način s pomočjo kategorij, kot so | identiteta | in razlika, temelj in konsekvenca, partikularnost | C |
možnost izbire med več identitetami itn. Kulturna | identiteta | s tem ni več isto kot nacionalna identiteta | C |
identiteta s tem ni več isto kot nacionalna | identiteta; | vprašanje identitete postaja vprašanje integracije | C |
konstituira kot del človeškega kozmosa. Narodna | identiteta | je spričo svoje duhovne dimenzije - pa tudi | C |
iniranosti z zunanjimi znaki ali dialektiko. Narodna | identiteta, | ki se je od 1. polovice 19. do srede 20. stoletja | C |
pojmovanja se je definirala stabilna narodna | identiteta | - čeprav so jo paradoksalno artikulirali posamezniki | C |
slednjemu nikoli ni povsem prilegal. Narodna | identiteta | je spričo svoje odločilne navezanosti na osebnost | C |
nasprotnike. Vsekakor je mogoče ugotoviti, da narodna | identiteta | v epohi, ki je ni štela za posebej aktualno | C |
samostanov. Bolgarska nacionalna in kulturna | identiteta | je uspela preživeti v izoliranih samostanih | C |
njihove interese, kajti manjka jim skupinska | identiteta; | še vedno se namreč delijo na plemena.Izvirajo | C |
vojni sta se oblikovala makedonska nacionalna | identiteta | in makedonski jezik.Voditelji prvotne VMRO so | C |
izgubljala hebrejski jezik in s tem judovska | identiteta. | Večina Judov se je z lahkoto vključila v bolgarsko | C |
tujina postane dom. Resocializacija in narodna | identiteta | pri slovenskih izseljencih.Ljubljana: Znanstveno | C |
tukajšnje vprašanje bolj produktivno stališče, da se | identiteta | gradi iz razmerja do okolja in stvari.Po tem | C |
razmerja do okolja in stvari. Po tem gledanju je | identiteta | proces; ta poteka v dialogu med družbo in posameznikom | C |
bodisi nadosebni (zgodovinski vidik; narodna | identiteta | ipd.). Sledijo téme: | C |
svoj jezik, svoj način življenja in bi se naša | identiteta | v kratkem času zreducirala na folklorno zanimivost | C |
dionizični, vsak na sebi vodita v nič: apolinična | identiteta | ni nič drugega kot »tančica maja«, ki zastira | C |
naključje, pravi Kocka, da sta pojma »spomin« in » | identiteta« | v razpravah v osemdesetih in devetdesetih igrala | C |
to še ne pomeni, da je s tem določena njena | identiteta | med dvema logikama: na eni strani gre za logocentrično | C |
odgovornosti. Nacionalne morda še posebej, kajti | identiteta | slovenstva je odvisna prav od slovenskih humanističnih | C |
nacionalni interesi, nacionalna kultura in | identiteta | ne samo relevantno, temveč tudi središčno vlogo | C |
mogoče brez slehernega dvoma reči nacionalna | identiteta | ali pa so se morali enostavno lotiti njene reanimacije | C |
predstavljata poleg ekonomije in politike kultura in | identiteta | ključno in nujno vezivo vsake družbe.Ta sociološka | C |
2. | Identiteta | humanistike Znanost sama na sebi je brezosebna | C |
mogoče zajeti v otipljiv rezultat, ker je njena | identiteta | drugačna od drugih vrst znanosti, čeprav je | C |
vojaku orožje, zdravniku ustrezni instrumenti. | Identiteta | humanistike v Sloveniji je v njenem jeziku! | C |
izobraževanja morajo biti tradicija, etika in | identiteta. | Na prej navedene vrednote se naj se kot puščica | C |
se je treba zavedati, da slovenska nacionalna | identiteta | ni samo jezik, ampak so to tudi spomeniki, za | C |
posobnosti in moč, spremembe in razvoj. Managerska | identiteta | je ena izmed sodobnih identitet, ki se je oblikovala | C |
najbolj ugledna družbena elita. Managerska | identiteta | ni nekaj enovitega in enopomenskega. Vsaka organiza | C |
riložnosti s pomočjo poslovnih možnosti. Managerska | identiteta | je individualna identiteta, saj je vedno povezana | C |
možnosti. Managerska identiteta je individualna | identiteta | , saj je vedno povezana z življenjskim projektom | C |
Poleg individualne identitete pa obstaja tudi | identiteta | organizacije. Globalizacija je politično | C |
in ga notranje managersko homogenizira. | Identiteta | je način, kako se posameznik, skupina ali | C |
razlikujejo drug od drugega. Managerska | identiteta | pomeni enotnost čutenja, mišljenja in poslovne | C |
Organizacijska kultura ni nič drugega kot kolektivna | identiteta | in prav najvplivnejši ali vodilni managerji | C |
najmočnejši pečat. Individualna managerska | identiteta | je kot mozaični kamen, ki z drugimi sestavlja | C |
sestavlja lik, ki ga predstavlja managerska | identiteta | organizacij.Vsi liki skupaj sestavljajo skupno | C |
restrukturirali celotno avtomobilsko industrijo. | Identiteta | organizacije je kolektivna managerska identiteta | C |
Identiteta organizacije je kolektivna managerska | identiteta, | ki jo imenujemo tudi organizacijska kultura | C |
tudi organizacijska kultura. Managerska | identiteta | je odvisna od sposobnosti uveljavljanja identitetnega | C |
managerski sistemi in kakšno vlogo ima managerska | identiteta | njihovih vodilnih ljudi. Načeloma obstajajo | C |
usmeritev (managerski sistemi) in managerska | identiteta | (poslovna kultura), ki temelji na kapitalizmu | C |
podjetja, na kateri temeljijo slovenska managerska | identiteta | in managerski sistemi, pa je medsebojno učenje | C |
rezultatov, z motiviranjem zaposlenih (managerska | identiteta) | in drugačno vlogo managementa doseči hitrejše | C |
dva vzvoda: managerski sistemi in managerska | identiteta. | Managerska identiteta pomeni način, kako managerji | C |
sistemi in managerska identiteta. Managerska | identiteta | pomeni način, kako managerji vrednotijo skupna | C |
na vhodu v delfsko preročišče. To pomeni, da | identiteta | ni sodoben pojav, čeprav je vedno znamenje časa | C |
moderni? Kakšno vlogo imata pri tem managerska | identiteta | in položaj managerjev in managementa v sodobni | C |
spremembe, vendar manjka predvsem jasna managerska | identiteta | (kultura sprememb) 40-60 točk = organizacija | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |