nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (901-1.000)



     Mislim, da je to logično.  G
     Mislim, da je to vse možno.  G
     Jaz mislim, da je to možno.  G
     Mislim, da je to razumljivo.  G
     Mislim, da je to pa le preveč.  G
     Mislim, da je to jasna stvar.   G
     In mislim, da je to prava pot.  G
     Mislim, da je to ta usmeritev.   G
     Mislim, da je to tisto bistveno.  G
     Mislim, da je to kar lep spekter.  G
     Mislim, da je to popolnoma jasno.  G
     Mislim, da je to potrebno doreči.   G
     Mislim, da je to moja pristojnost.  G
     Mislim, da je to pa že katastrofa!  G
     Mislim, da je to ena glavnih reči.  G
     Mislim, da je to dosti močan argument.  G
     Mislim, da je to sploh pomembna panoga.   G
     Mislim, da je to tudi bilo že pojasnjeno.  G
     Mislim, da je to pot, ki jo bomo peljali.  G
     Zato mislim, da je to popolnoma nesmiselno.  G
     Jaz mislim, da je to denar vseh državljanov.  G
     Jaz mislim, da je to lahko tudi neke vrste presedan.  G
     Mislim, da je to nujno tudi tukaj zelo jasno povedati.  G
     Zato mislim, da je to sila pomembno, kako je zastavljen.  G
     Pa mislim, da je to tudi v nekaterih drugih ministrstvih.  G
     Mislim, da je to tabela, ne vem, tabela 5. 70% pomeni 19.516.  G
     Mislim, da je to bistveno vprašanje, ki si ga moramo zastaviti.   G
     Mislim, da je to tolmačenje višek norčevanja iz državnega zbora.  G
     Mislim, da je to bilo že pojasnjeno in se ne bi želel ponavljati.  G
     Jaz mislim, da je to drugo; če tu zgolj sedijo, potem so okrasek.  G
     In mislim, da je to tista točka, o kateri moramo danes razmišljati.  G
     Mislim, da je to hudo ustavno sporno, so še nekateri drugi taki členi.  G
     Vendar za razliko od gospoda Pukšiča mislim, da je to tema za en drug zakon.  G
     Mislim, da je to res jasna primerjava med originalnim in dopolnilnim predlogom.  G
     Zato jaz mislim, da je to edino pametno, gospodarno, da bomo imeli neko rezervo.  G
     Mislim, da je to edino, kar lahko prinese pozitivnega v tej naši preljubi državi.  G
     Mislim, da je to oglašanje sicer potrata časa, ampak vseeno, da ne bo nesporazuma.  G
     Če je kriterij zato, ker imajo nekaj več, mislim, da je to edino normalen kriterij.  G
     Verjetno bi to nekaterim bilo všeč, čeprav ne mislim, da je to intenca predlagatelja.  G
     Če pa se že za to odločijo, mislim, da je to vse prej kot človeka dostojno življenje.   G
     Mislim, da je to res treba narediti, ker za retroaktivne določbe ne bi smeli uveljaviti.  G
     Mislim, da je to zelo velikokrat tudi imel priložnost v preteklih dneh sam osebno pojasniti.   G
     In to, kar se človeku lahko zgodi, da postane brezposeln, jaz mislim, da je to zelo huda stvar.   G
     Mislim, da je to za končanje delovnega veka za vsakogar zelo, zelo vprašljivo in nesprejemljivo.   G
     Mislim, da je to dovolj dober nauk, da tega ne ponavljajmo nikdar več, da tega ne storimo nikdar več.  G
     Jaz ne morem biti za ta člen, tako kot je zdaj z amandmaji oblikovan, ker mislim, da je to korak nazaj.  G
     Mislim, da je to pomembno; nenazadnje gre za zelo občutljivo materijo, pomembna so naselja in tako naprej.  G
     Mislim, da je to pravilen način komuniciranja v vladah, da si resorji medsebojno tudi vodijo korespondenco.  G
     Mislim, da je to nekompetentno delovanje tudi z vidika ministra, ki bi moral tu sedeti in mi dati tu odgovor.  G
     In četrtič, mislim, da je to najbolj važno, pogodbe z izvajalci del morajo biti sklenjene do 31. marca 1999.   G
     Jaz mislim, da je to velik problem, da tega še danes ne vemo in da so posledice take, da kaže na to opozoriti.   G
     Mislim, da je to stvar države v drugem smislu, ne pa neke pokrajine, neke manjše pokrajine in v razvojnem smislu.  G
     Jaz mislim, da je to kombinacija dejstev in predpostavk, sicer se takega proračuna za naslednje obdobje ne da narediti.  G
     Konec koncev, mi določamo in mi potrjujemo sodnike, in mislim, da je to ena od stvari, ki je tudi včasih lahko deležna kritike.  G
     Seveda mislim, da je to nedopustno, in mislim, da bodo tudi težave pri dokončnem sprejemanju tega in tudi naslednjih dveh zakonov.   G
     V glavnem, mislim, da je to zelo jasna slika neke neusklajenosti oziroma nezrele politike razvoja kmetijstva s strani Ljudske stranke.   G
     Mislim, da je to tudi neke vrste norčevanje iz sklepov državnega zbora prejšnjega mandata, pa tudi verjetno iz politične volje tega mandata.  G
     O zakonu o letalskem prometu, ki ga je omenjal gospod Krapež, nisem govoril in tudi ne bom govoril danes, kajti mislim, da je to druga tema.  G
     Mislim, da je to zelo resno opozorilo in da so opozorila nekaterih, ki pravijo, da to pomeni ustavno krizo, taka, da jih je treba upoštevati.   G
     Ko analiziram ta predlog, moram reči, da soglašam s tem, da se postavka za tekoči naftni plin ne spremeni, tudi sam mislim, da je to smiselno.  G
     Najprej - mislim, da je to že naš predsednik tu rekel, če se ne motim, ker nisem bil dopoldan prisoten - župani so dobili velika pooblastila.   G
     Zato mislim, da je to eden od nujnih zakonov, ki jih potrebujemo, da bomo tudi zmanjšali te napetosti in nesoglasja med invalidskimi organizacijami.  G
     Jaz mislim, da je to nujno, da so to evropske rešitve, in mi bomo na zavodu vzpostavili novo službo, ki se bo ukvarjala samo in izključno z nadzorom.  G
     Prav pa je, da damo ljudem na terenu možnost, da se o tem odločajo in mislim, da je to današnje dejanje neke vrste dejanje izpolnjevanja volje ljudi.   G
     Če predlagatelji mislijo, da bomo poslanci tukaj ravno toliko časa porabili za isto temo, seveda z enakim rezultatom, mislim, da je to nedvomno izguba časa.  G
     Jaz mislim, da je to dosti, ne glede na tiste pozitivne kazalce, o katerih so govorili predstavniki vlade, da je to dovolj tehten razlog, da o tem razpravljamo.  G
     Drugo vprašanje se nanaša na vlado - uredbo je podpisal premier Drnovšek za demografsko ogrožene kraje - mislim, da je to resor ministrstva za ekonomske odnose.  G
     Ampak mislim, da je to v kontekstu celega zakona bolj argument za to, da zahtevamo neko določeno gostoto zaposlitve, preden dobimo te pravice iz jamstvenega sklada.   G
     Mislim, da je to iz tega razvojnega vidika, iz vidika tudi zgodovinskega tolmačenja te ustavne norme, korektno tolmačenje, da je to želel ustavodajalec izrecno prepovedati.  G
     Mislim, da je to ena od naslednjih zanimivih tem oziroma analiz, ki bi pokazala na to, ali smo v Sloveniji sposobni vladati tako, da bo razvoj Slovenije resnično enakomeren.  G
     Gre za to, da ta ukrep je dovoljen, ni se izvajal zaradi določenih problemov, ki so bili čisto taki, na katere je opozorilo ustavno sodišče in mislim, da je to treba vedeti.   G
     Omenil bom še to, da si je - mislim, da je to tudi pošteno in prav - gospod Rudi Moge posebej prizadeval v državnem zboru za reševanje prostorskih problemov pravne fakultete.  G
     Namreč sedaj so občine predvsem odvisne od razporejanja finančnih sredstev, ki jih dirigira država, in mislim, da je to v popolnem nasprotju s funkcijo pojma lokalne samouprave.  G
     Mislim, da je to dovolj pomembna zadeva, razen če se vam, gospod predsedujoči, ne zdi, da nekateri poslanci tukaj v državnem zboru sedimo samo zato, da zapolnjujemo število do 90.  G
     Mi najprej želimo in jaz mislim, da je to naša pravica, kot poslancev in dolžnost ministra, ki je tukaj - o njegovem ministrstvu razpravljamo - slišati odgovore na naša vprašanja.  G
     Jaz mislim, da je to absolutno legitimna diskusija, zelo legitimna in pomembna diskusija, mislim pa, da ni to za ta državni zbor, da je zelo težko razpravljati to v tem državnem zboru.  G
     Mislim, da je to dovolj argumentov, da se tako ne igra z voljo ljudi, niti z voljo volivcev, niti z voljo tistih, ki so se referenduma udeležili, ta pa tudi vemo, da ni bil polno številčen.  G
     Recimo, povem primer, to, da je disperzija srednjih šol, da ni koncentracije v Ljubljani, da se dela na tem področju, mislim, da - torej to v letošnjem letu zaznavam in mislim, da je to res pozitivno.  G
     Kje bi še bilo možno kakšen tolar prihraniti, kajti jaz mislim, da je to takšen akt, kjer je treba iskati rešitve in povedati, kje so tiste skrite rezerve, kjer bi bilo možno še privarčevati kakšen tolar.  G
     Mislim, da je to slabost, ki ni omejena samo na ministrstvo za šolstvo, na ta resor, bojim se, da tudi ne samo na vlado, ampak je posebej občutljiva takrat, ko gre za vlado, za ministre in za državne organe.  G
     Poglejte spet morda poenostavljeno trditev - jaz se zavedam, da so nekatere poenostavljene in ne mislim, da je to, kar govorim, popolna resnica, ampak del resnice sigurno je, na katerega je vredno opozoriti.  G
     Mislim, da je to bistveno vprašanje, katerega se mora tudi državni zbor zavedati in tudi preprečiti - tudi pri pridobitvi določenih zapisov inšpekcijskega pregleda - tudi v prihodnje ravnanje, kakor je to ta primer.  G
     Seveda bom podprl, ker mislim, da je to temeljna odločitev, ki bi jo lahko, podobno kot sedanja merila, vlada zlorabila, ko bi prišla v finančno stisko, in bi prilagajala glavarino, po domačem, razpoložljivih sredstev.   G
     In eno in drugo se je v tem parlamentu zelo jasno pokazalo in mislim, da je to zelo žalostna izkaznica za način, kako ta država v tem trenutku funkcionira in za odgovornost, ki jo upravljavci te države pač imajo in imamo.   G
     Če nekdo naleti na informacijo, ki ima lahko za državo hude posledice, pa četudi je to označeno z državno tajnostjo, to ni kaznivo dejanje po nekaterih evropskih pravnih redih, in mislim, da je to treba uvesti tudi pri nas.  G
     Namreč takrat imajo ljudje, v primeru novih volitev, predčasnih volitev možnost izbirati, ali občinskemu svetu župana, ki se bo bolje razumel, ali pa obratno in mislim, da je to pravilno in bi seveda priporočil, da ta amandma podprete.  G
     In mislim, da je to, kar je predgovornik govori, da se dejansko vso zadevo skupaj pripravi, da se en sklop, ki je vezan na vso to gradnjo avtocest in vse kar je poleg avtocest, da se skupaj pripravi, da se resno razmisli, resno pripravi.  G
     Govoriti o tem, da davek na premoženje pri nas sploh ne obstoja, mislim, da je to skrajno nesprejemljivo in na tej točki vlada ravna neodgovorno, ker ni nobenega konkretnega predloga v tej smeri prinesla, čeprav vem, da je stvar zahtevna.  G
     Ni je moč postaviti ločnice, ne na osnovi rezultatov referenduma, kajti rezultati so tajni; ni je moč postaviti niti na osnovi predreferendumske kampanje - glede na letake, ki so takrat krožili - in mislim, da je to neuporabna kategorija in tudi v nasprotju z ustavo.   G
     Mislim, da je to vse, in če so ti kriteriji podvrženi najprej kontroli državnega tožilca in kasneje še sodni kontroli, ki ji ni mogoče očitati represivnosti verjetno na noben način, drugače lahko postulate neodvisnega in nepristranskega sodišča pozabimo - mislim, da jih ne smemo.  G
     Mislim, da je to lahko kompromis in nekako pričakujem, tako kot je prej minister gospod Rop pristal pri spremembi 1. člena, da se ne črta, ampak je podprl iz tistih nič na oziroma in 6 na 3 mesece, nekako računamo, da je tudi to sprejemljivo za vlado in da bo te zadeve tudi podprla.   G
     Mislim, da je to zelo slab odnos do ljudi, ki skrbijo za našo varnost in da glede na to, da bomo sedaj plačevali najemnino za te prostore, hkrati se pa pripravljajo pogodbe za sanacijo teh prostorov, v katerih bi policija sploh lahko delovala, je to izredno negospodarno in neracionalno.  G
     Tudi sedaj bo verjetno odgovor, da bi to moralo iti iz proračunske rezerve, ampak vendar se mora ministrstvo za kmetijstvo brigati za to, da bodo ta sredstva predvsem za lansko leto - letos so nekatere pozebe tudi že bile - nekje rezervirana, in mislim, da je to mesto v proračunu kmetijskega ministrstva.  G
     Mislim, da je to, kar dela ministrstvo, pravilno, da dela tako, da ne dopušča nekih neodgovornih posegov, da zahteva polno odgovornost in da ti ljudje v Posočju verjetno razumejo, da tako rušenje ne more biti odpravljeno v nekaj mesecih in da sama priprava na sanacijo, vsi projekti, vse raziskave to tudi traja mesec, dva, tri.  G
     Mislim, da je to nekaj opozoril, na katere bi seveda želel tudi odgovor, če ne odgovor, pa vsaj upoštevanje pri nadaljnjih razmišljanjih posameznih ministrstev, za katere mislim, da tudi lahko ugotovimo, da so po mojem neusklajena tudi pri programih, ki jih pripravljajo znotraj ministrstev in s katerimi potem nastopajo zunaj na trgu.   G
     Samo v tem primeru je dolžna ali vlada ali državni proračun, poslanci, če želite - mislim, da je to odgovornost vlade - da predloži povečanje prispevne stopnje, če ni nobene gotovosti, da se bo karkoli zgodilo v letošnjem letu v sistemskem okviru, ki določa pravice v obstoječem pokojninskem zavarovanju, ne tistem, ki bo prišel čez nekaj let ali čez eno ali dve leti.   G
     Prvo, da mene izrecno skrbi, da premalo poudarjamo dejstvo, da v okviru teh 125, 130 tisoč vedno večji delež predstavljajo trajno ali dalj časa nezaposljivi, in mislim, da je to treba posebej poudariti in videti, kaj se bo s tem zgodilo, če bodo ti ljudje, ki so povprečno stari tam 40 in nekaj več let, ostali nezaposljivi do upokojitve, potem me je strah, da bo to za socialne fonde ali pa za njihov položaj postalo v državi zelo kritično.   G
     Zato mislim, da je to premalo preštudirano, kaj to pomeni, razen če država oziroma sedanja vlada hoče na ta način usmeriti naše obnašanje, da ne bomo več šli in da se ne bodo več vpisovale zastavne pravice v zemljiško knjigo, da se ne bomo - poglejte, pri motenju posesti je šlo tudi skoraj za trikrat gor, in to motenje posesti, glede na to, da je bilo doslej vse naše in da tiste meje niso bile tako pomembne, ali sedaj država oziroma vlada predvideva, da bo na teh mestih lahko polnila svoj oziroma naš državni proračun.   G
     Mislim, da je to več kot posmeh pravni državni in lepo prosim, dajmo to uvrstiti, potem pa najdimo možnost, da bomo, ali zakone zavrnili ali jih eventualno amandmirali, pa rekli, kdaj začnejo veljati, ker vsi dobro vemo, kdor želi spoštovati proceduro, da bi lahko 8., takrat, ko je bilo vprašanje, ali te zakone sprejmemo ali ne, zakone zavrnili, pa takoj vložili zakone po hitrem postopku z enako vsebino in drugačno normo uveljavitve, ki bi lahko bila tudi, ne 15. dan, ampak naslednji dan, sklicali 19. redno sejo za ta dva zakona in imeli zakone, ki bi začeli veljati že morda 12., 13. ali 15. januarja, nesporno pravno jasno in čisto, brez vsakršnega problema.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA