nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (1.101-1.200)



     Mislim, da je to...  G
     Mislim, da je to korektno.   G
     Mislim, da je to zelo težko.   G
     Mislim, da je to višek cinizma.  G
     Mislim, da je to dobra rešitev.  G
     Mislim, da je to sprejemljivo.   G
     Mislim, da je to tudi podatek.   G
     Mislim, da je to več kot jasno.  G
     Mislim, da je to slabo za narod.  G
     Mislim, da je to več kot jasno.   G
     In mislim, da je to tisto pravo.  G
     Jaz mislim, da je to nepotrebno.   G
     Mislim, da je to pomembno povedati.  G
     Mislim, da je to pristojnost vlade.  G
     Mislim, da je to nekorektno mnenje.   G
     Zato mislim, da je to en velik dolg.  G
     Mislim, da je to daleč daleč premalo.   G
     Mislim, da je to slabo v obeh primerih.  G
     Jaz mislim, da je to tisti osnovni vzrok.  G
     Mislim, da je to odlika njegovega nastopa.  G
     Mislim, da je to izključna krivda na vladi.  G
     Jaz ne mislim, da je to prepočasno odločanje.  G
     Mislim, da je to predlagal tudi gospod Potrč.   G
     Mislim, da je to mogoče po skrajšanem postopku.  G
     Jaz mislim, da je to valjenje s strani pozicije.  G
     Mislim, da je to danes, kar smo storili, pomembno.  G
     Mislim, da je to najbolj, milo rečeno, nekorektno.  G
     Mislim, da je to nesreča za to državo, ker to stane.  G
     Mislim, da je to rezultat dela tega državnega zbora.  G
     Ne bi bil rad samovšečen, mislim, da je to potrebno.  G
     Mislim, da je to norčevanje in bi vseeno, vsaj nekaj še vprašal:   G
     Slabša, ampak je mogoča in mislim, da je to treba jasno povedati.   G
     Mislim, da je to naš dolg in je naša sramota in to moramo narediti.   G
     In mislim, da je to spet eden izmed predlogov za poslovniško komisijo.  G
     Mislim, da je to ponovna nacionalizacija že nacionaliziranega premoženja.   G
     Jaz mislim, da je to zelo pomemben dodatek, ki ga v tem pregledu amandmajev ni.  G
     Mislim, da je to premalo, glede na pomen teh zavarovanj pri pospeševanju izvoza.  G
     Zato mislim, da je to vprašljivo in bi morali pustiti staršem, da se sami odločajo.  G
     Mislim, da je to drugič ali tretjič danes in drugič s strani liberalne demokracije.   G
     Mislim, da je to korektno do poslank in poslancev, da ga preberejo in se nato odločamo.  G
     Mislim, da je to zadnja replika, potem je na vrsti gospa Hrenova, ki že nestrpno čaka.   G
     Mislim, da je to verjetno zadnji oddelek v Sloveniji, kjer bi vlada morala imeti drugačen odnos.   G
     Mislim, da je to... ne vem, to je kot pravljica o Rdeči kapici in podobne zadeve - v hleve po hrano!   G
     Mislim, da je to vsiljevanje manjšinske volje preprečilo, da bi prišli do sodobnega volilnega sistema.  G
     Torej, se nisem skrival kot zajec pred vrati in mislim, da je to dovolj, kar sem pač povedal tudi o tem.   G
     Mislim, da je to edino logičen način, da se čimbolj urejeno nadaljuje delo državnega zbora do 15. septembra.   G
     Mislim, da je to v interesu prave demokracije in različnosti v tej družbi, na katero tudi zelo radi prisegamo.  G
     Mislim, da je to treba poudariti ob tako pomembni diskusiji, kot je danes imenovanje varuha človekovih pravic.  G
     Mislim, da je to absolutno iluzorno, ker celo, kar se mene tiče, je bil preveč benevolenten do teh vaših predlogov.   G
     Jaz mislim, da je to pomanjkljivost v našem zakonu o referendumu in ljudski iniciativi, ki bi jo moral seveda odpraviti.  G
     Mislim, da je to dovolj tehten razlog, da se ta zakon umakne s procedure in da se pametno in trezno naredi nekaj drugega.  G
     Zato mislim, da je to pravo mesto, ki bo razpravljalo o tem zakonu, in upam, da ga bomo tudi v ustrezni obliki sprejeli.   G
     Torej, mislim, da je to prišlo z ministrstva, pa to ne pomeni, da bo vlada to tudi potrdila, ampak naj vgradi v drug zakon.  G
     Seveda je pa vaša svoboda in mislim, da je to končno tudi prav, smo v parlamentarni demokraciji, da vsak pove svoje mnenje.  G
     Če pogledamo na nekatere postavke, kjer se sredstva jemljejo, mislim, da je to popolnoma možno, brez kakršnihkoli problemov.  G
     Zato mislim, da je to dovolj nujen razlog, da se te spremembe, poleg sprememb za prizadete od azbesta, sprejmejo na tej seji.   G
     Mislim, da je to lahko tudi eno kardinalnih vprašanj, o katerih se bomo sigurno še letos pogovarjali, ali in kako v Evropski skupnosti.  G
     Mislim, da je to zelo lahko dokazljivo, od Gorice do Bovca je 75 kilometrov, od Gorice do Podnanosa, do vrha Razdrtega, je 50 kilometrov.  G
     Če predlagatelji sami povedo, da bo to tako, potem mislim, da je to zadostno izhodišče, da bo ta, recimo malo grdo, v ta "špil" ne gremo.  G
     Mislim, da je to najboljša rešitev, če ne se bomo pri tem 1. členu oziroma pri tem 6. členu sedaj ustavili in bomo o njem debatirali štiri ure.  G
     Mislim, da je to neustrezna rešitev in preprečevanje splošne rabe zaradi posebne rabe je neumestno in bi moralo biti odpravljeno iz tega zakona.   G
     Zato smo mi postavili te meje, pač, na okvir 1,5 na polnoletnega družinskega člana določene kmetije in mislim, da je to tudi korektno postavljeno.   G
     Če takšna verjetnost obstaja, potem mislim, da če se gremo pravno državo, ali če hočemo biti sploh država, potem mislim, da je to samo po sebi umevno.  G
     Mislim, da je to pomembno poudariti zaradi tega, ker se mnogokrat ustvarja občutek, da niso rešena vprašanja odnosa do vpisa mrtvih v ustrezne dokumente.  G
     PAVEL RUPAR: Gospod predsedujoči, sicer hvala, ker ugibaš, zakaj bom dal proceduralno, ampak mislim, da je to moja stvar oziroma stvar poslanske skupine.  G
     Mislim, da je to res diskreditorno določilo, ker navsezadnje danes že vsi v poslovnem svetu govorimo oziroma moramo govoriti angleško ali pa kakšen drug bližnji jezik.   G
     Mislim, da je to točka, o kateri velja spregovoriti, in če je bil to povod gospe Verantove za diskusijo o zakonu o brezplačni pravni pomoči, se mi zdi, da je tudi prav.   G
     Vendar, spoštovani kolegi, mislim, da je to dvojna morala, če enkrat pravite, ja, bi glasovali za tega, če bi tudi za druge regije dali več in bi poskrbeli tudi bolj zanje.  G
     Sicer pa, še enkrat, gospod Rupar in vsi kolegi, ki ste nastopali ob tem zakonu, dajte prebrati tisto Demokracijo nekaj mesecev nazaj, mislim, da je to vaše obvezno učno čtivo.  G
     Mislim, da je to ali pa ta amandma manjši delež tistih potrebnih vlaganj ali drugače povedano, manjši delež, ki jo povzročajo skoraj vsakoletno velike škode s poplavami na tem območju.  G
     Mislim, da je to pravi način, da znotraj pravnega reda, tudi glede in po odločitvi ustavnega sodišča, odpravimo sleherne sence dvoma, ki jih nekateri imajo v zvezi z volilnim sistemom.  G
     Vendarle pa bi rad recimo, da je to proceduralno, mislim, da je to proceduralni protest, povedal, da izjave, ki je bila dana s strani gospoda Potrča, ni z milimi besedami povedano, korektna.  G
     FRANC POTOČNIK: Saj mislim, da je to neproduktivno, ampak vendarle: jaz sem povedal, kakšne so razlike znotraj Evropske skupnosti med državami, seveda pa pomeni, da so tudi znotraj držav razlike.  G
     Mislim, da je to nedopustno, zlasti pa glede na stališče nekaterih, ne samo tu prisotnih županov, ampak po Sloveniji, ko bi kakršnakoli druga logična finančna obveznost prišla na lokalno skupnost, potem pa ni denarja.   G
     JANEZ JANŠA: Torej, prej je bilo rečeno - mislim, da je to dejal gospod Potrč - kaj vse da smo mi obljubljali volilcem pred referendumom glede volilnega sistema, glede večinskega volilnega sistema in kaj seveda ni res.  G
     Skratka, tudi jaz se zavzemam za to, da bi se ta zakon sprejel, in mislim, da je to pomemben korak pri uresničevanju strategije, ki jo je Državni zbor sprejel lani januarja, to je strategije v zvezi z razvojem energetike.   G
     Ja, jaz mislim, da je to omejevalno, zaradi tega, ker mi pa gospod Battelli ni v celoti odgovoril, ali to morda izhaja iz kakšnih evropskih konvencij, ki so obvezne za nas, ali pa izhaja iz - rekel je, da vsebinskih dvomov.  G
     Mislim, da je to dobra sugestija, ker vprašanje - tema obsega celo vrsto izredno važnih vprašanj za to državo, ki niso samo vprašanja za vlado, v prvi vrsti zanjo, ampak potem tudi za pozicijo, celotni parlament in tudi javnost.  G
     Jaz mislim, da je to pomembno, ker kar smo lahko doživljali tudi v teh letih, to je spet moje osebno mnenje in ni treba, da se vsi s tem strinjate, ampak ravno stranke z najmanj poslanci lahko najbolj izsiljujejo celoten državni zbor.  G
     Mislim, da je to daleč od tega, kar se pričakuje od neke demokratične in kot se sama razglaša, tudi pravne države, ki želi vstopiti v družino tistih, ne bom rekel pravih pravnih držav, ampak vsaj bistveno bolj pravnih držav, kot je naša.  G
     No, ravno v zvezi s tem je vladna koalicija dne 18.3.1997 sprejela določena načela, s katerimi se vlada tudi absolutno strinja, in sicer, da predmet vračanja ni premoženje fevdalnega izvora - to je jasno, tukaj mislim, da je to nesporno.   G
     Kot rečeno, bomo aktivno sodelovali pri tem projektu, ker mislim, da je to nujno predvsem za našo manjšino, pa tudi "vis-a-vis" Evrope in vizavi naših sosedov, bodisi Madžarske ali Italije, in bomo pokazali dobro voljo, da to končno nekako rešimo.  G
     Jaz mislim, da je to izredno neodgovorno in če to pravzaprav tisti, ki so ta zakon pripravljali resnično tudi mislijo, potem so vse doslej lagali PID-om oziroma tistim, ki so zbirali certifikate v dobri volji, da bo družbenega premoženja dovolj za menjavo.  G
     Sicer z zunanjepolitičnega stališča je znano, mislim, da je to nedvoumno ugotovljeno, da bi bilo koristno za državo in v skladu z njenimi interesi, da ratificiramo pridružitveni sporazum kmalu oziroma čim prej, v spomladanskem roku, najbolje na majski seji Državnega zbora.  G
     Gospod Bajuk, mislim, da boste imeli resne težave z zdajšnjo kmetijsko politiko, ki bistveno odstopa od tega, kar ste zapisali v tem programu, in seveda mislim, da je to tudi eden od ključnih razlogov, zakaj se pravzaprav kmetijska politika ni bolj natančno pojavila v tem programu.  G
     In to dekodiranje, mislim, da je to eden od tistih problemov, ki, če bo uspel ta sklep in jaz ga bom podprl in če bo prišlo do dekodiranja teh programov, potem bomo dejansko pa res veliko naredili z današnjo obravnavo in da bo to največ, kar lahko naredimo, ker to se da narediti hitro.  G
     V tej zvezi je tudi zunanje ministrstvo in tudi ministrstvo za notranje zadeve, mislim, da je to bilo 10. septembra letos sodelovalo na nekam multilateralnem srečanju v Rimu, kjer so obravnavali to tematiko in na katerega so bile v bistvu povabljene vse države, od Italije, pa vse tja do Turčije.  G
     Če pa pogledamo stališče ženske, pa moram reči to: v bistvu je vsa zakonodaja, ki obravnava žensko v teh pogledih, v zvezi z reprodukcijo, v bistvu se je država postavila na položaj, ko lahko ženski določa neko pravico ali pa jemlje neko pravico, kar pomeni - mislim, da je to v nekem smislu žaljivo za žensko.  G
     In mislim, da je to preveč, te stvari se morajo urejati skozi druge dogovore in lokalna skupnost mora imeti besedo, takrat ko se izdaja dovoljenje, takrat ko se postavljajo pogoji, kaj vse se mora urediti zato, da se bodo vplivi elektrarne v tistem okolju pozitivno odrazili in ne negativno za lokalno skupnost.   G
     In mislim, da je to pa prav, da se uredi na tem področju in sigurno je treba tudi v tem trenutku opozoriti, gospod Kopač, na nekaj, da prejšnja vlada in tudi pogajalci, ki so ostali isti, niso upoštevali odločitev tega državnega zbora, da bi lahko pri svojih pogajalskih izhodiščih tudi omogočili prehodno obdobje v pogajanjih z Evropsko unijo.   G
     Ampak potem, ko je prišla uredba o zaokroženih turističnih območjih - mislim, da je to bilo decembra 1995 - se je le ta začela širiti in če je logično, da smo jo potem širili po Vipavski dolini navzgor, ker je to naravno zaledje Nove Gorice, pa naj mi bo dovoljeno, da, recimo, nekatere občine - a la Idrija in Cerkno - pa res nimajo kaj iskati tam.  G
     To mislim, da je to tisto ključno, kar je potrebno povedati danes na koncu te razprave, pri čemer bi rad zagotovil v imenu predlagateljev, da bomo mnoge tehtne pripombe in teh ni bilo malo, upoštevali in da bomo tako kot je predlagano, sprejeli tiste sklepe, ki so danes predlagani, ki nam narekujejo, da v skladu z ustavno odločbo spremenimo in dopolnimo zakonski tekst.  G
     Tudi mislim, da je škoda, da ni bilo dovolj volje in pripravljenosti že med nami v prejšnjem sklicu, predvsem pa mislim, da je to bila napaka vlade, ki je navsezadnje bila najbolj odgovorna za izvajanje zakona, je tudi najbolj vedela in je morala vedeti, kje so bile pomanjkljivosti zakona in kje so bili tudi v veliki meri vzroki, da se zakona ni izvajalo dovolj hitro na upravičeno jezo tako zavezancev kot upravičencev.  G
     Strinjam se, da izdelek, to, kar lahko danes od njega pričakujemo, ko smo bili pred letom dni že skeptični, da bo sploh zagledal luč sveta, bo gotovo po tem, ko smo ga datumsko premaknili do leta 2004, bi rekel samo to: mislim, da je to v danem trenutku to, kar lahko najbolj optimalnega pričakujemo, spoštujemo vse te pozitivne nagibe, trende, delo, ki so ga vložili strokovnjaki prejšnje polletje, da je to zagledalo luč sveta.   G
     Mislim, da je to najslabši argument predlagateljev za predlog, ki ste ga dali, in mi je žal dr. Bajuka, da ga tukaj maltretiramo že tretjič v tej razpravi, ko ne govorimo o njegovem programu - veliko se nas je opredelilo za to, da je v splošnem, globalnem delu dober - ampak dejansko polemiziramo med sabo in, kar je še hujše, čedalje večja, iz seje v sejo, je polarizacija med poslanskimi skupinami oziroma političnimi strankami.   G
     Gorak mu tudi seveda ne želim biti in tudi nimam nobene pravice, zaradi tega ker mogoče, seveda se bo kdo smejal ali protestiral, lahko pa rečem, da sem se že vendarle, mislim, da je to kje zapisano, upam tudi na občnih zborih pisateljev, protestiral ali pa komentiral ali se jezil, kadar je vodstvo SZDL-ja, ki je bila neka krovna organizacija vseh društev, v katerega je sodilo tudi društvo pisateljev, govorilo o sovražni emigraciji.  G
     Mislim, da je to prav poudariti, saj zato lahko rečemo, da je pripravljena vsebina ustavnega zakona znak dogovora, več kot dvotretjinske večine poslank in poslancev v državnem zboru, da je znak spoznanja, da je v času, ko obstoja resen dvom, da ne rečem, ko sploh ni več mogoče karkoli drugega sprejeti glede volilne zakonodaje, vsak kompromis, ki prinaša k odločitvi, ki jo sprejema velika večina, ki pomeni pravno in ustavno zakonito pot in ki pomirja situacijo, znak razuma, znak pripravljenosti za sodelovanje in iskanje skupnih rešitev, da pomeni znak odgovornosti, da se za jesenske državnozborske volitve pripravi vse, kar bi zagotovilo, kot je mnogokrat rekel tudi gospod predsednik vlade, da na te volitve ne pade nobena, nikakršna senca dvoma.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA