nova beseda iz Slovenije

identiteta (2.090)


Kje pa je potem človek? Kje je njegova osebna      identiteta?     Kaj ima pa vaš moški od življenja?  A
nisem razmišljal kot o svoji identiteti, moja      identiteta      sem jaz sam, tudi v tujini. Nikoli se ne morem  B
Uroša Zupana, pripoveduje, kaj je pravzaprav      identiteta      tega mesta, kakšen je bil in je njegov obraz  B
protislovij in da je protislovna tudi njegova      identiteta,      razpeta med ulične smeti in baročne oltarje  B
blut und boden ideologije, nisi smel reči      identiteta      ali tradicija, ne da bi te zašili v slepo črevo  B
Slovenci - druga založba". . / . / stran 8 . /      Identiteta      Ne glede na vse, kar bo sledilo v tem  B
da obe opažanji nista brez pronicljivosti.      Identiteta      malega slovenskega, kot tudi nekaterih drugih  B
je avtor prebral kot uvodni referat k temi „     Identiteta      malega naroda v Srednji Evropi" na mednarodnem  B
katerim se je podpisal in kar je njegova prava      identiteta      in ne le privzeti dodatek časa, pa tudi če ves  B
bi bilo morda treba pokazati tole: ni le gola      identiteta      tega 'jaz sem' absolutno brezdvomni obstoj transcendentalnega  B
kot ”čisti“ spoznavni subjekt. Drugače rečeno:      identiteta      oziroma istost jaza naj bi bila sicer nujen  B
pogoj za identiteto osebe - ali, če obrneva:      identiteta      osebe ni nujni pogoj za identiteto jaza.Parfit  B
filozofijo, ukvarja z vprašanjem, kaj pomeni      identiteta      osebe ali osebna identiteta, in še posebej  B
vprašanjem, kaj pomeni identiteta osebe ali osebna      identiteta     , in še posebej, kako naj pojmujemo posmrtno  B
Čudno se sliši, ampak Parfit res trdi, da osebna      identiteta      za preživetje jaza ni nujna.Figurativno ponazarja  B
pa, tako kot Parfit, zavračamo misel, da je      identiteta      osebe nujni pogoj za ohranjanja jaza v času  B
prepričanje, da za preživetje smrti ni bistvena      identiteta      osebe, posameznika, ampak ohranjanje del, ki  B
], toda njegova podlaga <hypokeimenon> je      identiteta“      [219b13-15]. Ob teh besedah starega Mojstra  B
nerazločljivega“, vendar se je ustalil izraz ”istost“ ali ”     identiteta      nerazločljivega“ ali ”nerazločljivih“, namreč  B
našem primeru sposobnost retence, na splošno pa      identiteta      transcendentalnega jaza v njegovem celotnem  B
procesu je odločilna poenotujoča vloga zavesti,      identiteta      transcendentalnega jaza, ki pa se vzvratno tudi  B
zavesti. Bistvena značilnost predmetenja je      identiteta      nekega prostorsko-časovnega niza fenomenov  B
identitetna sinteza transcendentalnega jaza.      Identiteta      namreč ne more izvirati iz doživljajskega toka  B
kavzalnih verig modusov, psihične in fizične) ravno      identiteta      na ravni modusov, ki jo imenuje ”transatributivna  B
modusov, ki jo imenuje ”transatributivna modusna      identiteta“     .Takole pravi:   B
pravi: ”Ključ k temu [paralelizmu] je modusna      identiteta      <mode identity>, tj. teza, da če je M   B
realnim in idealnim, končnim in neskončnim... Ta      identiteta      se dopolni v umetnosti, ko se duh povsem zave  B
za človeka: ”Večni pojem človeka, ki je sam      identiteta      nujnosti in svobode, se lahko udejanji le tako  B
objektiven, imenujem umetniško delo. [...] Absolutna      identiteta      neskončnega s končnim, uzrta objektivno in nasproti  B
dialektično filozofijo, v kateri je najvišji cilj      identiteta      med duhom in naravo, saj je večkrat izrecno  B
pri Heglu.“ [Bowie, 157] Vendar Schellingova      identiteta      narave in duha ni enostavna istost, temveč je  B
enostavna istost, temveč je, kot pravi Bowie, ”     identiteta      identitete in razlike“ [prav tam, 78], v kateri  B
v Bogu, v tistem ”najvišjem“, če zares velja      identiteta      Deus sive natura -, saj Schelling že na začetku  B
pa ni ostalo nič. To je njegova slovenska      identiteta.     Zajel jo je v polnosti v svojem rojstnem kraju  B
najbolj oddaljene kotičke Zemlje, se je nacionalna      identiteta      pomaknila močno k maternemu jeziku, drugi elementi  B
Ed. VENETI, Wien 1988 imenujemo nacionalna      identiteta,      bolj pripadnost deželnemu pravu kot pa jezik  B
s protestantizmom pojavila nova, „nacionalna      identiteta“     , temelječa predvsem na kulturi in državnem jeziku  B
Posvetnež si domišlja, da njegova individualnost (     identiteta)      raste, če zamenja slovenstvo z nemštvom ali  B
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom „     Identiteta      in komunikacija ‒ na primeru manjšinskega problema  B
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom »     Identiteta      in komunikacija ‒ na primeru manjšinskega problema  B
akademiji ubranil magistrsko nalogo z naslovom »     Identiteta      in komunikacija na primeru manjšinskega problema  B
Pod vsem tem je še nekaj. Moja      identiteta      ni samo tista, ki mi jo je sprogramirala ta  B
in preskušnje zagrobnega obstoja ali recimo      identiteta,      da sem poslani, da svet preoblikujem s socialistično  B
izkušnje. Začeti utegneš na novo, nastaja nova      identiteta,      manj ko se je braniš, manj ko hočeš obdržati  B
in negativnosti. Nastala totaliteta je nova      identiteta,      ki vstopa v nadaljnji razvoj (kot identiteta  C
identiteta, ki vstopa v nadaljnji razvoj (kot      identiteta      na višji stopnji). Nič v tem razvoju ni bilo  C
Ta enotnost pa ni še totaliteta, temveč zgolj      identiteta,      zgolj tisto, trdi Hegel, najabstraktnejše in  C
antiteza, sinteza) se tu pokaže kot šolsko omejena;      identiteta      vodi v negativnost, ta v novo negativnost itn  C
načelo protislovnosti, osnovne kategorije, kot so      identiteta      in razlika, delnost, mnoštvo in totaliteta,  C
skuša na ta način s pomočjo kategorij, kot so      identiteta      in razlika, temelj in konsekvenca, partikularnost  C
možnost izbire med več identitetami itn. Kulturna      identiteta      s tem ni več isto kot nacionalna identiteta  C
identiteta s tem ni več isto kot nacionalna      identiteta;      vprašanje identitete postaja vprašanje integracije  C
konstituira kot del človeškega kozmosa. Narodna      identiteta      je spričo svoje duhovne dimenzije - pa tudi  C
iniranosti z zunanjimi znaki ali dialektiko. Narodna      identiteta,      ki se je od 1. polovice 19. do srede 20. stoletja  C
pojmovanja se je definirala stabilna narodna      identiteta      - čeprav so jo paradoksalno artikulirali posamezniki  C
slednjemu nikoli ni povsem prilegal. Narodna      identiteta      je spričo svoje odločilne navezanosti na osebnost  C
nasprotnike. Vsekakor je mogoče ugotoviti, da narodna      identiteta      v epohi, ki je ni štela za posebej aktualno  C
samostanov. Bolgarska nacionalna in kulturna      identiteta      je uspela preživeti v izoliranih samostanih  C
njihove interese, kajti manjka jim skupinska      identiteta;      še vedno se namreč delijo na plemena.Izvirajo  C
vojni sta se oblikovala makedonska nacionalna      identiteta      in makedonski jezik.Voditelji prvotne VMRO so  C
izgubljala hebrejski jezik in s tem judovska      identiteta.     Večina Judov se je z lahkoto vključila v bolgarsko  C
tujina postane dom. Resocializacija in narodna      identiteta      pri slovenskih izseljencih.Ljubljana: Znanstveno  C
tukajšnje vprašanje bolj produktivno stališče, da se      identiteta      gradi iz razmerja do okolja in stvari.Po tem  C
razmerja do okolja in stvari. Po tem gledanju je      identiteta      proces; ta poteka v dialogu med družbo in posameznikom  C
bodisi nadosebni (zgodovinski vidik; narodna      identiteta      ipd.). Sledijo téme:   C
svoj jezik, svoj način življenja in bi se naša      identiteta      v kratkem času zreducirala na folklorno zanimivost  C
dionizični, vsak na sebi vodita v nič: apolinična      identiteta      ni nič drugega kot »tančica maja«, ki zastira  C
naključje, pravi Kocka, da sta pojma »spomin« in »     identiteta«      v razpravah v osemdesetih in devetdesetih igrala  C
to še ne pomeni, da je s tem določena njena      identiteta      med dvema logikama: na eni strani gre za logocentrično  C
odgovornosti. Nacionalne morda še posebej, kajti      identiteta      slovenstva je odvisna prav od slovenskih humanističnih  C
nacionalni interesi, nacionalna kultura in      identiteta      ne samo relevantno, temveč tudi središčno vlogo  C
mogoče brez slehernega dvoma reči nacionalna      identiteta      ali pa so se morali enostavno lotiti njene reanimacije  C
predstavljata poleg ekonomije in politike kultura in      identiteta      ključno in nujno vezivo vsake družbe.Ta sociološka  C
2.      Identiteta      humanistike Znanost sama na sebi je brezosebna  C
mogoče zajeti v otipljiv rezultat, ker je njena      identiteta      drugačna od drugih vrst znanosti, čeprav je  C
vojaku orožje, zdravniku ustrezni instrumenti.      Identiteta      humanistike v Sloveniji je v njenem jeziku!  C
izobraževanja morajo biti tradicija, etika in      identiteta.     Na prej navedene vrednote se naj se kot puščica  C
se je treba zavedati, da slovenska nacionalna      identiteta      ni samo jezik, ampak so to tudi spomeniki, za  C
posobnosti in moč, spremembe in razvoj. Managerska      identiteta      je ena izmed sodobnih identitet, ki se je oblikovala  C
najbolj ugledna družbena elita. Managerska      identiteta      ni nekaj enovitega in enopomenskega. Vsaka organiza  C
riložnosti s pomočjo poslovnih možnosti. Managerska      identiteta      je individualna identiteta, saj je vedno povezana  C
možnosti. Managerska identiteta je individualna      identiteta     , saj je vedno povezana z življenjskim projektom  C
Poleg individualne identitete pa obstaja tudi      identiteta      organizacije. Globalizacija je politično  C
in ga notranje managersko homogenizira.      Identiteta      je način, kako se posameznik, skupina ali  C
razlikujejo drug od drugega. Managerska      identiteta      pomeni enotnost čutenja, mišljenja in poslovne  C
Organizacijska kultura ni nič drugega kot kolektivna      identiteta      in prav najvplivnejši ali vodilni managerji  C
najmočnejši pečat. Individualna managerska      identiteta      je kot mozaični kamen, ki z drugimi sestavlja  C
sestavlja lik, ki ga predstavlja managerska      identiteta      organizacij.Vsi liki skupaj sestavljajo skupno  C
restrukturirali celotno avtomobilsko industrijo.      Identiteta      organizacije je kolektivna managerska identiteta  C
Identiteta organizacije je kolektivna managerska      identiteta,      ki jo imenujemo tudi organizacijska kultura  C
tudi organizacijska kultura. Managerska      identiteta      je odvisna od sposobnosti uveljavljanja identitetnega  C
managerski sistemi in kakšno vlogo ima managerska      identiteta      njihovih vodilnih ljudi. Načeloma obstajajo  C
usmeritev (managerski sistemi) in managerska      identiteta      (poslovna kultura), ki temelji na kapitalizmu  C
podjetja, na kateri temeljijo slovenska managerska      identiteta      in managerski sistemi, pa je medsebojno učenje  C
rezultatov, z motiviranjem zaposlenih (managerska      identiteta)      in drugačno vlogo managementa doseči hitrejše  C
dva vzvoda: managerski sistemi in managerska      identiteta.     Managerska identiteta pomeni način, kako managerji  C
sistemi in managerska identiteta. Managerska      identiteta      pomeni način, kako managerji vrednotijo skupna  C
na vhodu v delfsko preročišče. To pomeni, da      identiteta      ni sodoben pojav, čeprav je vedno znamenje časa  C
moderni? Kakšno vlogo imata pri tem managerska      identiteta      in položaj managerjev in managementa v sodobni  C
spremembe, vendar manjka predvsem jasna managerska      identiteta      (kultura sprememb) 40-60 točk = organizacija  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA