nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (801-900)



     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to napačno.  G
     Mislim, da je to pomembno.  G
     Mislim, da je to nekorektno.  G
     Mislim, da je to pravo ime.   G
     Jaz mislim, da je to dobro.   G
     Mislim, da je to dovolj očitno.  G
     Mislim, da je to povsem logično.  G
     In dejansko mislim, da je to res.  G
     Mislim, da je to bolj huda zadeva.   G
     In mislim, da je to bolj pomembno.   G
     In mislim, da je to ključni problem.  G
     Mislim, da je to rekla Spomenka Hribar.  G
     Jaz mislim, da je to bistvo vsega tega.  G
     Mislim, da je to naloga vseh demokratov.   G
     Mislim, da je to neka permanentna napaka.  G
     Mislim, da je to preprosto napačno zaporedje.  G
     Zato mislim, da je to na nek način zavajanje.  G
     In iz tega vidika mislim, da je to koristno.   G
     Mislim, da je to tisto najmanj, kar lahko zvemo.  G
     Mislim, da je to tisto, s čimer je treba nehati.   G
     Mislim, da je to potrebno, da bi lahko šli naprej.  G
     In mislim, da je to tisto, kar je pomembno povedati.  G
     Jaz mislim, da je to edino korektno, tudi poslovniško.  G
     Mislim, da je to tudi higienično iz proceduralnih razlogov.  G
     Mislim, da je to svarilo v primeru Slovenije zelo aktualno.  G
     Če je možno, naj pove, ampak mislim, da je to velika težava.   G
     Mislim, da je to pojasnilo in ta napor vlade izjemno pomemben.  G
     Ko gre za Španijo, gospa Beblerjeva, mislim, da je to dober primer.   G
     Mislim, da je to splet različnih okoliščin in različnih ukrepov in gibanj.  G
     Mislim, da je to edino pravi način, kako bi lahko nadaljevali v drugem branju.   G
     Mislim, da je to popolnoma iracionalno, negospodarno, da ne rečem tudi asocialno.  G
     Ne eno ne drugo se žal ni zgodilo in mislim, da je to obžalovanja vredno dejstvo.  G
     Mislim, da je to točno in bi prosil, da ne zavajate slovenske javnosti s tega mesta.  G
     Mislim, da je to pomembno vprašanje, je pa po eni strani tudi operativno vprašanje.   G
     In še, ko govori tukaj o taboriščih, to pa je ocena dela, mislim, da je to isti odsek.  G
     Mislim, da je to glavni motiv, glavni razlog za to, da je bila ta interpelacija vložena.  G
     In mislim, da je to tisto, kar je v nacionalnem interesu in je to pomembno za Slovenijo.  G
     Mislim, da je to proti osnovnim principom vsakršne, pa še tako malo, malo pravne, države.   G
     Zato, ker mislim, da je to konceptualno boljši pristop k obravnavanju tudi tega vprašanja.  G
     Mislim, da je to nedopustno in zato bi bilo treba ta amandma črtati oziroma ga ne sprejeti.   G
     Mislim, da je to, kar je prej gospod Sovič rekel, da seveda drži, da sta možni samo dve varianti.  G
     Mislim, da je to celovit odgovor in predlagam, da se te teme v današnji razpravi ne dotikamo več.   G
     Z eno tako potezo, z amandmajem, v te vrste zakonu, pa mislim, da je to pravno nekorektno in ne gre.   G
     Mislim, da je to način, ki kvečjemu omogoča boljšo, kvalitetnejšo strukturo financiranja in ne obratno.  G
     Pa, mi je žal, mislim, da je to namen, da tisti, ki ne moremo priti do informacij, bi še manj razumeli stvari.  G
     Mislim, da je to zelo koristno, zelo poučno in da lahko to zelo koristno uporabimo v naših prihodnjih aktivnostih.   G
     Mislim, da je to pravi odgovor na izzive sedanjega časa in na probleme, s katerimi se danes sooča slovenska družba.  G
     Mislim, da je to nedopustno, vse do takrat, dokler se ne zagotovi ustrezno delovanje in financiranje obstoječih 147 občin.   G
     In če tu navežem na 7. člen. 7. člen, četrti odstavek, kjer pa mi ne zamerite, če ga bom prečital, ker mislim, da je to vseeno pomembno.   G
     Mislim, da je to nesprejemljivo pri tako utemeljenih predlogih in tako utemeljenih sklepih in zato predlagam, da ta sklep ponovno sprejmemo.   G
     Mislim, da je to vsaj kdo v medijih ujel, tako da malo demantira to, da vsaj v tistih ožjih delih sosedskih skušamo skrbeti za njihovo usodo.  G
     Tudi znanost in tehnologijo, kjer seveda pozdravljam, da se ta zadeva priključi k našim gospodarskim dejavnostim in mislim, da je to tisto bistveno.  G
     Jaz mislim, da je to obsojanja vredno in jaz predlagam, da vlada vendarle to pojasni, ne samo nam, tudi naciji, ker tukaj gre za prihodnost te nacije.  G
     Mislim, da je to v nasprotju z zakonom, kajti jasno je nekje napisano, da 90% ministrove plače lahko imajo tam, upam, da ste seznanjeni s temi podatki.  G
     Mislim, da je to povsem razumljivo, ker je vsem jasno, to kar sem prej povedal, da s tem postane, ko bomo polnopravni člani sicer, nacionalni tretma vseh.  G
     Če hočemo popraviti, temu preprosto rečemo obraz, oziroma svojo podobo zunaj in ponovno pridobiti na kredibilnosti, potem mislim, da je to treba storiti.   G
     Jaz mislim, da je to dobra rešitev in se mi zdi z vidika parlamenta zelo smiselno, da imamo takšen način dela, ki lahko popravlja takšne napake in jih opazi.  G
     Mislim, da je to dovolj zgovorno zgovorno, seveda ni treba posebej govoriti, da po par mesecih je ta firma šla v stečaj, kljub temu, da niso izgubili vsega tržišča.  G
     Jaz mislim, da je to eden od bistvenih vidikov, da ne pridejo pri nas do veljave tiste sile, ki so res za reforme, ki so res za spremembe, ki so v Sloveniji nujne.   G
     O tem je nemogoče govoriti in mislim, da je to tudi neprimerno ali nepošteno ali - ne vem, kakšen izraz pač tukaj uporabiti, da ne bo kdo mislil, da hočem moralizirati.  G
     Mislim, da je to v javnosti dovolj znano, vemo, kaj je azbest, trenutno tudi v Bruslju rušijo fasado eminentne evropske institucije, ki je bila iz azbesta in tako dalje.  G
     Mislim, da je to tudi eden potreben kompromis, tako kakor so že tudi vsi ostali povedali, nad različnimi nekaterimi odprtimi vprašanji, ki so se vzpostavljali na komisiji.  G
     Hrvaški del odbora Jedrske elektrarne Krško preložil sejo", "Presekali tihotapsko verigo na Kolpi", mislim, da je to že naša folklora, mamila, tihotapljenje in tako naprej.  G
     Jaz mislim, da je to slabo, da je to škoda, da bi to bilo morda bolj logično v času prehoda v nov sistem in v času Demosove vlade, da je, skratka, ta stvar močno zastarela.   G
     Jaz mislim, da je to nesprejemljivo, zahteva odločno obsodbo takega nesprejemljivega ravnanja, ki nastaja zaradi ne dovolj dobre, očitno koordinacije znotraj vladnih resorjev.  G
     Mislim, da sem celo pri vsakem to posebej tudi poudaril in to hvaležnost izrazil, ampak mislim, da je to bilo tudi racionalno ravnanje, pa ne bom zdaj podrobneje o tem govoril.   G
     Tudi na področju Republike Srbske smo imeli opazovalca in mislim, da je to recimo tudi za nas stališče nekega strateškega pogleda v to, kaj se tam dogaja bilo še posebno pomembno.   G
     In mislim, da je to tudi pri tej zadevi ključno in zato sem se, predvsem zaradi tega, oglasil pri tej zadevi, čeprav ni direktno vezano na Nato, je pa, ker to je naš skupen problem.  G
     V končni fazi bo Slovenija vključena v Nato ali ne, ne dve stranki ali pa vlada, opozicija pa ne bo vključena v Nato. Slovenija bo vključena in iz tega razloga mislim, da je to pomembno.   G
     Kot sem rekel na začetku, podprl bom ta amandma, ne zato, ker mi je všeč, ker je prehodni, ampak zato, ker mislim, da je to korak do spremembe, sistemske spremembe zakonodaje iz tega področja.  G
     Glede same opreme dvorane ob vseh zasedanjih pa mislim, da je to vprašanje, o katerem se lahko tudi dogovorimo, ali na seji kolegija, tako da to ne bi bila več potem zadeva proceduralnih vprašanj.   G
     Ker pa je bil po moje, zaradi premajhne pozornosti, pomotoma - zdi se mi, to je moja ocena - sprejet amandma vlade k naslovu zakona, mislim, da je to manjše neskladje, ki bi ga bilo treba odpraviti.  G
     Vendar pa se nikakor svet ni mogel strinjati, in mislim, da je to razumljiva stvar pravzaprav vsakomur, ki razmišlja, da je nemogoče v zakon uvajati pa druge stvari, bi rekel ad libitum ali a la carta bianca.  G
     Spomnite se, mislim, da je to v 12. točki resolucije parlamentarne skupščine Sveta Evrope - gre za ugotovitev moralne sposobnosti nekdanjih nosilcev javnih funkcij v novi demokratični in parlamentarni družbi.   G
     Jaz sem bil takrat tiho in tudi mislim, da je to moj odnos do takih podobnih stvari, ker res nisem nobenega sovražil, res pa je, da sem delno trpel, če že tako rečem, ali da sem vseeno preživel in tako naprej.   G
     Mislim, da je to bilo pravilno, da smo ta interventni zakon v letošnjem letu sprejeli, ker proračunska sredstva se lahko trošijo takrat, ko je proračun sprejet, ta interventni zakon pa nam je to omogočil že prej.  G
     Mislim, da je to prvič v mandatu tega državnega zbora, pa tudi že prej, da se je v nekem dokumentu s strani službe, ki je zadolžena za pravne stvari, za dejstva, za konkretne ugotovitve in primerjave, politiziralo.  G
     Predsednika Društva pisateljev, gospoda Šeligo, so v letih, ko je bil predsednik tega društva - in mislim, da je to šlo za leto 1988 in 1989 - zasledovali, mu prisluškovali in mu skušali inscinirat prometno nesrečo.  G
     S tem nadaljujemo s postopnim povečevanjem deleža investicij v družbenem proizvodu in mislim, da je to zelo pomemben pokazatelj, ki daje osnovo za pričakovanja, da bo tudi gospodarska rast v naslednjih letih dinamizirana.  G
     Kot je bilo na delovnem pogovoru predlagano, bomo prek kolegija, mislim, da je to najboljša pot, prek kolegija predsednika državnega zbora posredovali tudi stališče, če bo usklajeno toliko bolje, da svet RTV-ja pač razpravlja o tej odločitvi.  G
     Treba je tudi vedeti, da je vsa informatika in vsi tisti, ki se ukvarjajo z informatiko, časnikarstvom in televizijo, da so v bistvu vsi hodili v iste šole in z istim lijakom se je to znanje vlivalo v glave in mislim, da je to treba upoštevati.   G
     Mislim, da je to pomemben dostavek, mislim da je to pomemben amandma, ki smo ga z tukaj že osporavanim, drugo podpisanim gospodom Jožefom Špindlarjem umestili v ta amandma po tem, ko je vlada predlagala svoj in smo pravzaprav povzeli ta amandma vlade.   G
     Mislim, da je to velik prispevek vsega parlamenta, ne samo koalicije, oziroma da je tukaj opozicija s svojim predlogom dosegla, da je vstopanje v Evropsko unijo in v integracije, ki so s tem tudi povezane, stvar vse Slovenije, vseh strank, skoraj vseh strank.   G
     Ampak mislim, da je to ena od redkih priložnosti, da dobimo toliko ministrov in tem, ki so tu, čestitam, in sem jim tudi hvaležen, da vztrajajo z nami in upam, da se bomo na koncu le kaj dogovorili in da bo imelo svoje posledice in pa tudi pozitivne rezultate.   G
     Mislim, da je to tudi eden od elementov, ki ga mora vsak predlagatelj, pa tudi predsednik, ki vodi sejo Državnega zbora, upoštevati, drugače bomo pač spremenili prakso in na novo zvedeli, da nam to pri izrednih sejah ni treba delati, kar pa jaz mislim, da ni točno.   G
     Če so tukaj vprašanja v zvezi s slovensko prisotnostjo na Hrvaškem ali s prisotnostjo Hrvatov na Slovenskem, potem mislim, da je to treba reševati na drug način, ne tako, da se preprosto prečrta ena od narodnih skupnosti, ki živi kot manjšina, ne samo tri generacije, na Hrvaškem.  G
     Jaz se moram tukaj pač - mislim, da je to moja življenjska priložnost, da vas spomnim, gospod državni sekretar, Spodnji Brnik, Cerklje, Žičnica Krvavec, skratka, ne gre ta cesta samo za pomen same občine Cerklje, ampak ta cesta služi tudi nemotenemu in varnemu dohodu do smučišča Krvavec.  G
     Mislim, da je to vredu, vendar, če ne bomo sedaj takoj šli po tej poti in takoj pripravili, potem bo spet časovna stiska in spet se bo zgodilo, da bomo tukaj dobesedno bili nejevoljni ali pa skoraj kleli, ko bomo spet imeli samo en dan, enkrat za prespati in bo potrebno že nekaj narediti.  G
     Če bomo sami sebi in Slovencem dopovedovali, da nam vse samo po sebi pripada in da smo Slovenci tako dobri, da se čudimo, če nismo povsod takoj prvi v vseh stvareh hkrati, mislim, da je to slab pristop, da je to nerealno in da je izjemno slabo, če sami sebi in pa vsem Slovencem to dopovedujemo.  G
     To da je ta seja sklicana, da obravnavamo ta problem in kot je bilo danes tudi omenjeno, da je prevladal zdrav razum, da ta seja ni zaprta, da tudi javnost izve določene stvari, in mislim, da je to tudi javnost dela in v konceptu civilnega nadzora nad vojaškimi strukturami, kot enega od tistih petih pogojev Nata.  G
     Mislim, da je to slabo, da to ni v redu, in da bi se postopoma lahko v vladi pa tudi koalicijski poslanci, bi rekel, navadili na to, da se neko spoštovanje do postopkov in dela državnega zbora vzpostavi, ne pa, da je njihovo prepričanje, če so se nekaj dogovorili v vladi in koaliciji, da potem vsa druga pravila, ki jih imamo, ne veljajo nič.  G
     Prosim, da se ugotovi, da je v tem državnem zboru 90 poslancev, ki so v pozicijski, opozicijski koaliciji - ne poznam gozdne koalicije, vsaj jaz osebno ne poznam - kako se je pa Slovenska ljudska stranka oziroma predstavniki Slovenske ljudske stranke obnašali včeraj na matičnem delovnem telesu, ki ga vodi gospod Rejc, jaz mislim, da je to tu moč ugotoviti.  G
     Zato bom jaz podprl amandma, ki ga predlaga Vlada Republike Slovenije, zato ker mislim, da je to eden od prvih korakov k spremembi zakona, in pričakujem od predlagatelja, Vlade Republike Slovenije, da ko bo predložila temu Državnemu zboru novelo zakona o sodniški službi in pa novelo zakona o sodiščih, da bo upoštevala te razprave, ki govorijo o starostni omejitvi.  G
     In mislim, da je to opozorilo vsem nam, da časa na tem področju ni veliko, če seveda želimo, prvič, doseči cilje, ki so v proračunu zapisani oziroma v sprejemanju državnega proračuna doseči take prerazporeditve državnega proračuna, ki bodo v enakem obsegu državnega proračuna zagotavljale višji obseg sredstev za plače, v tem primeru manjši obseg za druge izdatke v državnem proračunu.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA