nova beseda iz Slovenije

guattari (45)


Problem ojdipske želje je, ugotavljata Deleuze in      Guattari,      da jo je kot željo, ki meri na nek predmet,  C
spodvitjem in nerazločljivostjo in kako Deleuze in      Guattari      to dilemo odpravljata: namera Anti-Ojdipa je  C
analizo postavlja spodvita pot, se Deleuze in      Guattari      izogneta tako, da izpostavita neko razlikovanje  C
Želeča produkcija, koncipirata Deleuze in      Guattari,      je v času pred nastankom kapitalizma oziroma  C
represija. Želeča telesa, koncipirata Deleuze in      Guattari,      sestavlja nerazdružljivi par toka želje in delnega  C
vse produkcijske zveze." Kar torej Deleuze in      Guattari      imenujeta pasivna sinteza, pomeni prav to koeksistenco  C
izključujoče disjunkcije, argumentirata Deleuze in      Guattari,      pogosto uporablja tudi Freud; najbolj očitno  C
za deklico in za dečka. Toda, argumentirata      Guattari      in Deleuze, bistveno za uprizoritev fantazme  C
sočasne. Zato pravzaprav preseneča, da Deleuze in      Guattari      o despotskem označevalcu govorita kot o transcendentnem  C
presek obeh členov. Prav ta prehod označujeta      Guattari      in Deleuze kot transcendentno rabo, ki nediferencirano  C
spolov. Toda povsem možno je, pravita Deleuze in      Guattari,      da zakon prepove nekaj, kar je v redu želje  C
čudno pri tej indukciji, ugotavljata Deleuze in      Guattari,      je to, da je premeščena želja razglašena za  C
samozadostne oblike želje, dokazujeta Deleuze in      Guattari,      ampak kot rezultat premeščanja želje; to premeščanje  C
prekrije to nekrožno premeščanje, Deleuze in      Guattari      označita za četrti ojdipski paralogizem in ta  C
premestitev želje, kot jo definirata Deleuze in      Guattari.     Premestitev kot specifična operacija reprezentacije  C
za družino. Na posameznih mestih Deleuze in      Guattari      sama ugotavljata, da sta se v analizi molekularna  C
Dejstvo sodobnih družb je, ugotavljata Deleuze in      Guattari,      da Ojdip in psihoanaliza najbolje uspevata pri  C
psihoanalitik gospodar kodiranja, kot pravita Deleuze in      Guattari,      ampak samo to, da lahko psihoanalitik interpretira  C
francoska teoretika Gilles Deleuze in Félix      Guattari,      so nedvoumno namenjali prednost "dekodiranju  C
vprašljive."(608) Ali kot je nakazal Félix      Guattari,      namesto da obupano dvignemo roke nad subjektovo  C
(in aktiviralo veliko pikslov). Kot nakaže      Guattari,      je bila ena od tendenc usmerjena v tarnanje  C
kot navznoter. (147) Gilles Deleuze in Félix      Guattari,      Anti-Oedipus: Capitalism and Schizophrenia   C
primerjavo Eugena Hollanda med naprednimi (Deleuze in      Guattari)      in reakcionarnimi koncepti tega dekodiranja  C
1995). (447) Glej Gilles Deleuze in Félix      Guattari,      Anti-Oedipus: Capitalism and Schizophrenia   C
Za facialnost glej Gilles Deleuze in Félix      Guattari,      "Year Zero: Faciality", v: A Thousand Plateaus  C
str. 260, 263, 243, 259, 263. (609) Félix      Guattari,      "Regimes, Pathways, Subjects", v: Jonathan Crary  C
Elizabeth op. 111; razmerja jaz / drugi op. 122      Guattari,      Félix op. 147, op. 551; moškost; ojdipska struktura  C
Pelko označil za »ne tako težko knjigo«. Félix      Guattari      je francoski psihiater, psihoanalitik in filozof  D
je uvedel Artaud in sta jo razvila Deleuze in      Guattari      - gre za razstavljanje in rekombiniranje telesa  D
jih prebirali v davnih osemdesetih: Deleuze,      Guattari,      Foucault, Žižek...Končno nekaj, kjer Američani  D
poststrukturalizem avtorjev, kot so Deleuze in      Guattari,      Hardt in Negri, ne glede na to, kako bogat vpogled  D
v središču zanimanja Gilles Deleuze in Félix      Guattari.     ΄»In to skorajda v takšni meri, kot je trenutno  D
Foucault, Louis Althusser, Gilles Deleuze, Felix      Guattari.     Pred dvema letoma pri štiriinsedemdesetih letih  D
postedipalci", eksistencialisti, Deleuze in      Guattari      in tako dalje.Dialektično se ta krožnica vrača  D
postane član nacistične stranke. Deleuze in      Guattari      iz "prededipalnosti" delata postedipalno ideologijo  D
Evropska teorija (Derrida, Barthes, Deleuze in      Guattari)      se zdi neuporabna, ker ne temelji na opazovanju  D
ki sta jo napisala Felix Deleuze in Gilles      Guattari.     Ali obratno, ne vem več.  D
ki ga kar naprej opevata filozofa Deleuze in      Guattari.      Preostanek dopoldneva sva prebila v postelji  D
(Lacan, Kristeva, Deleuze, Artaud, Derrida,      Guattari.     ..). Ali je možno s takih izhodišč pisati o slovenske  D
inspirativni knjižici podala Gilles Deleuze in Félix      Guattari.      Mangelosovo ustvarjanje se nanaša na nespektakularne  D
teoretično osmislila tudi Gilles Deleuze in Félix      Guattari,      medtem ko smo se mi inspirirali zlasti pri interpretaciji  D
tisočletja, v katerem Gilles Deleuze in Félix      Guattari      še enkrat zastavita radikalno vprašanje: Kaj  D
postmoderni teoretiki kot Lyotard ali Deleuze in      Guattari,      ki so predvideli konec velikih zgodb pa večplastno  D
Ne čudi, da sta Gilles Deleuze in Felix      Guattari      malce kasneje, v knjigi Anti-Ojdip (1972  P
umrl leta 1995 - naredil je samomor. * Felix      Guattari      je umrl tri leta prej. Družbene vede so se  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA