nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je ta' (601-700)



     Mislim, da je ta rešitev dobra.  G
     Mislim, da je ta korak zelo smel.  G
     Mislim, da je ta dokument zelo potreben.  G
     Mislim, da je ta odločitev povsem logična.  G
     Še na Primorskem mislim, da je ta problem.   G
     Tu mislim, da je ta definicija zelo omejena.  G
     Sam seveda mislim, da je ta zakon nastal iz nuje.  G
     V tem mislim, da je ta zadeva izrazito neustavna.  G
     Mislim, da je ta zakon odraz zgolj delčka slabe vesti.   G
     Taka je rešitev in jaz mislim, da je ta rešitev slaba.   G
     Vendar mislim, da je ta poteza zelo pogumna in pokončna.  G
     Mislim, da je ta trend pravi in da ga moramo nadaljevati.   G
     Mislim, da je ta odgovornost, ki jo sprejema, izjemno velika.  G
     Jaz seveda, mislim, da je ta učinek izrazito slab, da je škodljiv.  G
     Zato mislim, da je ta zakon dobrodošel in ga bom z veseljem podprl.   G
     In s tega vidika - še enkrat - mislim, da je ta odločitev bila na mestu.   G
     In govorimo danes o stvarnem premoženju zato, mislim, da je ta zadeva jasna.   G
     Mislim, da je ta amandma, ki ga bo predlagal LDS, vreden razmisleka za podporo.  G
     Tako da jaz, spoštovani, mislim, da je ta razprava več kot potrebna in umestna.  G
     Mislim, da je ta predlog nesprejemljiv, in pričakujem, da ga koalicija ne bo podprla.  G
     Mislim, da je ta prvi, verjetno bomo tudi najprej o tem glasovali, in ga je treba podpreti.  G
     ANTON ANDERLIČ:Mislim, da je ta današnja diskusija pravzaprav zgrešila namen razprave o tem zakonu.  G
     To pa piše v tej obrazložitvi, tako da mislim, da je ta razprava do neke mere tudi zelo neproduktivna.   G
     Podatki obstajajo, evropska statistika verjetno ne laže in mislim, da je ta primerljivost dostopna vsakomur.  G
     Tako da mislim, da je ta sprememba resnično, prvič, življenjska, drugič, takšna, da ohranja varčevalno shemo.  G
     Torej, mislim, da je ta argument popolnoma nesmiseln in smešen v zvezi z utemeljevanjem tega vašega amandmaja.  G
     Jaz mislim, da je ta sklep popolnoma normalen, vsaj kar zadeva vsebino in materijo, ki jo je odbor obravnaval.  G
     V kolikor temu ni tako, potem seveda mislim, da je ta amandma še toliko bolj potreben, oziroma nujen za sprejem.  G
     Mislim, da je ta projekt, projekt, ki bo tudi v nekolikšni meri odpravil te razlike v razvoju v Republiki Sloveniji.  G
     Zaradi tega mislim, da je ta način, ta komisija, ustanovljena v državnem zboru z večino iz opozicije, boljši pristop.  G
     Načeloma mislim, da je ta pristop pravilen, pravilen pod pogojem, da se ta proces umika izvede pošteno in nadzorovano.  G
     Tako, da jaz mislim, da je ta zakon v bistvu zavajajoč, poleg vsega tistega, kar sem povedala že prej in da je zelo slab.  G
     In mislim, da je ta neustrezna zakonodaja tudi povzročila zadnje zaplete pri črpanju EU sredstev na področju kmetijstva.   G
     Mislim, da je ta amandma povsem nepotreben, mogoče bi celo rekel, da je škodljiv, pa bom skušal na kratko to tudi dokazati.   G
     Kar se tiče sociale oziroma vsega tistega, kar je usmerjeno v človeške resurse, mislim, da je ta proračun in tudi letošnji zelo slab.  G
     Jaz sem mislim, da je ta diskusija mogoče še najbolj smiselna danes, tako da bom rekel samo to, predvsem to, kar zadeva javne razpise.   G
     Mislim, da je ta zakon potreben izboljšav, znatnih izboljšav, da bomo naredili ta boj proti korupciji, racionirali ga, da bi lahko deloval.   G
     S to zakonsko rešitvijo ne sledimo ustavne kategoriji, ki je zapisana v 41. členu in mislim, da je ta rešitev v nasprotju z 41. členom ustave.   G
     Jaz mislim, da je ta amandma koristen, da izraža tudi voljo koalicijskih poslancev in vlade, da podpremo zagotavljanje stanovanj mladim družinam.  G
     Mislim, da je ta možnost, ki jo ta zakon daje, da bo večina teh podjetij tudi sprejela in se rešilo nekih nenavadnih in prisilnih oblik upravljanja.   G
     Mislim, da je ta stvar zelo pereča, zelo aktualna in skoraj ne poznam poslanca, ki se ne bi strinjal, da je ta zadeva nujna, da se pripravi sprememba.  G
     Torej tudi sam mislim, da je ta zakon posledica predvsem tega, da poravnajo nekateri iz vlade, iz najvišjih vrhov vlade, račun s predsednikom komisije.  G
     Mislim, da je ta vlada naredila največ za razvoj, ne samo teh, ampak vseh občin v Republiki Sloveniji, ko je zelo na hitro povečala sredstva za ta namen.  G
     Tako mislim, da je ta odstavek, ki govori - oziroma ta drugi amandma ima smisel, dopolnjuje amandma, ki ga predlagajo poslanske skupine vladne koalicije.   G
     Tudi jaz se moram pridružiti nekaterim predhodnikom in tudi sam mislim, da je ta proračun resnično dober in ne razumem tistih, ki govorijo o večji inflaciji.  G
     Bi bil kompromis, jaz mislim, da je ta zadeva, urejanje medijskega prostora, pravil, po katerih se v slovenskem prostoru ureja in odreja, da je to pomembna zadeva.  G
     In zato mislim, da je ta korak narejen in ta postopnost je pametna, modra in smela in da verjamem, da bo čez nekaj mandatov verjetno ta slika boljša, kot je doslej.  G
     Jaz mislim, da je ta zadeva, ne samo z vsebinskega vidika neracionalna, pač pa tudi tako, kot opozarja zakonodajno-pravna služba, bo prinašala polno zadreg v praksi.  G
     Mislim, da je ta ocena, ki je bila posredovana, dobra in da je tudi podpora in ta sprememba sheme takšna, ki omogoča usmerjeno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.  G
     Mislim, da je ta razprava tudi signal tem inštitucijam, da delajo strokovno, neodvisno, vendar učinkovito in da svojo stroko postavijo na kakšen nivo višje na lestvici ugleda.  G
     Mislim, da je ta rešitev zelo dobra, da dejansko ne favorizira nobene verske skupnosti, lahko pa priznam, da so verske skupnosti po velikosti različno velike in različno močne.  G
     In zaradi tega jaz mislim, da je ta sprememba pravzaprav pozitivna, in zaradi tega se toliko bolj čudim, da je kolegica poslanka uporabila izraz, da gre za 'neznosno lahkotnost'.  G
     Jaz mislim, da je ta vladajoča koalicija, kot se velikokrat poudarja, po 12-ih letih vladavine LDS-a s koalicijskimi partnerji prišla na oblast predvsem z opozorili na korupcijo.   G
     In to mislim, da je ta stvar bila že kar na robu preživetja malih, srednjih občin, predvsem tistim, ki so umaknjene v periferijo, na obrobje Slovenije, ki se komaj še preživljajo.  G
     Temu ne verjamem in zato mislim, da je ta dogodek danes bolj v sramoto koalicije, v sramoto tistih, ki jo vodijo, kot pa tistim, ki moramo danes v tej neumni razpravi sodelovati.   G
     Predvsem pa mislim, da je ta zakon, ki ga je pripravila ta vlada boljši od prejšnjega zaradi tega, ker širi krog upravičencev tudi na tiste, ki niso bili zajeti v dosedanjem zakonu.  G
     Mislim, da je ta letni program, ki ga imamo danes v obravnavi oziroma ki ga bomo, prepričan sem, tudi sprejeli, vsaj jaz osebno ga bom podprl in tudi kolegi v naši poslanski skupini.   G
     Bil je v razpravi in mislim, da je ta razprava, ki smo jo doživeli v drugi polovici prejšnjega leta, pokazala nekatere dodatne možnosti urejanja problemov, ki smo jih tudi upoštevali.  G
     Mislim, da je ta zakon v tej smeri, da se gospodarskim podjetjem v težavah pomaga, ne pa, da se jih, tako kot bi se morebiti tu hotelo prikazati, da se jih pri teh pridobivanjih pomoči omejuje.  G
     Temu ugovarjam in mislim, da je ta seja izjemno slabo pripravljena, da se mora vodstvo zbora nad tem zamisliti, in da ni mogoče začeti točke, ki vsaj v formalnem smislu nima izpolnjenih vseh pogojev.  G
     Mislim, da je ta amandma v nizu, če bi pogledali cel mandat, bom rekel, kar reden spremljevalec amandmajev opozicije, ko gre za proračun, ki ga predlaga ta Vlada, se pravi, Vlada gospoda Janeza Janše.   G
     Jaz mislim, da je ta javnost predvsem državni zbor, tukaj bomo o tem odločali in da bi glede na vrsto pripomb in glede na vrsto pomislekov, tudi izraženih, bilo korektno, da bi nam vlada to predstavila.   G
     Ni slab ta predlog, ampak mislim, da je ta predlog, ki smo ga tri poslanske skupine podpisale, da je ta boljši s tega vidika, ker je širši, nalaga pa veliko odgovornost veterinarski upravi in ministrstvu.  G
     Mislim, da je ta postopen način odprave davka na izplačane plače pravilna pot, kajti s stopnje 3 do 11,8%, kot smo z njo začeli v tem mandatu, se bo v prihodnjem letu oziroma s 1.1.2009 ta stopnja ukinila.  G
     In mislim, da je ta zakon, ki je pred nami na nek način diverzija proti znanju, kajti štarta na to, da pravzaprav se jemlje znanju njegova vrednost, trudu, kajti kvalitete se ne bo dalo izmeriti kar tako.   G
     Ne gre za enostavno vprašanje in glede na to, da gre za močno institucijo, ki je imela nekaj časa monopol, se ga bomo lotili drugače, kot je doslej veljalo v podobnih primerih, in mislim, da je ta pot prava.  G
     Mislim, da je ta amandma tisti, ki je najbolj "eksakten", in ki tudi pravi oziroma predlaga Vladi, naj nemudoma začne s postopki oblikovanja zakonodaje, da se ustvarijo pogoji, da se ustanovi finančna policija.  G
     In da se s tem vrnem na amandma, mislim, da je ta amandma LDS-a, ki 4. člen v celoti spreminja in ga nekako obrača v nasprotno smer po merilu LDS-a, nepotreben in ga seveda kot takšnega tudi ne mislim podpreti.   G
     Jaz mislim, da je ta diskusija dobra, da kaže na razliko v pogledih, mogoče je res problem v tem, kar ste rekli, gospod podpredsednik, ne koncentriramo se na bistvo problema, na tisto, o čemer danes tukaj govorimo.  G
     Mislim, da je ta razprava na videz lahko zelo všeč, češ, da podpiramo lokalne medije, kar je prav, ampak v vsej tej razpravi se je treba zavedati, kaj je javni zavod in kaj so lokalni mediji, ki pa niso javni zavodi.  G
     Ob ustreznih korekcijah, ki bodo predlagane k temu zakonu, ki ga je v proceduro vložila poslanska skupina Slovenske nacionalne stranke, mislim, da je ta zakon mogoče izboljšati in se je o njem tudi mogoče pogovarjati.  G
     STANE PAJK: Ja, enkrat še moram povedati, da je pač treba direktive spoštovati, da sem za to, da se poišče optimum, ampak mislim, da je ta optimum zapisan v tem zakonu in enostavno je potrebno pač spoštovati te direktive.  G
     Tako, da mislim, da je ta rešitev upoštevana in se upošteva pri pripravi tega zakona in bo verjetno na mestu širša vsebinska razprava okoli same implementacije te ideje, ko bo seveda ta zakon tudi v parlamentarni proceduri.  G
     Vesel je tisti, ki ga ima, in mislim, da je ta država dolžna poskrbeti najprej za ljudi, za svoje državljane in državljanke, šele nato za pribežnike iz tujih držav, pa naj bo to zaradi političnih ali kakršnihkoli drugih razlogov.   G
     Mislim, da je ta rešitev, ki je sedaj predlagana, dobra in da ne bo vplivala na izvajanje zakona, saj to zavezanje za poročanje, samostojno poročanje ni povezano s samo to zahtevo zaveznosti za izdajanje informacij javnega značaja.   G
     Prav tako pa mislim, da je ta zakon vendarle v nasprotju s tistimi resolucijami in pa priporočili Sveta Evrope, ki urejajo človekove pravice in seveda tudi položaj etničnih in pa narodnih manjšin, zato sam osebno tega zakona ne morem podpirati.  G
     Tako je na predstavitvi tretje mednarodne raziskave znanja matematike in naravoslovja TIMSS 2003 dajala nacionalna koordinatorka za TIMSS v Sloveniji in mislim, da je ta ugotovitev dobra in lahko zelo na kratko opiše rezultate raziskave TIMSS 2003.  G
     Zakonska dikcija naj bo kar se da jasna in zato, ker interpretiramo stvari na različne načine, da bi tistemu 'pravočasnemu' dodali še, da gre 'pravočasno' razumeti v kontekstu načrtovanega, ne pa že sprejetega - mislim, da je ta beseda kar na mestu.  G
     In v tem primeru gre očitno za neko osebno obračunavanje in lepo prosim, če se hočemo tukaj resno pogovarjati in mislim, da je ta državni zbor zaradi odgovornosti pred javnostjo dolžen, da se pogovarja resno, se pogovarjajmo o konkretnih dokumentih.   G
     In ravno zaradi tega, da ne bi tudi v tem primeru nasedli na kaj podobnega, mislim, da je ta predlog zakona ravno pravšnji odgovor, to, kar nam dovoljuje tudi mednarodno pravo in kar je pokrito tudi z našimi notranjepolitičnimi akti, notranjimi pravnimi akti.  G
     Ne bo spadala niti k prejšnji občini, nekako bo že sama samostojna, tako da mislim, da je ta rešitev izjemno slaba, škodljiva, poleg tega, da se odpira jasno tudi zadeva v smislu tega, da se razrahljuje in pravzaprav bi lahko pošteno rekli, da omejitve 5000 ni.   G
     Delajte, kakor hočete, jaz mislim, da je ta zakon dober, da ga je škoda, da ga ne boste potrdili, tako ali tako boste pa verjetno v zelo podobni obliki nekaj pozneje predlagali v okviru zakona o lokalni samoupravi ali zakona o občinah - podobno ali identično besedilo.   G
     ANTON ANDERLIČ: Jaz mislim, da je ta točka podobna, kot je bila tista, ko smo odločali o tem, kako bo oblikovano vprašanje za referendum, ko ni bilo nobene razprave in se ni omogočala, zato sem jaz presenečen, da je danes pravzaprav o tej točki bila razprava cel dan.   G
     Mislim, da je ta funkcija izjemno pomembna, tudi takrat, ko smo vstopali v Evropsko unijo, je bilo to izjemnega pomena, se pravi ta kontrola in kontrola nad samim postopkom in kontrola nad dinamiko sprejemanja teh zakonskih aktov, ker mislim, da ta vloga je izjemnega pomena.  G
     Mislim, da je ta želja vredna upoštevanja in da je podano mnenje ravnateljev zadosten razlog, da glasujete proti sklepu matičnega delovnega telesa in glasujete za predlog zakona, ki domišljeno rešuje zagato, ki nastaja seveda gospodu ministru ob imenovanju ravnateljev in ravnateljic.  G
     Jaz mislim, da je ta Vlada, kot sem že rekel, prinesla evropske cene, evropski denar in socialno in razvojno nevzdržne plače in da bo na prihodnjih volitvah zmagala tista stranka in tista koalicija, ki bo tudi obljubila, da bodo tudi prebivalke in prebivalci Slovenije imeli evropske plače.   G
     Mislim, da je ta diskusija že tudi na odboru pa še kje večkrat potekala in tako, kot je sedaj zapisana ta določba v tem petem odstavku tega kompromisnega predloga, naj bi se udeležba delavcev v organih družb v bodoče ohranila še samo v velikih in srednjih družbah, medtem ko bi bila za majhne družbe ukinjena.  G
     Sedaj pa, zaradi tega, ker v eni občini ni nobene ženske med svetnicami, problematizirati to stvar, jaz mislim, da je ta amandma, ki je danes tu napisan, amandma, ki na nek način zagotavlja, da bodo ženske vsaj na prvem ali na tretjem mestu, z gotovostjo na prvem ali tretjem mestu, s tem amandmajem kandidirane.  G
     Mislim, da je ta člen zakona o kazenskem postopku do sedaj bil največkrat kršen in ravno zaradi tega, ker pričam nismo zagotavljali varnosti, ki je potrebna, da lahko pove, bom rekel, z mirno vestjo in z občutkom varnosti izpove čisto resnico oziroma vsa dejstva, ki jih pozna v zvezi z določenim kaznivim dejanjem.   G
     Mislim, da je ta komisija, tako kot sem že rekla, farsa in nanjo, tako sestavo, brez premisleka mislim, da pada velika črna pika in njeni rezultati so krepko vprašljivi, zato mislim, da je škoda vsega denarja davkoplačevalskega, ki ga bomo z delom te komisije zapravili glede na to, da je ta komisija s to črno piko obremenjena.   G
     Mislim, da je ta vlada na tej poti že nekaj naredila, vendar brez sistemskih sprememb, mislim, da se ne moremo nadejati k hitrejšemu razvoju celotne države, celotne Republike Slovenije, kar pa je usmeritev te vlade - in upam, da tudi tega državnega zbora - in kar mislim, da bomo vsi z veseljem podprli, ko bomo tega zakona deležni.   G
     Zelo pomembno pa se mi pri tem zdi in tukaj vidim možnost in realno spoznanje tudi pri vladi, da vztrajati na tem davku ni mogoče, ko ugotavlja vlada, navajam, 'davek na izplačane plače močno bremeni izplačila plač v delovno intenzivnih dejavnostih', in če sem prav razumel gospoda ministra, je dobesedno dejal, mislim, da je ta davek tako rekoč neprimeren.  G
     Podpiram zagotovo študentsko delo, tudi sam se ga kot študent tudi koristil z veseljem, čeprav ne toliko za osnovne stroške, malo bolj za priboljšek, ki sem ga rabil takrat, pa mislim, da je to tudi v redu, in ne nazadnje tudi kot bivši delodajalec sem zelo veliko koristil delo študentov, bil z njimi zelo zadovoljen in mislim, da je ta zadeva več kot pozitivna.  G
     Mislim, da je ta stvar nekvalitetna in nas je kot poslance, vključno z vodstvom državnega zbora, lahko sram, da nismo dosegli tega, da bi bilo dejanje preiskovalnih komisij javnosti transparentno in javnosti toliko všečno, da bi prišli do nekih rezultatov, sicer bomo zopet imeli eno preiskovalno komisijo, ki bo zopet v vrsti preiskovalnih komisij papirnati tiger.  G
     Mislim, da je ta zakon pred nami vreden globokega razmisleka in da ga ni kar tako za vreči v koš s preglasovanjem, saj bo omogočil tudi večji socialni mir in ne nazadnje tudi, če pomislimo, da socialnega miru znotraj države ne moremo graditi samo na sistemu zahtevnosti, ampak moramo peljati nek sistem daj-dam - torej, kolikor bomo dali, toliko bomo lahko dobili, kot je to poznano tudi na Zahodu.  G
     Mogoče kdo ne ve, ampak nujni postopek se uveljavlja tudi takrat oziroma se lahko uveljavlja tudi takrat, ko gre za težko popravljive posledice za delovanje države in mislim, da je ta zakon eden izmed redkih zakonov, ki jih ta Vlada predlaga po nujnem postopku tisti, ki res odpravlja težko popravljive posledice za delovanje te države, če vzamemo v razmislek, da državo sestavljajo državljanke in državljani.  G
     Mislim, da je ta projekt potrebno pripeljati do konca, da je potrebno od tistih, ki s tem upravljajo, zagotoviti maksimalno gospodarnost, odgovornost za to gospodarnost in da je treba zagotoviti pravično cestninjenje, se pravi, treba je zagotoviti, da bodo cestnino dejansko plačevali vsi tisti, ki se po avtocestah vozijo, ne pa da bo to cestnino plačevalo približno 63% uporabnikov cest, avtocest, kar se sedaj dogaja zaradi tega, ker nimamo pravičnega sistema cestninjenja.  G
     Mislim, da je ta prvi del tega paketa zakonov eden tistih, ki lahko na tem nekaj naredi; drugi del, upam, da sledijo še kasneje drugi akterji te zgodbe, kot so slovensko gospodarstvo pa tudi trgovci, če hočete - in vendarle upam, če bi skupaj stopili vsi z dobrimi nameni, sem prepričan, da bi v nekaj mesecih tudi to slovensko bolezen uspešno pozdravili v Evropski uniji in prišli na tisto mesto, kamor sodi slovensko gospodarstvo glede na vse druge pozitivne učinke, ki jih imamo.  G
     Moram pa reči, da se mi zdi, da je varuhovo poročilo dobro in po moji oceni, na moje veselje mislim, da je ta varuh daleč od tega, da ne bi bil politično nevtralen, to izkazuje vseskozi s svojim delovanjem, ki je morda na trenutke nekoliko nenavadno, vendar pa mislim, da točno takšnega varuha v Sloveniji tudi rabimo, ne takšnega, ki smo ga imeli prej in je bil politično obvladljiv in vedno v nekih okvirih, ampak takega, ki zna tudi s svojo pojavo, svojo nenavadnostjo, opozarjati na probleme in morda tudi na ta način vzbuditi pozornost.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA